Hey allemaal!!! Ik ben al een tijd opzoek naar namen voor ons 2e kindje, ben nog geeneens zwanger haha.. Maar vind het erg moeilijk, nou ja, ik vind het opzich niet zo moeilijk om mooie namen te verzinnen.. Maar mijn vriend heeft een andere smaak. Nou hebben wij een zoontje met een naam die je eigenlijk niet zo veel tegenkomt. En nu ben ik dus opzoek naar een meisjesnaam beetje uit het volgende rijtje: * Aimeé * India * Loïs * Liv/Liz * Anaïs * Julia * Ires * Nine Dus niet al te lange meisjesnamen.. Wie vult mijn lijstje aan, zodat ik er misschien uit kan komen met mn vriend? Thnx! Liefs kiss
Leuke namen! Romeé vind ik ook erg mooi, die komt ook op het lijstje! zelfde geld voor : Indra, Luna, Nova, Inez... Jullie begrijpen welke namen ik bedoel echt helemaal super! Nog meer van die namen?
Mira vind ik ook wel mooi! Yuna vind ik ook een mooie naam, ik ken in mn vriendenkring een kindje die zo heet.
he meid, haha ja lastig he namen. als we ooit een dochtertje krijgen gaat zij de naam fay krijgen super mooie naam vinden we zelf.. je kan het ook in verschillende (talen?) uitvoeringen typen. fay,faye,fae,fee en verder vind ik isa een mooie naam! of beau,bo isabeau,isa-beau hoop je btje geholpen te hebben. liefss!
Heey Stellaa! Leuke namen, maar zoek toch een naam die iets minder vaak gegeven word aan een kindje! Werk namelijk op een kdv en veel namen heb ik al gezien, hihi.. Zo ook fay. Wel een super lief meisje trouwens! Isabeau vind ik dan weer echt helemaal geweldig!! Alleen mn vriend vind dat echt verschrikkelijk, whaha. Liefs kiss
of faithlynn,faithlyn,faithlin,faithlinn. excuses als t totaal verkeerd gespeld is en het wat stoms betekent mn engels is gwn slechttt