ik heb 2 petticoat's liggen en een knalroze shirt voor dr boven.... maar ben opzoek naar nog een setje kleding (liefst jurkjes of kant) maar wie heeft de tip gaat om een fotoshoot voor volgende week namelijk
Ik ben niet bekend met meisjeskleding, maar voor de jongens hebben merken als Name-it en z8 vaak wel doorlopende collecties.
H&M toch ook? In ieder geval een deel van de collectie, want ik kan zelfs voor dochter (4) en stiefdochter (12) soms nog dezelfde kleren kopen daar.
Het is heel lastig op dit moment door de uitverkoop Ik heb van de week gezocht naar 2 dezelfde jurkjes maat 86 en 116 Ik heb 2 ikidress.nl 2 schattige jurkjes gekocht
V&D, Petit Louie, Z8, Bengh (valt klein, dus 92 moet wel kunnen met 86, denk ik), soms Br@nd (collectie 86/92 is erg beperkt), Cakewalk, Mim-pi.
Als je echt iets unieks wil kun je es kijken op Home | Markeys De kleding op deze site worden met de hand gemaakt. Je kunt alles zelf bepalen. En als ze de ene maat wel hebben en de andere niet, kunnen ze die alsnog voor je maken.