Onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bieni, 23 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bieni

Bieni Actief lid

9 aug 2014
    161
    33
    28
    Lieve dames,

Ik ben ongelofelijk onzeker. Ik ben zo 5,5 week zwanger had afgelopen zondag wen positieve test. Maar ik heb vadaag wat krampen in mijn buik gehad wat ook elke keer wel weer afzakte. Maar nu kreeg ik rond half 6 toen ik op de wc zat ineens een heel weeïg gevoel in mijn onderrug en buik. Ik lees op internet verhalen over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. En maak me nu mega zorgen of ik dat ook heb. Wat kunnen jullie me erover vertellen.?

Ik moet erbij zeggen dat ik een rugprobleem heb dus ik weet het nog niet precies. Ik heb jet ook af en toe als ik ongesteld ben

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Hoi Bieni,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Helaas kan niemand van ons je vertellen wat er precies in je lichaam aan de hand is. Kwaaltjes horen bij het zwanger zijn en tenzij je echt vergaat van de pijn is er echt niet meteen reden om aan te nemen dat er iets niet goed zou zitten.
    Een gevoel van krampen en krampjes zoals rondom een menstruatie wordt door heel veel vrouwen in het begin van de zwangerschap gevoeld.
    Succes met het wachten op je eerste echo!

3. Bieni

Bieni Actief lid

9 aug 2014
    161
    33
    28
    Bedankt voor je bericht, ik denk ook dat ik mezelf bang maak en dan die verhalen van internet over bbz zijn ook niet heel fijn om te lezen. Ik had ook nooit gedacht dat ik zo zou zijn, maar waren 2 jaar bezig, en met de eerste onderzoeken bij de gyn bezig en het is ineens raak. Dus het maakt me heel erg onzeker. En mijn eerste echo pas 5 februari dus dat duurt lang😌 Ik ga proberen me rustig te houden.

4. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Krampjes horen er wel bij, je baarmoeder is natuurlijk ook hard aan het werk om een kindje te laten groeien.

Wel logisch, je bent blij en wilt natuurlijk dat alles goed gaat maar door je druk te maken heb je niet meer controle erover. Zo moet je proberen te denken zodat je het was los kan laten. Ohja en niet teveel gaan speuren op het Internet! Daar wordt je hartstikke onzeker van

5. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Ik heb ook bij mijn eerste en deze zwangerschap veel krampen gehad, raar gevoel in mijn buik.
    Juist bij mijn miskraam had ik geen krampen...
    Konden we maar 1 seconde naar binnen kijken..

6. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Als je je veel zorgen maakt, gewoon de vk bellen. Misschien kun je al eerder terecht voor een echo. Succes!

Deel Deze Pagina