hallo allemaal, Ik heb laatst geinformeerd naar zwangerschapscursus (yoga ) en ze vertelde me dat er dan verschillende stadia zwangeren in de cursus zitten. is dat wel leuk? is het niet leuker een cursus/gym/yoga te volgen met iedereen die dan bijv. 23 weken zwanger is? en niet de ene 38 weken en de andere 16.... graag jullie ervaringen, en euh.... welke cursus is de leukste?
Ik doe nu voor de tweede keer yoga en idd zitten we met een gemengd groepje. Wel klein groepje hoor, we zijn maar met z'n vieren, waarvan er ook nog eens twee al bijna uitgerekend zijn, ik ben 23 weken en nog iemand is 19 weken zwanger. Vorige cursus zat helemaal vol met 10 mensen of zo, dat was eigenlijk wel wat leuker. Maar gym start hier maar 3x per jaar en deze keer pas als ik al 33 weken, ben dus dan kan ik die tienweekse cursus niet eens meer afmaken, dat was voor mij de reden om toch maar voor de yoga te kiezen.
ik lees mee. begin over 2 weken met de yoga. idd ook een groepje met verschillende aantal weken zwanger. vind het ook wel leuker om met een groepje met hetzelfde aantal weken te zitten maarja ik snap wel dat dat niet mogelijk is. dus ben ook benieuwd.
Ik vind het juist leuk! Ik begon met 22wk en allemaal toeters om me heen . En nu is het andersom . Ik vind yoga echt een aanrader!!
Hier een zwangerschapszwemmer.... met dus allemaal verschillende termijnen, tweelingen of bujv het 3e kindje... ik vind het super on te zien hoe iedereen veranderd en iedere week weer te kijken of iemand al bevallen is etc.. dus zie er alleen maar voordelen van in..
Ik doe yoga en we hebben een gemêleerd clubje! De eerste keer was ik alleen met een dame die al 38 weken zwanger was... Ik vond dat best jammer toen en was dan ook blij dat er wat mensen aansloten die wat meer richting mijn termijn zaten... Maar vorige week waren we compleet en een heel divers gezelschap en vind ik de mix eigenlijk wel erg leuk en spannend. Want... wie weet zie je sommige de week erna niet meer omdat ze hun kleine al hebben mogen verwelkomen. Ik heb nu een meisje van 15 weken, een dame van 19 weken, dan kom ik met bijna 24 weken, een dame van 27 weken en eentje van 38 weken. Best leuk hoor!
Ik ben nu 26 weken zwanger en moet me nog steeds opgeven voor yoga.. geen idee eigenlijk of je dat voor een bepaald termijn moet doen of zo.. ik ga er vanavond maar eens even achteraan..
Hoi Wij hebben een gewone pufcursus gedaan met 1 parnerles . Alle zaten we dicht op elkaar maar een week of 2 verschil. 1 was wat minder ver wij vonden het zo leuk dicht bij elkaar. Uiteindelijk zijn we ook allemaal een paar dagen verschil van elkaar bevallen behalve die ene natuurlijk maar dat was ook leuk zo een hekkensluiter. Afgelopen weekend de "reünie" gehad zo leuk! We hebben allemaal nog steeds contact via fb en op dorp natuurlijk. De volgende bijeenkomst staat al geplant er kan dus ook iets heel leuks uit een pufklas overblijven hihi. Groetjes paula