Hormonen en kilo's

Discussion in 'Zwangerschap' started by Joon1408, Sep 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joon1408

Joon1408 Actief lid

Mar 20, 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Hallo iedereen. Ik hb een vraagje. Vandaag een hormoon dagje dus lekker janken niet lekker in je vel en zorgen maken over de kilos.

Allereerste ben ik natuurlijk hartstikke gelukkig dat alles met kindje goed gaat en kunnen daar geen kilo's tegen op. Want dat antwoord krijg ik van de mensen om je heen. Ach als je kindje maar gezond is.

Ik ben begonnen met 73 toen hele tijd 80 en nu in 3weken 5kilo dus totaal nu 12kilo en ben 31weke. Zwanger.

12kilo is niet heel veel. Maar toch maak ik me 'zorgen' gaat het er nog wel af en wat gaat er in de laatste weken nog bijkomen.

Hoe ervarenjullie dit.? En hoe gingen de kilo's eraf en hoeveel

X

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

bij de eerste zwangerschap ben ik 7 kilo aangekomen bij deze is het nog steeds -1 kilo eraf...

Maar als jij gewoon na de zwangerschap gewoon blijf doen en genoeg beweeg gaan die kilo's er echt wel van af...

Ook al ben ik nu -1 kilo toch ga ik een zwangerschaps fitness doen na de bevalling dat is 6 weken lang alleen maar met je buik bezig zijn en is speciaal voor mensen die net bevallen zijn en weer een straks buikje willen hebben...

misschien kan je kijken of er bij jou in de buurt een fitnessezaal is die dat ook doet... hier in arnhem is er maar 1 namelijk...

3. Joon1408

Joon1408 Actief lid

Mar 20, 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    O dankje voor de tipmdaar ga ik gelijk naar opzoek

Share This Page