zelfde symptomen voor menstruatie en zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 86lizzy86, 13 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Ahh lief michelle
    Ik had vanmorgen tampon gedaan en net eruit gehaald en zat best veel donkerrood/bruin bloed aan (2 dagen voor nod)

2. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Ongi is doorgebroken :(:(:(

Morgen huisarts bellen voor gesprek en hopelijk een doorverwijzing naar gyn

Hoe zit het bij jullie?

3. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Ongi 2 dagen te vroeg ook nog blehhh

4. michelle26

michelle26 Actief lid

31 aug 2016
    158
    2
    18
    Hier nog niets bijzonders. Zelfde als de andere maanden. Ik hou het op vrijdag dat ik ongie moet worden.. ik vermoed dat het dan precies 2 weken geleden is dat ik me eisprong had. Zit dan op dag 30. Jammer dat je ongie weer is doorgebroken.. hou je me op de hoogte hoe het gaat bij de HA etc..

5. Dikkerdjedap26

7 apr 2017
    44
    13
    8
    Ik had zoals iedere maand een paar dagen krampen dus ik was er van overtuigd dat ik niet zwanger was.
    Ik voelde me totaal niet anders en had alle kwaaltjes die ik iedere maand voelde Toch ben ik nu zwanger!

6. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Oh fijn zeg
    Ja ben gewoon ongi dus niks noppes nada deze ronde

Ik hou je op de hoogte michelle! Hoe gaat het bij jou?

7. michelle26

michelle26 Actief lid

31 aug 2016
    158
    2
    18
    Hier nog geen ongie. Vandaag dag 28. Geen rare kwaaltjes waarvan ik denk dat het raak kan zijn. Denk eerder dat me menstruatie eraan komt.. vrijdag afwachten.

8. klaproos

klaproos Lid

15 mei 2016
    63
    2
    8
    NULL
    NULL
    @michelle26 wanneer verwacht je je ongi (liever niet)?

Hier vandaag 9 dpo, geen symptomen. Alweer een jaar bezig dus ik geloof er niet meer in :(

9. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Geef de moed niet op. Ik heb er 15 maanden over gedaan, en het ziekenhuis heeft geen oorzaak kunnen vinden. Jij komt er ook wel.

10. klaproos

klaproos Lid

15 mei 2016
    63
    2
    8
    NULL
    NULL
    @Jenneke88 Dat is lief van je. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat zal wel genieten geblazen zijn na al die tijd. Gaat het allemaal goed?

Ik kan me maar moeilijk bedwingen om niet te testen, terwijl ik eigenlijk niet denk dat het raak is. Ik heb wel afgelopen maand voor het eerst Pregnyl 5000 gespoten en daar ook geen symptomen van gehad, dus dat geeft een beetje hoop.

11. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    @klaproos bedankt. Gelukkig gaat het goed. Afgelopen maandag nog een echo gehad en daar was de kleine lekker beweeglijk op.

Als je die 12 maanden voorbij gaat zinkt je de moed wel in de schoenen. Ik ken het gevoel. Ik was boos op mijn lijf, en boos op mensen die durfden te zeggen per ongeluk zwanger te zijn. Het ziekenhuis had me al op een lijst gezet. Als het in juni nog niet gelukt was dan ging ik starten met iui.

Mijn gyn gaf me wel 1 tip. Het zaad was goed, maar leefde wellicht niet lang genoeg. We moest in de week van de eisprong maar gewoon elke dag spelen tussen de lakens. En met resultaat. Maar bij ons was geen oorzaak voor t uitblijven van een zwangerschap gevonden. Heel veel sterkte en succes!

12. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

@klaproos

Na 1 jaar niet zwanger zijn is ook gewoon zo k*t. :( Het voelde voor mij ook echt als dé grens. Hier ondertussen in ronde 15 voor een 2e kindje. Ik probeer hoop te putten uit positieve verhalen van dames die uiteindelijk toch zwanger zijn geworden, ook na jaren en jaren proberen. Sterkte en geef de moed niet op, hoe moeilijk ook!

13. michelle26

michelle26 Actief lid

31 aug 2016
    158
    2
    18
    Heyyy. Morgen dag 30. Dan verwacht ik mijn menstruatie.. heb nu bruinverlies. Dus heb nu echt nog weinig hoop. Zo begint mijn menstruatie altijd. Bah.. dat was het dan dit jaar.

14. klaproos

klaproos Lid

15 mei 2016
    63
    2
    8
    NULL
    NULL
    @Jenneke88 Fijn dat dat voor jullie heeft geholpen! Wij hebben al van alles geprobeerd, elke dag, om de dag.. Ik ben eerder zwanger geweest en daar toen ook bijna een jaar op gewacht dus ik probeer kracht te halen uit het idee dat het nu ook een keer moet lukken. Al een geslachtsecho gehad of wordt het een verassing?

@Baby dream Het is inderdaad super vervelend! Het is een rollercoaster met iedere maand hoop en verdriet. Hoe lang heb je over je eerste kindje gedaan? Misschien dat je je een beetje vast kunt houden aan het feit dat het eerder is gelukt. Ik ben ervan overtuigd dat het uiteindelijk goed moet komen met ons!

@michelle26 Dat is balen, sterkte! Heb je een regelmatige cyclus? En ben je van plan de MMM in te gaan nu het jaar voorbij is? Ik wens je veel succes bij de volgende ronde en wie weet is de MMM niet meer nodig.

15. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    @klaproos Nee we hebben nog geen geslachtsecho gehad. Ik zal moeten wachten tot de 20 weken echo. Blijft nog even een verassing. Ik wil het wel weten. Al is het maar zodat mijn man zich kan uitleven met het schilderen van de babykamer.

16. michelle26

michelle26 Actief lid

31 aug 2016
    158
    2
    18
    Nee we willen het voorlopig nog zelf proberen.. denk nog 5 maanden.. dus nog 5x kans. Cyclus zit tussen de 27 en 31. Vandaag dag 30..
    Het vervelendste vind ik het afwachten. Dat duurt zooooooo lang. Deze maand wel lange cyclus helaas.. hoop is gezakt aangezien het bruinverlies die ik nu heb.

17. klaproos

klaproos Lid

15 mei 2016
    63
    2
    8
    NULL
    NULL
    Goed dat jullie het zelf nog even willen proberen! @michelle26

Ik heb vandaag, 10 dpo, negatief getest. Pff :(

18. michelle26

michelle26 Actief lid

31 aug 2016
    158
    2
    18
    Heyy lizzy en andere meiden.

Hier ook weer ongie geworden vanochtend. 1 jaar voorbij.. :(

19. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Ah jammer michelle :( allebei 1 jaar bezig,, wij hebben volgende week gesprek met huisarts

20. michelle26

michelle26 Actief lid

31 aug 2016
    158
    2
    18
    Heeyy hoe is het. Heb je nog getest 1 van deze dagen.. xx

Deel Deze Pagina