Hallo allemaal, Ik ben een paar dagen overtijd maar heb een onregelmatige cyclus. Gister heb ik een test gedaan maar met een negatief resultaat. Ik heb net de test weer bekeken en zag onder de lamp een hele lichte streep. Kan het zijn dat ik die gister over het hoofd heb gezien omdat ik de test niet onder een lamp bekeken heb? Of komt de streep na een dag op door een andere reden? Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Ik ga morgen opnieuw testen... Groetjes
Kan komen door ophoping van de urine. Pas als binnen de tijd er een streep verschijnt, kan je zeggen dat je zwanger bent. Ik heb het wel eens met een kruidvattest gehad. ook na de verstreken tijd gekeken. Ik had toen een soort van grijs streepje (indrogingsstreepje). Ik hoop dat je zwanger bent. Gewoon over een aantal dagen nog eens testen. Succes!
Test alleen aflezen binnen de betrouwbare tijd die in de gebruiksaanwijzing staat. Een dag later is niet betrouwbaar, dus ik zou gewoon nog eens testen met een nieuwe test volgens de gebruiksaanwijzing.
Hoi ik heb het ook gehad heb gister een test gedaan van Etos er stonden gelijk 2 strepen maar de tweede streep een soort wit van kleur. Dus ja dat kan gebeuren. MIjn temp is gekelderd dus nu maar wachten op de jennie72
Hoi Allemaal ik heb op 6maart mn laatste pil geslikt en ik ben die zaterdag ene halve dag ongie geweest of naja het was mee rbruin verlies dan bloed en ik gisteren had ik last van uikkramp en misselijkheid en vandaag ben ik de hele dag misselijk ik heb een test gedaan (kruidvat) en er staat een hele licht streep en ik weet niet zo goed wat ik er nou van moet denken heeft iemand dit ook gehad? of moet ik gewoon no ene test doen over een paar dagen? groetjes angelique
Een streep is een streep, hoe licht ook. Ik denk dus dat je zwanger kan zijn. Heb je het afgelezen binnen de gestelde tijd. Als je 6 maart je laatste pil hebt geslikt, da zou je haast zeggen dat het nog niet zou kunnen. Aangezien het vandaag 14 dagen later is, dan zou je eerder zeggen dat je nu pas een eisprong zou hebben. Was je in je vorige cyclus slordig met de pil? Mmm, nu ik erover nadenk is de situatie best een beetje raar. Ik zou zeggen test over een aantal dagen nog eens, als de streep dikker wordt dan kan je zwanger zijn. Was het streepje op de zwangerschapstest blauw of licht grijs. (Als hij licht grijs is, dan is hij volgens mij niet positief). Succes!
Ik ben mn pil een keertje vergeten heb hem de dag erna in genomen samen met die van die dag ik heb de test binnen de tijd afgelzen en toen stond die streep er heel licht blauw
dan denk ik dat je al wat langer zwanger bent. Hup naar de huisarts en leg je verhaal even voor. Ik hou je in de gaten!
volgens de test ben ik nu in week 6 heb gerekend vanaf mn ongie in febuari reken die halve dag niet als ongie
Ga toch maar even langs de huisarts of de verloskundige. Met 6 weken kunnen ze misschien al wel wat zien. Voorzichtig gefeliciteerd!
Hoi Hoi ik heb vanochtend weer een test gedaan weer licht streep ik ben bij de huisarts geweest de assitente zei direcht nee das negatief de huisarts zelf zei heb je binnen de tijd afgelezen en tis toch vreemd dat je niet normaal ongesteld word en over een paar dagen weer testen en de apotheek assitente zegt weer een streep is een streep maar test over een paar dagen weer dus weet nog niets
wat een onzekerheid allemaal. Ik snap niet dat ze zo makkelijk zeggen dat je wel of niet zwanger bent. ik zou maar even een bloedtest eisen! Succes ik duim voor je
Ik vind het echt moeilijk bedoel dat bruin verlies geen ongie misselijk buikkramp moet toch ergens door komen! ik wacht een paar dagen af en doe dan weer een test en dan weet ik meer hoop ik al word ik een beetje dol van de onzekerheid op het moment
wat ook gewoon lastig is veel vergelijke het met hun vorige zwangerschap ik was al 2maanden zwanger van dinos voor ik erachter kwma en heb helemaal nergens last van