zelfde tijd, zelfde urine, verschillende testen, groot verschil!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door DeeDeeBowtie, 24 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ml en ik zitten in een iui traject. Ik temperatuur en doe lhtesten om mijn ei vooral niet te missen. Ik had verschillende testen in huis namelijk jappanners (boven), cb (midden) en Action (onder). De test van vanmorgen in het zh staat er helaas niet op. Omdat de testen heel langzaam oplopen bij mij hebben ze hem daar gelaten om mij later te laten weten of ik morgen naar iui poging 2 mag. Het antwoord was gelukkig ja maar het zat me nog niet helemaal lekker. Gelukkig gaf de cb om 17 uur een dikke smilie (gisteren avond nog niet) dus ik ga er vol goede moed voor morgen. Maar ik wilde jullie graag deze foto delen want wat een verschil tussen de japanners en de Action (verschil tussen positief en negatief). In het verleden wel duidelijk knallers gehad op Action maar nu duidelijk niet.

2. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Jeetje nou!
    Waar moet je dan nog vanuit gaan he? Zelfs je sushi testen (ik weet niet wat Japanners zijn) zou ik zo nog niet als positief bestempelen. Misschien van n foto met alleen die test wel, ook moeilijk te zien zo. Maar "gelukkig" kijken ze mee vanuit het ziekenhuis. Wil je iig heeeel veel succes wensen morgen en ook de rest Vd wachtdagen

3. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik heb idd wel eens meer knallers gehad maar mijn ei was vandaag al 25 mm dus nog een dag wachten is te lang vrees ik. Ik ga er vanuit dat ze in het zh weten waar ze het over hebben.

4. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh en truus ik noem die bovenste testen de japanners. Ik heb ze gekregen van een lief zplid maar er staat enkel Japans/chinees op dus weet niet waar ze van zijn. Maargoed ze werken prima :D

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Die 'japanners' gebruik ik ook, zijn testen van het merk wondfo, zelfde kwaliteit als kruidtvat. Ik kan er altijd goed mijn ei mee vinden.

On-topic: jemig wat een verschil! Die action is verre van positief en toch geeft de cb een smiley.
    Veel succes met je iui

6. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    jeetje dat is zeker een duidelijk verschil !!
    Gelukkig heb je een cb die duidelijk is !!
    Succes morgen !!

X x

7. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik heb dinsdag IUI gehad. En gezien mijn temperatuur denk ik ook dat die dag of misschien eentje later mijn ei is geweest. Over een paar dagen weet ik het zeker. Nu op het wachtbankje...

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Veel succes met wachten

9. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hiii!

Wat gek joh! Maar CB is heel betrouwbaar dus laten we daar maar vanuitgaan toch? Hopelijk heb je snel ook een positieve zwangerschapstest :) Ik had dus vanmorgen die goed zichtbare test, doe ik net weer een test.. niks! Vreeeeemd! Ben benieuwd wat de test van morgen laat zien! Gedoe he :D

10. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Zeg dat Lala :D

Deel Deze Pagina