Goedemorgen dames. Kom even spammen hoor dit is mijn laatste test voelde me vanmorgen misselijk en dacht ach waarom niet. Was tweede plas ook nog eens en mijn ei was 21/22 okt Wel een snelle drie plus toch??? Blijf plakken kleintje, je bent zo welkom hier.
Het is je van harte gegund meid!Ik heb je de laatste tijd op afstand een beetje gevolgd,en ben echt superblij voor je!En nu lekker genieten op je wolkje...over iets meer als een week de echo geloof ik hè?(ik weet het,ik heb het al gevraagd,maar kan niet alles onthouden)Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt.
Haha geeft niks hoor meid, volgende week donderdag een echo wacht met spanning af. Heb vannacht gedroomd dat het er twee zijn haha denk dat mijn mannetje dan echt gek word. We gaan het zien volgende week.
Haha,zat ik toch aardig goed...en die dromen...ja dat hoort erbij,moet zeggen dat over een tweeling dromen minder beangstigend is dan dromen dat je kindje is geboren,maar een oude mannetjeshoofd heeft met grijs haar,rimpels tot en met,en ook gewoon tegen je begint te pratenGelukkig was het maar een droom...
Heb hele gekke dromen hoor ook dat mijn vent met een blonde vrouw op het strand aan het vrijen was en ik stond er naast, terwijl hij het wist Hmm dat vond ik wat minder leuk die droom hahah