Een vreemd iets. Ik heb een Nokia n97 mini en deze bevalt prima. Abbo met internet en ook dit werkt goed. Alleen dus niet voor dit forum! Ik kan hier lezen en dan houdt het wel op. Posten gaat domweg niet. Als ik iets wil posten, dan krijg ik alleen maar hoofdletters, die ik dus stuk voor stuk moet corrigeren en het verzenden blijkt dus te mislukken. Ook staan de tijden heel anders. Als ik zo op mijn telefoon deze posting zou lezen, dan is het ineens gisteren geplaatst. Iemand enig idee?
hmm das vreemd, ik heb ook die nokia, maar kan gewoon kijken op het forum. Misschien ligt het toch aan jou telefoon?
Wat raar. Ga bijna denken dat het toch aan de Nokia ligt. Ik zit zelf nu op de iPhone 4 en heb nooit problemen met internet. Kan je er niks over vinden via google. Bepaalde instelling ofzo
test....jaaaaaaaa...geweldig! Dank je wel. Zoiets simpels weer, waar ik al een poos mee loop te emmeren. Wat doet dat java gebeuren normaal gesproken dan?
Verplaatst naar 'over deze site'. Ik zie dat jullie inmiddels de oplossing hebben gevonden. Dan doe ik deze meteen dicht. Lotte