geen contact met wifi thuis met mob.?

Discussie in 'De lounge' gestart door douglas84, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb draadloos internet thuis en nu wil ik ook met mijn telefoon gebruik maken van wifi. Vink ons netwerk aan op mob. en dan wordtd e sleutel gevraagd. Die typ ik in echter dan geeft hij aan wifinetwerk niet gevonden.......... Hoe kan dit? kan bij mij mijn ouders wel van wifi gebruik maken.

2. Amare

Amare Niet meer actief

Geen typefout?

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Moet ik zeggen dat ik vandaag thuis ook geen wifi heb
    Weet niet of je ziggo hebt, hoor er namelijk vandaag meer mensen over klagen

4. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    heb idd ziggo. maar met mijn laptop kan ik wel op de wifi....

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Instellingen van router wel goed?

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik ook wel met mn laptop maar dus niet mobiel.
    Was ook vandaag bij anderen, waar ik ook wifi kan ontvangen en die hadden ook ziggo en ook daar geen wifi mob

7. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Waarschijnlijk niet het juiste password ingevuld, als je laptop het wel doet.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb ook ziggo en het wifi internet op mijn telefoon gaat de laatste tijd echt super super traag!

9. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Heb je een oude router? Ik heb daar ook wel eens last van. Dat komt volgens mij omdat onze router uit 2006 komt. Toen waren er nog niet zoveel producten met wifi. De router kan het volgens mij soms niet aan... Het helpt om gewoon vol te houden. Soms moet ik wel 10x inloggen voor hij hem pakt... Best vervelend, maar ja...

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

bij mijn ouders thuis vond mijn gsm ook geen wifi, hij vond het wel maar kon geen verbinding maken.

ergens op de pc moest ik bij de instellingen van het internet een nummer invoeren die in mijn gsm stond, ik dacht het build-nummer van mijn gsm, staat ergens tussen je instellingen

dat internet was zo beveiligd dat alleen een wachtwoord niet goed genoeg was en daarom moest ik dat nummer op de pc invoeren, als ik dan contact wou maken met de wifi herkende de beveiliging van het internet mijn gsm

11. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Of even router uit en aan doen, kan hier ook nog weleens helpen

12. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    was idd een storing want kan nu wel inloggen!! Dacht al dat deze muts uit het stenen tijdperk er weer eens niks van begreep. maar nu kan ik voor het eerst what's appen, wow wordt modern :)

Deel Deze Pagina