Meiden, om mezelf eens wat te gunnen heb ik een zak naturel chips gekocht voor vanavond. Nu wil ik daar graag een sausje bij maken om in te dopen Kortom wie heeft er een heerlijk sausje recept voor me?
Ik vind Pate Royal van duyvis altijd een lekker sausje voor bij naturelchips. Maar... daarvoor moet je wel weer naar de winkel...
2 el yoghurt, 1 el appelmoes, 1 el mayo, flinke lepel kerriepoeder, bieslook of beetje gesnipperde ui. of 2 el pindakaas opwarmen met scheut kookroom en lepel sweet chilisaus erdoor.
Curry mayo paar druppels citroensap en ketjap hier al jaren favourite Mmm die yoghurt appelmoes klinkt ook wel lekker. Toch eens wat anders proberen
mayo en curry, beetje kerrie erdoor.. lekker burgerlijk. En anders zo'n zakje.. of guacemole met tomaat. Jum
jij komt toch altijd met de meest bijzondere recepten, waar smaakt die bovenste dan naar ongeveer, zoet of niet??
Wat ik erg lekker vind (en ik lust geen honing ) 1 eetlepel honing, 1 eetlepel ketjap manis, 2 eetlepels mayo.. en roeren maar.. Dit is ook erg lekker voor door de sla!! Alleen dan even verdunnen door er op het laatst wat water bij te doen.
super bedankt voor de tips meiden vanavond met vriendlief eens uitvechten welke het gaat worden. Nogmaals bedankt
nou mijn man houdt nogal van dat soort uitprobeersels in sausjes, dus wie weet, ik heb nogal een zwakke maag op het moment.