Hallo... Graag jullie ervaring met jullie toestel. Ik heb nu een canon 1xus 100IS maar wil een nieuwe. Tot ongeveer 200 euro. Zelf denk ik aan een sony cybershot.. maar weet het niet zeker. Rede dat ik een nieuwere wil is dat ik mijn binnen foto's niet meer scherp krijg... ik heb hem altijd bij me, dus heeft al wat schade her en der. Oja...film bestanden mogen geen mov bestanden zijn.... Wie weet een goeie, met groot scherm achterop als het ff kan! Makkelijk in gebruik, maar wel echt mooie foto's. En ja goeie zoom is ook wel handig denk ik.... Brand los!
Wij wilden ook een nieuwe heb toevallig net vanmorgen een nikon coolpix 6200 gekocht. Pfff Ik wist het ook niet ja één die snel knipt en mooie scherpe foto's maakt er zijn zoveel soorten maar ik heb voor deze gekozen. Succes met kiezen!
Ik zou ook zeggen de Nikon coolpix. Mijn zus heeft die ook, leuk toestelletje! Anders even in de winkel laten informeren naar een goed toestel?
Waarom de coolpix hij sprak mij zowiezo wel aan door de reclame op tv hij knipt lekker snel (hiervoor hadden we de olympus al een aantal jaren oud en zo traag als ik een foto van onze dochter wilde maken was ze al weer weg gedraaid duurde echt zoo langg:x) Hij maakt duidelijke foto's uiteraard heb ik hem al gelijk uitgeprobeerd ook binnen ik wil wel even een foto plaatsen.. Je hebt echt zoveel soorten het lijkt ook allemaal wel op elkaar op den duur is het gewoon het merk en het model waar je uit kiest. Ben een aantal zaken langs gegaan en heb geprobeerd wat van de prijs af te krijgen en ben zo doende bij deze terecht gekomen heb ze ook uitgeprobeerd.
Bekijk bijlage 255911 Wilde hem natuurlijk gelijk uitproberen Dit was in haar stoel tijdens het eten.
Bekijk bijlage 255913 Dit is in de schuur kuit van de koikarpers zijn uitgekomen dit zijn baby koikarpertjes als je goed kijkt zie je ze.. (Dat licht is een tl die er boven hangt) Zo'n foto kreeg ik met m'n andere camera niet voor elkaar
Nou dan is het zeker een verbetering... ik neem deze iig mee naar de winkel... ga toch naar Dixons... want die heeft nog een leuke aanbieding er naast, met een of ander fotobewerkings progje... een fotoboek en nog wat twv 99 euries.... gratis. Dus tja... das altijd geinig... en daar halen we eigenlijk alles, dus daar kunnen we wel aardig dealen over de prijs Heeft iemand die sony cybershot 690 w??? Geloof ik... ben het boekie weer eens kwijt
Ja dat laat ik zeker weten.... hihi... ik hoop dat manlief op tijd thuis is, want hij weet altijd net even de betere vragen te stellen
ik heb een sony cybershot DSC HX7V, 16,2 megapixel en 10x optische zoom. hele fijne camera, erg scherp en filmkwaliteit is echt super! erg geschikt voor concerten kost alleen wel wat meer (300 euro)
En en? De nikon coolpix heeft ook 16 mp en 10x optische zoom ) Heb vanmiddag nog foto's gemaakt van ons paar dagen oud geboren neefje foto's zijn erg mooi
Ik heb toevallig net een uur geleden de Canon Ixus 230 HS gekocht op internet. Na lang wikken en wegen, 100 winkels en adviezen verder, heb ik hiervoor gekozen. Goeie camera volgens de winkel 8x optische zoom, 12,1 mp en een mooi klein modelletje. Heb ook getwijfeld om de Coolpix S6300 te kopen, maar alle winkels adviseerde de Canon, omdat de Coolpix wat onstabiel zou zijn bij veel inzoomen en omdat je de batterij op opladen via de camera en er dus niet uit kan halen en in een adapter opladen. Dit vond ik wel een voorwaarde, want zo heb je altijd een extra accu bij de hand. Heb hem voor 149 euro gekocht. Ben benieuwd!!!! Krijg hem morgen of overmorgen in huis. Heb ook via internet een SD kaart gekocht. Dat is echt wel de moeite om daar naar te kijken ipv in de winkel te kopen. Heb nu een Scandisk 16GB gekocht voor 15 euro. In de winkel 30 euro.
toevallig vandaag onze olympus teruggebracht nadat hij voor de 2e keer alleen nog meer op chinees bleef staan en ik niks meer kon met instellingen dus alleen in deze stand fotos drukken .. weet het type niet meer had hem van schoonmoeder gehad bij lidl gekocht na 2 dagen kwam dit probleem.. dacht ok heb pech had ze hem omgeruild, tijd later zit ik weer met instellingen te proberen ivm fotos webshop zelfde gedoe, hard zoomgeluid en beeld op chinees.. als je op NL zette was het over deed ie niks meer :s vandaag kwam ik bij de lidl heb hem nu terug gebracht en zijn daarna naar de saturn gegaan, dus zonder vooraf reviews lezen kijken wat er in die prijsklasse ongeveer was en heb wel even reviews op mobiel geopend eerst voor de nikon coolpix iets in de 3000 (ben ff kwijt welk nummer haha) die was geloof ik 109 euro... daar kwam ik wel een gemiddelde 8 ofzo van tegen maar zag ook al snel reviews waarin stond bij spelende kinderen of schemer slechte fotos.. die viel dus al af gezien ik een druk bewegend kind heb en ook gewoon bij schemer mooie fotos wil hebben heb lang genoeg met zon rotding gedaan nu wil ik gewoon weer normaal fotos maken. toen zag ik de nikon coolpix s6300 die was 129 euro daar nu, en die had een 8,8 gemiddeld en daar zag ik allemaal goede dingen over... net even in het donker hier binnen getest en jawel, krijg mijn fotos in lijstjes mooi helder op foto (had even niks boeiends om erop te zetten vandaar ff prutsen met fotolijst en canvas) zag ook best wat leuke instellingen dus voor nu kan ik zeggen denk dat ik er blij mee ben. morgen even wat product fotos maken en zien wat ik allemaal tegenkom maar ik dnek dat het wel goed zit als ie in het donker zo mooi helder dingen op foto krijgt... heeft ook de mogelijkheid om in zeer goede kwaliteit HD filmpjes te maken... nu heb ik geen hd tv dus ik zal er zelf niet veel van merken maar wel leuk dat het kan... als je voor de coolpix gaat zou ik je die paar tientjes meer zeker aanraden uit te geven want ik persoonlijk vind het wel fijn als kids er goed op komen ondanks druk bewegen naast mijn shop wel de hoofdreden voor fotos maken die dame van me natuurlijk haha
@stampvamp... Kijk hier hou ik van, duidelijkheid..hihi! Mijn budget gaat nog even hier boven, dus dit zou geen probleem zijn. Fijn dat hij dus ook in het donkere goeie foto's maakt, en ja... hoe zijn de foto's met je beweeglijk kiddie?? Worden ze scherp? En hd film... ook top dus.. Canon blijft ook trikkeren hier... dus ik vind het nog steeds lastig. Ik zit dus te dubben tussen de canon, sony en nikon... Ook, dat is al een stuk minder toestellen om info over na te vragen... Ik gaat ook echt maar even een lijstje maken met wat ik wil dat het toestel doet...das misschien wel slim