Wij willen een buggy gaan kopen, handig als je met de fiets weg gaat. Maar welke is geschikt als je lang bent? Wij zijn beide 1.83 en zien het niet zitten om krom achter de buggy te lopen. Iemand ideeën welke geschikt zijn?
ik zelf ben 180 en me vriend ook en heb de chicco. deze is vrij hoog en heb er nog geen rugklachten aan over gehouden. op de fiets is hij wat zwaar maar is wel te doen weet ik uit ervaring
Mijn vriend is 192 en ik ben 176, we hebben de buggy van prenatal en die van baby relax, allebei geen probleem hoor.
volgens mij zijn veel van de nieuwe buggy's wel hoog. De meesten hebben wat schuine handvatten die vrij hoog zitten. Ik heb er laatst een bij Gardo/Babysuperstore gekocht volgens mij van Avanti voor 40 euro. Deze vond ik prima qua hoogte, ik ben zelf 1m80
We zijn ff naar de winkel geweest en op zich zijn er behoorlijk wat hog genoeg. Maar we kwamen en ander probleem tegen, tijdens het lopen schop je tegen de buggy aan, niet echt prettig en al helemaal niet in de zomer met open schoenen... Dus hebben we nog niks...(ook niet uitgebreid gewinkeld, weinig tijd)
Daarom hebben wij nog geen buggy gekocht, vind ze zo beroerd lopen. Nemen nu gewoon de wagen mee als we weggaan
wij hebben de stokke xplory, die is heel hoog, maar denk ik niet mee te nemen met de fiets... (man 2 meter)
Niets loopt zo lekker als een wandelwagen. Wij hebben net een buggy gekocht van prenatal. Hij loopt redelijk lekker. Maar voor langere stukken gebruiken we lekker de wandelwagen.