Zelfgemaakte groentehap op kdv

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door itakepictures, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Ik denk dat de ouders die überhaupt de moeite nemen vers mee te geven zich ook wel aan hygiëne voorschriften houden :D zal niet hun doel zijn hun eigen kind te vergiftigen.

2. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Bij ons mag het ook niet. Zie het probleem niet zo. Neem aan dat je kind vaker thuis eet dan daar. Dus krijgt het vaker verse groentehap. Af en toe potje gaan ze echt niet dood aan. En scheelt jou weer in het bereiden.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb zelf echt altijd het streven gehad om nooit potjes te geven. Althans, mn dochter at ze nog weleens want toen werkte ik, maar mn zoon heeft nooit potjes gehad. Ik zou zelf dus meer als eens per week zelf wel een bezwaar vinden. ( Ah, ik bedenk me nu weer dat mn zoon met zn gevoeligheid veel niet kon en mocht eten..... Pling.... Geheugen verlies! )

4. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Je zegt het zelf al.... Dochter kreeg wel potjes omdat je toen nog werkte. Dus tot zover de principes.
    Fyi. De meeste moeders brengen hun kind naar kdv omdat ze moeten werken.

Mja... Misschien heb ik makkelijk praten omdat mijn beide zonen de kookkunsten van hun moeder bepaald niet kunnen waarderen :( Dus dat werden al snel potjes.

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    En die van mij wilde juist geen potjes. Dus ik zou er totaal niet mee eens zijn als dat dan verplicht wordt. Buiten dat maakte ik het gewoon liever zelf.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Af en toe een potje gaan ze vast niet dood aan nee. Maar gezond is anders. Vitaminen doodgekookt en met allerlei additieven in een potje geblenderd, nee mijn kinderen zouden dat echt niet krijgen, eet zelf ook nooit kant en klaar maaltijden.

Deel Deze Pagina