Zoals de titel al zegt, ik vroeg mij af wie er al eerder iets besteld heeft bij rainbowbabies en kan mij iets vertellen over de maten. Vallen ze klein of juist "gewoon". Ik heb net namelijk een bestelling gedaan voor twee setjes (broek + shirt) in maat 50-56. We verwachten geen klein kindje, maar maat 56 moet toch passen. Maar de ene maat 56 is de andere niet. Wie heeft een antwoord op mijn vraag? Alvast bedankt, liefs Puck.
Hey hey! Hier een regelmatige Rainbowbaby besteller. De kleertjes vallen heel erg groot! Ik had laatst een truitje van maat 62/68 besteld maar het had ook zo maat 74 kunnen zijn! Dus houd daar rekening mee als je wat besteld!
Oh gelukkig, ik was al bang dat ons kind het straks helemaal niet aan zou kunnen hebben omdat het te klein zou zijn. En ik had nog wel zo mijn best gedaan op de ontwerpjes, haha. Bedankt voor je antwoord, liefs Puck.
De kleding valt heel erg groot. Ik ben bang dat 50/56 meer valt als een 62 en dat je kindje het niet meteen zal passen. Dochter draagt nu 80 en 62/68 begint nu pas te klein te worden.