Zelfgemaakte traktatie?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ssgerundt, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dit was de traktatie van Joris vorige week;

    Bekijk bijlage 139053

    Ingepakt was een boekje van Gonnie & vriendjes en een snoephorloge erbij. Paste goed bij de tekst op het kaartje ;)
     
  2. rissy

    rissy Bekend lid

    23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Bekijk bijlage 139056
    Ik heb vorig jaar bij de zeeman, kleine potjes klei gekocht en vormpjes bij de hema en heb dit leuk ingepakt,....omdat ik het de peuterjuffen niet aan wilde doen dat ze het kadootje al deden uitpakken,..heb ik er een snoepje aan gedaan;) (eerst in papier, toen van transparant folie een zakje er om gemaakt en er vervolgens confettie in gestrooid,...strik met vormje er om) Zoals jou dochtertje naar de kleuterschool gaat zou je er een kaartje aan kunnen maken,...met dit kado zullen jullie mij niet snel vergeten,.....wat je daar mee bedoelt komen de ouders thuis wel achter:D
     
  3. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @mama van 2 meiden: zat vanochtend te denken.. Gedroogd fruit kan natuurlijk ook.

    Ik vind de nemo's trouwen ook gaaf.
    Probeer zelf altijd iets zonder snoep te doen. Hoeft niet perse gezond.. Maar ze krijgt vaak een zakje vol snoepgoed (incl zuurtjes en lollies) dat vind ik gewoon echt niet nodig.
    Alhoewel ik gedroogd fruit volgende keer misschien wel doe. Dat koop je hier gewoon op de markt.
    Wel zoetigheid (wordt het gedroogd met suiker?) maar wel minder "erg" dan lollies voor mijn gevoel :)
     
  4. Tamio

    Tamio Niet meer actief

    Ik heb muisjes van papier gemaakt. In het lijf had ik een doosje rozijntjes geplakt met een lintje erop wat de staart voorstelde. Op het ene oor haar naam, op het andere oor 3 jaar. Voor 4 jaar kan je er ook nog opschrijven 'ik piep er tussenuit naar de basisschool'
    traktatiesmuizen van papier - www.party-kids.nl
     
  5. sam

    sam Fanatiek lid

    11 sep 2005
    1.543
    0
    0

    Ja ons k3tje leuk he!!!
     
  6. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik weet niet of het al is genoemd, maar google eens op cakepops.

    Je kan ze maken met een gewone cake die je in de winkel kunt kopen, smeltchocolade kopen en er iets leuks van maken.

    Succes.
     
  7. augustus

    augustus Niet meer actief

    Ik heb nu omdat rosalie naar de 3+ gaat mini tompoucen besteld (hema) met foto van haar en een tekst. Dat wordt lekker kliederen :p
     
  8. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.831
    1.306
    113
    Ik had vorig jaar voor Thijmen een grabbelton gemaakt met kadootjes erin. Omdat het ging om 2 jarige kindjes (Thijmen heeft leeftijdgroepen), waren het allemaal dezelfde kadootjes. Had uitdeelboekjes gedaan. Maar je kunt dus ook verschillende kleine kadootjes doen.
     

Deel Deze Pagina