Schildklierproblemen en zwanger worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik weet sinds vorig jaar mei dat ik schildklier problemen heb. De mijne werkt te langzaam. Heb me hier een hele tijd beroerd onder gevoeld. Waarschijnlijk heb ik het al langer maar sinds mei slik ik thyrax.

Ik heb de ziekte van Hashimoto.

Mijn TSH is nu 2 en mijn T4 is 21. Volgende week weer bloedprikken dus ben benieuwd wat de waarden dan zijn.

Ik zou graag in gesprek willen komen met anderen die hier ook problemen mee hebben en die ook zwanger willen worden.

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier ook een te traag werkende schildklier.
    Heb al thryax sinds mijn 13e en hierdoor ben ik ook heel snel zwanger geraakt.
    Lerares van mij kon niet zwanger worden en hierbij is dus per toeval ontdekt dat ze een te traag werkende schildklier had, toen heeft ze de thryax voorgeschreven gekregen en vrij snel zwanger geraakt.
    Ondanks dat mijn schilkdlier nog al eens schommelde ben ik binnen 2 weken zwanger geraakt.

3. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dat is een positief verhaal :D nu hopen dat het bij ons ook zo gaat.
    hoeveel thyrax slik jij nu?

4. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wim ik ben ook een schildklierpatient, ook Hashimoto. Rond m'n 17e geconstateerd en ben nu 24. Mijn TSH is momenteel 0,07 en m'n FT4 19,6.

Had laatst weer heel veel klachten vond de HA dat het kwam doordat m'n schildklier nu te snel zou werken :( , bleek uiteindelijk een vitD tekort te zijn.
    Vanwege beperkte kennis van m'n HA en het feit dat ik nog steeds niet zwanger ben, ben ik doorgestuurd naar een endocrinoloog. Ik heb vrijdag m'n afspraak.

Deel Deze Pagina