Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Nath, in principe 14 dagen na je eisprong kun je testen, de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden. Je nod.

Hier geloof ik er niet meer in dat t deze ronde raak is.
    Verlies wat slijmerig bloed, ondanks dat ik nog wel met vlagen misselijk ben, pijnlijke borsten heb. Maar ook negatieve testen. Nou had ik bij mijn zoontje ook een hele lichte streep op mijn nod. Normaal gesproken zou ik gewoon wachten tot t weekend nu, maar omdat ik gelijk over moet op andere medicatie,
    durf ik geen risico te nemen en ook omdat me lichaam zo raar doet.
    Pfff zo vervelend dit.

Hoop dat t bij jullie rustiger is. ;)

2. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Chicca, dat wist ik wel maar omdat ik ook veel meiden voorbij zie komen die 7 of 9 dpo al een posi test hadden... Vroeg ik me af vanaf hoeveel dpo er echt hcg in je bloed zit, natuurlijk voor iedereen verschillend.....

3. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    O sorry :D

Zat net een stukje te lezen over bloedwaardes met hcg
    In zwangerschaptesten. Volgens mij was het in bloed negatief toch zwanger, misschien heb je daar iets aan. Ik zal is kijken of ik t nog kan vinden.

4. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Gevonden!

Suzetje

Re: bloedonderzoek negatief... maar nog hoop?

Ik heb hier overigens de referentiewaarden van HCG in bloed (ik zelf ben al meer als een maand overtijd maar helaas ook negatief):

3-4 weken min. 9 max 130
    4-5 weken min. 75-2600
    5-6 weken 850-20800
    6-7 weken 4000-100200
    7-12 weken 11500-28900012-16 weken 18300-137000
    16-29 weken 1400-53000
    29-41 weken 940-60000

Dit staat op het lijstje wat ik van het lab meegekregen heb (waar mijn eigen uitslagen ook op staan, mijn hcg zat onder de 5 en dat is kennelijk negatief). __________________

Is dit wat je bedoeld?

5. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Jaaaa dat stukje is interessant om te lezen !! Dankje Chicca :D !! Maar na de innesteling gaat je lichaam dan gelijk hcg aanmaken? En vanaf hoeveel hcg waarde is een posi test mogelijk? :p

Moeilijke vragen he? Haha die schoten me ineens te binnen :p

6. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi nath
    Gelukkig had je opa niks gebroken!
    Spannend voor je, wel opvallende symptomen hè!?
    Ik heb toevallig ook vandaag een test gedaan hen sinds 4-5 dagen heel erge gevoelige tepels, denk zelf misschien door het stoppen met de nuva ring, maar meer omdat ik niet durf te denken dat ik echt zwanger zou kunnen zijn( herkenbaar?) ik wacht het af vast vals alarm eerste ronde zal wel heel speciaal zijn, wel meerdere malen sex gehad in mijn vruchtbare dagen, houd dat bij met een app op iPhone erg handig. test was trouwens negatief!
    We zullen moeten afwachten...

7. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    @nath, klopt.

8. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey lieve dames, wat kan je lichaam raar reageren he zeker als je zo graag wil.
    Soms lees je mensen die nergens last van hebben en dan toch zwanger zijn, en de andere keer lees je dat iemand allerlei kwaaltjes heeft maar dan toch niet zwanger is. Je lijf zou eigenlijk gewoon een standaard lijstje moeten hebben :D met verschijnselen en dan ben je zwanger. Heb je die verschijnselen niet dan ben je ook niet zwanger.

Dankjulliewel voor al jullie felicitaties, vond ik echt heel lief :)

Gister of eergister moet ik mijn ei hebben gehad, dacht ik. Nou had ik gister toen ik ging plassen een keer wat oranje achtige plas (sorry voor t vieze praatje) daarna niet meer. Dus mijn hersentjes draaien weer over uren :p maar ik wacht netjes tot ik ongesteld moet worden (heeft nu toch geen zin nog :D ) maar ja wachten is best moeilijk. Denk trouwens niet dat ik zwanger ben, want we hebben deze maand weinig geklusd rond mijn vruchtbare dagen. Maar ja dan is er nog dat kleine stemmetje :p: misschien, misschien. ;)
    Ach ja we wachten weer af :D

Wat zijn jullie plannen voor deze mooie zonnige dag?
    Ik ga strakjes een parasol kopen zodat ik ook redelijk veilig buiten kan zitten :D (heb rood haar en ook de huid van een roodharige :p) en daarna even vers fruit bij een boer halen. Dan beetje huishouden en de rest van de middag lekker in de tuin zitten.

Moederworden, voel je ej al weer iets beter?
    Nath, hoe voel jij je? Al wat minder pijn?

Geniet allemaal lekker van het zonnetje :)

Ik kom vast vandaag nog wel meer zeuren hier :D

9. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Lekker dagje dus, hopelijk slaag je voor een parasol!
    Ik moet zo bloed laten prikken ze gaan even van alles testen boor de zekerheid!
    Daarna tandarts bezoekje
    En daarna met een vriendin terrasje pakken zin in :)
    Gister aaf ook ff naar een vriendin geweest leuke dingen doen een mens goed, voel me beter, gister bos witte rozen van mijn mannetje gehad :) te lief!
    Dus al die positieve dingen helpen weer mee!

10. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Oei dus het begin van de dag ff rot dingen die moeten :(
    Maar ja de leuke dingen heffen dat dan weer op he :)

Wat lief van je mannetje ;) mooie bloemen kunnen een kamer extra gezellig maken.

Ja ik drink nog gezellig een kopje koffie met mezelf :D en dan ga ik eens op pad.

11. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Ik lig nog heerlijk in bed!
    Lang leve de ipad ;)
    Kan er vandaag even niet uitkomen en morgen moet ik er 7 uur uit omdat ze tussen 7:30 en 10:00 badkamerspullen kunnen brengen!
    In oktober word onze badkamer verbouwt en krijg ik eindelijk mijn bad !!

Vervelend al die kwaaltjes en dan vooral ala de test ook nog eens negatief blijkt te zijn!
    Die laatste week wachten voor je ongestelt word ervaar ik als het moeilijkst om niet de heletijd testen te doen, ook al weet je dat dat geen enkele zin heeft!

Als ik straks uit bed kan komen ga ik maar even eten, douche, koffie drinken in de zon en vanmiddag even langs de bakker, had namelijk brood besteld :)

Vanavond eten we gezellig bij mijn ouders dus misschien daar nog even in bad :).

Fijne dag allemaal!

Xxx

12. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Catje, ik heb daar ervaring mee met rood haar en witte huid :p
    Eva is ook rood met een spierwitte huid, die wordt met zonnig weer zoals vandaag wel 10 x ingesmeerd met de hoogste kinderfactor anders is ze met een uurtje knalrood !

13. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Die laatste week mag van mij idd ook wel ingekort worden. :)
    Ik heb steeds meer krampen en begint langzaam aan door te komen. Stom lijf. Het erge is dat ik het niet eens zo erg vind om ongesteld te worden maar wel dat me lijf mij zo voor de gek heeft gehouden, waar was dat dan weer goed voor? Maar goed op naar de volgende ronde.

Dames geniet lekker van de zon. Ik duik me bedje in.

14. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Pfoeh af en toe last van duizeligheid als ik in de zon sta / zit ..

15. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Pffff nou zo'n beetje alle winkels in dit dorp gehad waar ze parasols zouden kunnen verkopen en uit eindelijk in de laatste een gevonden die ik wilde. Dus die in mijn kleine auto gekregen, lelijk voetje erbij maar die staat toch tussen de planten. Maar ja met die arm kan ik nog geen kracht zetten dus ik moet wachten met opzetten tot vriendlief thuis is want die is een stuk sterker. Maar het kan ook zijn dat hij gewoon niet past (wat niet kan volgens de winkel, want heb ze gelijk gebeld :p maar goed ff afwachten dus)
    Maar ja het huishouden is klaar en de rest van mijn plan kan dus nog even niet door gaan :D maar ja morgen hebben we ook nog een mooie dag.

Heey Annemarie, ja je hebt soms van die dagen dat je bed te lekker ligt he :D
    Veel plezier vanavond bij je ouders. :)

Nath , ja dat klinkt bekend :p hier is t ook factor 50 en dan nog wil het wel eens voorkomen dat ik op sommige plekken toch rood word. Meestal is mijn neus de klos :D
    En pas je beetje op met die duizeligheid, misschien is t zonnetje nu ff te warm. Doe maar voorzichtig :)

Chicca, ik hoop dat je je vlug weer beter voelt.
    Een vropuwen lijf is echt een raar ding en vaak niet te begrijpen :(

16. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Zo wij zijn weer thuis,
    Wat als een rustige dag begon werd toch nog druk.

Samen met mijn moeder en zus in batavia stad geweest en heb ook nog dingen gekocht! Ook voor mijn buurvrouw, die verwacht in sept haar dochter, bij de lief winkel ( echt zo schattig al die kleine kleren)

Nu heerlijk van het laatste zonnetje genieten met een kop koffie!

Is koffie nou echt zo slecht als je zwanger wilt raken? Ik drink het best veel namelijk, moet wel zeggen dat toen ik dat las al iets minder het ben gaan drinken, maar het blijft zeker 3 of meer koppen!

Xxx

17. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Klinkt als een gezellige dag :)
    Over die koffie, ik dacht ergens wel een sgelezen te hebben dat 1 tot 2 koppen per dag geen kwaad kan. Maar volgens mij geld dat ook voor thee. Maar zeker weten doe ik het niet.

Zo mijn parasol staat. Dus als ik morgen klaar ben met de dingen die moeten dan kruip ik daar lekker onder. Ik zie mezelf al helemaal zitten op mijn lounch bankje met een groot glas drinken en mijn lappie :D beetje beebje dingen bekijken ;)

18. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Inderdaad vandaag na alle verplichtingen heerlijk in de tuin gezeten. Fles water, muziekje op mun lappie ne genieten maar. Maar na twee uur toch weer ff bij de ventilator binnen gezeten, want er waaide geen windje in mijn tuin :D

Even iets geks vandaag, ik dacht echt dat ik mijn ei al had gehad maar deze keer wel zonder pijn. Maar ik was er echt van overtuigd. Mijn vriend en ik hebben gister geklust gewoon omdat we daar zin in hadden :):D en dus niet met eieren en dat soort dingen in mijn achter hoofd. En vandaag kreeg ik de bekende ei pijn. Dus of mijn ei was later, kan dat eigenlijk? Of springt een ei altijd op de zelfde datum? (ja ja schaam schaam, maar ik heb ff geen idee :):) ) Ik denk niet dat ik nu zwanger ben, maar er bestaat dus een kansje. Maar ik ga gewoon uit van niet, maar ja dan is er dat stemmetje ergens he..... (ja ik hoor stemmetjes :p )

Hoe was jullie dag? Ook genoten van het lekkere weer?

Nath hoe is t met de duizelingen?
    En Chicca voel jij je al weer wat beter?

Ik ga nu nog even op de bank liggen en hopen dat die steken vlug weg zijn.

liefs catje

19. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Heerlijk he het weer ( in de schaduw tenminste) ik heb ook een poos in de tuin gezeten maar wel pas na 4 uur.

Erg balen vandaag zou een pakketje komen volgens de badkamer mensen en ze hadden gezegt tussen half 8 en 10 dus ik was om kwart over 7 al uit bed... Waren ze er om half 12 nog niet, ik bellen bleek het met post nl mee te gaan! Pff voorniks voor vroeg eruit en sliep al slecht omdat het te warm was.

Catje met wanneer je je ei hebt enzo heb ik zelf ook nog geen flauw idee bij, wij klussen nu vooral als we er zin in hebben en ben ( in mijn achterhoofd ) wel er over aan het denken en idd ook met "de stemmetjes" maar verder nog niet serieus begonnen met temperaturen of iets dergelijks.

Sterkte met die steken , hoop dat ze snel voorbij zijn!

Xxx

20. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Catje, vandaag weer paar keer last gehad van lichte duizeligheid, gewoon zo'n vlaag die maar eventjes blijft :) en betrapte me erop dat ik gister en vandaag om 5 uur al zat te gapen haha!

Als ik mn cyclus van de pil aanhoudt moet ik aanstaande maandag ongesteld worden. Ben benieuwd, heb verder geen gevoelige borsten ofzo .. Alleen af en toe de vage buikpijntjes, lichte duizeligheid en vandaag al vroeg erg moe. En zondagavond dus flinke steken ( een week na mn vermoedelijke ei )
    Maaaaaar we wachten af. :)

Oooooh ik kan een pupje krijgen, 10 weekjes oud, die is in een container gevonden toen hij 6 weken oud was en hij zoekt dus een nieuw huisje. Ik wil hem zo graag maar Johan wil niet :( pff mannen ....

Nog leuke dingetjes gezien voor de beeb Catje :D ?

Deel Deze Pagina