Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hoi hoi,
    Lief dat je ernaar vraagt catje. Het gaat opzich goed met me. Alleen zet me menstruatie niet door dus begin m toch stiekem een beetje te knijpen. Ik had me er al een beetje bij neer gelegd dat het niet gelukt was, misschien volgende ronde beter.

Ik heb vanmiddag mijn wia aanvraag gedaan dus dat zit er ook op. Nu weer afwachten, helaas.

Veder doen ze een beetje moeilijk over mijn medicatie, daar baal ik van want we hebben het helemaal uit laten zoeken. Zo irritant.

Veder wel heerlijk van het zonnetje genoten vandaag.

Slaap lekker allemaal

Ps catje volgens mij springt je ei niet altijd dezelfde dag.

2. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Haha wij vrouwen kunnen zichzelf wel gek maken hè met alles wat we voelen en vooral willen!
    Ik heb al een week goed last van mijn tepels, onder de douche doen de straaltjes water zelfs pijn terwijl ik meestal weinig gevoel erin heb.
    Mijn NoD is pas volgende week zondag eerst lekker op vakantie!

Vandaag nog wat zomers shoppen :)

Fijne dag meiden

3. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Haahahah inderdaad moederworden, wij kunnen onszelf schijnzwanger maken geloof ik :p

Ik ben net 2 uurtjes mijn bed uit en zit nu alweer te gapen. wat erg he?
    Moet nog even stofzuigen dweilen en de kattenbakken doen maar ik heb totaal geen energie bah.

Fijne dag allemaal en shop-ze moederworden!

4. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hup nieuwe ronde nieuwe kansen!
    :D

Shop ze!

Fijne dag allemaal.

Ps ik ga mezelf niet meer gek laten maken. Mijn leven is al gek genoeg ;)

5. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Hey chicca,
    Gefeliciteerd met je zoon ! Zo te zien is hij jarig!
    Leuke dag gehad of vieren jullie het later nog.
    Ik hoop dat je wia aanvraag word goed gekeurd? Duurt dat lang voordat je iets hoort?

Nath balen dat je zo weinig energie hebt! Slaap je 's nachts wel goed?
    Maar even rustig aan doen!, soms is dat voor je lichaam ( hoe vervelend ook) echt nodig!

Xxx

6. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Chicca, GEFELICITEERD!!!!! aan je banner te zien :)

Thnx meiden voor jullie antwoord op mijn ei vraag :D ik ga mezelf er maar niet te veel bij voorstellen. Want inderdaad vrouwen kunnen zichzelf helemaal gek maken (ben ik ook erg goed in :p )

Hebben jullie allemaal een fijne dag gehad?

Moederworden op vakantie, dat klinkt goed :) waar ga je heen? Of heb je dat al verteld :)

Nath, nog een beetje energie gevonden?

Hier een beetje een vage dag. Erg slecht geslapen. Mijn vriend moest vandaag naar de tandarts en die is extreem bang (vorige tandarts heeft twee kiezen getrokken zonder verdoving en een oppervlakkig gaatje gevuld wat niet oppervlakkig was en toen heeft hij de zenuw geraakt) dus die was gister avond niet te genieten. En de rest van de nacht heeft hij liggen draaien en woelen. Zo erg dat ik er niet van kon slapen. En de wekker ging om 6 uur en om half 8 had ik hem zover dat hij zijn bed uit kwam. Hij lipe te trillen van angst, zo zielig :( En toen lag hij eindelijk in die stoel om zijn kies te laten trekken en had 5 verdovingen gehad. Maar zijn lijf werkte het tegen want hij bleef alles voelen. Dus al die spanning enzo voor niks want hij kon gewoon weer naar huis. Vreselijk balen natuurlijk, want nou moet hij terug komen.
    Thuis eerst een tijdje geslapen en nu voel ik me misselijk en ziek. En ben vreselijk aan de diaree. Pffff en als er iets is dat ik vreselijk vind is het dat wel.
    Maar ja, morgen weer een nieuwe dag ;)

Moest ff klagen en zeuren..... :):)

7. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Chicca gefeliciteerd met je zoon!

Wij gaan naar Spanje 8 dgn heerlijk ff met ze tweeën genieten van elkaar!

Nath werd je met de dag wat energie rijker?

Catje, wat vervelend van je vriend zeg, maar ook voor jou, wat zijn die mannen soms extra zielig hè, als ze wat hebben!

Snap dat wij ervoor zijn gemaakt te bevallen hahah

Iedereen een beetje kunnen genieten van het weer?
    Ik wel was heerlijk dagje en ook nog wel aardig wat leuks in de uitverkoop weten te kopen :)

Slaap lekker meiden!

8. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Goedemorgen meiden, lekker geslapen allemaal?

Wat een warmte om te slapen zeg, pfffff. Ventilator op e hoogste stand en nog dacht ik dat ik het bed uit zou drijven :$
    Nu beneden en alles lekker tegen elkaar open, nu is het nog lekker.
    Voel me na een nacht slapen nog steeds niet geweldig, mijn buik rommelt en ben wat misselijk.
    Maar ja lekker dagje genieten van het mooie weer en dan komt het vast wel goed.
    Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Wel grappig trouwens, meeste mensen gaan bbqen als er zeker weten kans is op mooi weer he zoals afgelopen week. Wij zijn voor morgen uitgenodigd op een bbq :p En dan is er iets van 70 % kans op regen. :D:D

Moederworden oe Spanje klinkt goed, en even lekker samen zijn kan nooit kwaad :p
    Lekker van genieten dus :)

liefs catje

9. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Bedankt voor de felicitaties! We vieren zn verjaardag morgen, dus zal wel even uit geteld zijn daarna, maar goed alles voor de kleine man.

Ik ben vandaag eindelijk aan een nieuwe ronde begonnen. Dus we gaan er ol.volle moed tegen aan :D

Fijne dag allemaal vandaag!

10. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Goeiemorgen catje, en all

Heb je wel vaker last gehad van misselijkheid?
    Ik namelijk nooit, eigenlijk!

Het is nu idd al blonk warm, laat staan wat de dag ons brengt!
    Ik moet straks naar de giroprakt en daarna lunchen met vriendinnen, kruitvat laatste dingen halen en dan koffers in pakken!! :)

11. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Stomme telefoon.

Ik vond bevallen ook helemaal niet erg, vond t bijna t leukste van de zwangerschap :-/.

Lekker naar Spanje, heerlijk geniet ervan.
    Ik hoop dat t morgen nog wel wat mooi weer blijft catje, ik hoop namelijk dat we toch wat mensen buiten kwijt kunnen ;)

12. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Fijne vakantie moederworden!

Catje hoop dat je snel weer de oude bent, misschien iets verkeerts gegeten?

Chicca succes morgen met het feestje, is toch altijd weer pittig zo'n grote groep mensen in je huis. Volgens mij ook als je niet zo vermoeid bent!

Ik heb gister avond in een gekke bui de ramen gelapt en de woonkamer weer helemaal schoongemaakt dus ook de kastjes stofvrij.
    Na een uur was ik wel bekaf maar heb wel heerlijk kunnen slapen :)

Fijne dag allemaal

Xxx

13. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    He nog meer vroege vogels :p

He Chicca
    Nieuwe ronde, nieuwe moed he :)
    Ja de ene weer man zegt alleen in de ochtend regen en de ander zegt alleen wat in de avond.
    We gaan gewoon voor nog een helemaal droge dag, en als het dan de hele zondag regend is het minder erg :D behalve voor de mensen die op zondag grootste plannen hebben :p

Heey moederworden,
    Owwww lekker bijna weg, ik ben jaloers :p
    Ga je ook een beetje voor mij genieten? want wanneer wij op vakantie gaan is nog niet zeker :(
    Ja ik ben regelmatig misselijk, er hoeft maar iets te gebeuren in mijn leven of mijn lijf wat ff anders is dan anders en dan slaat t op mijn buik (ook goede reden om jezelf gek te maken :p oe ik ben misselijk,misschien..... :D )
    Maar net ontbeten en het lijkt nog redelijk goed te gaan. Wel vreselijk gerommel, maar als ik t maar binnen houd. Op wat voor manier dan ook :p
    Hopen dat je daar ook nooit last van krijgt, of alleen als je zwanger mag worden want dan is het voor t goede doel :D

Ow ja moederworden gaan jullie vliegen?

Geniet van jullie zonnige (beetje te warme ) dag

liefs catje

14. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Jeetje Annemarie, en dat met dat warme weer :$
    Wel lekker dat alles nu weer schoon is.
    Als je nou weer eens zo'n bui hebt he, mag je ook best hier komen :D mijn ramen kunnen ook wel een was beurtje hebben :p
    Nee geintje ;)

15. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Haha, ja ik snap ook niet zo goed wat ik had gister, maar het scheelt vandaag weer.

Nu hoef ik (op een paar wassen na) niks te doen :)
    En dat is toch wel een heeeeeel fijn idee :D

16. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    hier ook druk bezig om koffer in te pakken vlieg morgen naar ierland.
    maar omdat ik zo lekker zenuwachtig kan zijn ben ik nu dus maar ff me hele huis aan het schoonmaken zodat ik vanavond goed moe ben en kan slapen. alleen kan ik nu ook gaan dweilen met mijn zweet:D zo warm is het.

17. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heeey bamapeldoorn,
    Alles weer schoon en koffer ingepakt?
    Wou Ierland dat moet echt mooi zijn :)

Whahaha mijn vriend en ik hadden het leuke idee om te gaan bbqen daar straks. En hoe warmer de bbq werd hoe harder het begon te waaien en hoe donkerder het werd.
    We hebben ons buikje rond gegeten (pfffff ik plof bijna) en toen vlug onze spullen naar binne gebracht. We hadden net alles opgeruimd en toen begon het keihard te regenen :D

18. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    ja alles is klaar heb geloof ik 3x mijn koffer opnieuw ingepakt en nu dus maar opslot gedaan. huisje is schoon hoef ik me ook niet zorgen te maken wat mn moeder van mn huisje vind. en ja ierland is heel mooi maar voor het weer hoe je het niet te doen het is nu geloof ik zwaar bewolkt en 19 graden. maar ik weet er wel te verbranden hoor.
    @catje hoop dat je wel kunt bbq en

19. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ja Ierland zal met weer het zelfde een beetje zijn als Schotland :D denk ik.
    Ja mij lukt t om overal te verbranden, hoef er niet eens moeite voor te doen :)
    Hoop echt dat je een fijne vakantie gaat hebben, en lekker veel mooie dingen kan bekijken enzo

20. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Hee ladies!

Ik ben even niet geweest, druk druk en me wat slecht gevoeld!!

Catje hoe gaat ie?? En nath?? Ziekenhuizen overleefd? (ga niet helemaal terug lezen haha)

Hoe gaat het met de rest? Heb ik nog wat gemist, nog geen zwangere intussen??

Hier iig niet.. Nu intussen dag 42 van de eerste ronde.. Nog geen ongi te bekennen en zw testen negatief... Vorige week en vandaag getest.. Wel steeds buikpijn en andere vage klachten! Bllllll

Positieve is wel dat we nu 3 weken vakantie hebben!! Jeeeeeeejjjj
    Nath, jij woonde toch in de buurt van walibi? Mn vriend en ik willen daar heen in de vakantie, ook naar t dolfinarium. En aangezien dat redelijk bij elkaar in de buurt ligt willen we ergens overnachten! Weet jij leuke plekjes/hotelletjes?

Xxx Evi

Deel Deze Pagina