Whahhahahahaha Nath ik lag helemaal in een deuk om je reactie en vertelde hem met een big smile aan mijn vriend. Die reageert meestal wat terug houdend als het om kindjes gaat, maar nu zei hij:'ja maar kleine kindjes kunnen ook heel erg lief zijn.' Soms snap ik niks van mannen En ik hoop voor je dat t rode gezeur weg blijft omdat er een kindje in de weg zit Goedemorgen lieve dames, allemaal lekker geslapen? Ik ben gister al om 22.00 naar bed gegaan, ik verging van de kramp in mijn buik. Het zat ongeveer aan de rechterkant van mijn navel. Ik kon bijna niet meer rechtop zitten nu gaat het wel wat beter maar nog steeds pijn. En vanmorgen was ik misselijk, na het eten viel de misselijkheid wel weer mee. Chicca, das wel goed nieuws en ja die kleine bijkomstigheid dat kom vast vlug goed Heey Annemarie, wedden dat je neefje het genen kiest waar hij t meeste rommel mee kan maken kinderen horen ook gewoon lekker rommel te maken en vies te worden toch Ja en gewoon positief blijven over de volgende ronde en dan komt jou kindje vast vlug Heey Jeanine, ik heb je vraag nu een paar keer gelezen en twijfel nu zelf dus weet ff geen antwoord erop sorry. En is het droog bij jou? Hier is het grijs en nat maar das wel weer ff goed voor de plantjes liefs catje
Uhm je cyclus begint altijd op de eerste dag van je menstruatie dus dat is de dag vanaf wanneer je gaat rekenen. Ik was bij mijn zoon de tweede ronde zwanger, en de vk noemde dat nog een pil cyclus. Geen idee waarom. Ik hoop het ook catje! Dat het snel lukt. . En voor jullie uiteraard ook!.
Het is dan vanaf de dag dat je pil niet meer neemt, omdat de ongesteldheid nog een onttrekkingsbloeding is van de pil zeg maar. Maar je cyclus van ronde 1 begint dan wel al te tellen vanaf je eerste dag dat de onttrekkingsbloeding is.... Als iemand het hier niet mee eens is, please correct me haha.
Hehehe catje ! Hier nog steeds geen ongesteldheid.... Maandag en dinsdag had ik de hele dag het gevoel dat het eraan zat te komen en gister en vandaag tot nu toe geen krampen iod meer... Zou het van het ontpillen komen, of van de prednison injectie ... Of maak ik gewoon wat langzamer hCG aan dan de gemiddelde vrouw? Gister met ochtendurine een witte test.... Durf vandaag niet meer te doen.... Xxxxxx
Balen nath, misschien is je cyclus wat langer dan je dacht? Morgen nog eens testen? Als het goed is verdubbeld hcg om de dag. Stom he dat afwachten? Ik ben het met je eens beginnen met tellen vanaf de eerste dag van je bloeding.
Lieve Nath, ja het kan natuurlijk dat je lichaam van slag is door wat dan ook. Ik zou het nog een paar dagen aan kijken en dan weer eens testen. (als je t zo lang kan uitstellen ) Hier nog steeds wat krampen in mijn buik terhoogte van mijn navel en verder met vlagen flink misselijk. En als ik aan het meeste eten denk wordt de misselijkheid erger. Raar lijf Ik heb lekker babykamers zitten kijken vanmiddag Want ik had namelijke een leuke gevonden bij babydump, maar nu hebben ze daarvan in een keer de kleding kast weg gehaald. Dus heb je alleen bedje en comode. Ja en dat wil ik niet, wil alles gewoon van het zelfde hebben Maar na veel speuren heb ik weer een kamer gevonden voor mijn toekomstige beebje zelfs mijn vriend vond hem leuk en ging al mee zitten denken wat voor kleurtjes erbij moesten dan enzo Verder beetje huishouden gedaan enzo, want ja die kabouters doen het maar niet. Dus ja ik moest zelf maar weer aan de poets. Dus de badkamer van top tot teen gepoets en het bed is weer schoon en de ramen aan de binnen kant. Buitenkant heeft geen zin met al die regen
Ahoh, meestal geen goed teken, maar het kan nog! Er zijn een hoop meiden die alsnog zwanger blijken te zijn. Dus zolang het bij beetje bruin blijft is er hoop,
hmmm gewoon maar hopen dat t eenamlig was. Of positief naar de volgende ronde en dan hopen dat t vlug raak is Ben je erg geschrokken?
Bah niet erg geschrokken.... Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, heb verder geen buikpijn ofzo ... Heb een tampon ingedaan dus even afwachten .... Thanks meiden ! Xxxxx
Ok, ja t vervelende met al dat zwangerschaps gedoe is dat t zoveel afwachten is. Altijd maar weer wachten, terwijl je eigenlijk direct zekerheid wil hebben. Ga je toch ff een dikke knufffff geven liefs catje
Balen Nath! Maar dan weet je wel zeker dat je weer gaat bloeden zonder de pil en kun je beter je cylus uitrekenen. Maar meteen zwanger was natuurlijk wel super geweest. Cath wat vevelend die steken. Hoop dat ze snel over gaan... En dat ook jij dan een positieve test hebt. En ik vind ook zeker dat kinderen rommel mogen maken en vies mogen worden, maar helaas denkt mijn tante daar anders over.. Maar dat is best lastig met 4 kinderen... Dus mijn neefjes zitter voornamelijk achter de computer, tv, psp enz... Soms denk ik dat ze met die dingen zijn geboren! Hier verder alles goed. Gek weertje alleen, hele poos telkens buien gehad en nu stralende zon! Mijn man smsde net dat hij niet zaterdag maar zondag terug komt... Pff vind dat werken in het buitenland van hem soms toch niet zo leuk, het is zo stil dan in huis 's avonds, maar ja de dagen gaan nu ook wel snel i.v.m. het neefje die bij mijn zus logeert dus ben daar veel! Fijne avond allemaal..
Goedemorgen lieve meiden , lekker geslapen? Nath, hoe is het nu met jou? Annemarie, ja dat lijkt me ook maar niks. Vind t al saai om een avond alleen thuis te zijn, laat staan meer. Hoop voor je dat de dagen voorbij vliegen. Chicca, hoe is het met jou? Gister ook mijn pendel van Hilse gehad. Alle drie de mensen die voor mij gependeld hebben zitten rond oktober november en 2 ervan zeggen meisje en een jongen ben benieuwd wat er van uit komt Verder hier druk gedroomd over zwanger zijn en kindjes krijgen ik heb dus goed geslapen Toen ik wakker werd was ik wel wat misselijk maar ff geen krampen. Net na het eten viel de misselijkheid wel weer mee, maar nu we een uurtje verder zijn komt de misselijkheid weer omhoog. Maar nog niet echt veel kramp. Alleen een rommelend gevoel in mijn buik... dus we wachten wel weer af wat de dag gaat brengen. Straks eenst wat boodschappen en verder zie ik wel. Er is vast nog wel wat was te doen enzo Jullie een hele fijne dag, en ik kom vast nog wel even buurten hier
NOD-lijst Nath88: 1e kindje, nog geen officiele rondes, nod = 30 juli bamapeldoorn: 1e kindje, nod = 4 augustus Moederworde: 1e kindje, 1e ronde, nod= 5 augustus catje1981: 1e kindje, nog geen officiële rondes, nod= 6 augustus chicca: 2e kindje, 3e ronde, nod = 25 augustus
Ik heb even de nodlijst naar boven gehaald. Ik heb weinig te vertellen, het is rustig hier. Wat fijn dat je zo'n mooie droom had catje. Nath hoe is het?
En de kramp en pijn in mijn buik is er weer Denk dat ik zo nog maar ff op de bank ga liggen, rot lijf afentoe Zo moest ff wat geklaag kwijt sorry