Rare lichamen hebben vrouwen ook zodra ze voor een zwangerschap willen gaan! Net of je dan een stofje aanmaakt die je misselijk wil hebben en pijn in de buik/borsten geeft
Lieve catje, ik weet het niet?! Het lijkt helemaal niet op ongesteldheid ... Hele nacht tampon ingehad, vanochtend toen ik hem eruit haalde wel wat bruin met heel klein beetje rood maar thats it , niet eens noemenswaardig ... Heb ook geen buikpijn niks....
Lieve Nath, ik zou het gewoon een paar dagen nog aan kijken en dan gewoon een test doen. Want ja elk lijf lijkt anders te reageren op dingen. Wel vervelend he als je lijf niet gewoon reageerd zoals je wil dat t reageerd of dat t zou moeten reageren.
Hmm , nu is het toch echt roodachtig .. Maar wel veel minder dan normaal en geen buikpijn niks .. Ben benieuwd..
Nath, ik hoop echt dat je vlug duidelijkheid hebt wat t nou is. En natuurlijk hopen we op goed nieuws he Hier net even boodschappen gedaan, daarna boodschappen opgeruimd en bloemen in vazen gedaan. Ben blij dat ik weer zit. Voor de boodschappen kwam de ene helft van mijn lunch eruit, en nu ben ik druk aan het slikken om de andere helft binnen te houden.... Maar kramp is weer op een laag pitje
Jaaaaaa, maandag mijn NOD. Tot dan wil ik eigenlijk niet testen zoiezo. Maar ja betrapte mezelf er net al op dat ik dacht dat ik best een vroeg testje kon wagen
Hoi meiden hier rood bloedverlies 2 dagen eerder dan verwacht, wel een beetje jammer gevoel maar, gelukkig niet heftig ofzo ben opzig wel blij zo vanwege ik vorrige maand nog medicatie nam. Nu dus voor de tweede ronde vind het al heel leuk om er zo mee bezig te zijn en geniet ik ook van! @ nath jammer ook! @ catje voor jou nog even spannend!!
Hey moederworden, balen zo'n moment, maar helaas is het niet anders en op naar de volgende maand. Dat is bij mij ook zo. Precies de week dat mijn man weg is voor zijn werk zou ik het meest vruchtbaar zijn. (als ik goed gerekend heb tenminste, doe geen testen ofzo) Catje ik hoop dat het voor jou echt raak is! lijkt me wel vervelend dat spugen en zo misselijk zijn, maar als het voor een goed doel is heb je er vast veel voor over
Moederworden, ja dat is even een slik momentje dan. Maar gewoon weer de volgende ronde ingaan en het weer proberen. En dan er natuurlijk met een mooie positieve test uit komen Annemarie, als het voor het goede doel is dan ben ik met liefde de volle 9 maand misselijk En kom ik hier hard klagen Whahahahahahha blijkbaar moet t zo zijn dat ik pas dinsdag ga testen als ik niet ongi word.... Want ik moest daarstraks plassen en dacht, ach ik gooi er gewoon een test tegen aan. Gewoon kijken. En was er van overtuigt dat ik nog een test in de kast had liggen, maar die bleek ik al gebruikt te hebben. En morgen geen tijd om er een te halen, pas maandag weer. Dus dan is het pas dinsdag testen. Aslof het lot het bapaald niet dat ik in het lot geloof maar toch
Heeey lieve dames, Hoe was jullie dag? Hebben jullie je vermaakt? Hier een rustige dag. Beetje auto schoon gemaakt en gewassen en ff naar t tuincentrum. We moesten nog een plantje voor binnen hebben. Verder een beetje aangelummeld. Met vlagen nog steeds misselijk en krampen. Maar geloof niet dat ik zwanger ben, t gevoel ontbreekt ofzo....
Ik kom net terug uit eindhoven! Heb heen en terug gereden dus dat is wel een record voor mij ( is lang geleden dat dat echt gelukt is ivm vermoeidheid) Mijn neefje is weer veilig thuis en ook de verjaardagen zijn weer gevierd in eindhoven Nu net lekker op de bank geploft. Morgen komt mijn man weer thuis, pff die heb ik echt wel gemist maar gelukkig is die er bijna Slaap lekker alvast xxx
Heey Annemarie, fijn dat je vent weer bijna thuis is Dan is het huis gelijk weer minder stil he... Nou slaap maar lekker en dan is het sneller morgen. liefs catje
NOD-lijst Nath88: 1e kindje, nog geen officiele rondes, nod = 30 juli bamapeldoorn: 1e kindje, nod = 4 augustus catje1981: 1e kindje, nog geen officiële rondes, nod= 6 augustus chicca: 2e kindje, 3e ronde, nod = 25 augustus Moederworden: 1e kindje, 2e ronde, nod= 29 augustus
Dag voor mijn NOD toch ongi geworden Maar ja op naar de volgende ronde maar weer.... In elk geval ben ik regelamtig en das wel fijn
Whahahahahaha Annemarie, ja jullie hadden wel even wat in te halen he Wat fijn dat hij wer thuis is joh Geniet maar lekker van elkaar. Pfffff ik snap niks meer van mijn lijf. Helpppp Vanmiddag bij plassen in een keer rood, dus ik denk nou daar is mijn ongi een dag te vroeg. Braaf t maandverband erbij gepakt. Eerste keer daarna naar de wc, maandverbandje wit en niks tijdens t plassen. Zonet weer naar de wc en weer wit en niks. En aan het einde van mijn ongi krijg ik altijd een soort raar gevoel daar beneden. Een soort droge huid gevoel (sorry voor ranzige beschrijvingen maar kan t niet anders uitleggen) en dat gevoel is er dus weer. Ik wacht nog wel even rustig af, maar vind het toch wat maf. Ach ja ik zal wel weer er veel te veel achter zoeken Waarom zijn vrouwen lijven niet wat makkelijker
Hallo dames hier de ongesteldheid echt doorgezet helaas .. Alleen het vage is, ik heb niks geen kramp of buikpijn gehad. Alsof ik niet oingi ben .. Nja ik blij haha. Dan was mn cyclus dus 32 dagen. Aaaaah jammer catje !!!! Had het zo gehoopt voor je !! Ik heb gisteravond een vrijgezellenfeestje gehad van een vriendin die gaat woensdag trouwen. Was erg gezellig en aangezien ik vanuit dronten naar almere moest kon ik niks drinken, en heb mooi moeten blazen en een mooie roze BOB sleutelhanger gekregen met een diamantje hehehe ik spaar die sleutelhangers maar alleen die ik zelf verdiend heb , heb 2 gele en nu een roze erbij. Geniet allemaal nog even lekker van de zondagavond! En fijne dag morgen Annemarie als je mannetje weer thuis is !! Xxxxx