Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath88

Nath88 Niet meer actief

De mooie roze BOB

2. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey Nath, mooie sleutelhanger hoor :D
    Maar het feest was dus wel gezellig?

In elk geval nu je ongi er is weet je ongeveer waar van je uit kunt gaan en das ook wel fijn toch :)

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Catje raar idd hoe je lichaam kan reageren wel heel raar dat je nu niks meer rood ziet! Ff afwachten dus nog.
    Vakantie was trouwens heerlijk! We kunnen er weer even tegenaan.

Nath jammer dat je ook ongi bent geworden, op naar de volgende ronde , goeie Bob hoor haha zo hoord het!

Ik bheb al mijn wasjes weer gedaan nu alleen de strijk nog maar dat doen we gewoon in een paar dagen haha
    Nu op het bankje lekker genieten van weer thuis.
    En kan niet wachten tot de ongi weer weg is! :)

4. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Hey catje,
    Vorige maand had ik dat ook.
    Eerst een week enorm misselijk en steken
    Toen bijna niks meer.
    Toen dacht ik oh bloed, balen, toen was het weer weg en na 2/3 dagen zetten het helaas toch door :(
    Hoop bij jou niet.

Nath leuk die sleutelhanger, is dat bob zijn no ergens goed voor geweest ;)

Moederworden fijn is dat he na een vakantie weer thuis zij( behalve dan al dat wassen enzo)

Fijne dag allemaal

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Annemarie, ja stomme lichamen. Maar inderdaad bij mij heeft het ook door gezet :(
    Nou ja niks aan te doen, we kijken gewoon wat volgende maand weer brengt.
    Hoop voor ons alle mooie streepjes ;)

Wat zijn jullie plannen voor deze dag?

Ik ben net terug van HA. Ik had aldoor last van mijn enkel en heb er toch maar ff naar laten kijken. Ik heb mijn enkel dus vezwikt en moet er een beetje voorzichtig mee doen :$
    Dus nu maar rustig aan wat in huis rommelen en niet te veel er op staan.

Geniet een beetje van jullie dag he :)

6. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Oei dat kan pijn doen je enkel verzwikken rustig aan!
    Op naar de volgende ronde en hopelijk idd knal testen dan :)

Ik was vanochtend bij de chiroprakt, ging goed, gaat echt stukken beter met mijn rug. Super blij mee
    Net ff bakkie gedaan bij een vriendin en nu ff eten en dan een tukkie doen ben erg moe van de behandeling.

Idd fijne dag allemaal!

7. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Auw catje wat balen! Kon er wel bij toch, je arm al helemaal over?ik heb vanmorgen even snel een paar boodschappen gedaan, daarna 2banen behang geplakt, toen was ik moe maar moest nog even stofzuigen en dweilen door de regen. Flink over me grens heen gegaan dus nu lig ik in bed en doe ik voor de restniks meer vandaag! Helemaal kapot ben ik. Maar ook eigenwijs.

Meiden fijne middag veder ik ga even slapen.

8. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Nath dat is pas een leuke BOB hanger beter als die gele!
    Moedeeworden slaap lekker!

9. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Moederworden, kan dat slopend zijn dan he zo'n behandeling. Maar wel fijn dat t wat beter gaat met je rug. Doe vanmiddag maar lekker rustig aan :)

Oei Chicca, wel beetje op jezelf passen he ;) maar ken t wel hoor dat over grenzen gaan. Soms wil je iets gewoon afmaken en klaar hebben terwijl je lijf t eigenlijk nit meer kan.
    Nou blijf maar lekker liggen en doe bandaag maar mooi niks meer. Je hebt wel weer genoeg gedaan toch :p
    O ja mijn arm, nee das nog niet zoals het hoort. Ik mis nog flink wat kracht erin, kan er nog niet zwaar mee tillen en dekbedden verschonen wil nog niet dus dat mag vriend lief doen ;)
    Dus ben wat gehavend aan alle kanten :D

Zo mijn huishouden zit er weer op. Stofzuigen, dwijle,wassen, strijken en een beetje stoffen. Eigenlijk zou ik zelf tomatensoep gaan maken, maar mijn enkel doet best pijn en ik doe t dus ff makkelijk.
    Vanavond weer fysio en sporten. Maar eens kijken wat ik kan met sporten. Ga alleen fitness doen vandaag, zumba lijkt me geen goed plan met die enkel :p

10. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    @chicca zo jij ook weer over je grenzen heen... dat vind ik het moeilijkst van allemaal je grenzen leren bepalen als je beperkingen hebt.
    En idd wil je er af en toe gewoon niet aan toegeven, :) maar helaas betaal je het later weer dubbel en dwars terug.

@catje jeetje bezig bijtje ben jij, :)genoeg energie zo te lezen haha behalve de tomaten soep dan hihi
    Ik heb al een aantal maanden niet kunnen sporten, als ik dat zo lees denk ik ah lekker!
    sport je veel?
    wel rustig aan he ;)

11. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Nou sporten ligt op dit moment een beetje op zijn gat en ik kan er alleen komen als mijn vriend rijdt :) En ze hebben een zomer rooster met sporten dus al mijn groeps lessen (3 in de week) hebben andere tijden die heel onhandig zijn. Dus zodra alles weer normaal is (sepember) pak ik alles weer volledig op. Tot die tijd gaan we soms wel en soms niet.
    Vanavond dus niet :p fysio gaat iet door en vriendlief belde net dat hij ht niet ging redden. We hadden anders tegen 18.30 weg gemoeten hier thuis.
    Nou ja maar weer eens kijken of we woensdag dan kunnen.
    Dus vanavond is bankhangen met t pootje op tafel :D

12. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    hey dames
    ik weet niet meer waar ik wat heb neer gezet maar dan maar 2x
    ik heb vandaag mijn gesprek gehad met de psycholoog om te kijken o ik wel geschikt ben om een alleenstaande moeder te worden en ze vind me geschikt dus nu mag ik na gaan denken over wat voor donor en al dat soort dingen. normaal gesproken moet je daar twee weken ofzo over denken maar omdat ik pas 11 sept weer kan mag ik nu volgende week dinsdag al weer terug komen:D:D:D:D:D

13. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Wauw wat ontzettend goed nieuws bam! Ik ben heel blij voor je.
    Denk dat je ook al wel een béétje heb nagedacht over een donor of niet?
    Lijkt mij niet meer dan menselijk als je zo'n traject bewandeld.
    En hoe gaat het nu veder?
    Succes met beslissen.
    X

14. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    ja daarom kan ik volgende week ook al terecht denk ik, en dan hoor ik denk ik ook hoe alles verder gaat met wanneer ik daarheen moet voor inseminaties en dat soort dingen.

15. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Oooooooooow wat super goed nieuws Bam, ik ben echt heel blij voor je :) en ook zo lekker snel. Niet dat je u weet dat je geschikt bent maar dan nog eeuwen moet wachten.
    Jou goede bericht tovert weer een glimlachje op mijn chagarijnige hoofd ;)
    Ga lekker genieten van het goede nieuws, en ik ben echt blij voor je :p

16. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
  17. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Wat fijn bamapeldoorn! Dat is mooi om te horen en nu hopen dat het snel gaat allemaal :)
    Knap dat je het allemaal in je eentje wilt gaan doen!

18. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
  19. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Gefeliciteerd Bam !!! Wat heerlijk :D !!! En wat spannend allemaal !

Lieve catje hoe gaat het nu met jou?

Hier is de ongi weer weg sinds gister , dus nieuwe ronde haha. Nouja nog geen officiele ronde he, vriend wou eerst 3 maanden wachten dus de laatste wachtronde is ingegaan hihi, al was hij afgelopen maand zoals verwacht ook niet erg consequent met condooms hahaha. Dus zie het wel :) !
    Morgen bruiloft van mijn vriendin die ik al 17 jaar ken, spannend.
    Vroeger speelde we samen buiten en nu wonen we allebei samen, zij is al zelf mama en ik stiefmama en allebei verloofd en nu is voor haar morgen de grote dag!

Ohja, wie o wie vindt het leuk en heeft er zin om eens een meeting te doen :D ?? Ik stel mijn huis ter beschikking !!!
    Ik heb wel katten btw, voor t geval er iemand allergisch voor katten is..... Ben benieuwd , mij lijkt het hartstikke leuk!

Liefs ! xxxx

20. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Lieve Nath, oe spannend een trouwerij. Heb je je kleding al klaar liggen? En 17 jaar is een hele tijd om vriendinnen te zijn. Zien jullie elkaar nog vaak?
    Ik heb ook zo'n vriendin die ik al heel wat jaren ken, maar zie haar eigenlijk bijna nooit meer. Maar als ik haar spreek weten we beide dat het goed is. :)
    Een meeting, ja das misschien best een keer leuk om te doen :p en ik heb een doggy dus ben niet alergisch :D

Whahahahahha ja mannen en condooms dat blijft grappig. Hoogste woord voor af, maar als puntje bij paaltje komt dan is die gedachte vaak ver weg :D

Hoe t met mij is, ja eigenlijk het zelfde nog. Misselijk met vlagen en soms wat kramp, wisselend humeur en steekjes naast mijn navel. En mijn ongi was krap aan een dag en heel weinig. Dus had al een topic geopend op zwanger worden wat ik er mee moest. En daar kreeg ik van iedereen de raad om toch een test te doen omdat je schijnbaar ook bloed kan verliezen als je zwanger bent.... :$ En omdat het echt maar een dag een beetje was.
    Daarna ook nog HA gebeled en assistente zei t zelfde. Dus morgenochtend direct langs de winkel :D en nu ben ik zenuwachtig.
    Stom he, al die tijd me niet zwanger gevoeld en toch ben ik nu zenuwachtig :)

Hoe is het trouwens met jou rug Nath? Hoop geen pijn meer enzo

Deel Deze Pagina