Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Spannend catje, je nod was gisteren toch? Veder geen bloed verloren?
    Spannend spannend

2. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    He Chicca, Ja gister was mijn NOD. Maar zondag begon het een beetje en heeft tot gister geduurd. Krap een dag ongeveer en niet erg veel....
    Dus morgen maar ff langs de winkel.... vind t gek genoeg steeds enger worden :)

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    @nath wat gaaf zo lang vriendinnen en dat je morgen op haar trouwen mag zijn :) veel plezier alvast ;)
    Mijn ongesteldheid is ook weer weg, was wel emotioneler had ik het idee zo zonder (Nuvaring) had jij dat idee ook?
    Ivm meeting waar wonen jullie allemaal? :)

@ Catje super spannend, nou leef met je mee voor morgen snap helemaal dat je zenuwachtig bent hoor hihi!!

4. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Ik snap ook dat je zenuwachtig bent, heb je niet ergens een kv test liggen?

Nath heel veel plezier morgen.

Fijne avond allemaal, ik ga naar bed. Ik voel me niet top en ben heeeeel moe. Manlief is toch sporten, dus hoef me ook niet schuldig te voelen.

5. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Slaap lekker chicca! Rustig aan...

6. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Chicca, ga maar lekker slapen en ik hoop dat je ej morgen weer een stuk beter voelt.
    Nee had ik er nog maar een ;) maar moet morgen gewoon ff halen het is niet anders.

pffffff kan een avond lang duren zeg :D

7. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Haha dat snap ik, ook maar vroeg naar bed dan? Of kan je morgen vroeg nier meteen naar de winkel om een test te halen?

8. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ja maar als ik te vroeg ga kan ik ook niet slapen :D dus vul mijn avond met babydingen kijken :p
    Ja ja ik ben erg ik weet t :);)

9. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ach ja wat is erg haha

10. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Pfffff wat een rot nacht. Wat kan je jezelf gek maken zeg. En dat allemaal voor een test, terwijl we nog niet eens officieel bezig zijn.
    Heb de hele nacht over omo-witte testen gedroomd en over vroege miskramen :(:$
    Een paar keer werd ik zelfs met natte wangen van het huilen wakker.

Maar goed nu ben ik weer rustig :D en ja is het een omo-witte test dan rustig op naar volgende keer.... toch

11. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ah catje wat rot voor je, ja een mens kan zich zelf gek maken!
    Ben benieuwd voor je ;) wanneer ga je hem doen? :)

12. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Vanmiddag denk ik, moet zo eerst ff wat dingen doen en dan boodschappen en haal ik een test....

13. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    en catje???????
    en nath fijne dag vandaag

14. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Bam, ik ga de test straks halen ;)

En lieve Nath, heeeeeeeeeeel veel plezier :) en wie wet wel weer een nieuwe sleutelhanger voor je verzameling ;):D

15. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Spannend catje! ben heel erg benieuwd! (ben zenuwachtig voor jou hihi)

Hoop dat iedereen weer een beetje bijgeslapen heeft...? Ik was gister avond ook erg moe en schrok net (10:15) wakker omdat iemand iets in de brievenbus gooide.. vervelend om zo wakker te worden maar moet natuurlijk ook niet te veel gaan uitslapen.

een meeting lijkt me leuk, heb alleen niet altijd een auto tot mijn beschikking.. Maar als we het bij nath doen kan ik altijd nog met de bus gaan...

16. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Catje, ga is testen, wij zijn nieuwsgierig! :D
    Nath fijne dag!

En de rest natuurlijk ook!

17. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    zoals in mijn droom, omo-wit....:$
    Ff slikken en op naar de volgende ronde.
    Het stomme was wel, ik heb aldoor het idee gehad dat ik niet zwanger was. Tot ik in het dorp liep en het gevoel juist omsloeg.
    Ik kon maar net voorkomen dat ik liep te glimlachen als een idioot :D en heb zelfs twee taartjes mee genomen naar huis. Ik was er ff van overtuigd dat ik een wondertje in me had.
    Maar de test zegt toch echt anders.

Nou ja dan maar weer flink klussen de komende maand ;):p

Hoe is het verder met jullie?
    Ik hoop voor jullie niet al te drukke dag.

Ik ga zo maar weer eens aan de poets :D

lief trouwens dat jullie zo mee leven :)

18. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ah wat jammer zeg! Je eerste gevoel was toch goed, zoals vaker achteraf, maar logisch dat het omsloeg want we willen het nu eenmaal zo graag hè ;)
    Op naar de volgende ronde idd, het blijft nog even spannend :)

Ik heb voor het eerst weer gesport vanochtend ging wel goed, wel rustig aan gedaan hoor, daarna een klein boodschapje gedaan en paar dingeb festreken daarna was ik wel op, dus net even anderhalf uur gelegen.
    Straks koken boor mij en me vent en Vanavond gezellig bijkletsen bij een vriendinnetje :)

19. JeanineD

JeanineD Lid

30 jul 2012
    40
    0
    0
    Rotterdam
    Hi dames

Ben ff tijdje afwezig geweest, maar ben weer up to date en heb alles weer doorgelezen!
    Ik hoop morgen of vrijdag mijn ei te voelen springen en als dat zo is dan komt mijn cyclus aardig op gang.
    Vannacht wel slecht geslapen en misselijk geweest omdat ik al dacht dat mijn ei er aan kwam en we van de week ook al geklust hebben met en zonder (Mannen en condooms hè! erg herkenbaar dat verhaal!)
    Maar verder er nog elke keer heerlijk mee bezig! Alvast zwangerschapsagenda aangevraagd en gister h&m catalogus binnengehad en daar staan zulke schattige dingen in alleen keek ik op de site en waren ze al uitverkocht :(
    ML is onderweg naar huis en dan gaan we naar de Hornbach kijken voor behang, want we zijn de hal aan het opknappen (we hadden sierpleister en mijn vriend heeft zondag alles gladgestuct samen met zijn vader en hij kan dat nu ook dus straks mochten we een babykamer moeten gaan maken!) Daar heb ik ook al zulke leuke behangetjes en ideetjes voor ;)

Eet smakelijk voor straks en ik kom vanavond nog wel even langs, want dan gaat hij de hal nog een beetje bijschuren en dan verstop ik me liever in een kamer buiten het stof!

20. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Jammer catje, hopelijk volgende ronde beter.

Deel Deze Pagina