He jammer catje !! maar geen bloed is goed !! Er is nog een kans he ! Dankjulliewel allemaal trouwens, is een erg gezellige dag tot nu toe haha ! Ik woon trouwens in Dronten en Annemarie, als t bij mij is en ik heb de auto dan kan ik je ook ophalen hoor. Geen probleem !
Lieve Nath, nou er is een dag wat bloed geweest maar voornamelijk oud. Dus geen idee wat ik er mee aan moet.....
Wat balen cat en vooral omdat je er zo van gedroomt had, als het dan echt zo is komt de klap denk ik erg hard aan Hoop dat je de volgende maand meer gelukt hebt! Jeanine, wij hebben onze computer kamer al helemaal zo behangen dat het ook de babykamer kan zijn zo haha... Ach ja als je het dan toch doet konden we het beter meteen goed doen ipv veel geld uitgeven en een poosje later weer! Fijne avond allemaal! Xxx
Heeey meiden, Gister toch wat triester dan ik had verwacht en toe wilde geven. Wist gister echt ff niet waar ik met mezelf heen moest. Wilde gewoon even tegen iemand zeuren en me zielig voelen, maar vriend lief reageerde erg nuchter met volgende keer beter en volgende onderwerp. (arg mannen soms ) En vriendinnen een beetje t zelfde. Dus voelde me echt ff heel zielig gister. En het 'zwangere gevoel' wilde en wil ook maar niet weg. Huisarts gister nog gebeld om te zeggen dat de test negatief was, maar van haar moet ik volgende week weer testen. Dat klinkt misschien gek want negatief is negatief. Maar zowel mijn oma als mijn moeder maakte bijna geen of erg laat hcg aan. Mijn oma wist pas dat ze zwanger was toen ze mijn moeder voelde trappen... Ja dus ergens is er een sprankje hoop.... maar weet ook dat ik die misschien niet te veel moet toelaten voor het geval ik dan weer teleurgesteld ben... Dus probeer er maar niet te veel meer aan te denken, maar ja zelfs onbewust ben ik er te veel mee bezig want dromen stop je niet. Zo naar als ik laatst droomde zo mooi droomde ik afgelopen nacht over baby's en zwanger zijn..... Maar ja is t deze keer niet dan misschien volgende keer. En ik heb natuurlijk niks te klagen we zijn nog niet eens officieel bezig Lieve Nath hoe was de rest van de bruiloft? Vast wel gezellig En dames drukke dag voor de boeg? Ik wel een heleboel huishoudelijke dingen op t menu, want afgelopen twee dagen is er maar weinig gebeurd dus heb wat in te halen. Dus ik heb flink wat te poetsen Fijne dag allemaal En sorry voor de lap tekst
Oei bijna een belangrijke afspraak vergeten voor morgen Moet morgen naar de plastische chireurg (of hoe ik dat ook schrijf ) Die gaat mij namelijk vertellen of dat ik eerst zwanger mag worden en dan geopereerd wordt of dat hij me eerst wil opereren voor ik zwnager word. Ik zal t verhaal even kort vertellen. Ik heb 20 jaar eet problemen gehad. Vreet-buien en NIET kotsen. En sinds anderhalf jaar ben ik nu heel erg veel kilo's kwijt, maar ja al dat overgebleven vel hangt er nog dat krijg ik niet weg gesport. Ik ben er nog niet wat kilo's betreft maar ben erg goed op weg. Dus dat vel moet weg gehaald worden. Ik mag sinds ongeveer een half jaar, iets langer veilig kindjes krijgen omdat ik zoveel kwijt ben. Ik denk dat ik pas geopreerd word als ik een kindje heb gekregen, dus een mooie beebje buik zit er voor mij niet in. Aan de andere kant heeft de baby wel redelijk wat ruimte nog Maar goed morgen dus krijg ik te horen of de condooms toch weer de kast uit moeten of juist niet Whaaaaaaaaaaaa ik ben nu al zenuwachtig
Spannende dag dus morgen catje! Ik hoop voor je op een positief resultaat morgen ! Condooms in de kast houden dokter!! Hier zit ik even in een dipje ... Eigenlijk een grote DIP Johan wil nog wachten tot ik een baan heb. Mijn ww uitkering verloopt volgende maand ... Ik voel me hier echt erg verdrietig van en weet eigenlijk niet goed wat ik er nou mee moet... Ik snap hem wel maar ben het er zooooo niet mee eens vanuit mijn hart. Ik snap hem natuurlijk ook wel. Maar soms is het gevoel vanuit je hart groter dan je verstand en mijn hart spoelt mijn verstand op dit moment echt weg. Xxxxx
@Catje: Spannend! Ik zal aan je denken morgen! @ Annemarie Slim! Wij hadden alles met sierpleister en dan dat is makkelijk te verven in een leuk kleurtje als... nou niet dus we hadden de hal gedaan, maar is een beetje mislukt dus nu alles glad gemaakt en van het weekend maar behangen, maar vriend is erg handig! en we hebben min. 9 maanden de tijd! @Nath: Aan de ene kant begrijp ik je man/vriend wel en aan de andere kant begrijp ik jou heel goed! Ik heb ook ong zoiets gehad. Ik werkte eerst maar 4 uurtjes in de week en dat is vrij weinig, en mn vriend zei ook als jij wat meer gaat verdienen dan kunnen we er serieus over na gaan denken. En nu werk ik sinds Juni 18 uur/week en dat is wat zekerder. En in deze tijd liep ook mijn pilvoorraad af, dus dat is ook wel weer toevallig! Maar ik begrijp jou ook want je wilt het zo graag! En als je man er dannog niet helemaal achter staat kan je je best een beetje alleen voelen. Dan heb ik denk ik vandaag mijn eisprong gevoeld. Ik ben ruim 10 jaar aan de pil geweest dus ik twijfel een beetje maar weet haast zeker dat het dit was, buikkramp net als wanneer je ongesteld moet worden?! Als het hem was hoop ik dus over on 14 dg ongi te worden. Vanochtend lekker gewerkt en net de woonkamer aan kant gemaakt, en nu zie ik (al 2 weken) op tegen de studeerkamer (eigenlijk alleen het bureau, maar goed ga toch maar ff gauw beginnen, is dat ook weer gedaan! Morgen nog even werken en dan lekker 3 weken vakantie!
spannend catje zo'n plastische chirurg, Hopen dat die wat voor je kan betekenen.. Weet niet hoe dat precies zit met zwanger worden en dan geopereerd zijn aan je buik.. Zo'n wond moet denk ik nog best lang genezen... Nath ik snap heel goed dat je in een zware dip zit, vooral omdat hij eerst graag wou en nu opeens het werk toch ook belangrijk vind! ik snap het heel goed. Het is natuurlijk wel een stukje meer zekerheid. Ik weet niet hoeveel je zou kunnen werken ivm je rug? Jeanine, Jammer dat het nog helemaal gelukt is dat sierpleister. Mijn man is ook erg handig maar we zijn ook wel van liever in 1x goed dan er meerdere keren mee bezig zijn! Wij gaan in oktober een nieuwe badkamer laten plaatsen (eindelijk met bad) en begin volgend jaar gaan we de zolder is helemaal onder handen nemen Ik weet niet zo goed of ik eventueel mijn ei kan voelen.. ben daar niet zo zeer mee bezig.. Denk vooral aan shit straks word ik weer ongesteld. Geniet ieder geval van je vakantie Hier van het weekend druk, Mijn man word 30 en er komen allemaal vrienden langs... Heb al een taart bestelt met 30 erop en wat slingers/ballonnen gekocht. En dan vieren we het volgende week nog een keer met de familie. Morgen dus maar even opruimen en boodschappen doen xxx
Lieve Nath, He meisie dat is ff naar. Misschien wel te begrijpen van uit zijn kant. Maar dat betkend niet dat jou hartje nu minder hart roept he. Mannen bekijken dingen vaak met hun hoofd, zakeleijk en verstandelijk valt mij op. En vrouwen die bekijken dingen juist vaker met hun hart. Ja en als het hart t hoofd dan overstemd. Voel je je wel weer goed genoeg om aan het werk te gaan dan? Gewoon ff een super dikke knuffel omdat je die volgens mij wel kan gebruiken Ik hoop echt dat jullie er samen vlug uit komen en dat jij je weer beter gaat voelen.... Heee Jeanine Ow lekker drie weken vakantie, gaan jullie nog weg? Of heb je dat al een keer verteld en heb ik weer eens wat gemist Spannend he wat er allemaal in je lijf gebeurd als je niet aan de pil bent.... En als je dan over 14 dagen ongi wordt dan weet je je cyclus een beetje he Hee Annemarie, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alvast. Ja 30 is vaak een groot feest waard. Schijnt een soort mijlpaal te zijn Ik hoop dat jullie het heel gezellig gaan hebben, maar dat zal vast wel Ja dus morgen maar afwachten wat hij gaat zeggen. Aan de ene kant hoop ik dat hij eerst wil opereren, want al dat vel is geen pretje. Maar aan de andere kant wil ik ook gewoon door gaan met proberen. Nou ja voor ik weer een nacht niet slaap met piekeren wacht ik morgen eerst maar af wat hij zegt. Zo mijn poetsdag zit er weer op. En het huis is weer schoon Nu ff lekker zitten, en dan zo weer koken
Dankjulliewel allemaal !! Dankje lieve catje, kan ik zeker gebruiken. Mn rug is zeker nog niet goed genoeg maarja de ww loopt af dus ik zal wel moeten.. Zowiezo zoek ik naar parttime baantjes en ik solliciteer al weken op alles wat ik kan, maar geeneens reactie terug. Ja van eentje, die wou me wel aannemen als vertegenwoordigster maarja das het eerste half jaar op provisiebasis en dat zie ik niet echt zitten. Best moeilijk ook om niet mn hart te kunnen luchten. Ja hier natuurlijk wel bij jullie lieverds maar soms is het nodig om dingen gewoon hardop uit te kunnen spreken merk ik Xxxxxx
@ Catja zoals de anderen al zeggen spannend en succes morgen, ik weet nog wel dat ik vorig jaar mijn borsten liet doen, ook ivm heel veel afgevallen te zijn en geen tiet meer over, dat het advies was zeker een half jaar te wachten met een zwangerschap ivm het litteken, wat idd moest genezen. @Lieve Nath, snap heel goed dat je nu in een dipje zit, maar kan je er niet nog eens met je vriend over praten? want als je net een nieuwe baan krijgt mogen ze je wettelijk ook nog ontslaan als je voor de eerste 6 maanden zwanger raakt. Dit weet ik toevallig omdat ik dat bij mijn boekhouder zelf toen heb geinformeerd . Wij weten natuurlijk niet hoe het bij jou met geld zit, maar als jullie het nodig hebben, ja dan is het misschien wel verstandig, als je het aan kan, en anders is er toch altijd nog een andere soort van uitkering waar je in terecht komt?! @Annemarie, zo 30 dat moet idd wel een feestje worden, wel druk he altijd de voorbereidingen en de dag zelf natuurlijk ook, niet te vergeten!
Goedemorgen dames, Lekker geslapen allemaal? Zometeen mijn afspraak, ben alleen zenuwachtig dat het in een ziekenhuis is (heb echt een vreselijke angst voor ziekenhuizen) maar niet voor de uitslag. Denk dat ik me er bij neer heb gelegt wat de uitslag ook zal zijn Lieve Nath, hoe is het met jou? Raket, geen idee of je nog mee leest. Maar was gewoon benieuwd hoe t met jou is omdat je al een tijdje niet meer geschreven hebt. Of is er misschien iemand die weet hoe t met raket is? Fijne zonnige dag allemaal. liefs cat
Nogmaals heel veel succes catje! Ik moet zo naar het UWV word opnieuw gekeurd, hopelijk word ik meer % afgekeurd zodat ik daar ook weer rust door hèb, je moet altijd maar afwachten wie je krijgt, hopelijk nemen ze mijn situatie serieus. En krijg ik straks meer centjes, want kom al bijna 2 maanden geld te kort, omdat ik gestopt ben met mijn nagelstudio ivm mijn nek schouder rug klachten, zo pijnlijk om na 5 jaar je werk gedag te moeten zeggen en alles wat je hebt opgebouwd! Hopelijk lukt het allemaal, en hoef ik me ook niet meer zon zorgen te maken om de toekomst. Want een kleintje word al zwaar, werk daarbij gaat me echt niet lukken. Nou ga me spulletjes klaar leggen. Ik laat nog wel weten hoe het is gegaan! Fijne dag dames!
Succes en sterkte Moederworden en jij ook Catje! *knuffel voor beide* Nath hoe is het nu? Voor jou ook een dikke knuffel.
Bedankt voor de felicitatie's en nu hopen dat morgen alles lukt. Moederworden, volgens mij zitten we in het zelfde schuitje alleen krijg ik dan geen uitkering meer. Maar zelf kan/wil ik ook niet werken mochten we een kleine krijgen! Het kost mij teveel energiemom beide goed te doen! Maar zelfs nu doe ik alleen maar het vrijwilligerswerk dus ben ook niet opzoek naar een baan. Hoop dat het UWV een beetje wilt luisteren... Ik heb helaas weinig goeie ervaringen het zat vooral tussen mijn oren volgens hun, erg lastig als je zelf wel meer voelt. Fijne dag allemaal, wij gaan zo nog een stukje fietsen Xxx