Heey Annemarie, Ja soms heb je die slaap gewoon nodig en dan neemt je lijf t vaak ook wel. En voelt je man zich nu ook echt 30? Sterkte straks met de boodschappen liefs cat
Haha hij vond het wel even raar, komt denk ik ook omdat ik 23 ben en dan klinkt 30 wel heel oud haha! Moet zo eerst is bedenken wat ik wil gaan eten, maar heb nog geen zin om te gaan haha! xxx
En Annemarie, boodschapjes al binnen? Wat ga je vanavond eten? Hier wordt t heel makkelijk, gewoon een zak Unox soep met stokbrood of gewoon brood. Huishouden is klaar.... maar voel me nog steeds rot. Maar ja morgen nieuwe dag.... Trouwens toch een test gedaan, kon niet wachten. Maar omo-wit...
Dames ik denk dat ik even een tijdje wat stiller zal zijn hier .. Vandaag veel rond gebelt met instanties over de dingen die wij meemaken met Eva en iedereen vindt het " zeer zorgelijk " en adviseert ons een melding te maken bij het amk. Dit gaan wij nu ook direct doen dus mijn hoofd staat even ergens anders. Liefs xxx
Nath wat erg dat is toch een site voor kindermishandeling? Ik snap dan dat je wat anders aan je hoofd hebt, heel veel sterkte meis, en als je even van je wilt afschrijven kan je dat hier natuurlijk lekker komen doen dikke knuffel!
Lieve Nath, Jeetje meisie das schrikken. Geen wonder dat je hoofd dan even helemaal nergens anders naar staat. En mocht schrijven niet genoeg zijn, je weet me te vinden he Sterkte meisie ook voor Johan. Hele dikke knufffff
@ nath snap dat je nu ff wat anders aan je hoofd hebt sterkte ermee en hopelijk valt het allemaal mee @catje voel je je alweer wat beter? en jammer dat de test weer wit eas
Catje, had aan het eind van de dag ook brood met soep gehaald, had er weinig zin in haha. Straks even naar het vrijwilligerswerk daaarna meteen boodschappen doen Fijne dag allemaal, xxx
Heey Bam, Ja ik ben wel iets minder verdrietig en boos en weet ik veel wat. Maar lichamelijk wel allemaal pijntjes nog. En voel me wat grieperig. Maar ja nieuwe dag nieuwe kansen he. Moet vandaag gewoon weer dingen doen zoals boodschappen en de boven verdieping schoon maken... Ja en die test, ik denk dat ik mijn lijf maar niet meer moet geloven wat voor rare kwaaltjes ik ook heb. Want afgelopen maanden houd mijn lijf mij alleen maar voor de gek... Hee maar Bam, moet jij deze week niet weer heen om je wensen enzo door te geven? Weet je helemaal wat je wil en hoe voel jij je dan? En hoe is t met de rest van de dames?
Whahahahahha Annemarie, wij waren tegelijk aan het typen denk ik want ik plaatste mijn berichtje ne toen zag ik de jouwe er boven staan Ja soep met brood is soms zo lekker makkelijk en die zakken van Unox zitten je hoeveelheid groentes ook nog in Ja di rot boodschappen moet ik ook nog doen vandaag Veel plezier bij je vrijwilligerswerk liefs catje
Hè catje gelukkig dat je je geestelijk iets beter voelt idd nieuwe dag nieuwe kansen, weer aan de schoonmaak dus geef jij jezelf wel eens rust? Hihi Nee hoor net zelf ook klaar wc even goed gedaan en stofgezogen, maar nu stop ik alleen nog ff boodschapjes doen voor vanavond, en dan weer lekker Bij mams in de tuin, vanmiddag mijn broertje van Schiphol halen! Fijne dag dames en denk aan jezelf!
Whahahahhaha ja afentoe ff rust, heb de hele morgen nog niks gedaan en kruip nu nog even mijn mandje terug in. Ben echt te moe om mijn ogen open te houden. Maar de bovenboel doen betekend vandaag niet veel. Ff de badkamer doen en het bed verschonen, wasje erin, wasje eruit en strijken had ik volgens mij gister al gedaan. Alleen die rot boodschappen moten gedaan. Maar nu ga ik lekker nog even een uurtje of misschien wel twee slapen. lekker ramen open en knorren maar Moederworden, geniet lekker bij je mams in de tuin en veel plezier met je broertje halen liefs catje
Zo net wakker, maar heel erg energieloos. Dus de boodschappen blijven mooi in de winkel, das zo lekker van altijd wat achter de hand hebben Vriendlief eet rostirondjes, kipfilet, bruine bonen en appelmoes en ik denk dat ik heel simpel een uitsmijter eet. Even lunchen nu en dan maar ff mezelf dwingen om te gaan poetsen maar doe het deze keer niet uitgebreid maar gewoon zodat t schoon is En als ik klaar ben zet ik mezelf denk ik lekker in de tuin met een glas drinken en mijn voetjes omhoog en doe ik niks meer tot t avond eten
Je hebt helemaal gelijk, nou ik lig nu ook pas hoor mams is me even komen helpen met me huishouden en boodschapjes doen lief! Nu in haar tuin heerlijk ff bijkomen. Eten is voor vanavond al in huis dus alleen nog koken later! Jammer cat, dat je zo zonder energie wakker word! Misschien vitamine te kort?
hey meiden, Nou hier vandaag wel de boodschappen binnen (moest even van mijzelf) en als ik eenmaal bezig ben bij het vrijwilligerswerk heb ik daarna ook wel iets meer energie om nog wat te doen. Nu morgen alleen nog even langs de lidl maar dat komt (denk ik) wel goed! Nu ook even lekker uitrusten op de bank en straks onder de parasol nog even in de tuin! pff tis erg warm. Tot snel xxx
He meiden, Zo t huishouden is weer klaar. Alleen nog wat wasjes draaien, twee ofzo en koken straks. Iets meer energie dan daar straks, ik kan mijn ogen weer open houden Ik wou in de tuin gaan zitten, maar t is me veel te warm en plakkerig. Net een beetje regen gehad maar dat heeft het niet afgekoeld, dus ik blijf lekker in de buurt van mijn ventlator
ja vandaag had ik dat gesprek. ze zoeken een donor die opzich op mij lijkt en ik had niet heel veel wensen alleen dat het wel een lang persoon is. omdat ik zelf vrij klein ben maar wel een lange zus en broer heb. nu is het dus ff wachten op een match kan 6 weken duren en dan mag ik op elke 10e dag van de cyclus bellen. en mijn% op zwanger worden ligt even hoog als bij die van jullie.