Bama wat een hoed nieuws en grappig van de lengte, is altijd mooi mee genomen Nou hopelijk hebben ze sneller een donor voor je, maar je wens gaat beginnen super stoer van je, en hartstikke spannend, hopelijk ben je snel zwanger meid!!
Jeetje druk gekletst hier vandaag. Nath heel veel sterkte, dat is heftig meis. Moederworden, veel plezier deze dagen Catje balen van je test. Misschien deze "ronde". Bam, spannend allemaal, hoop dat ze snel een donor kunnen vinden! Zodat je echt van start kunt gaan. Fijne dag allemaal!
Kijk deze link eens .... hahah ! Surprise! We're pregnant...again! - YouTube staan zoveel leuke filmpjes daarvan op youtube
Ben nog niet up to date, maar moest deze even quoten! Heb ik even geluk dat mijn mannetje bij de luchtmacht werkt en elke dag een legerbroek aan heeft!
Damn ik had mijn post ge-edit en een heel verhaal getypt krijg ik een stomme timeout fout! Maar goed hier nog een keer en ik kopieer alles als ik klaar ben met typen, mocht het weer fout gaan! @catje jammer dat het nog niet zover is! @nath jeetje heftig verhaal, sterkte ermee @bamapeldoorn, spannend dat het voor jou ook echt gaat beginnen nu! En voor de rest hoop ik dat het voor ons allemaal gauw raak is! Wij hebben dus nu vakantie en zijn in huis aan het klussen, niet het babyklussen, maar doe het zelven! Vriend heeft maandag heel de hal eerst fijn geschuurd en daar had ik echt de pest in! Echt alles zat onder het stof en mijn stofzuiger heeft het ws ook begeven, want die kan dus echt niet tegen gruis en fijnstof! Gister heeft hij dan de hal behangen en dat heeft hij voor demeerste keer echt goed gedaan! Als het zover is mag hij ook de babykamer doen! Vandaag hebben we samen de hal geverf, ben heel blij met het resultaat. Morgen de plintjes op maat maken en verven en dan kan ik gaan inrichten! Heb een projectje van letters voor op de muur, die mag vriend nog even afschuren en dan kan ik ze verven en dan kan de hal helemaal afgemaakt worden! Nog een rolgordijntje voor bij de deur bij Ikea halen en wat lijstjes en dingetjes ophangen en misschien nog kijken voor een kastje. Geert is nu de gemorste verf van de kozijnen aan het halen en ik ga zo Unox met de goede groente! Soep warm maken en brood in de oven doen! Want zijn natuurlijk vergeten boodschappen te halen vandaag :s
Lieve Nath, die filmpjes zijn echt grappig Oe Jeanine hij klust toch niet in die broek he, want dan heb je t straks weer over een heel ander klussen dan aan jullie huis. Wel lekker om alles zo mooi te maken he Geniet van je mooie huisje als het klaar is, en natuurlijk ook van je vakantie liefs cat
Hee meiden, Hoe is t met jullie allemaal? Wat een weer he, beetje te af en toe voor mij Gister een vreselijke avond gehad. Ik heb last van RLS (restless leg syndrome) bij mij uit zich dat in mijn benen niet stil kunnen houden. Ik blijf ze bewegen, wat ook moet anders gaat t echt pijn doen en een soort van spiersamen trekkingen die ook moeten anders helse pijn. Maar echt zeggen waar t vandaan komt kunnen ze niet. Ze zeiden dat ik er misschien aanleg voor had omdat mijn oma parkinson had. Nou is het stomme dat ik dus wel de zelfde medicijnen krijg als mijn oma heeft gehad alleen is de dosis veel lager Maar het is en blijft een paardenmiddel. Meestal heb ik genoeg aan een tablet, maar gister 2 gehad. Het zit in een potje met gele sticker en nat een uurtje nadat ik de tweede pil had gehad voelde ik me zwaar dronken. De pijn in mijn benen was een stuk minder maar ik had speghettie beentjes. Ik heb een tijd liggen slapen op de bank maar ook dat hielp niet. Ik zakte aldoor weg, ook midden in zinnen die ik zei. Dus op tijd naar bed, maar t was te stikken op de slaap kamer. En al vlug was ik klaar wakker. Zo naar, echt kapot zijn en niet meer kunnen slapen. We hebben alles tegen elkaar open gezet en de ventilator hoog en toen koelde het wat af. Tegen 5 uur werd ik zelfs wakker omdat ik het koud had Ik voel me nu gelukkig weer veel beter, alleen nog wat spaghettie beentjes maar dat zal wel weg trekken de komende tijd. Ik hoef gelukkig niet veel te doen in huis en ook geen boodschappen. En vanavond ga ik lekker uit eten met mijn liefje Wat zijn jullie plannen voor vandaag, doe rustig aan met t warme weer he. liefs catje
Hoi Catja! Jeetje dat lijkt me echt vervelend! Gelukkig heb je er dan niet zo vaak last van!! Kan je die medicijnen nog gewoon gebruiken ivm zwangerschap? Dat dronken gevoel ken ik van mijnedicijnen, je voelt je dan wel heel relaxt hè !? Ik kan opzig wel hoed tegen de hitte vind het heerlijk, en voor je humeur is het ook goed de zon!!! Ik was vandaag bij een oude nagellaklant op visite aardig vrouwtje lekker in haar tuintje gezeten, vanmiddag geslapen en neet ook nog ff vriendinnen op bezoek gehad, nu net klaar. Met eten daarna gaan we het hondje knippen en scheren want die heeft het ook heel warm! Gelukkig is hij heel braaf altijd, zo nog ff wandelen met hem ook goed voor mijn beweging zon hond! Fijne avond dames
Cat dat klinkt miet fijn zeg hoop dat het nu dan al beter gaat met je benen! Het weer vind ik aan de ene kant wel fijn maar kan ook niet zo goed tegen die hitte sinds ik ziek ben geworden gek eigenlijk want eerst vond ik niks warm genoeg! Vandaag weer 4 uurtjes gewerkt en nu lekker een kop koffie op de bank Kus!
Hoi meiden Hoe gaat het met jullie? Nog wat leuks doen vandaag? Ik ga zo sporten, boodschapjes doen, vanmiddag naar de chiroprakt, en verder beetje thuis rommelen, want van het weekeind word dat ook niks, ga lekker naar het strand man lief moet zaterdag toch werken en zondag voetjebal op tv, het seizoen is weer begonnen bah! Ook voetbal mannen? Of hebben jullie geluk? Nou in ieder geval een fijne dag!
Heeey moederworden, Hier geluk, geen voetbal vent, alleen nederland vind hij heel afentoe nog wel eens leuk ik blij want voor mij blijft voetbal, 20 mannen die achter een bal aan rennen en als ze hem eindelijk hebben trappen ze hem weer weg Klinkt als een lekker dagje moederworden en een zonnig weekend wel goed insmeren he Hier gaat t wel redelijk al blijf ik zitten met stomme klachten en negatieve test Gister ook zoiets stoms. Ik zou uit eten met mijn liefje, beetje om mij op te vrolijken (ben niet de gezelligste de laatste tijd) Dus ik mijn lievelings bh aan, maar deze zat niet lekker en deed wat zeer. Ik Dacht nog, ach ik zal wel wat plakkerig zijn van t weer.... En er verder niet meer aangedacht. Avond was heel gezellig, en we hebben heel lekker gegeten. Onze slaapkamer was een oven dus beide eigenlijk geen zin in geklus. Maar vanmorgen, borstenman als mijn vriend is, toch heel even er aan zitten. En ik zie hem bedenkelijk kijken, dus ik vragen wat er is. Hij even interessant dokterig doen en ze onderzoeken toch schrik ik ff, toch geen knobbel ofzo..... maar toen zei hij:'of je bent aangekomen, of je bent zwanger want je borsten zijn groter....' Nog een week tot mijn vruchtbare dagen. Ik snap mijn lijf echt niet meer.... maar heb ook besloten dat ik er maar niet te veel meer op moet vertrouwen. Want elke maand voel ik wel wat en echt weg gaan doet dit gevoel niet. Dus ik moet er maar gewoon van uit gaan dat ik mijn lijf niet kan vertrouwen tot t echt een keer zo is..... ja weer een heel verhaal om te lezen, maar het is zo lekker om even van je af te schrijven Hoe is het met jullie verder? Ik ga die rot boodschappen maar ff doen voor t zo te warm is. dikke knufffffffffffff voor jullie
Hey moederworden, Hier gelukkig ook geen voetbalman in huis en eigenlijk alleen als NED speelt, maar dan weer niet al die oefenwedstrijden haha. Verder word het denk ik een lekker rustig dagje met een boek in de tuin ofzo! Kan me niet echt ergens toe zetten en ben gister best druk geweest. Rond 8 uur vroeg mijn man of we een stukje gingen lopen, dus toen zijn we naar mijn ouders gelopen (ongeveer 30 min) en na daar weer wat gedronken te hebben weer terug, dus waren pas tegen 10e weer thuis. Toen dacht ik nou heerlijk nu kan ik goed slapen maar toen bleek het in de slaapkamer veelste warm en viel ik erg laat in slaap. En dit weekend vieren mijn moeder en man samen hun verjaardag voor de familie! dus weer een feest haha. Cat, Balen van die negatieve testen vooral als je er zelf zo zeker van bent dat het wel zo is! Nu maar hopen dat het voor ons allemaal de volgende maand wel gaat lukken! Succes met je boodschappen (misschien heb je ze inmiddels al wel in huis) xxx Annemarie
Heey annemarie, je hebt er in elk geval mooi weer bij het feest hoop niet dat jullie weg smelten Heey moederworden, geniet van het strand. Hier gister heel gesprek met de huisarts gehad over mijn RLS en de medicijnen. Met de medicijnen moet ik direct stoppen en er is geen vervanging wat ik veilig kan slikken. En tijdens een zwangerschap kan RLS zelfs erger worden. Maar goed ik heb het er voor over. Volgens de ha kan ik valdispert proberen en dan de extra sterke en verder is er niks. Dus waarschijnlijk wordt dat veel in bed liggen en pijn lijden als ik zwanger ben, maar ja.... we zullen wel zien. Vandaag een rustig dagje. Heb erg slecht geslapen ookal al was ik vreselijk moe en mijn vriend lag zo vreselijk lekker te slapen naast me, om jaloers op te worden Fijne dag allemaal
pffff wat een warmte zeg nog ff en ik neem mijn intrek in de vriezer Dat wordt vanavond pas erg laat slapen want hele huis is vreselijk warm. En we hebben niet eens platdak Maar goed ik ga maar eens een raketje eten
Balen dat er geen ander medicijn bestaat cat, Lijkt me zo lastig dat als je dan zoveel pijn hebt je niks kan nemen. Maar ja een baby is dan natuurlijk wel een heel goed doel! Hier idd ook erg warm! Straks verjaardag vieren van mijn moeder en man, Denk dat ik daar maar is een watergevecht ga houden met mijn neefjes haha Fijne dag ieder geval! xxx