Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi catje
    Goed dat je even naar de HA bent geweest ivm je medicijnen, ik mag ook mijn medicijnen niet meer slikken en ben nu een 3 weken gestopt, gaat gelukkig goed, hopelijk bij jou ook, beter dan je verwacht :)
    Het kan zwaar worden maar mijn HA zei ook dat sommige ziektebeelden zelfs minder of weg vallen tijdens de zwangerschap, laten we daar dan maar op hopen hè!?
    Sjesus wat us het heet dames smelt weg op mijn balkon!
    Vandaag ga ik niet Naar het strand, me schatje is vrij dus dan vond ik het leuk wat met hem te doen, en hij heeft geen zin in het strand, we gaan lekker met de hond in een bos lopen waar je ook heerlijk kan lunchen ook gezellig!!! :)
    Jullie nog wat doen dames? Liefs

2. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Annemarie,hoe was de verjaardag? Niet gesmolten? :D

Moederworden, fijne dag met je liefje gehad?
    Helaas zei de HA tegen mij dat RLS tijdens zwangerschap eigenlijk alleen maar verergerd en dat er dan niks aan te doen is. Ja plat op bed gaan liggen en slapen. :p
    Nou ja ik zie wel hoe t verloopt, kindje is mijn grootste wens en daar doe ik een boel voor ;)

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Dat is wel balen cat! Maar idd als je het eenmaal wilt heb je er alles voor over hè!
    Was heel fijn een dagje met mijn liefde, dat doet je altijd goed
    Nu douchen en naar bedje

Truste !

4. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi hoi,

We hebben een erg leuke verjaardag gehad, maar nu ben ik best wel gaar.
    Gelukkig konden we voor zitten met schaduw en het waaide ook wel wat :)
    Vandaag lekker rustig aan doen, alleen beetje wasjes gedraaid.

Hier erg warm in huis, maar ja we moeten er toch maar een beetje van genieten zolang het duurt!

Fijne middag/avond nog
    Kus

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Zo dames, lekker he dat even wat koelere weer :)

En whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik moet zo naar de kaakchireurg :( dan gaan ze gewoon met een naald in mijn mond :$:( En ik ben echtvreselijk bang voor naalden :(
    Ik weet wel dat het moet, maar toch..... pfffffffffff.
    Kom als t klarr is wel even laten weten of ik het overleefd heb ;)

Geniet van de wat koelere dag dames :D

6. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Succes catje!
    Ik ben lekker thuis aan het rommelen en vanmiddag naar de Natuurgeneeskunde.
    Verder heb ik een hele berg strijkgoed, ga iets proberen maar als het niet lukt heb ik een hele lieve schoonmama :)
    Fijne dag dames

7. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Het is nu idd beter uit te houden het weer! nu lekker binnen alles laten doortochten :)

Net even bij het vrijwilligerswerk brood gebracht en koffie gedronken en vanmiddag een afspraak met een vriendin om de trouwfoto's (eindelijk) eens te laten zien :)

Succes cat bij de kaakchirurg dat is ook niet mijn favoriete ding naalden, maar sinds ik zoveel B12 spuiten kreeg en bijna om de week bloed moest laten prikken ben ik er iets minder bang voor geworden.

Succes met het strijken moederworden en idd gewoon doen wat lukt en anders morgen weer een dag of je schoonmoeder :) (ideaal)

Fijne dag allemaal!

8. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Succes catje !

Betreft AMK nog geen bericht gehoord, waarsch vanmiddag....

Ik baal zo ! Ik dacht gister of eergisteren m'n ei te hebben, heb het geloof ik zelfs gevoeld, steekjes rechtsonder...
    Dus die 2 dagen ook zonder condoom geklust, vannacht nog gedroomd dat t raak zou zijn....
    Ga ik net naar de wc, allemaal bloed ! Echt best veel, schrok ervan...
    Had pas over. 2 weken ongi moeten hebben...

Stomstom...

9. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Gek is dat he dat ontpillen :( dan klopt het allemaal even niet...

Spannend van het amk hoop dat jullie snel iets horen!
    Sterkte

Xxxx

10. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Moederworden, nog gelukt met strijken?

Annemarie, brrrrrr zoveel prikken lijkt me echt heel erg naar :(

Lieve Nath, en wat gehoord van AMK?
    Ow geef nog niet alle moed op voor deze maand, het kan volgens mij ook nog een innestelings bloeding zijn. De een verliest daar ook meer mee dan de ander.
    Tenminste dat dacht ik.

Kaakchireurg overleeft. De prikken vielen redelijk mee. Ze waren heel voorzichtig met me. Het horen kraken van de kies toen ze hem eruit haalden vond ik wel heel naar. Klonk vreselijk. En de hechting die ze erin hebben gedaan voelde ik wel. Napijn is niet echt erg, krijg ibru 600, alleen beetje zeurderig. En verder voel ik me grieperig....

Had gister mijn ei moeten hebben en die voel ik altijd, maar niks gevoeld deze keer. Maar deze maand wordt t denk ik niks, vanaf zondag niet meer geklusd, dus mijn vruchtbare dagen gemist zeg maar. Misschien vandaag mijn ei en misschien vanavond nog even klussen, maar als ik me voel zoals nu dan zit dat er niet in.... :( Nou ja dan volgende maand weer nieuwe kansen. Want klussen als je ej niet lekker werkt ook niet zo best :p

Nou dames fijne en verkoelende dag allemaal, ik kruip straks braaf op de bank met een ibru-600 ;)

11. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Gelukkig overleefd dus catje mooi ook weer gebeurd!
    Je hebt gelijk kruip maar lekker op de bank vandaag!
    Rustig aan!
    En klussen als je geen zin hebt is oom niet leuk idd, doe je goed zo denk ik, ook al willen we het allemaal zo graag!

Ik heb ook een rustig dagje, gister de helft gestreken nu de andere ging wel iets beter had ik het idee :)
    Straks me buuf op de koffie gezellig!

Fijne dag dames!

12. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Nee lieve catje, is echt ongi, vanochtend een goeie tampon vol.
    Nouja volgende ronde

13. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Nath jammer, zo zie je maar je lichaam moet toch wennen!
    Op naar de volgende ronde, we blijven elkaar steunen, dat is wel fijn!
    Ik kan over 7 dagen testen maar denk dat ik gewoon rustig afwacht hoor!
    Blijft spannend!!! :)

14. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heee Nath lieverd, das echt balen. Kan me goed voorstellen dat je je ff rot voelt. Eigenlijk is elke ronde een te veel he.
    Je kan alleen maar weer verder kijken en inderdaad op naar de volgende ronde.

Moederworden, ja dat rustige afwachten neem ik me ook elke keer weer voor :D maar t is me nog nooit gelukt :p Wie weet deze maand wel, nou ja de komende ronde dan want deze is verknalt denk ik....

Een hele ochtend op de bank gelegen, daarna toch maar wat in huis gedaan. Want ookal zegt mijn liefje dat hij alles in huis wel wil doen, wil ik dat niet. Want hij is gewoon van 9 tot 6 aan het werk en dan zou hij alles in huis daarna nog moeten doen. Nee dat kan ik niet. Dus heb rustig aan de badkamer schoon gemaakt, wasje, strijken, beetje opruimen.
    Pffffff zo maar weer tijd voor een ibru, mag er 3 per dag naast paracetamol....
    Vanavond sportavond maar ik sla even over, zelfs trap lopen bonkt door in mijn kaak. Dus sporten met bonk muziek lijkt me niet handig :D Zo nog ff ballen gehakt maken, want t gehakt moet op en dan zitten mijn huishoudelijke taken er weer op :p

15. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Lekker catje, goed bezig, ik snap precies wat je bedoelt ook al voel je je niet lekker, je wilt niet dat je man naast zijn werk nog alles moet doen, ik heb net gelegen niet echt geslapen,viel ik bijna in slaap belt mijn buurman aan, er was een truitje van het wasrek op zijn balkon gevallen :S
    nou ja dan nog maar even wat strijken, de rest heb ik al gedaan, en heb spaghetti saus uit de vriezer gehaald vanochtend, dus hoef ik staks alleen maar spagghetti te koken dat scheelt weer! ;)
    Je moet het jezelf soms makkelijk maken he ;)
    nou ik ga maar weer even aan de slag doeg!

16. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Inderdaad, dan is het fijn als we hier even lekker kunnen klagen, meekletsen, steun krijgen :)

Dames fijne avond, wij bbq-en bij Johan zn broer.
    Morgen telefonisch gesprek met amk :)

Xxxx

17. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Zooo alles klaar voor vandaag :D

Moederworden soms mag je ejzelf t best lekker makkelijk maken toch :)

Lieve Nath ik zal morgen extra aan jullie denken, hel veel sterkte. En vanavond zal ik ook een beetje aan jullie denken ;) eet lekker.

Ik ga nu lekker op de bank hangen met een waterijsje en een pijnstiller :p
    Fijne avond dames

18. JeanineD

JeanineD Lid

30 jul 2012
    40
    0
    0
    Rotterdam
    Hi allemaal.

Ben vandaag voor het eerst ongi geworden na het stopppen met de pil!
    En ben er echt zo blij mij! Ik was echt bang dat het maanden zou duren voordat het weer op gang zou komen, maar is dus 27 dagen! Ben echt trots op mijn lichaam (Kan dat uberhaupt?!)

Nu even ergens invullen en berekenen en dan gaan we na volgende week echt beginnen!

Ik heb er zo'n zin in!
    Maar nu eerst lekker lekker boerenpannenkoeken eten die mijn mannetje net heeft gebakken!

Fijne avond allemaal

19. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Jean@ helemaal top! Fijn om te weten wat je cyclus is.
    Mijne was de eerste x 26 dagen, en daarna na 2 dagen geen bloed 2 dagen wel weer bloed gehad 1 tampon vol per dag ( sorry voor de details) haha maar vet vaag, hopelijk hebben we deze week op de goeie dagen geklust, nog 7 dagen tot NOD ben benieuwd!
    Nu ff lekker bijkletsen met een vriendin!

Fijne avond allemaal!

20. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Goedemorgen dames, lekker geslapen?

Lieve Nath ik denk extra aan je vandaag, heel veel sterkte meis.

Heeey Jeanine, Gefeliciteerd :)! Nu kan je lekker gericht gaan klussen en wie weet heb je al heel vlug een mooie positieve test in handen.

Oe moederworden, spannend weekje dus voor je. Ik ga voor je duimen ;)

Ik denk dat ik deze ronde moet overslaan. Of ik heb mij ei gemist door de pijnstillers of ik heb een erg laat ei. Maar ik ga uit van het eerste. En klussen op mijn dan vruchtbare dagen lukte niet vanwege die rot kies. Dus ik denk dat het de volgende ronde word... niks aan te doen.
    Vandaag een beetje in huis rommelen.

Kennen jullie dat... het gevoel te weten wat een ander je komt vertellen?
    Mij zwager belde twee dagen terug dat ze vandaag even langs willen komen. Nou is daar natuurlijk niks geks aan, maar wel als je bedenkt dat ze zich zelf nooit uit nodigen en alleen langs komen als wij ze uit nodigen. En nou zat ik gister daar een beetje over te denken. En ik denk nu bijna 100% zeker te weten dat ze komen vertellen dat ze zwanger zijn..... Ze zijn nog helemaal niet met kinderen bezig en zij wil ook nog wel een jaar of 5 wachten. Dus het slaat nergens op dat ik dat denk, maar toch denk ik t eigenlijk zeker te weten...
    Maar goed dat horen we vanavond wel :D

Deel Deze Pagina