Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Catje ben benieuwd wat ze te vertellen hebben misschien had je een goed voor gevoel!
    Jammer dat het deze maand niet gelukt is om te klussen in de v dagen, maar ja volgende maand extra op letten gewoon :)
    Ik heb op mijn. iPhone een app die dat aangeeft super handig, maar ja je schijnt maar 24 h echt zwanger te kunnen worden dus dat is wel een kleine kans! We zullen zien :)

Nath hopelijk zijn jullie geholpen !?

Hier een lekker dagje gehad, nageltjes. Laten doen langs mijn tante geweest en nu net gegeten bij me moeder lekker shoarma met patat heerlijk! Haha

Fijne avond dames!

2. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Lekker hoor shoarma met patat :)!

Ben benieuwd wat ze zeggen cat!

Vandaag weer een paar uurtjes gewerkt en verder lekker rustig aan gedaan :) ben nog steeds er moe van het weekend.. Pff soms ben ik het wel zat die vermoeidheid!

Fijne avond
    Kus

3. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ik had inderdaad gelijk, ze is al drie maanden. Wilden het pas vertellen wanneer de echte krietieke maanden over zijn.
    En ik ben echt oprecht super blij voor ze, maar ergens diep verscholen in mij steekt het ook wel een klein beetje :):):)

Lieve nath, hoop dat ze jullie vandaag een beetje verder hebben kunnen helpen.

4. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Haha goede voorgevoelens hoor haha
    Snap je dubbele gevoel wel, maar
    Voor jou komt doe tijd nog :) leuk vooruitzicht toch!!!
    Denk daar maar aan!
    Truste xx

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ja Moederworden daar heb je ook wel gelijk in, mijn tijd komt nog wel.
    Maar t voelt gewoon ff ja hoe moet ik dat zeggen. Ik denk dat ik gewoon een beetje jaloers ben :) ik wil al zo lang en zij riep aldoor dat ze nog wel 5 jaar wilde wachten....
    Maar ja hoe dan ook, voor hun vind ik het echt super. En kan nu echt kijken naar allemaal babyspullen zonder dat mijn vriend zoiets heeft van: nou al weer wat gekocht. :D

Wel grappig dat ik het bij hun zo goed aanvoelde, wou dat dat bij mezelf ook zo werkte :p

Vandaag cadeautje kopen voor het zwangere stel :D en een beetje extra want zij is net jarig geweest. Dus ik mag ff los :p Ik wil in elk geval een soort zwitsal pakket maken, want ze is helemaal weg van zwitsal.
    En verder die rottige weekend boodschappen weer ;) en verder maar eens kijken wat ik in huis kan doen.
    Mij kies doet nog steeds een beetje pijn, het voelt alsof er op geduwd wordt, dat schijnt bij het helen te duren. Vanavond weer normaal proberen te eten.... want brood lukt ook in stukjes dus gewoon avond eten moet ook wel lukken...

Wat zijn jullie plannen voor deze dag?

6. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Goed voorspeld catje, en jou tijd komt idd ook nog wel! Het is alleen lastig dat het altijd zolang duurt als je het zo graag wilt.

@ nath hoe is het meis?

Fijne dag!

Ps trouwens vanmorgen negatief getest. Dus nu wachten op menstruatie.

7. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey Chicca, das jammer van de test :( nu maar hopen dat de ongi vlug komt dan. Want dan kan je weer verder he. Succes ;)

Hele etos leeg gekocht :$ Heb volgens mij elk tubetje en cremetje van zwitsal dat er te vinden is gekocht :D Nu nog inpakken en in een mooi versierde doos doen en klaar is catje. Boodschapjes zijn ook binnen. Dus nu even wat drinken met mezelf en dan maar wasje doen enzo en nog wat strijken

8. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Dankjulliewel allemaal voor het meeleven, echt heel lief.
    Gister meer dan een uur aan de telefoon gezeten met die mevrouw, alles verteld. Ze gaat ons verhaal daar weer in de commissie gooien en dan belt ze ons begin volgende week terug of er echt een melding van gemaakt gaat worden.
    Als dat zo is komt het moeilijkste nog, we moeten dan het liefste zelf Eva haar moeder inlichten. Voor Johan zal dat een mega mega berg zijn... Voor mij slechts een stoepje ;)
    Erg spannend en stress vol.

Maargoed mijn ongi is weer bijna weg dus stiekem wel een beetje hopen op de volgende ronde.... Jammer van afgelopen cyclus. We hadden echt goed geklust rond de vruchtbare dagen, en dan de dag erna heel onverwachts ongi krijgen. Stom maarja.

Lieve dames ik ga me maar weer eens naar de stofzuiger sleuren. Heb nieuwe medicijnen weer dus voel me de hele dag nogal space en energieloos.

Xxxxxxx liefs

9. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Lieve Nath, pfffff het is dus nog even afwachten wat er nu gaat gebeuren. Lijkt me inderdaad erg naar en vreselijk stressvol :(
    Hoop dat je nieuwe medicijnen vlug wat voor je gaan doen :)

liefs cat

10. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ik had de kans voor deze maand al naast me neergelegt. Verloren maand..... maar ik heb nu vreselijke krampen in mijn buik.:( Ei krampen... denk ik, tenminste zo voelt t.;)
    Ik vertrouw mijn lijf voor geen meter meer :$:x maar misschien toch eens kijken of vriendlief nog een beetje pf heeft straks :D gister toevallig wel geklust.
    Maar ja het zal wel niks zijn....
    Mijn lijf heeft me inmiddels zo vaak voor de gek gehouden dat ik het maar niet meer vertrouw.

11. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Gister niet meer geklust, woordenwisseling gehad. En toen uitgepraat, maar geen goed-maak-sex want ik had geen zin meer.:$ Misschien stom maar voor mij is deze maand toch al verloren zaak.

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
    Wij gaan straks op verjaardag-zwangerschaps-feleiciteerdag. Dus ik ga mijn zwitsal pakket geven :D
    Fijne dag allemaal :)

12. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hè catje, jammer, maar ik ken het na een ruzie heb je niet altijd meteen weer zin in genegenheid !
    Hier is her deze maand nog even Afwachten, ben benieuwd!
    Had mijn tante oom en neefje te eten, zijn net weg, was gezellig, maar wat een voorbereiding altijd we hebben geplaat!
    Nu nog even Chilenen voordat we naar bed gaan, altijd ff bijkomen nog.
    Morgen eten we bij mijn schoonmoeder dus daar hoef ik niks voor te doen.. Lekker kaasfundue !!!
    Truste!! Liefs

13. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey moederworden, eeters zijn altijd gezellig maar ergens gaan eten is ook wel fijn. Dan heb je het gedoe er omheen niet.
    Gister middag op verjaardag-zwangerschaps bezoek geweest. En zo leuk ze was helemaal blij met al haar zwitsal flesjes.

Wel heel grappig is dat mijn vriend nu meer mee denkt met ons toekomstige kindje :D wat weer positief is natuurlijk :p
    Nu zijn jongere broertje papa gaat worden heeft hij in een keer allemaal ideeen over hoe het volgens hem moet gaan en wat hij graag zou willen :p Eerder leek het hem wel leuk om een kindje te krijgen, maar was er niet echt mee bezig. Nu is het net of het serieuzer voor hem is. Maar dit zeg ik natuurlijk niet tegen hem ;):D
    We weten namelijk al een tijdje hoe we het de familie en vrienden willen vertellen, was ook zijn idee, maar nu wist hij ook precies hoe en wat. Zo leuk om naar te luisteren.
    We willen namelijk een puzzel maken met een plaatje en een tekstje erop. Nou hadden e het plaatje en de tekst ongeveer al en mijn vriend vond het wel best allemaal. Ik toch nog regelmatig ff klooien met het plaatje en de tekst en kleurtjes veranderen ;) maar hij had aldoor zoiets van ja is wel goed. Nu gisteravond heeft hij er een tijd mee zitten klooien en nu is ie echt enthousiast. Hij wil het ook pas na 3 maand :$ aan iedereen vertellen (pffffff moet ik zo lang mijn mond houden :D ) En zijn ouders en zijn broertje met zwangere vriendin, misschien tegen die tijd wel niet meer :p wil hij dan uitnodigen om te komen gourmetten. Dat doen we wel vaker dus daar zien ze vast niks achter. En dan als ze hier zijn de puzzel geven en dan de reactie afwachten.
    Op de puzzel staat een ooievaar die heel verward of dronken is en laat een baby vallen en eronder staat een bezorgde papa en die probeert t kind te vangen :D en de tekst word zoiets als: een baby voor marcel en cat. Maar de tekst kan nog veranderen :p

Maar vind het gewoon zo leuk te merken dat het steeds echter wordt voor Marcel :)

Vanmiddag even langs mijn schoonouders en verder lekker weinig doen :)
    Geniet nog een beetje van jullie zondag he dames

14. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    He Cat
    Wat super leuk voor je dat je mannetje nu ook zo extra enthousiast is !! :)
    Fijn om te merken he... samen genieten is toch leuker dan alleen, zeker met zo iets bijzonders als dit !!!
    En top dat je schoonzusje zo blij was met je kado.

Woensdag is mijn NOD ik vind het al weer spannend, en hoop natuurlijk dat de rode duiveltjes uit blijven :)
    Net zei mijn vriend wanneer kunnen we testen?? hahah
    erg leuk, die is er nu ook echt aan toe hoor!!

Veel plezier bij je schoonouders, wij gaan laat in de middag ook naar mijn schoonouders gezellig eten!

Fijne dag meiden liefs

15. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heeey Moederworden, eet lekker straks. En ik tape mijn vingers zo vast in en ga in de duim houding zitten voor je. Ik duim hard voor je dat de duivels weg blijven en je een mooie positieve test in handen mag hebben :)
    Ik ga me nu omkleden en dan schoonouders verblijden :D

16. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Dank je lief van je dat je zo met me meeleeft veel plezier bij je schoonouders!

17. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Hey iedereen,

Ik weet dat het een tijdje geleden is dat ik hier heb gereageerd. Mijn nieuwe baan heeft veel tijd opgeslokt maar gelukkig gaat het hartstikke goed. :)

Ik heb de laatste paar pagina's gelezen om er een beetje in te komen maar ik merk dat ik weer opnieuw moet "wennen" hier. Sorry dus, als ik niet op iedereen reageer.

@Moederworden: Ik duim voor je!
    @Nat: Hoe gaat het nu met Eva en met je gezondheid?
    @catje: Grappig dat jij ook RLS hebt. Ik heb het ook, maar niet zo ernstig. Bij mij komt het opzetten als ik moe ben. 's-nachts reizen (bijvoorbeeld vliegtuig naar Nederland) kan dan ook echt serieus heel vervelend zijn. Ik kan mijn benen dan niet of nauwelijks stilhouden en het soort van jeukt. Het grenst aan pijn. Soms heb ik het ook niet. De oplossing is simpel: Ik ga naar bed en lig dan op mijn buik met mijn voeten in de flex-stand. Dat helpt eigenlijk altijd. Dus medicijnen heb ik (nog) niet nodig en een officiële diagnose heeft ook nog nooit iemand gesteld. Hoeft ook niet, ik weet dat ik het heb en dat het tot nu toe goed te hanteren is. Heb inderdaad ook gehoord dat het met een zwangerschap erger wordt. Bovendien zal buikliggen er na een bepaald aantal weken niet meer in zitten. Maar wie dan leeft, die dan zorgt, ik heb het er wel voor over.:)

En dan in onze rubriek "Canadees nieuws": Wij zijn begonnen! Ik zit in de laatste week van mijn cyclus dus deze ronde tel ik nog even niet mee. De volgende beschouw ik als ronde 1. Dat er maar weinig mogen volgen! :D

18. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Het catje, wat leuk dat het nu dan voor jullie beide "echter" word! En leuk voor je zwager en schoonzus, maar snap dat het nu nog meer gaat kriebelen!

Gek dat als je er zo mee bezig bent (tenminste dat gevoel heb ik) opeens veel mensen in je omgeving zwanger zijn. Eerst nam ik het gewoon aan en vond het leuk maar nu heeft het toch wel twee kanten!

Raket, spannend dat jullie nu gaan beginnen, maar wel super leuk
    En fijn dat je baan ook goed gaat. Succes met alles

Hier verder alles goed, gister feest bij mijn oom en tante en vandaag een heerlijke luier dag. Net poffertjes gebakken en nu weer lekker op de bank geploft :)
    Morgen voor mijn man brownies maken zodat hij die nog kan trakteren op het werk vanwege zijn verjaardag :)

Xxx fijne avond allemaal

19. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Raket, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je bent er weer. Ik was je al kwijt :) Wat fijn dat je baan goed gaat, ja daar moet je ook tijd insteken he. En beginnen aan ronde 1. Woeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeee. Dat je inderdaad maar weinig rondes nodig hebt :p
    Ja RLS kan echt vreselijk zijn, tenminste ik vind t echt vreselijk. Wordt er ook vreselijk onrustig van, en niet alleen in mijn benen :( maar ja niks aan te doen he.
    Wen maar weer lekker hier ;) en ben blij ff wat van je gehoord te hebben :)

Annemarie, lekker he zo'n dag beetje niks doen. Heeft een mens soms nodig he. Geniet nog lekker van je avond.

Moederworden, tuurlijk leef ik mee is toch heel erg spannend allemaal :) Was het eten bij jou schoonouders gezellig en lekker?

Dames geniet lekker van jullie avond

20. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    @ raket welkom terug super leuk dat jullie er nu ook voor gaan, spannend hè!?

@ catje zeker weten vind het al spannend genoeg dit haha
    Ik ben er nog, is heel gezellig huis vol eten was lekker maar plof bijna uit elkaar door de kaasfundue
    En hoe was het bij jullie!?

Straks nog ff lekker bank liggen
    Truste alvast meiden xx

Deel Deze Pagina