Ja heel spannend nog even een paar dagen geduld. Ik heb wat last van maagzuur deze week maar of dat iets zegt weet ik niet... ik heb al weer 2 weken last van pijnlijke tepels maar dat had ik vorrige maand ook al. Verder heb ik beetje last van ongesteldheid gevoel rechts en links onder in mijn buik en heb af en toe last van kramp in mijn bil haha... maar je let natuurlijk ook op alles he Ik wacht het maar gewoon af, reken 26 dagen cyclus omdat dat vorige maand ook zo was. Gewoon even rustig proberen af te wachten!!!
@ Annemarie: Poffertjes, geluksvogel! Ik heb hier een poffertjespan maar zonder miz was het wel echt een uitdaging om lekkere poffertjes voor elkaar te krijgen. @ Moederworden: Spannend! Test je op NOD of wacht je tot je overtijd bent? @ vroege symptomen: Tja je weet natuurlijk nooit of je ze gaat hebben. Mijn moeder bijvoorbeeld voelde niets bijzonders en had echt die eerste echo nodig om ervan te worden overtuigd dat ze niet werd bedonderd met die test. Maar ik was het toch echt! Ik ga proberen (proberen...) me niet al te druk te maken over symptomen. Tenzij ze echt overduidelijk zijn en ik een glas wijn overweeg, dan ga ik natuurlijk wel nadenken. Mijn ticker loopt trouwens niet helemaal goed. Het is nog ongeveer een week totdat die zou moeten aflopen. Helemaal voorspelbaar is mijn cysclus niet, vandaar dat hij ten onrechte morgen afloopt.
Hoi Raket! Morgen als het goed is een telefoontje van het AMK dus ben benieuwd. We hebben Eva deze hele week, erg fijn! Qua gezondheid sja, ...... Rugpijn is weer helemaal terug, jammer. Ik ben vandaag al 7 dagen ongesteld :s nog nooit zo lang geweest. Eerst een cyclus van 19 dagen en dan nu al 7 dagen ongi... Stomme ontpillen ! Xxxxx fijne avond allen ! Catje !!! Ik hoop voor jou ook snel een posi test ! Xxxxxxxxx liefs
Hey nath, Wat vervelend dat die rugpijn weer terug is? Hebben die prikken dan niks geholpen of hoort dit erbij? Succes vandaag met het AMK. Xxx Fijne dag dames
Moederworden, ja was wel gezellig bij de schoonouders. Maar ja ging natuurlijk de hele tijd over de zwangerschap van mijn schoonzusje wat natuurlijk niet gek is. Maar ik zat me toch afentoe af te vragen of ze ook zo blij zullen zijn als ik zwanger ben... Stom natuurlijk maar doe t wel. Morgen heb jij test dag toch? of moet ik nog even langer door duimen Annemarie, hoe is t met jou? Lieve Nath, wat fijn dat Eva nu bij jullie is. Dan weet je dat ze veilig is he. Ontpillen ja, wat een gedoe is dat. Ik hoop dat je vlug eraf bent en je cyclus lekker loopt en dat je vlug een positieve test in je handen hebt. En meisie veel succes met t AMK, ik hoop echt dat ze jullie verder kunnen helpen. dikke kussss Ik kan vandaag maar moeilijk op gang komen. Alles voelt als te veel en ik moet nog best wel wat doen. Had gehoopt dat de energie terug zou komen als ik een ochtendje rustig aan zou doen, maar ik heb de energie nog niet gevonden. Maar ja die boodschappen doen zichzelf niet en ik kan ze ook niet meer uitstellen, want anders is er straks geen brood meer. Kennen jullie dat van die dagen waarop je echt de puf voor niks kan vinden? Bleeeeh....... Maar ja niet zeuren ik moet gewoon ff door zetten
hoi Meiden @Nath sterkte met alles, hopelijk krijg je een positief telefoontje vandaag!? @Catja, ja hoor ik ken dat soort dagen heel erg goed, dat je uit je bed komt en voor je gevoel nog wel een nacht kan slapen Pff... vervelende dagen zijn dat, dan staat alles je tegen, zelfs boodschappen doen of iets, succes om je zelf het toch maar weer te laten doen. Ik had gister echt een k*t dag, 2 de gesprek gehad bij het UWV, ze hebben me minder % afgekeurd!!! het moet niet gekker worden!!!!!!!!! Het gaat veel slechter met me dan 3 jaar geleden. Ben niet voor niks gestopt met mijn nagelstudio, vond het allemaal al heel erg dat ik lichamelijk zo achter uit ben gegaan, en moest stoppen met het werk wat ik leuk vind. Had gehoopt op beter nieuws zodat ik mijn lichaam eindelijk de rust kon geven wat ie nodig hebt. Ik heb altijd gewerkt, nooit langer dan een vakantie week vrij gehad in 10 jaar! Het is zo niet logische werkted eerst 16 uur waarbij ik 4 jaar gelden 50-60% werd afgekeurd en aanvullend 450,- kreeg, nu gaat het veel slechter en heb geen werk, en word ik 45-50% afgekeurd... ze hebben daarop te zeggen dat ik uit berekening ander werk wel voor 20 uur kan gaan doen (b.v) het rijden van medicijnen voor een apotheek, terwijl ik in het vorrige gesprek had aangegeven niet te lang kunnen rijden ivm concentratie. Was zo boos.. we gaan wel in hoger beroep, dat betekend dat ik opnieuw gekeurd ga worden, maar of het dan nog beter word dat is dus niet zeker, maar we kunnen het altijd nog proberen. om gek van te worden, hoe moet ik nou van 300,- rond komen in de maand? Zorgen zorgen zorgen helemaal met het idee dat we aan kinderen willen beginnen. Moest me even afreageren hoor meiden, vind het zo triest!!!
Pff moederworden dat klinkt niet leuk! Het UWV ja pff heb er zelf ook niks goeds over te zeggen! Was in febr 2011 de ziektewet in gegaan van het UWV omdat ik ziek uit dienst ging maar in april 2012 vonden ze dat er niks meer aan de hand was en dat als ik zou gaan sporten alles over zou gaan... Na in dat jaar veel gesprekken gehad te hebben en veel gezeur heb ik samen met mijn man besloten om na de 3 maanden WW te stoppen met het UWV en dus ben ik niet in hoger beroep gegaan! Ik werd er zo beroerd van al die stress en bang dat ik van alles moet dat ik mij nu een stuk beter voel. Het is balen dat ik nu dus geen geld meer verdien maar ik heb het geluk dat mijn man voldoende werkt en omdat we beide al niet zo veel uitgeven scheelt dat ook een hoop zodat we al goed sparen voor een eventuele baby die hopelijk komt! Succes met het hoger beroep ieder geval Cat, hier gaat alles zijn gangetje, ben heel erg toe aan onze vakantie maar moet toch echt tot volgende week vrijdag wachten! Verder ben ik als het goed is begin sept vruchtbaar dus op die dagen maar veel bezig gaan haha. Vandaag een best drukke dag gehad dus morgen maar even lekker niks doen Xxx
Nee nog niet getest vorlt alsof de rode duivels zich elk moment kunnen laten zien dus wacht het maar even af! Hoe is het met jou? Bijna vakantie lees ik? Ga je nog weg of gewoon lekker vrij?
En na ik dat schreef ging ik naar de toilet en pront ongesteld! Volgende ronde nieuwe kansen Wel ff jammer altijd toch hè!? Fijne dag meiden
Balen zeg is idd niet leuk! Stomme ongesteld zijn! BAH Ja wij gaan 2 weekjes naar Luxemburg in een sta caravan.. Zit heel veel thuis dus vind het heerlijk om even samen met mijn man weg te kunnen Verder best moe, ik slaap de laatste tijd zo slecht.. en kan mij daar zo aan irriteren waardoor ik nog slechter slaap (lastig) xxx
Moederworden, ik zou zeker in hoger beroep gaan. Ze kunnen je toch niet zo laten zitten Hoop voor je dat t allemaal een beetje goed voor jen uitpakt. En gewoon hier lekker er alles uit komen gooien hoor Ow wat jammer dat je ongi bent geworden. Ja das altijd even slikken dan he . En da mag ook best even, en dan weer oppakken en op naar de volgende ronde. Annemarie, lekker aan het genieten van je rustig dagje? Dus nog even door zetten ne dan lekker vakantie, al plannen? behalve flink klussen Lieve Nath, heb je nog wat gehoord? En hoe is het nu met jou? En dat Eva nu lekker lang bij jullie is? Hier eindelijk de boodschappen binnen, beetje opgeruimd en beetje schoongemaakt maar niet erg veel. Straks ff koken en vanavond sporten. Verder niet zoveel....
Hey catje, Heb zeker lekker genoten van mijn rustige dagje! Wel heb ik een taart met marsepijn gemaakt met elmo erop dus morgen maar is proeven. Echt plannen hebben we niet in de vakantie op klussen na idd hihi. Verder gewoon heerlijk genieten van het niks hoeven en geen vervelende schoonouders! Word gek van die lui.. Pff Nu beetje opruimen en tv kijken. Fijne avond
Hoi meiden @ catje hihi eindelijk je boodschappen binnen, nou hoef je dat ff niet meer te doen of haal je iedere dag wat? Ik heb voor morgen nog in huis. Morgen dingen regelen voor het UWV laat het er zeker niet bij zitten! Ookal geeft dit ook stress, maar dan maar ff. @Annemarie lekker bank hangen dus! Heb je een foto van je taart? Wat gaaf zeg, lijkt me leuk als je dat goed kan! Bijna vakantie hè!? Lekker hoor even genieten van elkaar dat is heel fijn! Vervelende schoonouders? Jammer genoeg kan je die niet uitkiezen hè!? Slaap lekker alvast en tot morgen
Hey moederworden, Heb idd erg vervelende schoonouders.. Op het moment dat ik ziek werd hebben ze tegen mijn man gezegd dat hij het maar moest uitmaken... en de dag daarna deden ze net of er niks aan de hand was, erg schijnheilig dus.. en toen mijn man vertelde dat we gingen trouwen vonden ze het opeens geweldig.. pff vage mensen.. Maar gelukkig vind mijn man dat ook maar het blijven z'n ouders dus eens in de zoveel weken laten we wat van ons horen. Ook is zijn moeder super jaloers op mijn moeder omdat ik daar geregeld ben. Kan er ook niks aan doen dat ik gewoon een goeie band met haar heb. Hier onder de foto van mijn taart. Heb hem nog niet geproefd. straks maar is een stukje nemen. Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Kus Annemarie
Hè wat vervelend zeg, idd rare mensen als ik het zo lees! Lekker links laten liggen, en wat moet moet, maar gelukkig staat je vriend daar dan ook helemaal achter je lief! En heel fijn lijkt me! Wauw wat een mooie taart! Good job Ik heb me huisje weer schoon altijd een werk hè! Nu ff lekker in het zonnetje op mijn balkon. Verder geen plannen eigenlijk, zo weer ff lopen met me hondje hier in het park.
Hee dames, Zo ik heb ff pauze Deel van de dag boven de wc gehangen maar nu gaat t weer goed Dus ben aan de poets gegaan, alle keuken kastjes waren hoog nodig nodig aan de binnen kant. En die liggen bij ons toch vol Bijna klaar, ik moet er nu nog twee, en dan t weekend de boven kastjes maar daar heb ik vriendliefs hulp bij nodig. Want daar ben ik te klein voor Zo de kastjes dus nog ff afmaken en dan beetje opruimen en t aanrecht enzo schoonmaken en dan koken. Misschien vanavond sporten, maar eerst maar eens kijken hoe mijn vriend zich voelt en hoe ik me straks voel Moederworden, ja die boodschappen . Mestal doe ik ze om de dag van wege verse groenten. Ik probeer sinds een half jaar daar echt op te letten dat ik meer groente eet. Maar meestal komt t er op nee dat ik twee keer per week boodschappen doe ongeveer Lekker genoten op je balkon? Annemarie, wat een vreemde lui die schoon ouders van je. Helaas ontkom je niet altijd aan ze.... Maar inderdaad zo min mogelijk zien en mee praten en dan heb je er zo min mogelijk last van. Wooooooooooooooooow mooie taart krijg er spontaan honger van. Of honger, meer snoep zin Maar goed, zo weer terug naar mijn keuken, want die moet wel af voor ik ga koken dikke kussssssssss
Jesje je bent weer lekker druk geweest! Boven de wc gehangen??? Wanneer is jou NOD? Wel lekker hoor de keuken straks weer schoon. Ik heb nog even gezeten ja maar had niet echt rust, ken je dat, dat je niet echt rustig bent en je van hot naar her springt en eigenlijk weinig doet? Heb de ovenschotel al in de oven, heerlijk bloemkool ovenschotel, lekker gezond. Ik probeer ook 5 dagen in de week gezond te eten De vrijdag is meestal makkelijk broodje en zaterdag, zijn we vaak hier of daar. Wat eten jullie?