Heey moederworden, mijn NOD is nog zeker een week weg. Denk dat ik gewoon een klein griepje heb. Ben ook wat verkouden en voel me beetje ja sielugjes Ja je hebt soms van die dagen dat je rond springt en niks doet. Heb ik regelmatig. Vraagt mijn vrind:'hoe was je dag?' ik antwoorden: ja vreselijk druk. Maar als hij dan vraagt wat ik heb gedaan kan ik daar eigenlijk niet op antwoorden Dus snap heel goed wat je bedoeld Bij ons is zaterdag en zondag makkelijk eten. En maandag en woensdag van die unox zakken soep, en soms doe ik daar wat extra groente in want dat zijn de twee dagen dat we op tijd in de sportschool moeten zijn voor de groepslessen. Dus dan ff makkelijk maar goed eten. Vanavond wordt t pasta, tenminste voor mijn vriend. Ik twijfel nog even. Want ik heb nu niks meer in mijn buik en nu gaat t goed. Maar ja wat gebeurd er als ik ga eten. Misschien dat ik het bij wat crackers houd ofzo en dan kijken hoe dat gaat. Dat eten van jou klinkt trouwens ook wel smakelijk
O dus jij hebt het 4 dagen makkelijk met eten lekker hoor, ons eten was zeker lekker. Het zit er weer in, vriend lief gaat zo naar een vriend denk dat ik heerlijk onderuit ga zakken voor de tv en alles ga kijken waar ik zin in heb, lekker zon avondje! Anders kan je misschien beter wat licht's eten broodje ofzo? Kan het niet een innesteling bloeding zijn dan?Omdat je NOD pas over een week is? En je zo hebt over gegeven.......??????
Ja een innestelings bloeding zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Maar denk t niet.... Ik ga er tenminste niet meer van uit. Mijn lichaam heeft me nu iets te vaak besodemieterd, dus ik luister niet meer naar kwaaltjes. hoop ik Dus ik wacht mijn NOD braaf af Ja voor mij word t inderdaad even brood.... word al misselijk bij het idee aan pasta
Hey catje, wat vervelend dat je ziek bent! Spugen vind ik altijd het meest erge van ziek zijn! Wij eten op zaterdag altijd friet bij mijn ouders en verder eten we gewoon aardappels,groente,vlees/ pasta of rijst / soep met broodjes / zelf gemaakte hamburgers.. Zit eigenlijk nooit echt een ritme in bij ons haha. Ligt er soms ook aan wat ik nog in huis heb of welke groente op moet! Vanavond aten we kofta ( van zo'n pakket) De taart is erg lekker! Toch grappig want die elmo heb ik gewoon over getrokken ( ben niet zo creatief) Zijn jullie fan van iets , ik bedoel eigenlijk, als ik dingen zie met elmo der op koop ik het 9 van de 10 keer mijn man word er wel gek van haha! Geniet van jullie avond! Kus
hahaha, ik ben niet echt fan van iets, ben wel gek op fotolijstjes!! heb een hele muur vol allerlei foto lijstjes staat zo gezellig!!
he ben ik weer! @Catje klinkt allemaal wel een beetje zwangerschapsverschinselacgtig?! Maar zou idd ook een verkoudheid of griepje kunnen zijn! Ik heb toen het zo warm was onder een niet draaiende ventilator geslapen (man vergat hem op draaien te zetten) en heb toen een koudje gevat en ben nu al een weekje aan het snotteren en dat vind ik ook zo verschrikkelijk! Zitten nu wel in de klusperiode, was gisteren niet zo super maar hebben wel gewoon geklust! @Annemarie maak je wel vaker taarten? Ik maak ze sinds anderhalf jaar ongeveer meestal met een verjaardag in de familie of cupcakes dat doe ik ook wel regelmatig (mochten we zwanger zijn dan zeg ik het oa met cupcakes met muisjes zoeken ze toch niks achter omdat ik wel vaker bak ) https://picasaweb.google.com/cheyennecupcakes daar staan mijn creaties op (ik zie net dat ik ze ook ernstig moet updaten!) Als mijn cyclus zo is als die het eerst na de pil ging dan zou mijn NOD rond prinsjesdag zijn (leuke dag al zeg ik het zelf) helaas zit mijn man dan in Duitsland voor zijn werk (luchtmacht) Nu zit hij trouwens een film te kijken en dat gaat nogal gepaard met veel geweld dus ben hem maar naar de studeerkamer gevlucht, moet eigenlijk ook de afwas nog doen maar die staat er morgen ook nog wel. Ik ben niet zozeer van als ik iets zie MOET ik het hebben, maar mijn man is nu wel een beetje omgeslagen. Ik wil graag een Winnie the Pooh babykamer en hij vindt dat ook leuk, en bij sommige dingen die ik zie denk ik van die zou ik wel alvast kunnen kopen. Hij is nu omgedraaid naar Woezel en Pip ik vind ze ook errug schattig en zondag toen we in de stad waren hebben we bij de Blokker een box/speelkleed en boxspiraal hiervan gekocht. Het kleed was 29,95 en kon ik voor dat geld niet laten liggen heb hier een daar wat prijzen van kleden gezien (45 euro soms tegen de 60 aan) dus die moest ik dan wel hebben (kan altijd het thema van de box Woezel en Pip doen en de kamer in Pooh stijl houden. Maar hij heeft nu bij elk Woezel en Pip ding "zullen we dat kopen?" en "we gaan een Woezel en Pip kamer maken." Oh en over schoonouders gesproken Mijn man staat bij zijn ouders ook niet zo hoog aangeschreven en de ene keer als we bij hen zijn of zij bij ons (wat vrij weinig voorkomt want volgens mij wonen wij aan het einde van de wereld in hun ogen) dan doen ze volkomen normaal en de andere keer doen ze weer allemaal raar en liegen ze over waar ze geweest zijn. Dan weten we dat ze "langs" ons huis zijn gereden en dan zeggen ze dat ze heel ergens anders waren. Gewoon omdat ze dan niet even bij ons een bakkie willen doen. Maar waarom??! Ik zit hier wel een beetje mee, mijn man zegt van niet maar merk aan hem dat hij het ook niet leuk vind. Ik heb het idee dat ze ergens mee zitten, maar we weten dus niet wat het is. Nou hoeven we ze niet te vertellen dat we er mee bezig zijn, maar zou wel een beetje willen weten hoe ze over het opa en oma worden denken. (af en toen lijkt het wel of ze er een beetje over vissen, maar echt er naar vragen of wat doen ze niet en dat vind ik ook wel een beetje jammer.) Nu gaan ze morgen met vakantie dus maar ff een weekje wachten en dan volgende week even een nieuwe poging wagen om erachter te komen. Dit was even mijn verhaal Ik ga weer even oriënteren op ledikantjes en commodes!
Heey Annemarie, ja ach spugen vind ik minder erg dan dat het er aan de andere kant uit komt Nee echt fan van iets ben ik niet, of het is een klein tijdje maar dan niet genoeg om er veel van te kopen. Hoewel ik heb het een tijdje met tasjes gehad (had er op een gegeven moment 20 ofzo) en denk misschien nu met nagellak, draag het bijna nooit maar als ik een leuk kleurtje zie wil ik het hebben Heey Jeanine, ja ach ik ga maar nergens meer van uit, want ik vertrouw mijn lijf echt voor geen meter meer. Maar het zou wel grappig zijn. Want mijn vriend wil het tussen ons houden tot het 3 maanden is, en dan is het zo'n beetje december. Dus dan is het een mooi kerst cadeautje voor mijn schoonouders Naar he dat ventilator snotteren Vind je t trouwens niet moeilijk dat je man zo vaak weg moet? En dan bedoel ik niet alleen voor het klussen, maar ook met alleen thuis zijn. Ik weet dat ik het al vreselijk saai en alleeeniig vind als mijn liefje moet overwerken en ik alleen moet eten. Ja ja ik ben verwend Ookal van die vervelende schoonouders Volgens mij heb ik het echt getroffen met die van mij Dat zijn lieverdjes, al heb ik wel even erg aan mijn schoonvader moeten wennen. Dat is een echte Utrechter, dus die zegt wat hij vindt en wind er geen doekjes om. Dus als hij zacht gezegt iets niet leuk vind dat zegt hij dat ook. Ik moest daar erg aan wennen, maar inmiddels ben ik dat wel En nog leuke ledikatjes en commodes gevonden? Nou dat sporten is er gister niet meer van gekomen. Vriend belde tegen 18.30 dat het later werd, ja dat was me opgevallen Maar hij was uiteindelijk tegen 20.00 thuis ofzo. Ja toen moest hij nog eten en ff bij komen, en de sportschool gaat om 22.00 dicht dus dat had geen zin meer. Maar wie weet vanavond... Ik voel me in elk geval weer iets beter dan gister, nog wel misselijk maar mijn ontbijt zit er nog in..... Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik moet weer wat boodschapjes doen.... bleeeeh. En een beetje stofzuigen en dwijlen en beetje opruimen. En zometeen nog lekker uurtje slapen als vriend lief weg is. Want de wekker ging om 6 uur Dus ik hem wakker maken, is ie weer in slaap gevallen terwijl ik zijn ontbijt ging maken. Dus ik heb hem er daar straks weer uit gejaagt en nu moet hij haasten. Want hij moet over 5 minuten weg En ik kan daarna mooi nog even het bedje in. Misschien is het nog wel een beetje warm daar, want ik heb koude voeten Fijne dag vandaag en ik kom vast nog wel ff kijken hier. Het is weer een boel tekst geworden
@ jeandine lijkt me heel vervelend als het zo gast tussen je schoonouders, jullie hebben al leuk wat dingen gekocht zie ik leuk hoor Ik heb alleen een baby pakje gekocht verder nog niks, weet nog dat ik voor dat ik jaren geleden op mezelf woonde allerlei dingen voor in huis al had gekocht, en ik weer wat anders mooi vond tegen de tijd fT ik een huis had, dus doe dat maar niet meer! Haha @ catje gelukkig ven je wat minder misselijk! Houden zo. Ik moet mezelf echt een schop onder me kont geven om straks te gaan trainen, heb hoofdpijn en ongesteld, maar mort van mezelf gaan, anders stel ik het uit, dus nog ff een bakkie ontbijtje hondje uitlaten en gaan met die banaan, daarna boodschapjes doen zodat ik daarna niet meer uit huis hoef! Vrienden komen eten maak denk zelfgemaakte patat en Turkse pizza dat schijnt AH nu te hebben. Ben benieuwd! Verder rustig dagje. Gister al veel geboend dus misschien alleen een wasje qua huishouden, en vanavond een house warming van vrienden. Klinkt nog best druk haha Fijne dag meiden!
Moederworden, dat klinkt niet als een rustig dagje Maar wel gezellig eten met vrienden. Ik ga nu nog een uurtje slapen en dan de regen maar eens in kussss
@moederworden, fotolijstjes staan altijd wel heel gezellig. Heb er ook wel wat, maar denk niet zoveel als jou! Succes vandaag m et alles wat je gaat doen! @jeanine, ik maak eigenlijk bijna nooit taarten, heb er vorig jaar ook eens 1 gemaakt. Ik vind het wel leuk maar het is niet dat ik dit nu dan altijd ga doen! Wat vervelend van je schoonouders ! En wat raar dat ze zo liegen! Mijn schoonouders hebben amper sociale contacten dus die zoeken ze dan bij ons terwijl wij gewoon midden in het leven staan! En ook vinden ze mijn familie altijd helemaal geweldig, het is best leuk om te horen dat je een leuke oma hebt maar niet als dat dan elke keer verteld word! Erg vervelend! @catje, jij ook succes met alles vandaag! Hoop dat je je weer beter voelt! Ik ga straks eerst naar de psycholoog ( ga ik vooral nog heen om gezellig te kletsen ) toen ik thuis kwam te zitten als 22 jarige heeft dat mij erg veel gedaan en kwamen er veel dingen naar boven. Daarna even gauw een broodje eten en door naar het vrijwilligerswerk. Ik hoop dat het gaat lukken want voel me beetje koortsig terwijl het maar 37 graden is.... Xxx fijne dag allemaal! Kus
Ja schema beetje omgegooid, hond vond dat hij het alleen recht had op mij Dus eerst weg geweest met de hond, had ik maar een paraplu mee genomen hond en ik kwamen zeike nat thuis Dus eerst de hond gedroogd en toen ben ik eerst warm gaan douchen (goh hoe zou ik ziek worden ) en toen vlug die boodschappen gedaan. Ben net thuis en ga na de lunch dan maar even een tijdje slapen. Dacht dat de misselijkheid en t me ziekjes voelen wel bijna weg was maar toch niet. Het zit er nog in maar dat kost moeite Jeanine, hoop dat je even lekker hebt kunnen kletsen bij de psycholoog. Veel plezier met je vrijwilligers werk. Trusten voor nu dames
Hey catje, ja ik heb goed kunnen kletsen daar altijd wel gezellig.. Gisteravnd nog bij vrienden geweest, waren pas om 2 uur thuis, dus nu lekker niets doen haha, zijn wel net eventjes de stad in geweest! Geniet van het lekkere zonnetje! Kus
Hee Annemarie, ja dan kan ik me voorstellen dat je vandaag lekker rustig aan doet Nog wat leuks gekocht in de stad? Hier zo iets geks. De laatste dagen is mijn vriend weer wat afstandelijker als het over kinderen gaat. Dus ik heb het er maar even niet te veel over. En we hadden gister bedacht dat we een rustig weekend zouden houden, omdat hij het de hele week erg druk heeft met zijn werk. Vraagt hij in een keer uit het niets of ik nog ergens heen wil. Maar omdat we nergens heen zouden gaan had ik geen plannen en ook geen idee en geen zin Zegt hij zullen we anders even naar babydump gaan en kijken. Nou mijn mond viel even open Maar omdat we niks groots kopen tot ik echt zwanger ben wil ik niet kijken kijken en niet kopen. Als ik bij babaydump ben zie ik toch te veel dat ik wil hebben Maar ik was er helemaal stil van dat hij er zelf mee kwam Mannen soms snap ik ze echt niet meer Maar we zijn dus niet gegaan. En toen zei hij: misschien binnekort een keertje.....
Heb alleen even paracetamol gehaald (voor op de vakantie) en bolletjes die we tussen de middag aten Appart zeg! maar snap goed dat je niet bent gegaan! ik zie op internet ook altijd zoveel.. en zelf bij ikea is het moeilijk om niet de kinderspullen te kopen haha. fijne avond!
Haha catje dan willen ze ineens wel?! vaag die mannen van ons! De mijne wil nog niet in babywinkels gaan kijken (Ik ook pas voor meubels als het echt zover is, maar ben maandag wel in Breda bij de Prenatal wezen kijken omdat ik daar gedumpt was omdat hij een begrafenis van zijn werk had helaas was de babyplanet dicht op maandag, want daar wilde ik echt wel even heen!) Maar ondertussen heeft hij afgelopen week wel 3x iets van Woezel en Pip gekocht bij Blokker. We hebben nu afgesproken dat hij de box mag aankleden en stylen en ik ben dan van de babykamer Helaas is de vakantie voor ons voorbij morgen en dinsdag allebei weer beginnen. Man begint meteen met een weekje avonddienst :'( Ik weet niet mee wie het vroeg geloof Catje maar vind het ook niet altijd leuk hoor als hij weg is of late dienst heeft! De dag kom ik wel door met werken en 's avonds een beetje tv series kijken, internetten of huizen ontwerpen, maar dan als je alleen naar bed moet :'( bah! Nou ik ga zo douchen en dan gaan we even lunchen dus al (want we hebben het ontbijt gemist, waren weer veelste laat uit bed, vanavond dus weer vroeg om weer in het werkritme te komen!) En dan even de was opruimen en het nieuwe schoenenkastje in de hal neerzetten en dan vanmiddag een verjaardag van oom en tante lekker taart eten! Heb al op FB gezien dat Geert zijn nicht hele lekkere taart ging maken! Citroen limoen of chocoladetaart wordt het voor mij denk ik! Fijne zondag en mss kom ik vanaaf nog even buurten!
@ catje wat leuk dat je vriend zelf over de baby spulletjes begon, maar ze blijven raar hahah Ik heb 1 baby pakje gekocht verder hou ik me in, en lijkt me straks ook veel leuker, ook als je al weet wat het gaat worden na 20 weken, willen jullie dat eigenlijk weten>!!?? Ik wel ben veel te nieuwsgierig dan denk ik..en vriendlief ook. @jeandinne jammer dan he, als je vakantie weer voorbij is!? veel plezier op de verjaardag, en lekker een stuk taart, daar zeg ik ook geen nee tegen! Wij hebben vandaag gekeken voor een nieuwe keuken, we gaan voor een hoogglans witte met zwart blad, daar zijn we nu in iedergeval over uit, de prijs opgave wil ik bij meerdere winkels even gaan opvragen... nog suggesties? Zit al 6 jaar met een oud keukentje, dus vind het zo heerlijk dat we daar ook iets aan gaan doen Vanavond nog even drankje doen bij vrienden, haar mannetje is jarig. En dan morgen weer een dag! Doei meiden
Hey meiden, Ik ben ook weer online. Maar niet heel actief. Ik heb besloten toch nog even te wachten na dat stomme UWV gesprek. En me cyclus die van slag is. Deze maand kan sowieso niet vanwege de scan eind van de maand. Maar goed eerst maar eens goed ongesteld worden. Gisteren weer negatief getest. Dus cyclus is heel erg in de war. Zit nu op dag 40. Hoop voor jullie op snel een plakbeeb voor jullie. Liefs
hey meiden ben een tijdje niet geweest was erg druk op het werk. en ik ben al druk aan het inpakken de 27e krijg ik de sleutel van mn nieuwe huis. maar of ik zelf ook veel kan doen tijdens de verhuizing is nog afwachten want ik moet geopereert worden aan mn pols. verder moet ik nog ongeveer 3 weken wachten op de donormatch maar je moest eigenlijk ook ongi worden dit weekend en dat is ook nog niet gebeurt. stom lichaam want heb al een week krampen. ik wens jullie allemaal een ijne week en succes met klussen op het juiste moment. en ik denk dat ik ook heel graag wil weten wat het word, maar weet niet of ik het voor me kan houden als ik het eenmaal weet.