Hoi Chicca,leuk dat je er weer bent niet zo goed gegaan je uitslag bij het UWV ? Heel veel succes met je scan snap dat je tot die tijd nog wilt wachten! Hou bama ook weer terug, leuk Een nieuwe woning, erg van je pols wat is er gebeurd? 3 weken duren dan heel lang om te wachten op een match dat begrijp ik, maar voor dat je het weet joh, de weken vliegen echt voorbij. Ja lijkt me ook moeilijk om dan stil te houden, maar het hoeft natuurlijk niet maar dat is je eigen keus, had ik zelf ook nog niet over na gedacht! Slaap lekker meiden
@jeanine gek he mannen! Misschien dat ze een beetje aan het idee beginnen te wennen? @moederworden ik denk tot nu toe dat ik niet zou willen weten wat het word, maar ben ook best wel nieuwschierig dus misschien lukt mij dat wel niet haha. Alleen het nadeel is dan wel dat ik (denk ik) het dan perongeluk vertel haha. @bamapeldoorn succes met verhuizen! En met het wachten op de donormatch Heb net de was opgehangen, het is goed weer dus droogt snel Nu is beginnen met de kastjes bij de tv op te ruimen. We hebben van die besta kastjes (van ikea) en ze zitten alle 8 propvol terwijl ik maar van 4 kastjes weet wat erin zit haha. Fijne dag allemaal Kus
Succes met opruimen! Moet ook gebeuren hè. Ik heb al gestreken nog een wasje er in en heb al 2 uur een pannetje met sudder vlees op staan voor vanavond, nu ff broodje eten met een vriendin, daarna nog ff wat kleine boodschapjes doen en nog ff bakkie bij een andere vriendin of ik ga ff liggen en dan ga ik na het eten even langs! Kan ook ben best wel moe vandaag dus kan het beter rustig aan doen. Fijne dag dames
Hi meiden Nou mannetje is weer aan het werk. Meteen de 1e week avonddienst en Volgende week 2e halve week oefening in Duitsland. Wel stiekem nog even geklust vanmorgen want volgens mijn berekeningen heb ik morgen mijn ei, maar dacht hem al een beetje te voelen. (Of waren spanningen dat we weer moeten gaan werken?) Ik heb vandaag nog lekker een dagje vrij en ga straks even naar het winkelcentrum samen met mijn moeder om te kijken voor een cadeautje voor mijn vader die donderdag jarig is. Ik denk idd dat het is dat ze misschien een beetje aan het idee beginnen te wennen. "Betrap" hem regelmatig met zoektermen als Woezel en Pip, pooh grijs, babykamer, nursery, en hij vroeg laatst wat ledikantje in het Engels is @Annemarie wij hebben ook de BestaTV kasten van Ikea Wij hadden eerst een heel groot meubel, maar dat hebben we nu in 2 "nieuwe" kasten gesplits, Ik vind het ideale meubels, want je kan ze ook nog veranderen. Wij hebben bijna alles van Ikea je moet dat hier echt niet roepen, want dan is zowat het hele huis leeg! En wie was er nu naar op zoek naar een nieuwe keuken? Ook die hebben wij van Ikea en krijg telkens van mijn overbuurvrouw te horen dat ze onze keuken zo mooi vind (Zij heeft trouwens ook een Ikea keuken, maar die zat er al in en mijn buurvrouw heeft ook een Ikea keuken) Wij hebben trouwens sinds een half jaartje nu ook een Bestakast tegenover het keukenblok als aanvulling, met bijna dezelfde deurtjes als de keukenkastjes en uiteraard dezelfde handgreepjes Wel moet ik nog even kijken of ze de greepjes die wij in de slaapkamer hebben nog op voorraad hebben, want wij willen ws dan gewoon een ladenkast van Ikea als commode, maar dan wel met de handgreepjes die we op de kasten hebben (een deel van onze kledingkast zou dan blijven staan en een deel zou mee verhuizen naar onze nieuwe slaapkamer) ja we hebben het al helemaal uitgevogeld! Sorry weer een heel verhaal van mijn kant! Liefs allemaal
Hallo lieve allemaal @bam Succes met het verhuizen, de operatie en de donormatch !! @moederworden Ik weet niet of ik het zou willen weten Aan de ene kant heel graag en aan de andere kant, is dit nog een van de weinige verrassingen in het leven vind ik .... Maar had al bedacht dat ik het op een papiertje laat schrijven, en dan in een envelop laat doen en die dichtmaken. En dan kunnen we zelf altijd nog bepalen wanneer we die openmaken Update betreft AMK/BJZ ; Afgelopen dinsdag heeft de mevrouw van BJZ teruggebeld, ze willen ons hulp bieden die zowel bij Eva haar moeder als bij ons komt. Een echte AMK melding wordt er niet van gemaakt. Moeder van Eva moest akkoord gaan betreft de hulp anders moesten we andere stappen ondernemen. Gisteravond toen we Eva terugbrachten hebben we het besproken met haar moeder en ze gaat gelukkig akkoord. ( Moet je nog maar afwachten want ze heeft borderline en kan vandaag zomaar ineens niet akkoord gaan ). Maargoed vandaag of morgen worden we gebeld door die mevrouw van BJZ. En dan hopelijk met akkoord van Eva haar moeder kan er snel iets in werking gezet worden. Ik hoop heeeeeeeel snel.... Want deze week was ze dus de hele week bij ons en wat was ze vervelend... Grote mond, schelden, niet luisteren.. de hele dag door en voornamelijk tegen mij. Ze is nergens dankbaar voor, behandeld mij gewoon ronduit als stront en als ik haar op haar kop geef als ze iets heeft gedaan wat niet mag krijg ik "Ga ik tegen mama zeggen " ZUCHT. Zaterdag einde van de middag brak ik, kon er niet meer tegen, ben naar boven gelopen en heb op bed TV gekeken totdat Eva .naar bed ging. Zondag heb ik Johan met Eva naar zn ouders gestuurd, ik wou haar gewoon niet hier hebben. En dan denken jullie nu vast "Oh maar iedere kleuter gaat uitproberen etc " Nou ik heb natuurlijk niet voor niks hulp geroepen bij BJZ en het AMK. Ze doet ook echt zorgelijke dingen en ze zegt zorgelijke dingen. Laatst was ze iets vann Johan kapot aan het maken, dus Johan zei Niet doen Eva. Ze ging gewoon door. Dus ik zei : Eva dat is toch niet leuk om papa zn spullen kapot te maken? Zei ze Jawel. Dus ik zei Als jij volgende keer komt ga ik al jouw speelgoed weggooien, vind ik dan ook leuk, zou jij dat leukvinden? Zei ze "Als je dat doet, sla ik je in elkaar "Dus ik zei Pardon?! Zei ze "Dan snij ik je helemaal in stukjes " Dat was de druppel om een instantie erbij te halen. En dat blijkt niet erg gemakkelijk in onze situatie. Sorry voor het hele lap tekst.... Dan zijn jullie iig een heel klein beetje op de hoogte. Want ohhhh , er is nog zoveel meer helaas...... Oja en na het stoppen van de pil had ik netjes een cyclus van 32 dagen, toen een cyclus van 19 dagen, toen ben ik 9 dagen ongi geweest tot afgelopen woensdag, en gisteren (zondag) is er weer een ongi begonnen :S gewoon 4 dagen rust en nu weer een ongi Liefs!
@Nath Jeetje Nath wat een heftig verhaal! Mijn moeder heeft al 12 jaar oppaskinderen van leeftijd 0 tot bijna 12 dus weet wel een beetje hoe kinderen uitproberen en zo, maar als ze van die rare dingen gaan zeggen, zet dat je op een gegeven moment toch aan het denken! Wel fijn dat haar moeder er (voor nu dan, net wat je zegt) mee akkoord gaat! Kan door de stress zijn nu dat je cyclus helemaal van slag is wat natuurlijk niet meewerkt met jullie plannen! En kan me ook begrijpen dat je het zondag daardoor ook helemaal zat was! Sterkte ermee! Weet verder niet heel goed wat ik moet zeggen, ook omdat ik jullie allemaal natuurlijk niet persoonlijk ken en me er verder niet mee wil bemoeien. (Ok als je typt komt het soms een beetje raar over :S Begrijp je wat ik bedoel?) Maar wens je er wel oprecht sterkte mee en stuur je een dikke knuffel! Is niet niks natuurlijk!
Wooow liep ik in een keer achter met lezen Heey Jeanine, ja mannen zin soms gewoon raar wat betreft baby spul Moederworden die keuken klinkt wel heel mooi en snap heel goed dat het heerlijk is om ziets nieuws uit te zoeken Heey Chicca, fijn om even wat van je te lezen Heel veel sterkte met alles. Bamapeldoorn, nog 3 week das echt spannend. Het lijkt nu misschien nog lang maar het vliegt voorbij. Een operatie aan je pols, oei das niet fijn Succes met verhuizen. Heey lieve Nath, pfff wat een rot situatie zit je in. Lijkt me heel naar als er de hele tijd zo tegen je gedaan word. EN kan me dan ook goed voorstellen dat je er even niet meer tegen kon. Ik hoop dat er vlug hulp voor jullie komt en dat alles dan wat rustiger voor je wordt. Misschien dat je cyclus ook wel reageerd op al het gedoe, maar dat weet ik niet. Heel veel sterkte in elk geval. Pffff vanmorgen ging de wekker om half 6 vriendlief moest er erg op tijd uit. Ik heb daarna nog wel wat geslapen, maar lijk toch niet goed op gang te komen. Alles is een beetje te veel De boodschappen zijn wel binnen, want die moestne echt. Want morgen wordt mijn andere verstands kies getrokken Dus moest wat pakken yochurt hebben. En vriendlief kan die de komende dagen niet halen omdat hij van vroeg tot laat weg is. Eigenlijk moet ik nog heel veel doen, maar heb echt geen puf en geen zin. Maar moet zo even een wasje doen, beetje opruimen, keuken schoonmaken, dwijlen. En eigenlijk nog veel meer, maar denk dat ik eerst morgen gewoon eens kijk hoe ik me voel en dan kijk wat ik morgen nog kan doen. O ja en de hond moet er natuurlijk nog uit enzo, maar die licht nu heerlijk naast me te snurken Lijkt het me heerlijk om afentoe een luie hond te zijn Ja ik ga maar eens wat doen, misschien tot straks. kussssssssssss
@Jeanine, ja wij hebben ook behoorlijk veel van de ikea haha, ben er nu al een poos niet geweest (toch knap van mijzelf) @nath, dat lijkt mij idd een erg lastige situatie! goed dat jullie er wel mee bezig zijn gegaan. en hopen dat het nu goed opgepakt gaat worden! heel veel sterkte er mee ieder geval. @cath, succes met je andere verstandskies komt vast goed! Wel balen dat je vriend een poos zo weinig thuis is! Kus Annemarie
@ nath, ik snap best wel dat je er genoeg van hebt, ik weetdat je niet voor een klein iets bjz erbij haalt, heel veel sterkte hiermee. @catje sterkte met het trekken van je verstandskies @ego ik heb een overbelasting in mn pols zitten waardoor deze teveel talg aanmaakt en dat hoopt zich op net boven mn pols, ze hebben het al 2x weg gehaald met een spuit maar hij komt steeds weer terug en omdat ik er wel aardig last van heb (aan het eind van de dag kan ik geen kopje meer vasthouden) gaan ze hem nu opereren. maar wanneer weet ik nog niet morgen naar de anestesist voor bloeddruk enzo en dan bellen ze wanneer ze plek hebben.
Heey lieve meiden, Ben net weer thuis en heb nog een verdoofd bekkie. De tweede is er uit. Moet nu nog twee keer, dus ben nog en maandje bezig. Deze keer was het de onderkant, dat was wel wat vervelender. Want ze moest snijden en kreeg hem er blijkbaar niet goed uit wat ze heeft ook de boor moeten gebruiken. Wat een naar rot geluid is dat. Maar goed ik heb het weer overleefd, nog een half uur dan mag het watje eruit en kan ik mijn eerste ibru nemen. Nu hang ik lekker met de hond op de bank en hoef vandaag niet te veel meer doen. Misschie klein beetje opruimen, maar meer ook niet. Wel ben ik de hele verdere dag alleen. Vriend was gelukkig wel mee naar de kaakchirurg maar verder de dag moet hij naar Denhelder en is pas laat thuis. Geeft mij weer lekker de rust om beetje babyspul te kijken Hoe is t verder met jullie? Ow ja Moederworden vroeg jij niet of we t wouden weten wat t werd als je zwanger bent?.... Ja ik wil het wel graag weten, ben toch te nieuwsgierig om het niet te weten. Mijn vriend wil het niet weten. Dus geen idee waar we tegen die tijd op uit komen. Want als ik het wel weet en hij niet dan verspreek ik me geheid uit enthousiasme
hey catje doen ze maar 1 per keer? bij mij hebben ze gewoon de 2 aan de rechterkant in 1x eruit gehaald en toen een maand later de linkerkant gedaan. maar in iedergeval veel sterkte en hopelijk heb je er niet te veel last van.
Dankjulliewel allemaal voor de lieve reacties. Doet me goed! Gister weer gebeld door de mevr van BJZ. Heb doorgegeven dat moeder van Eva akkoord gaat en ze gaat een aanmelding doen en de procedure opstarten. Ben benieuwd !
Hee Bamapeldoorn, ja ze doen maar een per keer omdat ik stijf sta van de spanning voor de verdovings spuiten. En erna kan ik me ook niet ontspannen, dus is het een krampachtig werk voor mij. Ik ben zo gespannen dat ik bijna hyperventileer en mijn handen worden helemaal wit van het knijpen in de leuning. Dus een per keer vinden ze bij mij genoeg maar normaal gesproken doen ze wel twee per keer. De verdoving begint uit te werken en heb al een ibru gehad maar het blijft rottig voelen. Mijn hele kaak voet alsof er hard opgegslagen is. Maar ja ik overleef het denk ik wel
@catje zo nou lekker weer 1 minder Hopelijk heb je niet al te veel pijn als de verdoving is uitgewerkt! Haha nou dat word idd wat, als jij het wel weet en hij niet, maar let maar op hij zal het ook wel willen weten straks. Geniet maar ff van het bank hangen ik lig nu ff in bed net thuis weer de hele middag in de Ikea geweest offerte op gevraagt voor de keuken, word altijd weer duurder dan verwacht hè, maar ja we gaan er denk wel voor, straks ff laten zien als me vriend thuis is en dan maar beslissen!! We eten bietjes vanavond en jullie?
Pijn is wel meer dan bij die van boven, maar ja ik zie wel hoe t gaat. Heb een tijdje geslapen op de bank en ben nu weer wat wakker. Zometeen weer een ibru.... zo hoop ik de pijn wat dragelijk te houden. Het voelt nu als vreselijke spierpijn in mijn kaak en heb het gevoel dat mijn wang 6x zo dik is. Oew spannend he zo iets nieuws voor je huis kopen hopen dat je vriend het er nu ook mee eens is Wat wij eten vandaag, uhm ik eet een bakje vruchten yochurt en wat gekookte eitjes. En mijn vriend eet broodjes kipburger. Ongemerkt is het vandaag zomaar 4 september Deze week kijken of ik ongi word of niet. Mijn NOD is morgen voel me echt totaal niet zwanger of andere kwaaltjes. Dus ga er gewoon van uit dat de ongi er aan komt.... Maar toch is t wel spannend
Heey lieve Nath, Ik hoop dat ze jullie dan vlug gaan helpen zodat het allemaal weer wat makkelijker wordt voor jullie. En dat jullie straks allemaal gewoon gezellig bij elkaar kunnen zijn zonder problemen liefs cat
hey cath, hoop dat je gauw er niks meer van voelt ! ja de tijd gaat veelte snel, wij gaan vrijdag alweer op vakantie . Nu hopen dat je niet ongesteld gaat worden..! @moederworden Spannend hoor een nieuwe keuken! wij hebben hem ook van ikea (zie foto) het is een hoogglans grijze keuken. Ik heb vandaag eerst brood gebracht waar ik werk, daarna naar de fysio (alles gaat goed ) en daarna belde mijn zus of ik niet even mee wou hun nieuwe huis bewonderen. De bouwvakkers waren aan het werk dus konden wij even naar binnen. Erg mooi maar wat lijkt het zo klein.. zal wel bedrog zijn want straks met vloeren enzo erin zal het wel veel ruimer zijn! Morgen is beginnen met het inpakken van de spullen! heb er zo'n zin in... moet alleen nog best wel wat dingen doen, dus als ik morgen begin (na het uitslapen) komt het vast goed.. en anders alles is te koop in Luxemburg Kus Annemarie
@ Annemarie lekker vooruitzicht hè! Waar gingen jullie ook al weer heen? Mooie keuken trouwens! Die wil ik in het hoogglans wit!!! Leuk dat je hem ff liet showen Fijne avond meiden
Annemarie, lekker naar Luxemburg. Ben je daar vaker geweest? Ik vind het daar zo mooi, al die kleine plaatsjes Heb je alles voor elkaar gekregen vandaag? Lieve nath, nee nog geen duivels hier. Maar nu ga ik twijfelen over mijn NOD. Maar ik wacht met testen nog wel een paar dagen. Ik ben die vreselijke witte testen zo zat. Hoe is het verder met jou? He meiden weten jullie dat misschien. Stomme vraag misschien maar je eisprong heeft die ook met de tijd dat je ongi moet worden te maken? Bedoel mijn eisprong was denk ik deze keer later dan de andere keren. Betekend dat ook dat mijn NOD nu later is? Vandaag ondaks de pijn van mijn verstandskies (want onder doet echt meer zeer dan boven ) heb ik toch wat kleine dingetjes in huis gedaan.Bed verschonen, wassen, strijken, beetje badkamer schoon maken en de keuken beetje opruimen. Nu zit ik lekker op de bank met de hond tegen mij aangeplakt Hoe was jullie dag?