Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Even snel,
    Volgens mij is je menstruatie meestal 14 dagen na je eisprong.
    Dus als je ei later was kan t kloppen dat je ongi ook later is.

:)

2. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hè jammer cat :( hier is het zo onregelmatig m'n cyclus. Eerst 32, toen 19 met daaropvolgend 10 dagen ongi. Toen 5 dagen schoon en afgelopen zondag ineens weer ongi.

Rot ontpillen haha maargoed.... Ik vind het heel spannend voor je cat!

3. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    heey Chicca, thnx voor je antwoord :) Nou dan is morgen denk ik mijn NOD. Ik wacht gewoon rustig af. Deze keer :D

Lieve Nath, ja dat ontpillen is echt erg. Maakt je ook zo onzeker. Tenminste dat deed het toen bij mij. Ik dacht aldoor dat er iets niet goed was met mijn lijf. Ik hoop voor je dat je vlug ontpilt bent en je cyclus een beetje goed is.

Ik wil deze keer echt wachten of ik nou ongi word of niet. Als ik het volgende week ofzo nog niet ben dan ga ik testen. Tenminste das de bedoeling :)

4. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    @ cath, nee heb nog niet alles voor elkaar.. pff wat had ik een lui dagje vandaag zeg ! morgen weer een dag hoor.. ben trouwens nog nooit in Luxemburg geweest dus ben wel erg nieuwsgierig, hoor veel mensen erover dat het daar mooi is.
    slim om trouwens te wachten, want met al die testen maak je jezelf ook gek! die van mij zijn op dus kan mijzelf niet meer gek maken ermee haha. en wacht voorlopig even met nieuwe aanschaffen :)

@Nath, wat vervelend zeg dat ontpillen, ik heb toen de eerste keer een dag of 25 moeten wachten, toen 2 weekjes daarna weer ongesteld en toen 2 weken (wat normaal zou moeten) weer en daarna is het 28 dagen geweest en nu vaak 32 dagen. Zo lastig als je lichaam het nog niet helemaal door heeft...

Mijn man heeft vandaag het laatste dagje gewerkt, morgen gaat hij met vrienden en mijn broer naar Den Haag naar Coldplay.
    Dus dan heb ik mooi de tijd om nog even lekker bezig te gaan in het huis zodat die (zo goed als) opgeruimd is als we vrijdag morgen vertrekken.
    Ook ga ik morgen middag nog even werken. Vind ik wel leuk even doei zeggen daar en daarna lekker eten bij mijn ouders!

Fijne avond!

5. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    @ annemarie lekker he, morgen weg! heel veel plezier alvast, geniet er maar lekker van!! ;)

@cat, al minder last van je mond? hopelijk wel :)

Hier gaat het goed, even een vraagje he, hoe doen jullie dat na de sex, ik ga normaal namelijk altijd meteen naar de wc, en dan loopt haha alles er weer uit, maar mijn vriendin zei dat ik moest blijven liggen met een handdoek tussen mijn benen :) maar dan loopt het er ook nog wel uit.
    Vroeg me af hoe doen jullie dat?

Soms ben ik ineens zo bang, moet nu nieuw werk zoeken ben druk bezig, heb er ook wel weer zin in moet ik zeggen, na nu 2 maanden thuis, ben wel opgeknapt, rug gaat nooit helemaal over maar het is gelukkig veel minder lekker!! :)
    Maar in iedergeval bang, omdat ik straks dan dus misschien een baan heb en dan ook misschien wel snel kom met het verhaal dat ik zwanger ben!!??
    In me hoofd denk ik dat het misschien het beste is om dan nog even te wachten met zwanger worden maar, we hebben nu eenmaal eindelijk die stap durven nemen, en wil eigenlijk helemaal niet meer wachten!!
    Ik heb echt angst, maar aan de andere kant denk ik ook van, dat zien we dan wel weer.
    Zo is er altijd wel weer wat.
    En na een half jaar werk heb ik ook niet de zekerheid als ik dan zwanger word dat ik niet word ontslagen.
    Moest het even kwijt
    Wat zouden jullie doen??

Fijne dag meiden liefs

6. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Hee Annemarie, druk aan het opruimen?
    Morgen lekker weg, word er bijna jaloers van :D

Moederworden, ja soms is de pijn even minder maar zou ook aan de ibru kunnen liggen :p Het voelt een beetje alsof je 16 jaar niet gesport hebt en dan de marathon gaat lopen en dan wakker wordt de volgende dag ;) dus vreselijke spierpijn in je mond.
    Het schijnt dat alles wat er uit loopt vocht en toch niet goede zaadjes zijn, de goede zijn allang op weg dan. Blijven liggen is dus niet nodig. Ik zelf blijf als het klussen voor het slapen gaan liggen tot ik moet plassen. Dat is meestal na een uur. Maar ik blijf er niet voor liggen, als ik er eerder uit moet moet ik er eerder uit. En is het klussen niet voor het slapen gaan is blijven we meestal heel ff uitpuffen, maar de tijd houd ik dan niet bij :D

Ik zou rustig door zoeken naar werk dat je kan en leuk vind en ook gewoon zwanger proberen te worden. Want de baas die ja aan neemt weet hoe oud je bent. En kan zich ook bedenken dat je dan op een leeftijd bent waarop je graag kinderen wil. Dus dat hij dan een soon-to-be-mommy aan neemt :)
    Dus ik zou gewoon lekker voor beide gaan.

Weer een rustig dagje in huize catje :D wasje gedaan, gestreken (ja ik strijk vaak, maar mijn liefje draagt elke dag een schoon overhemd :p ) en een beetje opgeruimd. Straks alleen nog even koken en kijken wat ik weg kan krijgen. Wat tot nu toe goed gaat is yochurt, vla, appelmoes, zacht gekookte eitjes en de binnekant van brood. Hoop echt dat dat vlug weer meer word :p
    Ow en nog geen rode duivels te bekennen, maar ik wacht rustig af. Voelt ook nog niet of ik ongi ga worden, maar je weet nooit....

kussssssssss

7. Nath88

Nath88 Niet meer actief

@ moederworden, als ik denk dat het de periode rond mijn ei is blijf ik inderdaad nog even liggen met m'n billen omhoog. Ongeveer 5 à 10 minuutjes. Iedereen zegt dat dat niks uitmaakt, maar ik doe het toch, ik doe er verder niemand kwaad mee :p
    Daarna ga ik naar de badkamer om me te wassen.

@ catje whaaaaaa je maakt me zenuwachtig !!

8. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Oh en moederworden, ik zit precies in hetzelfde schuitje als jij. Zwanger proberen te worden en werk zoeken. Gewoon lekker werk zoeken en doorgaan met het proberen. Jij bent een werkgever niet verschuldigd dat te melden. Zelfs niet als je al zwanger zou zijn. En mocht je je baan kwijtraken doordat je zwanger bent kan je altijd van het UWV een uitkering krijgen tijdens je zwangerschap en zwangerschapsverlof.

Haha heb dat allemaal uitgezocht :D

9. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Dank jullie wel, ga denk ook maar ff omhoog liggen met me billen hihi

@ nath ow ok nou mooi zo, daar heb ik wat aan!
    Wat voor werk zoek jij?
    Lastig nog hè?
    Ik zoek voor receptioniste, telefoniste.

10. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Lieve Nath, weet je wat het stomme is. Ik vind het op dit moment belangrijker en spannender hoe het bij jullie gaat dan bij mezelf. Want ergens ben ik er van overtuigd dat ik niet zwanger ben. Ik kijk gewoon hoe het gaat tot woensdag en als er woensdag nog niks is dan doe ik een test.

20 Minuten geleden waren we klaar met eten. Door mijn kies heb ik echt niet te veel gegeten. Dus daar kan t niet van komen, maar ik ben echt misselijk. Nog geen overgeef neigingen, maar echt misselijk :$

11. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Nog geen rode duivels hier..... misselijkheid komt en gaat. En ik ga naar bedje toe :$ ben zoo moe.
    Welterusten allemaal.

kusssssssssssssss

12. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi cat spannend hoor! Ik duim voor hè dat de rode duiveltjes weg blijven! :)
    Welterusten

13. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Pffff moe maar niet lekker geslapen :( En nog geen rode duivels te bekennen, maar weer zien wat deze dag gaat brengen. Ik ga zo proberen wat te eten, want ik ben weer wat misselijk.....

Straks als ik echt wakker ben schrijf ik wel meer :D

14. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Goeiemorgen!
    Jammer dat je zo rot hebt geslapen ik kan je een hand geven ben kapot. Pff
    En me schouders zitten weer zo vast echt balen!
    Wanneer was je NOD cat?
    Weer misselijk jeetje dat heb je nu wel erg lang zal het dan toch?

15. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Spannend Catje!
    Moeder worden: je bent toch laatst ongesteld geworden of klopt je banner?
    Nath is er al nieuw?
    Liefs

16. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Annemarie, geen idee of je dit nog leest voor je weg gaat maar
    FIJNE VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!! Geniet lekker met zijn twee :)

Moederworden wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Is er wat wat je aan je schouders kan doen zodat ze weer wat losser raken?
    Mijn NOD was gister of eergister..... Denk gister omdat mijn eisprong een dag later was dan ik dacht.
    Ik durf er nog niet op te hopen dat t zo is. Ik wacht nog een paar dagen af, in elk geval tot woensdag of donderdag. Dan ben ik een week over tijd.

Chicca, hoe is het met jou?

En Nath hoe gaat t met jou?

Zo straks na de lunch even die rottige boodschappen doen. Morgen ga ik een worteltjes taart bakken, dus moet daar ook even wat spullen voor in huis halen :D
    Morgen lekker huiselijk doen:p een broodje bakken, ja wij hebben een broodbakmachine :):D, ik ga wat koekjes bakken en dus een worteltjes taart. Vriendlief was vanmorgen al nouwelijks wakker te krijgen dus die vind het denk ik wel best om lekker thuis te blijven ;) en verwend te worden met lekkere hapjes :p

17. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    @ Chicca goed dat je het zegt, zal me bannen weer ff aanpassen.

@ cat zo jij hebt plannen! Je ventje zal blij met je zijn ;)
    Ik moet gewoon rust houden, gister te veel gedaan gewoon, maar vind het soms nog steeds zo lastig om me aan te passen aan mijn lichaam.
    Word er af en toe zo moe van, in gedachte kan je zo veel maar je lichaam niet, dus die heeft me weer terug gevloten.
    Vandaag dus rustig dagje helaas.

18. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Moederworden, ja beetje lief zijn voor mijn hard werkende liefje :):D
    Hoe gaat het met je rustig houden, kan je er nog een beetje van genieten?

19. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi cat
    Vind het steeds moeilijker worden ervan te genieten.
    Maar hou me taai hoor haha
    Hoe vond js man je kook kunsten?
    Ik had lekker risotto gemaakt was weer lekker :) nu medisch Dosier uitpluizen zodat ik mijn bezwaar kan opsturen naar het UWV!
    Allemaal stress, maar daarna moet het weer rustiger worden, als ik weet waar ik aan toe ben kan ik Misschien ook meer genieten van me vrijheid ;)
    Vanavond verder lekker bank hangen komt er wat leuks Op tv? :)

20. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Moederworden, whahahahaha morgen ga ik bakken en koken voor hem. Hij heeft vandaag even makkelijk een pizza gehad ;) en ik zachte bolletjes. Eten gaat weer iets beter.
    Dan hoop ik echt dat het vlug allemaal veel rustiger voor je wordt, want al die stress kun je beter zonder he ;)
    Weet alleen dat vanavond the voice erop komt. Maar verder geen idee.....
    Geniet in elk geval ook nog na het uitgepluis ook nog van je avond he.

Deel Deze Pagina