@moederworden, succes met het bezwaar! Heb ik toen ook gedaan alleen mijne is alsnog keihard afgewezen. Wat betreft Eva en bjz, nog geen verder nieuws.. We wachten rustig af. Catje je houdt me echt in zenuwen!,! Waaaaaah! Ik heb vanochtend een gesprek gehad en een Stageplek gekregen bij een dierenpension! Moet ik alleen even kijken hoe ik dat niet aankomende week maar die week erop ga doen aangezien ik dan 2 dagen de real time baby krijg om te kijken hoe dat zal gaan met een echte baby en m'n rugklachten. Xxxxx fijne avond!
Doe ik! Ik zit idd lekker THE voice te kijken Gelukkig dat het eten wat beter gaat! Jij en de andere meiden ook een fijne avond!
Heey lieve meiden, vanmorgen moest ik om 6.30 ongeveer plassen. Ik doe nooit lichten aan als ik ga en het was dus flinke schemer in de badkamer. En ik dacht te zien dat de rode duivels er waren. Dus ik balen en voorzorgs maatregels nemen Maar maandverbandje is tot nu toe wit en alweer twee keer wezen plassen en ook niks. En ook geen ongi pijntjes. Alleen beetje misselijk. Zou ik me dan toch vergist hebben? Lieve Nath, begrijp ik dat nou goed, je krijgt een tijdje een oefen baby zeg maar? Wat een goed idee En een stageplek bij een dierenpension wat superrrrrrrrrrrr!!!!!!!! Gefeliciteerd En die dagen dat dat kleintje er is kom je er vast wel uit met je stage plek. En ik hoop dat je weekend een beetje rustig en gezellig is Heey Moederworden, was the voice leuk? Mijn vriend had geen zin om te kijken dus hebben wij een gedowloade film gekeken. MIB 3 Zo net al ff de boel gedwijlt, dus als t zo droog is kan ik weer verder. We zouden vandaag gebakken brood eten, maar zijn t gister helemaal vergeten dus wordt dat morgen En na het eten ga ik lekker rommelen in de keuken. Worteltaartje bakken, koekjes bakken en pilav maken. o ja en bladerdeeg/kaas hapjes maken Dus de keuken is vandaag mijn domijn Fijna dag dames
@ nath super van je stage plek! En een baby wat grappig via wat of wie krijg je dat? Wel slim kan je meteen zien of je het aan zou kunnen. Ik hoop dat ik meer geluk heb bij het UWV als jij ( niet lullig bedoeld) Wacht het rustig af, en ondertussen zoeken voor werk. @cat veel plezier in de keuken vandaag, hopelijk lukt het allemaal en zo te horen eten jullie dan lekker! Weer misselijk nou dat schiet niet op hè! Maar als het voor een goed doel is !!! Ik duim voor je, ben je er nog steeds zo relaxt onder? Ik ga vandaag naar een hamam met mijn moeder, van haar vriend gehad! Lekker ff dagje ontspannen ben benieuwd. Zijn we alle 2 wel aan toe dus dat word heerlijk. Man lief is al 2 dagen te moe om te klussen ik heb vanaf gister waterige afscheiding, dus moet hem vanavond wel weten te versieren Fijne dag meiden.
Moederworden, een hamam is dat niet een soort turkse sauna? Een dagej lekker ontspannen kan nooit kwaad. En vanavond verleid je je vent gewoon zodat hij geen nee kan zeggen Geniet van je dag, en hoop ik ook van je avond/nacht Voor mij is alle spanning er af, want het is toch echt door gebroken Nou ja ff slikken en op naar de volgende ronde.... Net klaar met ontbijten, en nu ff lekker offie drinke met mijn liefje en dan de keuken in
Haha ja een oefenbaby idd! Ik heb bij MEE gewerkt als receptioniste, is voor mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking. Die pop gebruike ze vaak om tienermoeders eraan te wennendat er een baby komt of mensen met een lichte beperking, Ik heb dus gevraagd of ik die pop kon lenen. De programmeren ze voor me en overal in die pop zitten sensoren zodat er bijgehouden wordt of je z'n luier op tijd hebt verschoond en z'n flesje etc. Hele dure pop uit Amerika geloof ik. Ik heb dan een polsbandje met een sensor. Doen ze natuurlijk niet zomaar maarja ze kennen me allemaal nog dus was geen probleem hihi.
Hey dames, Even gauw een berichtje van mij! Het is hier echt super mooi en hebben net een stuk gewandelt met veel trappen op en af pff... Hoop dat alles met jullie goed gaat? Xxx Annemarie
Mooi zo Annemarie geniet er maar lekker van! Met mij gaat ie goed lekker weekeind aan het vieren met mooi weer dus kan niet meer stuk Liefs
goedemorgen allemaal ik heb vrijdag bericht gehad dat ze een donormatch voor me hebben en het lijkt alsof mijn lichaam weet dat het eerst nog ff ongi moet worden werd ik dus later op die avond ongi. dus nu kan ik net als jullie aan de slag alleen ik moet naar de kliniek als mn ei is en jullie naar bed (hihi) fijne zondag allemaal en geniet van het weer
Hè bama Wat fantastisch voor je, nou nu kan ik ook tegen jou zeggen "hopelijk is het snel raak " Geniet nog van je weekeind, maar die kan vast niet meer stuk!
Heey moederworden, ja mun vriend heeft genoten van de lekkere hapjes en nog steeds Heey lieve Nath, ooooow een pop ik dacht een echte baby. Whahahahahahaha, stom van mij Wel goed dat er zulke dingen bestaan, wist niet eens dat je dat ook in Nederland had dacht alleen in Amerika enzo En hoe is het dit weekend met Eva gegaan? Redt je t nog een beetje? Heeeey Bamapeldoorn, zoooooo das echt goed nieuws. Nou jou weekend kon vast niet meer stuk Maar even een domme vraag misschien is het nu makkelijker voor jou om zwanger te worden dan als je sex hebt met een man (hoop ik een niet al te domme vraag en hij is niet rot bedoeld of wat dan ook ) Vandaag echt niks uitgevoerd. Beetje op de bank en in de tuin gehangen.... Mijn bekkie gaat wat beter, vandaag pas 1 ibru gehad.... en wel gewoon braad met korst gehad... Over een week weer 1 begin het wel een beetje zat te raken. Maar ben pas op de helft maar ja niks aan te doen. Hoe is het verder met jullie?
is helemaal geen rare vraag hoor nee de kans is niet groter hij is even groot als bij een gewoon stel. alleen jullie moeten gokken of jullie ei groot genoeg is om bevrucht te worden en bij mij word het gemeten en als ie niet groot genoeg is mag ik eenv dag later of twee later terug komen
Dus betekend dat dan voor jou dat t komende maand zeker weten raak is? of dat dan weer niet? Soory voor alle vragen, ben gewoon nieuwsgierig
nee het is 10% kans dat ik zwanger raak net als bij jullie en ik vind het niet erg hoor straks als het zo ver is krijg ik waarschijnlijk veel meer vragen maar dan vooral over waarom alleen denk ik
Hey Cat, mooi dat je hapjes waren gelukt! Toch niet voor niks in de keuken gestaan Verder nog wat leuks gedaan dit weekeind of rustig aan? Mooi dat het beter gaat met je mond! Dat is fijn. Hier vandaag heerlijk gevaren met vrienden en vanavond Gé bbq't met familie was een top dag! Nu net thuis zo douche en heerlijk naar mijn schone opgemaakte bedje hopelijk daar nog het toetje van de dag haha Welterusten meiden
Ha dames hoe is het ermee? Met mij hoop ik erg goed!! Heb vorige week rond mijn ei volgens mij wel redelijk goed geklust en sinds mijn ei dinsdag voelde ik wat aan de linkerkant van mijn buik (een bevrucht eitje wat van links kwam?) en na zaterdag/zondag lijkt hij zijn reis afgelegd te hebben want voel nu af en toe wat in het midden zeg maar! Ben ook wel met vlagen een beetje misselijk af en toe, maar ja dat kan van alles zijn natuurlijk! Best spannend nu mijn NOD zou dan volgende week maandag/dinsdag zijn. Heb net mijn mannetje naar de vliegbasis gebracht, hij gaat nu voor 3 weken naar Duitsland voor een oefening. Wat dus betekent dat ik alleen moet testen. Ben blij dat ik dit forum heb ontdenkt, want heb zo een beetje aanspraak met "lotgenoten" Heb via aanmelding van een nieuwsbrief ergens een zwangerschapstest van predictor ontvangen eentje met 2 testen een vroege en normale test, wat dus betekent dat ik ws het weekend al zou kunnen testen. En dan controleren met de 'echte' test vanaf dinsdag! Ik voel me wel een beetje anders dan bij mijn eerste cyclus, maar hou er ook rekening mee dat het niet zo kan zijn. Ik ga nu weer even verder mijn was ophangen, want hoor net dat die klaar is en nog een aantal wassen opvouwen met een bakje koffie erbij. Liefs
Hoi jEan Je zal heb wel gaan missen! Zou mooi zijn als je het goed gevoeld hebt! Spannend hoor! Nu nog ff afwachten dat duurt het langst Hier gaat alles goed, heerlijk weekeind gehad en nu ook al vroeg aan de schoonmaak! Morgen komen ze onze keuken opmeten ben zo enthousiast eindelijk een nieuwe keuken! Wij zijn ook lekker aan het klussen vind het allemaal zo spannend! Maar we wachten rustig af!
@ BAM , gefeliciteerd! Ik hoop zoals alle anderen hier natuurlijk ook dat het snel raak is !! @ catje, we hebben Eva dit weekend niet gehad gelukkig. Moest even bijtanken en wat tijd voor onszelf. We zijn dus gister lekker samen naar de Apenheul geweest! Nog geen ongi? @ Jeanine, waar heb jij je aangemeld voor de nieuwsbrief dan? Dat wil ik ook wel doen voor 2 zwangerschapstesten !! Ik moet vandaag weer terug naar de pijnpoli. Bespreken hoe de behandeling heeft aangeslagen (Not!) Ik ga hem vragen of hij niet gewoon m'n hele zenuw kan verdoven voor langere tijd. Dan heb ik wel een dood been maar als het helpt heb ik het er voor over. Denk niet dat hij t doet maargoed. Gelukkig heb ik vandaag weer erg veel pijn dus dat helpt altijd wel bij mij om dan wat meer op m'n strepen te gaan staan. Daarna voor een vacature een afspraak bij een uitzendbureau, daarna snel Johan ophalen op z'n werk, dan moeten we gelijk een uur rijden ergens heen om spullen voor z'n golf oldtimer te halen die dan bijna klaar is eindelijk en dan thuis eten douchen en op tijd weer naar bed want ik moet morgenochtend weer Johan om 05.15 naar z'n werk brengen zoals vandaag ook en dan half 9 op stage zijn.... Xxxxx fijne dag allemaal!