Bamapeldoorn, gelukkig vind je mijn vragen niet erg Moederworden, en was t toetje lekker? (nee hoef je niet te vertellen hoor ) Dus lekker allemaal niuwe spannende dingen in je leven lekker he. Jeanine, spannend he dat afwachten. En al die kleine dingetjes die je voelt of denkt te voelen Oei dan zul je je ventje de komende tijd wel missen, zeker als je moet gaan testen Maar inderdaad kom maar lekker kletsen hier Lieve Nath, ja soms heb je gewoon even die tijd nodig voor jezelf als t zo moeizaam verloopt he. De rode duivels hebben toch hun weg weer gevonden naar mij, zaterdag op zondag nacht. Dus op naar de volgende ronde. Hoewel ik daar ook weinig van verwacht, want rond mijn vruchtbare dagen moet mijn laatste kies eruit. Dus dan komt er denk ik weinig van klussen Dus wie weet kloppen mijn pendels wel want had er twee positief in november Klinkt als erg druk jou komende tijd. En sterkte vandaag bij pijnpoli, ik hoop echt dat ze wat voor je kunnen. Vertel ze maar goed hoe jij je voelt enzo Hoe was je stage? Mijn dag is niet super druk, schoon maken in huis. De beneden verdieping is aan de beurt En beetje wassen en strijken. En vanavond eindelijk weer lekker sporten. En we hebben gister besloten om in november of december er lekker even 2 week ongeveer uit te gaan. Mijn vriend heeft van de zomer eigenlijk bijna geen vakantie gehad. Dus dat halen we nu nog even in. We gaan waarschijnlijk naar Trier in Duitsland..... Ik ga nu maar eens even verder met de poets Fijna dag lieve dames. kusssssssssssss
Ik heb morgen de eerste keer een stage ochtend en het gesprek bij een uitzendbureau bleek een sollicitatiegesprek te zijn !! Wist ik niet ! Pas halverwege had ik het door ! Als ik aangenomen word zal ik wat meer vertellen over de functie He catje wat jammer jakkes jakkes !! Had t zo gehoopt voor je !!! Dikke knufffff van mij !!
Ow dan had ik het verkeerd gelezen, dacht dat je vandaag al stage had Wie weet is het gesprek juist wel goed gegaan omdat je nu geen tijd had om zenuwachtig te zijn Ja ik had er al niet echt op gerekend, maar als je dan overtijd bent ga je toch even twijfelen. Maar ja op naar de volgende ronde he Heel veel succes morgen met je eerste stage dag liefsxxxxxx cat
Hoi Meiden @ Nath hoe was je eerste stage ochtendje? En hoe is het met de rest? Hier gaat het goed, lekker dagje gehad. Vanavond lekker voor de buis, barby's baby kijken haha te dom maar kijkt zo lekker weg! Kijken jullie ook?
Ja normaal kijk ik ook, maar vriendlief wil vanavond graag voetbal kijken. Dus neem ik barbie op Ik moet ff klagen hoor. Sinds een uurtje ongeveer verga ik van de pijn. Het voelt als een springend ei, maar dat kan helemaal niet. want de ongi is pas weg..... Heb maar even een asperientje genomen en dan hoop ik dat t vlug weg trekt. Het voelt echt vreselijk. Mijn vriend liep al te geinen. Ik heb een half jaartje terug ongeveer een inwendige echo gehad, vanwege aanhoudende zwangerschaps dingen maar negatieve testen. En mijn oma wist pas toen ze mijn moeder voelde trappen dat ze zwanger was en mijn moeder wist het pas ook heel laat bij mij. Dus ze wouden t zekere voor t onzekere nemen en heb dus toen een echo gehad. Maar er was toen een stukje baarmoeder dat ze niet kon zien. Mijn vriend lie net al te geinen van dat de bevalling misschien wel was begonnen. Het zou in princiepe kunnen kwa tijd. Ik zou dan nu 8 maand zijn ongeveer, misschien iets meer.... Whahahahahahha dat lijkt me echt raar, zwanger zijn terwijl je niks merkt en nis voelt en dan in een keer bevalt van een kindje Ik zou toch wel alles van een zwangerschap mee willen maken Nou ik ga nog maar even op de bank hangen en hopen dat de pijn vlug weg trekt. Fijna avond dames
vaag verhaal cat! Zou wel raar zijn als je aL 8 maanden zwanger zal zijn, en niks gemerkt hebt! Maar als je oma zegt dat ze het pas wist toen ze je moeder voelde schoppen!? na hoeveel maanden was dat dan>?
Ow nee joh ik ga denk dat ook niet, lijkt me raar dat je niks zou voelen. We waren gewoon wat aan het geinen Maar hoever mijn oma was weet ik niet, alleen dat ze t pas wist toen ze mijn moeder voelde trappen... Die felle buikpijn zal straks vast wel weer weg trekken denk ik zo
Ben om half 9 naar bed gegaan en er niet meer uit gekomen. Beetje tv liggen kijken en wat doezelen. Vriendlief keek beneden voetbal en ik boven barbie Die rare pijn heeft de hele avond geduurd en een tijd van de nacht. Nu is het een heel stuk minder, het zeurt alleen nog een beetje op de achtergrond. Dus ik kijk het wel even aan en anders ff langs de HA. Fijne dag allemaal dames
Goeiemorgen! Cat vervelend zeg! Ik zou zeker ff kijkje laten nemen als het nov langer aan houd. Hier net wakker ff bakkie koffie en dan lopen met mijn hondje, 11:00 naar de chiroprakt , verder moet ik ff strijken maar verder rustig aan! Doe jij ook rustig aan cat?
Moederworden, misschien stomme vraag maar wat doet een chiropraktor (als ik t goed schrijf) precies? Ja ik doe hier rustig aan, boodschappen kan ik lekker nog een dag uitstellen en dan doe ik morgen alles in een keer Dus vandaag alleen ff met de hond naar de dierenarts om hem te wegen en zijn eten te halen. En verder beetje schoon maken. Vanavond even sporten en verder lekker niks. Ga denk ik een beetje kijken voor vakantie, want we gaan in november of december nog lekker twee week op vakantie. Want we zijn van de zomer niet geweest omdat dat niet uit kwam met mijn vriends werk..... Geniet van je dag he
Ok mooi lekker dagje dus! En een vakantie boeken is helemaal lekker!! Waar willen jullie heen of nog geen idee? Chiroprakt doet masseren en kraken van je botten zodat er meer speling tussen je wervels komt, waardoor je minder pijn hebt. Maar moet zeggen het is nu twee weken geleden en dat is eigenlijk te lang, heb al weer veel last gehad, ben benieuwd of het op langere termijn langer weg blijft anders ga ik weer wat anders zoeken!
Hoi meiden, Zo als je een poos niet kan lezen schrijven jullie heel veel haha. Kan helaas niet op alles reageren maar hoop dat het ondanks de kleine dingen goed gaat met jullie. Grappig cat wij gaan ook nog naar trier vanaf hier! Tot snel weer! Kus...
@Moederworden:Ok dan klinkt een giropraktor erg pijnlijk Ik hoop voor je dat het helpt ook op langere termijn. We hebben een aantal ideeen voor vakantie, maar nog niet echt vast. Misschien Trier in Duitsland,misschien Schotland, of Italie, of misschien Ijsland. Maar Ijsland is misschien wat lastig, want ik ben best wel een letterlijke zeikerd geworden en je hebt daar bijna geen wc stops langs de weg. Dus we zijn nog flink aan t twijfelen. Heey Annemarie, geniet lekker van je vakantie he. Maar dat lukt je vast wel. Mooi is Luxemburg he? En t stuk rijden van Luxemburg naar Trier vond ik ook erg mooi. Wij hebben het alleen andersom gedaan En Misschien over een tijdje wel weer, maar das nog niet zeker. Zo met de hond weg geweest, en gelijk ff gestemd. Gaan jullie nog stemmen? Ik heb SP gestemd Zaterdag gaan we kijken naar een nieuwe wastafel voor de badkamer. We hebben nu een hele mooie, maar deze loopt schuin af, dus als je de kraan te hard zet heb je je badkamer nat. Maar we willen wel weer iets dat bij de badkamer past en op het kastje kan dat er nu onder hangt. Dus zaterdag maar eens kijken Ook met oog op kindjes is dat schuine niet handig....
Hoi allemaal! Gisterochtend ben ik gebeld al, ik heb de baaaaaaaan! Bij een bedrijf dat ambachtelijke appeltaarten maakt. Ik zal de administratie gaan doen en contact met klanten. Krijg een eigen bedrijfsautootje waar ik klanten mee kan bezoeken en eventueel taarten mee weg ja brengen. En ik ga ook naar beurzen om de appeltaart te laten proeven! Maandag is mijn eerste dag en sta ik gelijk de hele dag op een beurs in Apeldoorn. Ben best zenuwachtig aangezien ik zoiets nog nooit eerder gedaan heb En ik ga zometeen op de PVV stemmen
Lieve Nath, WOEHOEEEEEEEE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt wat super dat je die baan hebt. Het klinkt heel leuk om te doen En auto van de zaak is ook erg fijn. Ben echt heeeeeeeeeeeeeel erg blij voor je En het gaat wel goed komen met je met die baan, denk dat je t prima kan. Je kan lekker kletsen, bent open en spontaan, en appletaart is lekker dus moet goed komen Geniet lekker van het gevoel he
He Lieve Nath Gefeliciteerd!! Heel fijn voor je! Heel veel plezier morgen klinkt idd als een hele leuke baan Komt vast goed Ik moet nog stemmen vanavond na het eten VVD denk ik, heb mij er dit jaar niet zo in verdiept eigenlijk erg he !? Fijne dag ik ga ff een tukkie doen.
Hi meiden Ik zit in spanning! Kan vanaf vaandaag de predictor earlytest doen, maar vancohtend moest ik al vroeg werken, dus ga hem nu morgenochtend doen! Hopelijk is die positief en dan maandag mijn NOD! En dan daarna hopelijk een positieve test. Ben af en toe misselijk niet heel erg dat ik moet spugen, maar dat doe ik ook eigenlijk nooit, want kan dat niet goed. En na het werken ook moe, waar ik normaal veel minder last van had en voel ook af en toe steken in mijn onderbuik en veel plassen, deed ik al wel vaak, maar plas nu ook veel dus schat mijn kansen wel positief in. Maar goed het kan ook niet zo zijn. We wachten af! Ik ga zo knutselen, ben een decoratie voor in de hal aan het maken. Zal kijken of ik een preview foto kan posten Krijg hem er nog niet bij want hij is te groot. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/66286-albums10849-picture64890.jpg Is de link mocht die niet zichtbaar zijn moet ik denk ik even openbaar maken. Let me know!
wat spannend jeanine! mijn NOD is woensdag, ben erg benieuwt wel wat misselijk maar niet heel anders dan al die andere keren.. dus we zullen zien. heb alleen stom genoeg de testen thuis laten liggen dus kan pas vrijdag laat of zaterdag testen (mocht ik niet ongesteld zijn geworden). Kus Annemarie zit hier lekker in het zonnetje achter de laptop haha, lang leve wifi