Wat een spanning hier! Ben benieuwd. Jeanine ik kan je creatie niet zien helaas. Bam hoe is het bij jou?
Sorry cat even terug komen op jouw vraag can paar weken terug. Ik heb je verkeerd e antwoord gegeven. Het antwoord moet zijn: Een luteale fase is de fase tussen eisprong en menstruatie en is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt. De luteale fase kan ook nog per cyclus verschillen. Zo kun je de ene cyclus bijvoorbeeld een luteale fase hebben van 11 dagen en de cyclus daarop van 14 dagen. Sorry voor de verkeerde informatie.
Heey meiden, sorry dat ik ff een tijdje niks heb laten horen Heb wel elke keer gelezen dus ben met lezen gewoon bij Maar zag net dat het al 4 dagen geleden is dat ik wat geschreven had. Heb niet echt een reden waarom ik niet schreef, er is niet echt wat aan de hand. Gewoon een beetje jankerig en moe denk ik. Maar ben er weer ff Lieve Nath, hoop dat dit weekend een beetje wil met Eva. En ik zal morgen aan je denken op je eerste dag. Je gaat het vast heel goed doen Heey Jeanine, weet je al meer? Of wacht je toch ff morgen af? Ben echt benieuwd. Je symptomen klinken in elk geval hoop vol Hoe is het gegaan met je knutselwerkje, ik kan hem zien en vind hem leuk Heey Annemarie, lekker aan het genieten van de vakantie? Voor jou dus ook spannend Jou NOD is aankomende woensdag? Heey Chicca, geeft niet hoor. Maar als nog thnx voor je antwoord liefs cat
ja hier alles goed druk aan het inpakken, heb besloten om nog f te wachten met de 1e iui moet eerst ff geopereert worden aan mn pols dus nu hopen dat het zh snel belt
Hoi meiden fijn weekeind gehad? Bama lijkt me verstandig! had ik ook gedaan, die pols is wel belangrijk zeker met het krijgen van een kindje. En daarna ben je er helemaal klaar voor Hoop voor je dat ze snel bellen! Ik heb een heerlijk weekeind gehad!! Vrijdag lekker thuis op de bank zaterdag geshopt en een verjaardag en vandaag uit geslapen en net thuis van een etentje met vriendinnen nu hondje doen en dan lekker douche en me bedje in!! Truste alvast
Dames wat zijn we stil! Hier even een update, ik had formulieren binnengekregen van bjz die ingevuld moeten worden, een daarvan was voor de leerkracht van Eva. Ds ik belde vrijdagochtend naar haar school in Sneek, werd mij verteld dat Eva na de zomervakantie niet was verschenen en de relatie tussen moeder en haar vriend over was en ze weer in Grningen woonde. Ik zat met m'n mond vol tanden. Dit is al de 5e keer dat ze met Eva verhuisd. Vrijdagavond direct een goed gesprek gehad en ze heeft nu voor de 3 e keer toegezegd dat Eva bij ons komt wonen . Iig de rest van het schooljaar zodat ze zelf ook de mogelijkheid heeft om alles op een rijtje te krijgen. Ik sta erop dat het dit keer definitief doorgaat anders stap ik direct naar een advocaat.
Jeetje Nath wat een gedoe weer! En wat zielig voor dat meisie!! en voor jullie ook natuurlijk. Hopelijk krijg je het dan nu voor elkaar, en word het dan wat rustiger in huis. Hoe is het op je nieuwe werk? nog naar je zin? Hier gaat alles ok, ben nog steeds thuis zonder werk, maar stiekem vind ik het ook wel erg lekker dat ik mijn lichaam die rust kan geven. Bezwaar naar het uwv doe ik morgen op de post dus spannend. En verder draaien we gewoon door, NOD is over 6 dagen.. Spannend!!
Ja erg zielig ... Ik maar vechten om hulp te krijgen voor Eva en ons, en dr moeder maar aankloten. Bah. Ja bevalt tot nu toe goed. Gister gelijk eerste dag een lange en hele dag op een beurs in de Hanos in Apeldoorn gestaan.
mooi, je zal wel moe geweest zijn na zo'n eerste dag op je benen staan! Waar is trouwens de rest? Catje?bama?chicca?
Hey nath, hopelijk komt de kleine meid nu ook daadwerkelijk bij jullie wonen. Wat fijn dat je baan bevalt! Veder even ego bericht sorry daarvoor, Gisteren telefoontje gehad van mijn werk, die had t UWV gesproken, en ze nemen mijn aanvraag niet in behandeling, mijn werk krijgt een sanctie en ik moet per direct reïntegreren 20 uur per week. Heb volgende week een gesprek met me werk en een reïntegratiebedrijf om te kijken hoe nu veder. Dus ik ben een beetje van slag, gister ook nog op kraamvisite geweest, dus ik ben nu weer even klaar. Hoop dat het jullie beter vergaat.
Bamapeldoorn, Ja misschien wel handig om eerst je pols te laten doen. Eerst zelf je lichamelijk lekker voelen en dan een beebje Hoop dat je vlug wat hoort. Sterkte. Lieve Nath, jeetje wat een gedoe.Arme meid. Voor jou ook niet echt rustig. Ik hoop dat Eva vlug bij jullie komt wonen zodat jullie allebei een beetje rust kunnen vinden met wat hoop. Wel fijn dat je baan zo goed bevallen is En weet je al meer over je rug? of heb ik ff wat gemist en heb je dat allemaal al verteld Chicca, nou kan me goed voorstellen dat je vanslag bent dat is ook niet niks. Geef wel goed aan wat je wel en niet kan he. (bedoel ik goed ) Ik hoop dat je je vlug weer een beetje beter voelt. Sterkte. Moederworden, oe nog 5 dagen tot je NOD. Ik tape mijn vingers weer in en ga in de duim positie zitten en start het grote duimen maar En sterkte met t uwv, hoop dat je er iets positiefs uit haalt Net stuk tekst zitten schrijven, lees ik het nog eens na klopt er echt helemaal niks van zo warrig. Dus heb het maar vlug weg gehaald voor ik het plaatste Probeerde uit te leggen hoe ik me voel. Want voel me niet echt slecht, maar ook niet de vrolijke zelf die ik anders ben. Denk kort gezegt dat ik gewoon aan vakantie toe ben. Inmiddels hebben we de mogelijke vakantie plekken tot 4 ingekort Noorwegen, Italie, Spanje en Trier. Of nou ja Noorwegen wordt een rondrit. Eerst naar Denemarken en dan naar Zweden en via Zweden rijden we rustig omhoog naar Lapland om daar een paar dagen te blijven. En hopelijk de Noorder lichten te zien. En dan via Noorwegen weer af te zakken naar huis. Maar we zijn er nog niet helemaal uit. Gister mijn derde verstands kies verwijderd, onder. Voel me nu een beetje zielig en ziekjes. Gelukkig is mijn vriend thuis vandaag en heeft die gezegt een beetje voor me te zullen zorgen. Normaal haat ik dat, maar vandaag vind ik het wel lekker. En iets anders waar ik druk mee bezig ben. Ik heb een tijdje terug een verhaal geschreven en wilde dat proberen uit te laten geven als een boek. Ben bij een uitgever geweest, maar das nog een heel gedoe. Ik zou 10% van de opbrengst krijgen en zij de rest. Maar wat ze voor die 90% doen en wat ik voor die 10% moet doen vind ik t niet fair. We hebben ze aanngegeven wat ik allemaal moet veranderen wil het boek waardig zijn. Dus ben het aan het herschrijven en wil nu misschien zelf wat exemplaren laten drukken om aan vrienden die dat leuk vinden te geven . Maar dat herschrijven is nog erg veel werk. Zo weer genoeg geschreven, wat een lap is het weer geworden
He Cat, Nou lekker vooruitzicht, volgens mij heb je gewoon een dipje hebben we allemaal wel eens! straks lekker weg met je mannetje en genieten ff niks moeten en relaxen zal je zeker goed doen. Wat gaaf van je boek zeg, nee 10% is zeker te weinig!! Als ik jou was zou ik op internet zoeken wat je hier het beste mee kan doen. wat voorn boek is het?
Heey moederworden, ja ik denk ook ergens dat het een dipje is. Vakantie doet vast goed, en het plannen er van ook Het boek is gewoon een bedacht verhaal, een roman maar romantisch is t niet Het gaat over 2 jongelui die wraak willen nemen op iedereen die hun al jaren vreselijk pesten. Ja ik ga zeker verder kijken wat voor uitgevers er nog meer zijn.... en eens kijken wat vrienden er van vinden Maar goed eerst ff nog 6 bladzijdes herschrijven en dan nog de opmaak, en dan nog eens laten herlezen door mijn vriend en de moeder van een vriend die nederlands heeft gestudeerd. Zodat er zeker weten geen schrijf fouten meer in zitten. Want ik ben een ramp met nederlandse taal schrijven.
Goedemorgen dames, allemaal lekker geslapen? Hoe is t met jullie? Hier wel redelijk, alleen heb het aldoor koud terwijl ik het nooit koud heb. Maar zal wel komen door die kies voel me helemaal een beetje ziekjes en zielig Gelukkig weet ik dat dat binnen een paar dagen weer over is. De pijn valt wel mee, het is goed te doen met die ibru. En nog eentje en dan ben ik er weer af. Ben ergens wel benieuwd hoe het tijdens mijn vermoedelijk vruchtbare dagen zal gaan, want volgens de calculator zou dat dit weekend zijn. Maar denk dat ik dat door mijn kies deze maand wel kan vergeten..... Nou ja wie weet komen dan alsnog de meerderheid van mijn pendels uit Twee van de drie zeiden november Dus dat zal dan zijn tijdens de vakantie ongeveer.... We zijn nog druk bezig met waar we nou heen gaan
Hier even gauw iets van mij! Ik ben gister avond een soort van ongesteld geworden... Is iedergeval vies haha. Dus ook deze ronde helaas niet gelukt, volgende keer beter. Nu nog even een dag van het zonnetje genieten En morgen weer richting nederland. Nath, jeetje hoop dat eva snel bij jullie is! Cat, leuk zeg een boek! Maar raar dat het zo gek verdeeld is met wat je krijgt en wat je allemaal moet veranderen. Sterkte weer met die kies! Moet je nu volgende week voor de laatste? Kus Annemarie
@ Cat, wanneer was je gependeld dan? Hopelijk vind je snel je vakantie wanneer ga je ook al weer? Sterkte meis met je kies. @annemarie jammer hoor, op naar de volgende ronde, en geniet nog maar even lekker van het zonnetje want hier is het weer niks, grauw!! Hier alles goed, net gesport en straks ff langs een vriendinnetje gezellig ff bij kletsen, en kan niet wachten tot het maandag is! (mijn NOD) zo spannend elke keer weer Maandag heb ik een sollicitatie, spannend dat is 10 jaar geleden!!
Heeey Annemarie, dus de vakantie zit er weer bijna op.... Heb je wel lekker genoten? Jammer is dat dan even he als je dan toch weer de volgende ronde in moet. Maar je weet nooit wat de volgende ronde je brengt. Misschien wel een mooie positieve test Ik vind de verdeling ook gek, daarom kijk ik rustig verder naar andere. O ja en 9 oktober gaat de laatste kies eruit.... Even een beetje rust in mijn mond Heey moederworden, Nou had twee positieve testen voor november en een voor oktober.... of bedoelde je dat niet? We zijn nog wat aan het twijfelen over de vakantie bestemming. Rondreis Zweden,Lapland, noorwegen. Of Italie of Spanje, of Trier. Ik ben al druk voor je aan t duimen, maar nu met die sollicitatie erbij zal ik dubbel hard duimen. Wat een spannende dag joh maandag. Ik zal aan je denken. Hier eigenlijk een erg rustig dagje, beetje opgeruimd en verder lekker niks gedaan. Ga zometeen koken voor vriendlief en voor mezelf witbrood zonder korst in kleine stukjes maken baby broodje
Ja bedoelde wanneer je positief zou testen (pendel) maar dat was dus oktober en november. Nou zou dat even mooi zijn Lief dat je met mij mee duimpt Misschien helpt het nog ook haha Ja maandag word zeker een spannende dag. Ik laat het nog wel weten allemaal tegen die tijd. Lekker rustig dagje dus,,, lekker hoor! Eetze straks Ik maak lekker noedels met wokgroente en kip Vanavond genoeg op de tv dus lekker voor de buis hangen heerlijk!!
Goedemorgen meiden, Lekker geslapen allemaal? Ik niet echt en toch weer wel. Veel gedroomd. Allemaal over baby's en zwanger zijn.... In de ene droom had ik een positieve test en wilde een foto ervan hier plaatsen, maar elke keer als ik hem hier neerzette was hij negatief. Een andere droom had ik al een kindje allemaal heel leuk lief en fijn, zo'n droom waar je met een warm gevoel wakker van werd. En het leek zo echt dat ik bijna mijn best moest doen om niet even op de toekomstige baby kamer te gaan kijken (is nu nog werkkamer )Maar ben erg vaak wakker geworden van de dromen. Ach ja heel erg is het niet, want heb vandaag nog een rustig dagje, kies werkt nog niet echt mee. Moederworden, ik blijf gewoon hard duimen en hoop echt dat maandag dubbel positief is voor je Ik weet niet zo heel goed wat ik van pendelen geloven kan, maar vind het wel interessant zou wel heel grappig zijn als het uit kwam Jij nog leuke plannen voor vandaag? Lieve Nath, hoe is je eerste week werk gegaan? Wil het allemaal een beetje met je rug? Komende week komt je oefen baby toch? Spannend en leuk En sterkte het komende weekend, ik hoop dat het een betje goed verloopt Fijne dag allemaal
@ cat mooie dromen meid, haha wat kan een vrouw er toch veel mee bezig zijn hè Hier rustig dagje ook! Alles mag niks hoeft zo lekker! Ga denk mijn series gooise vrouwen af kijken lekker relaxt!