Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    hey meiden,
    ik zit een beetje in een dipje, heb enorm zin om steeds te janken
    ga zometeen ook een zielige film kijken denk ik dat alles er f uitkomt.
    ga morgen met mn vader verf en laminaat kopen voor mn nieuwe flatje. want donderdag is het zover dan krijg ik de sleutel. ondertussen nog niks van het zh gehoord terwijl het toch al 4 weken geleden is dat de dokter zei opereren en 2 weken geleden bij de anesthesist ben geweest. maar ja ik ga eerst ff lekker zielig zitten doen.

2. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ah bama dat is naar, maar soms kan het lekker zijn zo'n jank film kijken.. Je ff uiten wat er van binnen allemaal gebeurd met je gevoel!
    Waarom bel je maandag anders zelf niet ff naar het ziekenhuis?
    Sterkte meis en hopelijk voel je je snel weer positief, denk aan de toekomst je nieuwe huisje een kind :)
    Dikke knuffel

3. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
  4. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hi lieve cat, werk is zeer slecht bevallen, ben er ook mee gestopt.
    Nee die oefenbaby zou deze week zij. Maar had ik dus afgezegd vanwege m'n werk.

Werk ging gewoon niet met m'n rug. Bleek heel anders te zijn dan in de adv. WaAr ik op gereageerd had......

Xxxxxx

5. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Jeetje wat jammer nath!
    Dat is een domper
    Die klote rug ook, het is af en toe zo moeilijk!! :(

6. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey Bamapeldoorn, ja soms voel je je gewoon even naar en rot. En dan lekker huilen of je gewoon even heel zielig voelen kan dan best goed werken. Het kan heel goed dat alles er nu gewoon even uitkomt, is ook spannend wat er allemaal gaat gebeuren he. Nieuw huisje, toekomstig kindje, das niet niks he. Laat er maar lekker uitkomen alle tranen en daarna weer met een lach verder.
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je je vlug weer wat vrolijker voelt.

Lieve Nath, he wat naar nou weer. Nog iets voor boven op je bergje :( Stomme lijven ook he, je wil zo graag maar je lijf werkt niet mee. En wat stom dat die advertentie niet klopt dan :x Nu eerst maar weer een beetje bij komen van het werk en proberen je rug wat rust te gunnen. En die oefen-baby komt nog wel dan toch. Die loopt niet weg ;) Sterkte meis.

7. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    moederworden, Spannend bijna je NOD :), hoop voor je op een positieve test.

Nath, Wat balen dat het baantje toch niet was zoals je gedacht had :( hoop dat je snel weer wat anders kunt vinden wat beter voor jou geschikt is!.

Cat, gek dat als je iets wilt we ons helemaal gek kunnen maken!

Bam, Succes met het verhuizen! en hoop dat die operatie snel gaat gebeuren voor je, Dan kun je ook verder met jou kinderwens :)

Hier zijn bijna alle wassen gedaan :) beneden nog wel een zooi dus straks maar is samen met mijn man beginnen met opruimen.
    Vandaag zijn wij alweer 1 jaar getrouwd, pff het jaar is wel super snel gegaan moet ik zeggen.

Fijne dag allemaal.
    Kus Annemarie

8. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heeey Annemarie, welkom thuis :) bevalt t wel weer een beetje je eigen huis en je eigen spulletjes en je eigen bed natuurlijk :D Ik heb dat wel altijd, op vakantie gaan vind ik heerlijk maar thuis komen vind ik ook altijd weer fijn :p

Ow GEFELICITEERD :):) gaat een jaar vlug om dan he.

Ja een mens kan zichzelf inderdaad gek maken. Maar het gekke is dat ik er overdag minder mee bezig ben dan een tijdje terug, maar juist snachts nu meer.

Afgelopen nacht weer de hele nacht gedroomd over baby's en zwanger zijn. En elke droom was alsof hij echt was. Elke keer als ik wakker werd van een droom of om naar de wc te gaan, voelde ik even aan mijn buik of had ik de neiging om op de werkkamer te gaan kijken..... echt vaag. Maar goed, het waren wel fijne dromen.:)
    Vandaag alleen wat strijken en wat wassen en verder misschien een beetje aan mijn boekje werken, verder lekker niks :p
    Misschien vriend lief even lief aan kijken;) maar weet niet of hij er voor te porren is, want hij voelt zich niet helemaal lekker :( maar je weet nooit he :p

Wat zijn jullie plannen voor vandaag, of voor wat er nog over is van vandaag :D

9. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    @ Annemarie gefeliciteerd!
    Ik wacht het af, een mens kan zichzelf zeker gek maken als je er zo veel mee bezig bent, denk deze maand van alles te voelen haha
    Kan niks anders doen dan afwachten!

@Cat wat een dromen allemaal maar idd niet naar om over te dromen
    Ik heb vandaag ook rustig dagje net naar het park geweest met het hondje nu laatste dvd van gooise vrouwen af kijken daarna boodschappen doen, want er ligt echt niks meer in de koolkast haha
    Vriend lief kijkt voetjebal
    Vanavond ook lekker niks heerlijk na zo'n druk weekend!

10. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Volgens mijn berekeningen zit ik nu ongeveer in mijn vruchtbare periode, maar t klussen lijkt er compleet bij in te schieten :( Afgelopen dagen kon ik niet, te veel pijn. Dus dacht ik vanmorgen, he bekkie gaat beter misschien krijg ik hem wel zover.... maar hij voelt zich echt niet lekker. Dus ben hem de hele dag een beetje aan t vertroetelen.
    Als t goed is heb ik morgen mij eisprong en ookal is die misschien dinsdag, dan nog zit t er deze maand niet meer in denk ik....
    Op zich natuurlijk geen ramp, op naar volgende maand (pendels ;) :D ) maar voel me even een beetje zielig.
    Dus moest ff klagen, sorry.... :(

11. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Vandaag even een dipje, maar ben er weer redelijk uitgeklommen.
    Heb een heerlijk rustig avondje gehad. We zijn bezig met de serie LOST aan het kijken.... had ooit een aflevering gezien maar verder nooit. Eerste seizoen was best redelijk logisch, maar hoe meer seizoenen ik zie hoe minder ik er van begrijp :D maar het blijft wel spannend :p

Slaap lekker allemaal, ik hoop dat jullie lekker slapen en een fijn weekend hebben gehad.
    Ik hoop ergens weer over beebjes te dromen maar wel wat rustuger en minder intens dan de afgelopen paar nachten ;)
    Truste allemaal.

dikke kusssssssssss

12. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hè catje gelukkig ben je uit je dip morgen weer een nieuwe week! :)
    Ik heb een heerlijk weekeind gehad, maar vandaag niks doen was ook wel lekker, morgen spannende dag hopelijk heeft mijn gevoel gelijk en word ik niet ongesteld!!
    Jij ook slaap lekker!! Gaat hier wel lukken
    Welteusten

13. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Moederworden, jaaaaaa ik ga morgen echt heel veel aan je denken ;) Mijn vingers zijn ingetaped en ben aldoor al aan het duimen. Ik blijf gewoon door duimen.
    Heel veel sterkte morgen :)

liefs catje

14. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Spannend moeder worden. Weet je al iets?

15. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ik weer nog niks geen nieuws nog, zit in spanning als ik vanmiddag nog niks zie ga ik toch maar een testje wagen maar eerst mijn sollicitatie dubbele zenuwen haha
    Ik hou jullie op de hoogte hoop het zo!!
    Bedankt dat jullie aan me denken super blij mee :)

16. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Succes zo met je sollicitatie!

17. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
  18. JeanineD

JeanineD Lid

30 jul 2012
    40
    0
    0
    Rotterdam
    Hi meiden ff een poosje niks van mijn laten horen.
    Maar zat een beetje in een dipje
    Mijn vroege test was negatief, maar ik dacht dat ik die misschien te vroeg had gedaan omdat ik mijn ei rond dag 16 ook nog gevoeld had.
    Dus dan zou mijn NOD dus de 20e zijn.
    En de nacht van de 20e op de 21e zat was ik heel misselijk en kon ik niet slapen en ben helaas ongi geworden. (Maar ws ook te vroeg gestopt met klussen want dag 14 was de laatste dus misschien mijn ei wel gemist)
    Daarna ook ff flink gejankt.
    Helemaal rot omdat mijn man nog steeds weg is :(
    Maar misschien daarom ook wel dat ik ongi geworden ben.
    Ik wil graag samen met hem positief testen en niet met hem pas een week later het geluk delen!
    Maar heb na de jankbui even gauw gerekend toen ik in mijn bed lag en heb tegen mezelf gezegd: "dan gaat de 2e ronde gewoon raak zijn, want dan ben ik 12 weken op mijn verjaardag!" en deze ronde klussen we dan wel iets langer door!
    Dus ben weer positief ingesteld, alleen vrijdag als ik hem weer op ga halen zal ik wel weer ff een traantje laten.
    Nog 4 nachtjes alleen gelukkig!

@Moederworden: spannend! Succes met beide!
    @catje raar soms he die dromen, soms zijn ze zo echt! En lost heb ik ook allemaal gezien en het is soms verwarrend!
    Ik volg nu Parenthood is pas op Net5 geloof ik begonnen, maar in Amerika zijn ze bij seizoen 4 dus heb ff gedownload (ik kan nooit zo lang wachten tot het hier op tv komt!!)
    Ik ben wat dat betrefd echt serieverslaafd, das meestal mijn avond bezigheid als mijn mannetje weg is! Lekker op de bank met een theetje en een dekentje (chocolaatje misschien ;))
    Anyway heb weer een lang stuk getypt volgens mij!
    Liefs

19. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    hey dames ben redelijk uit mijn dipje.
    heb dit weekend lekker niks gedaan en mijn jane austin films/series gekeken ik ben helemaal weg van dat soort kostuumdrama's. heb met mn moeder gepraat en besloten het ziekenhuis te bellen want als het te lang duurt tot de operatie dan eerst de iui behandeling, dus vandaag het ziekenhuis gebeld en ben waarschijnlijk over 3 weken aan de beurt. dus toch eerst opereren. nu is het alleen nog de gezonde stress die ik heb wat betreft het verhuizen je kent het wel is alles wel geregeld mis ik niks enzo

20. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Nou meiden vanmiddag getest maar omo wit maar nog steeds niet ongesteld, dus morgen ochtend nog maar een testje wagen met ochtend urine :)

Deel Deze Pagina