Heey Jeanine, gelukkig ben je weer een beetje uit je dipje. En proberen prositief te blijven he ookal is dat soms gewoon erg lastig Ja heerlijk he die seris allemaal, heb er ook al vele gezien Moederworden, geen bloed is moed he En inderdaad morgen gewoon nog even testen. Ik blijf hard door duimen. Hoe ging je sollicitatie? Bamapeldoorn, wat fijn dat je nu meer zekerheid hebt over je operatie. Dat geeft gelijk meer rust he En beetje gezonde spanning voor een verhuizing kan geen kwaad schijnt je allert te houden heb ik ooit ergens gelezen Succes met de laatste loodjes van het verhuizen.... Hier net gesport, maar wilde nog niet echt. Pijn in mijn kaak werd te groot dus ben na drie kwartier ongeveer er weer mee opgehouden. Nou ja nu vrijdag ofzo maar weer even proberen, dan is de pijn vast weer minder. Mijn vriend en ik zijn allenbei aan het klooien met onze gebitten. Bij hem is er erg veel slecht werk geleverd door de vorige tandarts en dat moet nu hersteld worden. Maar er is maar een ding waar mijn vriend bang voor is, echt bang en laat dat nou net de tandarts zijn Dus die staat al tijden stijf van de spanning . En gezelligklussen zit er gewoon even niet in deze maand.... Dus niks spannend mijn komende NOD wel raar hoor, maanden lang is elke NOD weer spannend en de komende gewoon echt niet.... Raar gevoel.
Hoi Meiden vanochtend weer negatief getest!! maar ook nog geen rood, dus we houden nog hoop!! Ik hoop het ZO!!!! Kan niks anders doen dan afwachen........................ Hoe is het met jullie?
Hi allemaal Moederworden: ik voel de spanning! Met mij gaat het gelukkig weer lekker goed! Nog 3 nachtjes en dan is mijn man gelukkig weer thuis! Morgenavond lekker oppassen op een meisje van bijna 3 En dan donderdag een drukke dag op mijn werk en dan vrijdag nog een middagje werken en dan 's avonds mijn man weer ophalen op de vliegbasis! Ik kan niet wachten! 3 weken is gewoon TE lang. Zo meteen maar ff een kopje koffie en dan een beetje aan het werk achter de laptop! En vanavond pasta met spinazie, spekjes en kaas eten( Ik stond vanmiddag in de supermarkt en wist gewoon niet wat ik moest gaan eten! Moet nu echt alles zelf kiezen, dan weet ik het op een gegeven moment niet meer hoor! Jullie wel eens last van?)
Hè Jean gelukkig dat je mannetje er weer bijna is! Lijkt Mw. Heerlijk na 3 weken Ik ben aan genomen word donderdag en vrijdag ingewerkt! Ben benieuwd ben in ieder geval super blij!
Heey moederworden, ik blijf hard voor je duimen.... Jeanine, ja pffff 3 week lijkt mij ook maar niks. Is het altijd zo lang dat ie weg is? Ik heb regelmatig dat ik niet meer weet wat ik moet maken. Maar heb een plank met kook boeken en dan blader ik daar even in en dan krijg ik wel weer inspiratie. Hoewel het soms ook gewoon makkelijk doen is hier. Maar wel zorgen voor de groentes Wij eten vanavond pasta met een prutje (prutje is: gehakt, verschillende groentes en saus) Hier gaat t zijngangetje overdag. Doe de dingetjes die ik moet doen, in en om het huis Vriendlief voelt zich al een paar dagen verschrikkelijk rot. Zoals ik dacht ik eerder schreef lopen we allebei te klooien met ons gebit. Maar ik ben niet bang en hij is extreem bang voor de tandarts, dus die zit in een flike dip. (sorry als ik in de herhaling val ) En ik begin nu overdag te merken dat ik snachts toch echt niet veel slaap krijg. Ik slaap wel maar droom zo intens dat het voelt alsof ik niet geslapen heb.... Maar ja genoeg geklaagt t komt wel weer goed hier.
Wooooow moederworden wat superrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!! Kan me goed voorstellen dat je blij bent Maar wel beetje op je lijf passen he dikke kuss catje
Ik hoop het ook zo nu nog steeds niks te vinden, als ik weer een test ga doen laat ik het resultaat weten Maar wat apart dit, nu weten we nog niks en zitten echt in spanning, kan nergens anders meer aan denken! Gelukkig heb ik thuis vandaag genoeg te doen dus dan heb ik een beetje afleiding! Maar we hopen het zo!
Nou hier dan toch de rode duiveltjes super jammer want je hoopt het natuurlijk zo zeker omdat je overtijd bent, maar ja het kont als het komt op naar ronde 4 !
Heeee moederworden, wat jammer nou. Had zo'n goede hoop Maar ja je kan nu alleen maar kijken hoe ronde 4 gaat. Ik blijf gewoon voor jullie allemaal duimen Allemaal lekker geslapen? Ik weer t zelfde als afgelopen nachten. Dromen over beebjes is fijn, maar zoals dat bij mij gaat is t wel wat vervelend aan het worden Maar ja, niks aan te doen Vandaag mijn liefje beetje steunen, het is weer tandarts tijd voor hem. Dus hij staat stijf van de spanning, arme schat. Wat zijn jullie plannen voor vandaag? dikke kusss catje
Sterkte met je ventje vandaag,hopelijk valt het mee voor hem! ik heb net boodschapjes gehaald, straks keuken kastjes leeg halen en Verder beetje rommelen in huis. Morgen eerste in werkdag spannend! Maar heb er wel zin in ! Idd in volle moed op nAar ronde 4!
Dankjewel moederworden Doe lekker rustig aan vandaag, morgen is spannend genoeg Zal morgen extra aan je denken
@catje en hoe is het bij de tandarts gegaan? @moederworden jammer voor je. 4 maal is scheepsrecht dan maar. ego: had ik maandag het ziekenhuis gebeld en zeggen ze dat ik voor 9 okt niet aan de beurt ben bellen ze vandaag op word ik maandag al geopereert. vragen ze me ook nog of dat wel uitkomt ivm verhuizen. tuurlijk komt dat uit. die verhuizing gebeurt wel door meerdere familieleden hoor ik wil van de pijn in mn pols af. en nu kan ik de volgende ronde natuurlijk ook beginnen met mijn traject.YES
Bama wat een goed nieuws voor je maandag al top! Hopelijk ben je daarna snel van de pijn af!! En kan je wens van start gaan
Hey @Bam wat geweldig nieuws! Zal aan je denken @moederworden aan jou ook morgen met je eerste werkdag! @cat hoe ging het bij de tandarts! Mijn man is ook geen held! Ze hebben hem een keer met 3 man beet moeten houden voor een verdoving en ik moest een keer met hem mee omdat ze een gaatje gingen vullen ik zag hem helemaal verkrampen in die stoel ook best wel weer sneu om te zien! Oh en mijn man vanavond gebeld en kan hem morgennacht al ophalen ipv vrijdagavond! Yes zo'n zin in! Ga nu slapen want morgen ook weer vroeg op misschien 's middags nog even een dutje. Weltrusten voor straks
Heey meiden, ik had gister niet meer de puf om te reageren... Gister eerst tandarts, er moet meer gebeuren aan het gebit van mijn vriend dan hij dacht. En hij is altijd heel zorgvuldig op zijn tanden geweest en nog steeds. Elektrisch poetsen, flossen en spoelen nog vaak. Maar goed hij moet er dus twee laten trekken, twee wortelkanaal behandelingen en 2 gaatjes en een lekkende vulling. En dat voor iemand die al stijf staat van de spanning bij het woord tandarts. Dus jullie snappen hoe t gister was toen hij hoorde wat er mis was. Daarna na ar huis en hem een beetje uit de diepe dip proberen te krijgen. En vroeg in de avond nog naar de mondhygieniste (of hoe je t ook schrijft ) En daarna weer tijden met hem gepraat enzo om hem toch een beetje rustig nachtje te bezorgen. Vandaag moest hij de hele dag werken en is net klaar met eten... Morgenochtend naar de inplantuloog (op de plek van de getrokken kiezen wil hij inplataten, nepkiezen) en dan zit t tandarts gedoe er weer even op, want dan moet hij twee volle weken hard werken. EN dan begint t echte werk. Dus stress tot aan onze vakantie Maar we slaan ons er wel door heen.... Bamapeldoorn, zooooooooo das goed nieuws. Straks geen pijn in je pols meer en misschien al vlugger een positieve test in je handen dan je dacht Is het trouwens een lange operatie? Moederworden, ik hoop dat t werken morgen goed bevalt. Ik ga in elk geval aan je denken Jeanine, wat lekker komende nacht je mannetje weer thuis. Wat fijn dat hij eerder thuis komt. En wat zal jij weer lekker slapen als hij naast je ligt Chicca, hoe is t met jou? En Nath, met jou dan? Meiden fijne avond
hey catje ik weet wat het is om panisch te zijn voor de tandarts bij mij is het mn moeder, de operatie zelf duurt 25 min maar daarna moet je nog ff blijven. maar misschien word ik morgen al geholpen, zh belde of dat ook kan omdat ze morgen een patient hebben die na de operatie op de ic moet liggen maar daar is misschien geen plek en dan moet die patient op maandag geholpen worden dus willen ze de patienten van maandag morgen helpen. ik word morgen om 8:15 gebeld of ik direct naar het ziekenhuis kan komen of dat het toch maandag is. dus word een onrustig nachtje hier. voor als ik morgen wat sloom ben van de narcose wens ik jullie allemaal alvast een fijn weekend toe.
Bamapeldoorn, hoe eerder hoe beter toch... Dan ben je er maar weer af toch. Wel spannend hoor. Als het morgen door gaat heel veel sterkte.
Hoi catje Jeetje wat vervelend voor je mannetje! En jou net zo voor jullie vakantie! Tuurlijk slaan jullie er wel weer foor heen maar leuk is anders, maar gelukkig met een leuker vooruitzicht denk daar maar aan! Bama, o ik hoop het voor je morgen Sterkte alvast als je moet komen!!! en jij ook een fijn weekeind. Hier eerste inwerkdag gehad, vond het echt leuk, maar ik moet eerlijk blijven lichamelijk was het te zwaar, dus heb helaas af moeten zeggen voor morgen ga nu maar met het UWV samen opzoek naar bijpassend werk want dit is niks, alleen maar teleurstellingen voor mezelf, want wil zo graag, ben iets te snel enthousiast geweest en dan vergeet je Soms je lichaam die me nu al terug trekt. Morgen starten van revalideren dus ga me daar maar eerst op concentreren! Truste dames liefs