Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Nou.... Ik zit dus weer op het wachtbankje. Gezien mijn vriend zijn moeheid hebben we alleen zaterdagavond en gisteravond geklust. Wel de 2 vruchtbaarste dagen volgens mijn app op mijn telefoon. Maar de 2 vorige keren werd ik de dag na mijn vermoedelijke ei ongi ... Dat zou dus vandaag zijn..... Best een beetje spannend ....

Ik vang nu een mamapoes op die hoogzwanger is. Had de bevalling eigenlijk al verwacht, ik heb nog nooit zo'n dikke zwangere poes gezien. Maar nog geen baby's. Ook best spannend, omdat ik straks helemaal alleen bij een poezenbevalling zal zijn, Johan boeit het allemaal niet dus als er iets is met een kitten zal ik weinig tot niet op hem kunnen rekenen. Hij heeft er geen verstand van en vindt t vies hihi. Op zo'n moment heb ik eigenlijk alleen maar diep respect voor de mamapoes die zonder pijnstillers al die kittens ter wereld brengt. Ben we vaker bij een poezenbevalling geweest en uiteraard ook weleens een kitten uit een vliesje bevrijdt of drooggewreven omdat het nog niet goed ademde, maar dan was er altijd nog iemand bij.
    Maargoed zal allemaal wel loslopen.

Gister heb ik een cake gebakken die ik vandaag ga gebruiken voor cake pops. Ben benieuwd! En dat is dus gelijk wat ik wil gaan gebruiken als ik straks mag aankondigen of we een jongen of meisje krijgen ! De vulling is dus cake met frosting, en daar kan je dus ook kleurstof aan toevoegen ;) en dan een chocolade laag erover, dus als ze dan een hap nemen kunnen ze aan de blauwe of rosé kleur zien ...........

Hahaha. Nou ik wens jullie allen een fijne dag, ik heb nog een boel te regelen voor de komst van Eva ! Want het gaat DOOOOR !!!!
    En dan ga ik ook nog dinsdag en vrijdag bij m'n schoonvader werken aangezien z'n secretaresse op vakantie is. En woensdagochtend een sollicitatiegesprek. Ook de school nog regelen voor Eva, kan niet vandaag want er is studiedag. Inschrijfformulier ophalen bij de gemeente, gym pakje kopen. Ze heeft een schooltasje en drinkbeker en lunchtrommeltje van Hello Kitty. Nog alle afspraken op papier zetten die haar vader en moeder hebben gemaakt zodat ze dat kunnen tekenen vrijdag voordat we Eva meenemen, kunnen er geen misverstanden over ontstaan.

Wat een bladiebla weer....

Xxxxxxxx

2. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Succes bam!

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Nath wat top dat Eva nu echt komt en dat het dus bijna helemaal zo goed als rond is!! ;)
    Je cake klinkt lekker, en leuk idee om het zo te gaan vertellen wat het word.
    Wel raar dat jij na je ei meteen ongesteld werd?
    Hopelijk nu niet...:) maar als dat zo is he, is het dan niet zo dat je ei een andere datum is?
    Ja.. ik weet het ook niet hoor...
    Succes met alle dingen die je nog moet regelen voor de komst van Eva!

Hier gaat alles rustig, heb nergens geen zin in eigenlijk, me huis is een troep ivm met de keuken, overal stof en rotzooi, weet dat ik niet mag zeuren want krijg een nieuwe keuken, maar lekker is anders.
    Vanochtend wel wezen sporten, heb me zelf moeten dwingen, vandaag weer allemaal belletjes naar het Uwv, word daar zo moe van, wanneer houd het op!
    En heb zo'n zin om weer te gaan werken, en weer mijn eigen centjes te gaan verdienen!!
    Ik denk dat het thuis zitten en dan ook nog eens in de rommel me gewoon even te veel word.

Straks koken bij mijn schoonouders, die zijn zelf weg met eten, dus we eten samen.

Fijne avond meiden

4. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    hey dames
    hier ben ik weer met 1 handje maar het is allemaal meegevallen en tot nu toe mag ik niet klagen over de pijn.
    @nath wat fijn dat het allemaal goed is gekomen en dat eva bij jullie komt toch wens ik je eerst heel veel succes want ze zal zich in het begin wel moeten aanpassen natuurlijk en dat kan heel lastig zijn. maar uiteindelijk is dit wel beter voor haar dus hopelijk is ze snel aangepast. en wat een leuk idee die cakejes

5. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Dankjulliewel allemaal! En wat is de rest stil?

BAM, fijn dat het goed verlopen is. Lekker rustig aandoen!

Ik heb hier weer een drukke dag! Zometeen sollicitatie, daarna bij de gemeente formulier ophalen om Eva in te schrijven, daarna naar Eva haar nieuwe school om het aanmeldformulier in te leveren, daarna Inschrijfformulier bij de dokter halen. Vandaag ook een boel administratie te doen. Huishouden.
    Pffff.

Oja,vandaag zijn mijn opa en oma 59 jaar getrouwd! E morgen wordt mijn opa 83. Dus lekker Chinees eten daar.

Kusssss

6. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    hoi meiden,
    Ik zie net pas je tekst van maandag staan nath,foutje.
    Maar wat fijndat Eva nu echt bij jullie komt wonen. Dat zal wel een geruststelling voor je zijn. Zijn je popcakes nog gelukt? Ik ben benieuwd. en hoe was je sollicitatie?

veder heb ik ook nog nieuws.
    ik had vanmiddag een ingeving dat ik moest testen.
    geen idee waarom maar toch maar gedaan.
    En er kwam gewoon een tweede streepje in beeld.
    Later nog een cb zwanger/niet zwanger gedaan en die zei
    ZWANGER!!!

Ik kan het nog niet helemaal geloven
    Ik ben zo blij!

Hoop dat jullie me snel volgen!!
    liefs

7. JeanineD

JeanineD Lid

30 jul 2012
    40
    0
    0
    Rotterdam
    Chicca! Geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd!
    Ik heb net mijn taarten bekleed (weet niet of ik dat al gezegd heb dat ik die ging maken, maar goed) En die staan nu in de koelkast morgen na mijn werk ga ik ze decoreren!
    Ik zit nu op dag 13 en vandaag weer even klussen want zit als het goed is in mijn vruchtbare periode! :D:D Man is nog wel voetbal aan het kijken, maar dat is minder belangrijk!
    Vandaag ook leuke ledikantlakentjes en een dekentje gezien toen ik cadeautje voor mijn zusje ging kopen (ze wil een dekbedovertrek) precies in de kleur/stijl die ik leuk vind voor babykamer dus even opgeschreven in mijn schriftje om te onthouden!
    Ik ga nog even mijn taartspullen voor een deel opruimen en dan richting bedje ;)

8. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Chicca gefeliciteerd ! Al 2 zwangere dames deze week! Dan moeten we haast wel volgen allemaal hè ;)

De afgelopen 2 cyclussen werd ik de dag na m'n vermoedelijke ei ongi. Dit keer was afgelopen weekend mijn vermoedelijke ei. Had al rekening ermee gehouden dat ik maandag dan waarsch ongi zou worden. Maar niks. Gister en vandaag wel vage buikpijntjes alsof de ongi eraan zit te komen ( sinds ik met de pil gestopt ben heb ik geen buikpijn meer gehad rond of tijdens m'n ongi, alsof er niks aan de hand was ) dus ik weet het niet hoor. Ik wacht t rustig af. ;)

9. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    #649 Moederworden, 3 okt 2012
    Laatst bewerkt: 3 okt 2012
    Chicca van harte meid!!! Super!!! :)

10. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Gefeliciteerd Chicca!:)

11. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey meiden, ik zie al weer dat ik flink achterloop :) wat een nieuws allemaal :)
    Zat de afgelopen dagen een beetje mezelf in de weg en moest een beetje afstand nemen van alle babydingen :) werd even beetje te veel ofzo. Maar goed ben weer grotendeels uit mijn dip gekropen.

Lieve Nath, wat een geregel allemaal he als er een meisje bij je komt wonen. Maar zo fijn dat ze nu rust bij jullie kan vinden, doet haar ook vast veel goed.
    En hoe is t met de mamapoes? En hoe is je sollicitatie gegaan?
    Ik plak weer pleisters om mijn vingers en ga duimen ;) spannend elke keer weer dat afwachten.... ;) Misschien ben jij wel de derde in ons rijtje :p

Moederworden, hoe gaat t met de keuken en de rootzooi? Trek je t nog een beetje?

Bamapeldoorn, wat fijn dat het goed gegaan is. Ik hoop dat de pijn gewoon weinig blijft. En nu op naar een beebje he ;)En je nieuwe huisje natuurlijk.

Chicca, ow wat een super nieuws!!!!!!!!!!! Voor jou doe ik ook even een blij dansje :D Geniet van het mooie gevoel.:)

Jeanine, succes met t mooi maken van je taarten. Maak je er een foto van? :p
    Ennuh veel klus plezier ;) op naar een mooie positieve test.

12. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi Hoi,

Dat is alweer even geleden dat ik hier geschreven heb zie ik al.
    Mijn man had nog een week vakantie dus zijn eerst samen gewoon druk geweest
    en deze week zou de badkamer gedaan worden maar dat is een week verplaatst dus nu ben ik toch maar naar het vrijwilligerswerk gegaan :)

@ moederworden: zie je al verbetering bij je keuken of is het nog 1 kale vlakte haha.
    Heerlijk dat jullie bij je schoonouders kunnen eten, scheelt een hoop gedoe!

@ Nath spannend dat je nu op het wachtbankje zit… En wat fijn dat je die keer niet ongesteld bent geworden!
    Is de poes al bevallen? Spannend lijkt mij dat, maar het komt vast wel goed :)
    Wat super fijn trouwens dat het nu definitief door gaat dat eva bij jullie komt! Jullie zullen wel blij zijn dat is vast een stress punt minder.

@ Bam Sterkte met het herstellen van je hand!

@ Chicca WAT GOED! Gefeliciteerd :) Eindelijk toch die mooie test in handen!

Gister hebben wij samen de nieuwe auto opgehaald :) Ben er erg blij mee! Wel balen dat mijn man hem meteen voor zijn werk nodig heeft, kan er dus niet heel erg aan wennen nog (haha)
    Vanmiddag weer naar het vrijwilligerswerk toe en nu maar even een beetje in huis bezig.

Was een beetje een hobby aan het zoeken wat ik thuis kon gaan doen als die mensen bezig gaan met de badkamer en nu ben ik dus (kerst) kaarten aan het maken, Ik ben erg benieuwd hoelang ik dit leuk ga vinden want meestal duurt bij mij iets niet lang.

Zal proberen weer wat vaker te reageren.
    Fijne dag allemaal.

Kus Annemarie

13. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    chicca gefeliciteerd

14. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Nee nog niet bevallen :( maandagavond dacht ik echt dat het zou beginnen omdat ze steeds aan dr buik en achterkant likte en niet rustig kon blijven liggen. Maar tot op heden geen kittens haha.

Ik heb vandaag weer vage steekjes en gevoeltjes in m'n buik, mijn nod is volgens de app de 14e. Maar volgende week krijg ik het druk met Eva en die woensdag ook nog eens injecties in m'n rug dus ik heb er niet echt tijd voor om erover na te denken gelukkig haha.

Gister toch een beetje met mijn ouders erover gehad dat ik toch wel een kindje zou willen etc. Mijn moeder vindt het onverstandig met mijn rug etc. Maar gelukkig werd ze niet boos zoals vaak als ze het ergens niet mee eens is. M'n vader is er wat nuchterder in. Heb natuurlijk niet verteld dat ik al gestopt ben met de pil.

Nou ik ga weer eens verder met alle papieren in orde maken voor Eva, dit houdt in, alle afspraken met haar moeder op papier zetten zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan etc.

Fijne dag allen!

15. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi Meiden,
    Veel geschreven gezellig, ik lees wel steeds mee hoor.
    De keuken schiet al aardig op, zaterdag word er gestuukt, en 10 oktober komt de keuken en 13 en 14 gaat ie er dan in :)
    Dus ik zit nog wel even in de rommel, maar zie vooruitgang.
    Voel me laatste dagen helemaal niet lekker in mijn vel, hoe langer ik thuis zit nu (3 maanden) hoe minder zin ik in alles krijg, overal tegen op zie en dingen uitstel, nu met de rommel in huis weet ik ook niet meer waar ik het moet zoeken, ik hoop dat ik snel weer werk heb, en dus weer een routine want dit is zo nutteloos voor mijn gevoel pff.

@catje, gelukkig dat je een beetje uit je dipje bent gekropen, altijd fijn als je, je weer wat lekkerder gaat voelen!

@annemarie, lekker genoten van je weekje vrij met je mannetje?
    Jij komt straks dus ook in de rommel met je badkamer, maar als het af is zijn we weer helemaal blij :)
    Super lekker een nieuwe auto, jammer dat je er niet meteen ff de hele dag gebruik van kan maken en lekker kan inrijden maar dat komt ook wel.
    Kerst kaarten, haha heb ik ook gedaan paar jaar terug, goeie bezigheid!! maar kwam mij ook al snel mijn strot uit, ben benieuwd hoe lang jij het volhoud.

@Nath ik ken dat, mijn moeder reageerd ook niet zo enthousiast op het krijgen van een kind, ivm mijn rug ook,jammer is dat he?!
    ik ga in ieder geval duimen voor je, en succes met alles regelen voor Eva

Fijne dag allemaal liefs

16. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Hey moederworden,

Ik ken het gevoel! Ik voelde mij op het laatste moment zo nutteloos, omdat het werken niet lukte en dacht bij het opruimen in huis als gauw ach komt morgen wel.

Probeer nu gewoon wat mijn dingen te doen en gewoon nog te genieten van de vrije tijd die ik heb, straks ( hoop ik natuurlijk ) word dat wel handers en kan ik tenminste iets nuttigs doen!

Idd hebben we straks ook zooi! Maar ach komt goed...
    En ja die auto is balen maar had voor die tijd ook niet vaak de auto voor de deur en ik fiets eigenlijk alles hier!

Groetjes en slaap lekker alvast allemaal

Annemarie

17. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Je hebt gelijk gewoon genieten nu het nog kan ben al weer opgeknapt gelukkig duurt het nooit zo lang hihi
    Jij ook slaap lekker en de rest;)

18. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Dames.....

Vanwege mn klachten toch een kv test gedaan en mn mond viel open.
    Snel een cb gehaald en zie hier ...

Ik ben sprakeloos, blij.. Ik kan het nog niet beseffen !! Hopelijk is het een plakbeebje !!!

Je had gelijk cadje haha ! Nu jij als vierde !!!!!

Dikke kuss van hier boven op de rose/blauwe wolk !!

19. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Ja nath! Wat goed gefeliciteerd!
    Wanneer ben je denk je uitgerekend?
    Wat fijn voor jullie!

20. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Wauwie van harte gefeliciteerd!!!!
    Wat super snap dat je het nog niet helemaal beseft maar dat komt goed, geniet er maar van ;) jou weekeind kan niet meer stuk!!

Fijn weekeind allemaal liefs

Deel Deze Pagina