Woooow wat een boel geschreven weer Als aller eerst Lieve Nath, wat een superrrrrrrrrrrrrrrrr nieuws, wat zal jij blij zijn En nu lekker genieten van alle klachten en kwaaltjes. En voor jou doe ik ook ff een blij dansje Zo ik ga nog moe worden van al dat dansen Ik hoop dat ik vierde ben in het rijtje, maar da zal wel niet..... Hoe is t met al het geregel voor Eva? En met de mamiepoes? Annemarie, dus lekker genoten samen met je mannetje. Dat moet ook gewoon afentoe he. En wat fijn dat de nieuwe auto er is, ookal kan je er nog weinig gebruik van maken Moederworden, van aldoor rommel in je huis kun je je ook wat rottig gaan voelen. Maar ben blij dat je je dus al weer beter voelt. Hier gaat t zijn gangetje eigenlijk.Vriendlief is al de hele week erg laat thuis en we moeten vroeg weer op. Dus ben blij als ik hem even zie Morgen lekker een dagje naar Groningen, naar vrienden van ons. En zondag rustdag Fijne avond allemaal
Dankjulliewel allemaal !!!! Mamapoes is vanochtend bevallen !! Van 5 kittens !! 2 zwarte, 1 zwart witte, 1 cyperse en een rood wit zwart kitten !! Ik mag er alleen niet meer bijkomen. Mag mama niet meer aaien en de kinders mag ik niet aankomen. Maar nou zal ik maandag het asiel moeten bellen v rees ik want kittens, kattenbak en zwanger gaan niet samen, vooral niet als de moeder van de straat komt en je niet weet wat de ukjes bij zich dragen .. Ik weet eigenlijk niet wanneer ik uitgerekend ben? CB. Zegt 1 tot 2 weken, maar had afgelopen weekend mn ei verwacht, nouja zal ong midden juni 2013 zijn denk ik.
Ik dacht dat je bij Cb testen altijd twee week moest optellen, maar zeker weten doe ik t niet.... En neem met de poesjes ineraad maar t zekere voor t onzekere en heel voorzichtig met t beebje Maar 5 kittens das een boel.... of valt dat voor poezen wel mee?
Bij cb moet je er idd 2 weken bijtellen. Dus tussen de 3a4 weken. Hoop dat t snel goed komt met poes en kids
Dames, fijne maar natte dag vandaag. Wij stappen zo in de auto naar Groningen. Dagje naar vrienden. Liefs catje
Veel plezier Catje! Hier word vandaag gestuukt, dat zal wel opknappen Dus dagje thuis, niet zo erg met dit weer Fijne dag
Moederworden, is het gelukt met stuuken? Wat een bende geeft zo'n verbouwing he. Wij mogen er over een tijdje ook weer aan geloven. We gaan een deel van de badkamer veranderen Zo goedemorgen allemaal Hoe was jullie dag gister? De mijne erg gezellig, we waren pas tegen 1 uur weer thuis. En vanacht bezocht door de rode duivels, maar dat wist ik al wel dat dat zou gebeuren, dus erg teleurgesteld was ik niet. Vandaag gewoon rustig dagje, want vriendlief kan ook wel beetje rust gebruiken Hij mag alleen nog ff de werkkamer na meten voor mij, want ik ben een ramp met getallen. ( ik heb soort van dyslectie maar dan met cijfers) En dan kan ik lekker spelen met de inrichting Hebben jullie nog plannen voor de rest van de dag?
hey Cath, Hier de laatste dingen doen zodat ze morgen kunnen beginnen met de badkamer slopen! 3 weken zonder wc boven pff (en ik plas nogal vaak in de nacht) Maar ik blijf maar denken het word mooi haha. Verder doen wij hier lekker rustig aan in de weekenden, door de weeks is al druk genoeg Succes met de werkkamer verder en ik hoop dat de volgende ronde jullie meer tijd hebben om goed te klussen samen!!! xxx
Heey Annemarie, ja lekker rustige weekenden zijn ook belangrijk he. Oei zo lang zonder wc boven lijkt me erg naar, ik moet ook altijd minstes twee keer per nacht naar de wc Alvast succes met de sloop Ja de werkkamer is helemaal opgemeten en de meubeltjes ook. En het past allemaal Dus ik kan rustig verliefd worden op de kamer
Hier is gestuukt en gelukt gelukkig, volgend weekeind de keuken erin! Het id nu gelukkig al wat minder rommelig. @ Annemarie heerlijk toch zon rustig weekeind, voor de drukte begint straks, gelukkig heb je nog een wc!! @ catje mooi dat je een lekker weekeind hebt gehad, ook de badkamer veranderen dus? Moet er veel gebeuren? Ik was vandaag met mijn vriendin en haar nikki 2 jaar naar de kinderboederij was mooi weer ervoor en was gezellig, kan niet wachten tot we dat soort dingen met onze eigen uk kunnen gaan doen! Nu ff lekker boor de tv Fijne avond nog en alvast welterusten voor later!
Moederworden, ik hoop echt voor je dat je vlug positief test Ah fijn dat het gelukt is met stuken, het einde komt dus langzaam in zicht.... Ja nou op zich valt t mee wat er gedaan moet worden, maar we hebben een wastafel van 1.20 breed en deze loopt schuin af. Heeeel erg mooi om te zien maar totaal niet praktisch en zelfs zwaar iritant. Als je de kraan te hard aan zet ben je zeike nat Dus oog op toekomst met kleintjes willen we iets anders, dus dat pakken we vast aan maar we willen ook andere kranen dan, want de onze komen nu uit de muur en we willen ze gewoon op de wasbak hebben. Dus moet ook de hele muur opnieuw betegeld worden. Aankomende zaterdag gaan we kijken hoe en wat en dan bespreken wat we gaan doen. Dan is stap een van het huis babyklaar maken vast gedaan, en de baby is nog niet eens op komst
Het kan alvast maar gebeurd zijn fijn toch! Ik hoop voor jou ook snel een positieve test Voor iedereen hier! Ga nu slapen ben dood moe Pff Liefs
Goedemorgen meiden, lekker geslapen allemaal? Ik niet, vriendlief heeft de hele nacht nachtmerries gehad. Hij lag om zich heen te schoppen en te slaan en te schreeuwen, arme jongen... Bleeeh ik heb duidelijk last van mun rode duivels. Ben kots misselijk, heb buikpijn en pijn in mijn rug.... Hoop dat t vlug weer over is Vanmorgen gingen we op weg naar de tandarts voor mijn vriend, we doen de deur achter ons dicht, bleek mijn vriend zijn auto sleutels binnen hebben te laten liggen en ook de huissleutels en ik had ook geen sleutels bij me.... konden we niet naar de tandarts. Dus tandarts gebeld en de afspraak verplaatst, en daarna zijn ouders gebeld voor de sleutel. Bleek zijn vader net bij de dokter, dus we moesten wachten tot hij weer thuis zou komen en dan kon hij naar ons komen met onze huis sleutel had ik voor t gemak alleen een bodywarmer aangetrokken omdat we alleen auto in en auto uit zouden gaan stond ik mooi buiten kou te kleumen Maar we zijn gelukkig weer binnen en ben weer ontdooid, en vanmiddag gaan we een tweede poging doen
Jeetje Catja nou, ik had bijna hetzelfde, gister mijn sleutels in de auto bij een vriendin laten liggen, helemaal niet meer aan gedacht tot ik vanmorgen met mijn hond op straat wilde, en mijn huis dus niet uit kon, mijn schoonvader gebeld en die kwam ons bevrijden haha, auto van een vriendin geleend om naar de giroprakt te kunnen gaan pff, dat is lekker wakker worden. Nu lekker thuis, moest even mijn cv naar het uwv sturen, want die gaan mij helpen met werk, kan niet wachten tot ik zelf weer centjes verdien, en weer lekker bezig zal zijn. Dat thuis zitten is niks voor mij. En met komst op een kleine zijn de centjes ook wel zo fijn. Verder rustig dagje.. Kan jou vriend vandaag nog wel terecht ???
Heey moederworden, gaat dus lekker met al het sleutel vergeten Je cv zal je inmiddels wel verstuurd hebben. Ik hoop dat je vlug weer aan het werk kan op een manier die goed is voor jou. Ja toevallig had hij nog een gaatje vandaag, we zijn net weer terug. Niks nog gebeurd, maar elk gesprek is weer een ramp voor hem. Volgende week nog een gesprek met een tandarts speciaal voor mensen die extreem bang zijn en dan beginnen de bahandelingen..... Ik heb volgende week nog een verstandskies en dan ben ik er weer van af Nu ff rustig wat met vriendlief drinken en dan maar eens een flinke berg strijken bleeeeeeeeeeeh. Maar ja moet gedaan worden he. En vanavond eten we lekker chinees, wat gaan jullie eten?
Nou wij eten ook chinees haha left over van van het weekeind! Gelukkig dat je vandaag nog kon langs komen, en mooi dat je vriend met zijn angst geholpen word. Stijken bah... maar ja wat je zegt het moet ook gebeuren, ik ook weer straks als mijn huis wat minder rommelig is, nu gaat het even zo de kast in jammer dan! Fijne avond nog liefs
Goedemorgen allemaal, zo wordt er vreselijk veel geschreven en is het bijna niet bij te houden en zo wordt er bijna niks geschreven Hier zijn de rode duivels weer weg, maar de krampjes nog niet helemaal. Het stomme is dat ik soms vreselijk last heb van die duivels en soms bijna niks. Dit was een slechte keer Vandaag een beetje dingen van gister inhalen en de dingen in huis doen die ik vandaag ook had moeten doen. Maar ja wat vandaag niet meer lukt kan morgen ook nog. Ik ga zo eerst maar eens beginnen met de badkamer en dan de beneden verdieping die ik gister had willen doen. En daarna zien we wel weer verder Dus ik zal maar eens beginnen