Pffff ik ben echt een jankerd vandaag. Alles wat met baby te maken heeft moet ik om janken. Hormonen joepie Maar het huis is klaar, of in elk geval ik vond het wel weer genoeg . Nu alleen nog wachten op mijn ventje en dan kunnen we eten en dan ben ik helemaal klaar voor vandaag
Hoi cat, wel van je menstruatie af maar dus nog wel emotioneel ah meis kan gebeuren zon dagje! Wel lekker dat je huis klaar is, dan kan je vanavond lekker relaxen Ik was de hele dag opstap met een vriendin lekker gewinkeld en geluncht. Nu bij mijn schoonouders net gegeten en straks lekker voor de tv barbie's baby kijken heerlijk. Hoofd op nul Hopelijk heb jij ook nog een fijne avond met je mannetje liefs
Lieve catje, een heeeeele dikke knuffel van mij! Onthoudt; wachten wordt beloond!!!!!! Hier druk met Eva deze week. Een ritme vinden etc. En ik moet zeggen dat ik echt veel sneller moe ben dan normaal. Lag na het eten gewoon even e slapen op de bank :O Moederworden, ik heb het mijn ouders zondagmiddag verteld. Ik slim al 2 nachten amper , bang voor m'n moeder dr reactie. Ds zondagmiddag maar m'n ballen opgehezen en er naartoe gegaan. Ze werd laaiend. Niet zo zeer omdat ze het me niet gunt of omdat ze geen oma wil worden, maar omdat ze zich enorm zorgen maakt betreft de rugklachten. M'n pa nam het gelukkig lekker nuchter op. Ze draait wel weer bij, heeft even tijd nodig maar ben zo opgelucht dat ik t achter de rug heb! Een kinderwagen en box hadden we dus al. Kon me niet inhouden. Heb een positiebroek gekocht in de aanbieding bij de prenatal via de site. Een buikband gemaakt met 50% Johan 50% Nathalie 100% een wondertje ! Een tshirt met een toverende Dora erop voor Eva, en daaronder Ik word grote zus! Maar dat duurt nog even voordat hij binnenkomt. En vandaag in de zeeman een mutsje en 3 paar sokjes, en bij de wibra een uni truitje plus broekje en een pakje, zo eentje helemaal aan elkaar zeg maar. Oh en we hebben een babykamer via marktplaats gereserveerd. Helemaal compleet en nog supermooi voor maar 85 euro! En als laatste een babypakket via iemand van hier voor 40 euro, met wel 30 stuks kleding rompertjes etc. Nu stop ik maar even geloof ik haha! Fijne avond dames!
Moederworden, klinkt alsof je een hele gezellige dag hebt gehad Was barbies baby leuk? Ik heb het opgenomen want wou wat anders kijken Nou vriendlief was weer laat thuis, tegen 20.00 en toen ff vlug gegeten en tegen 21.00 viel hij aldoor in slaap, nu nog steeds maar ik moet hem wakker houden van hem. Dus ben hem de hele tijd al aan her wakker maken. Lieve nath, thnx voor je knuffel Wil het wel een beetje met Eva? Moet voor haar ook allemaal raar en vreemd zijn dat het nu anders gaat. Maar ze vind zo vast meer rust bij jullie. Wat goed dat je het je ouders hebt verteld. Is nu zeker een last van je schouders af gevallen. Wat lijkt me dat heerlijk gericht spulletjes kunnen kopen voor een klein wondertje dat in je groeit (ja hoor ik emotioneel geval, ik typ die zin en huppa tranen in de ogen ) kan me zo goed voorstellen dat je rond loopt op roze en blauwe wolkjes Geniet lekker van dat gevoel he meis
Hey meiden Nath wat super leuk al die kleertjes en for baby kamer wat top en dat voor dat geld wauw goeie koop! Lekker in je vel? Jammer dat je moeder zo reageerde, maar ze had het waarschijnlijk gewoon niet verwacht, en ze maakt zich gewoon. Zorgen om je zo moet je maar denken, komt idd wel goed !! Lieve cat, barbie was weer leuk, kijkt zo lekker weg zonder gedachte Hoe voel je je vandaag? Hopelijk iets beter? Ga anders wat leuks doen voor de afleiding. Wij komen er ook nog wel meis, met die top test! Probeer te blijven te genieten van deze piriode, voor dat je het weet zijn ook wij zwanger. Ik krijg vandaag de keuken geleverd Spannend, heb zon zin in het weekeind, dan gaan ze de keuken Monteren en ik ben zondag jarig, vier het dit jaar ivm de keuken niet groots maar krijg wel wat familie op de koffie gezellig! Vandaag verder boodschapjes doen, ik kook vanavond bij mijn schoonouders lekker tortillia's Verder niet veel! En jullie?
Hi dames alles nog goed! Ik had iedereen die zwanger is al gefeliciteerd toch? Lees alles wel elke dag bij, maar wist nou niet of ik dat wel of niet gedaan had! Dus bij deze dan (nogmaals) gefeliciteerd! Mijn NOD is volgende week en zijn nu al wat langer door gegaan met klussen! Ik had donderdag op mijn zusje der verjaardag mijn ei en had al met mijn man afgesproken dat we niet te laat weg zouden gaan. Dat zijn we ook niet, maar iedereen vroeg: gaan jullie nu al weg? We gingen tegen 10 uur weg en meestal blijven we tot alle visite weg is, dus dat was wel even raar! Zou wel leuk zijn als het op mijn zusje der verjaardag verwekt is Dan iets grappigs, mijn man en ik hadden een tijdje terug op AD.nl gelezen over een man die zwangerschapskwaaltjes voelde terwijl zijn vrouw zwanger was. Nu is mijn man maandag ochtend na het douchen weer bij mij in bed teruggekropen omdat hij last had van een raar onderbuik gevoel en misselijkheid?! Hij geloofde niet in het verhaal, maar toen ik zei dat ik het heel lief vond dat hij de kwaaltjes voor mij meevoelt stond die wel even te kijken van: ja dat is misschien wel mogelijk. Nu ben ik alleen een klein beetje bang dat ik volgende week ongesteld wordt. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar das soms erg lastig, omdat ik wel elke keer wat voel in mijn buik. Maandagavond zijn wij lekker bij Ikea wezen eten en hebben daar gelijk 2 kleine Billy's gehaald want wij gaan de woonkamer opdelen in een half apart eet en woongedeelte http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/523022_549966728353756_1718758621_n.jpg (ik weet niet of dat te zien is?) En toen zag ik bij Ikea een nieuw babybedje eentje met lades eronder. Wilde al een met lades en waarbij je de zijkant later kan verwijderen! Ik was meteen helemaal wild van dat bedje, ook omdat we toch geen kast nodig hebben en "gewoon" een ladenkast van Ikea als commode gaan nemen en dat zou dan toch ook wel heel leuk bij elkaar kunnen! En vandaag kwam een deel van mijn HM pakketje binnen! Ik heb 2 grijze dekens en knuffeldoeken en een waszak besteld! Omdat ze nu korting hadden en ik bang ben dat ze als we wat verder zijn er niet meer zijn. (hoewel we afgesproken hebben niet te veel te kopen totdat het echt zover is) (We hebben wel ong alles wan Woezel en Pip voor de box nu allemaal door manlief aangeschaft, maar goed!) Zo ik heb weer een heel verhaal getypt volgens mij. Sorry hoor! Maar als ik dan eenmaal aan het typen ben wil ik vanalles gaan vertellen! En heb ik ook wel eens de neiging om van de hak op de tak te springen! Dus als iemand moeite heeft om mij te volgen of dat ik te veel typ/vertel laat het dan even weten, dan probeer ik daar aan te denken! Ik ga nu ff lekker een uurtje naar buiten mijn rondje post lopen! Liefs
Moederworden, en de keuken al binnen? En alvast gefeliciteerd voor ik het vergeet hoop dat je zondag een hele gezellige dag gaat hebben maar dat zal vast wel. Ik heb net barbie gekeken, en ze is net zo'n jankerd als ik Nee het gaat wel weer wat beter, stom he dat je daar zo'n last van kan hebben. Het niet vaak dat ik zo'n last heb van de duivels. En inderdaad onze top test komt nog wel... Maar soms vliegt t me ff aan, maar dat heeft iedereen wel toch? Denk ik. Eet lekker vanavond Jeanine, je stuk tekst is gewoon prima te lezen hoor niks mis mee Voor jou breekt dus een spannende tijd aan, ik zal hard voor je duimen voor een mooie positieve test. En toch ergens lekker die baby spullen alvast kopen, zeker als je ze zo mooi vindt Jullie zijn lekker jullie huis helemaal aan het veranderen he... Vind ik altijd wel fijn, lijkt het net een nieuw huis Hier vandaag een rustig dagje omdat ik gister al redelijk wat gedaan heb. Weer strijken, dat stopt nooit en moet het bed verschonen en nog wat kleine dingetjes. Die rottige boodschappen komen morgen weer en morgen ook ff naar het tuincentrum, want binnen moeten we wat nieuwe planten hebben want er hebben een stel t niet overleeft Voor t eten vanavond heb ik geen idee, denk simpel soep want vriendlief zal wel weer erg laat thuis zijn.... Pffff wel vermoeiend hoor dat vroege op en late thuis. Maar nog een week ongeveer en dan heeft hij t weer iets rustiger.
Heeee meiden, Hoe was jullie dag? Hier zoals ik vanochtend al dacht, een rustig dagje. Dus heb nog lekker een tijdje aan mijn boekje kunnen werken. Ik schiet al redelijk op. Vriend was inderdaad weer tegen 19.30 thuis. We zitten nu gewoon lekker tv te kijken en hij ziet eruit aslof hij elk moment weer in slaap kan vallen Morgen gaat de wekker weer om half zes En ik wil morgen tegen 8 uur weg rijden voor de boodschappen want om 10 uur krijg ik ff iemand op de koffie. En voor die tijd wil ik de boel binnen hebben. Als de koffiedrinker weer weg is dan nog ff naar het tuincentrum en voer halen voor de hond. En dan zien we verder wel weer.... Maar nu eerst nog lekker een beetje bankhangen
Goeiemorgen Dames, Catje, ik ben ook de ene keer meer emotioneel dan de andere periode, dat heeft idd iedereen. Wat goed dat je zo opschiet met je boek. Zo jij moet vroeg op! Veel plezier met je koffie drinker Jeandine, lekker dat jullie zo enthousiast zijn samen, en al veel leuke dingen hebt kunnen kopen, denk als je eenmaal begint ... Hahaha wat grappig dat je eerder weg ging op de verjaardag, snap dat je zusje dacht huh nu al, maar het is voor een goed doel Hopelijk is het snel raak!!! De keuken is al binnen Kan niet wachten tot het allemaal af is en ik lekker kan gaan koken in mijn nieuwe keukentje!! Bedankt voor de Felicitaties! Er komen wat mensen een bakkie doen, maar niet te veel want we zitten midden in de verbouwing natuurlijk, eigenlijk is het helemaal niet handig!!! In de avond gaan wij lekker uiteten met mijn schoonouders en mijn moeder en vriend, zin in! Vandaag lekker thuis, en ga er lekker van genieten! Vanavond koken bij mijn schoonouders, ga lekker bami maken Wat brengt jullie de dag?
Goedemorgen meiden Moederworden, het weekend gaan ze beginnen mt plaatsen van de keuken toch? Kan me goed voorstellen dat je niet kan wachten tot hij klaar is. Ow gezellig uit eten en mensen die ff langs komen. Het hoeft ook niet groots om het toch heel gezellig te hebben he En hoe voelen alle zwangere zich? En Bam hoe is het met jou? Hier gaat t zijn gangetje, gelukkig een stuk minder emotioneel. Gister geklust met mijn liefje, en vanmorgen werd ik wakker en was ik even misselijk. Gelijk schoot t door mijn hoofd, zou t al. Maar natuurlijk zou t niet al zou een beetje vlug zijn en heb mijn ei bij mijn weten nog niet eens gehad. Hoezo er toch stiekem erg veel mee bezig Mijn plannen van gister om om 8 uur bij de winkel voor boodschappen te zijn, zijn mislukt was veel te sloom, dus heb lekker op de bank nog een beetje liggen slapen. En nu komt een vriendin zo koffie drinken, en dan ga ik daarna wel. Nog geen idee wat ik vanavond ga eten, iets makkelijks denk ik.
Goedemorgen lieverds! Hier gaat alles goed! Ik merk wel dat ik aan het einde van de dag toch wel veel meer moe ben dan normaal. Af en toe wat lichte misselijkheidsvlaagjes maar verder niks te klagen ( afkloppen! ) en s'ochtends wel moeilijk mijn bed uitkomen, maarja Eva moet naar school hè haha. Aanstaande dinsdag de 16 e komt moeders voor moeders hier langs. Best een beetje spannend. Heb al gestofzogen en gedweild hier, en zit nu alweer te gapen op de bank haha. Straks nog even de kattenbakken doen in mijn Sars uniform en dan moet Eva weer gehaald worden.
Hoi allemaal, Ik lees wel alles mee, maar niet zoveel tijd om overal op te reageren.. (sorry) Hier zijn ze sinds maandag bezig met de badkamer.. en dinsdag was ik al gesloopt en had ik vooral huil buien als ik even uit het huis was! Wat voel ik mij niet fijn nu zeg thuis, ik ben net een vreemde hier! Heb die dinsdag bij mijn ouders geslapen, die man een sleutel gegeven zodat ik even voor mijzelf kon zorgen en uit kon slapen! Ik ben zo blij als deze 2,5 week voorbij zijn! pff.. Maarja je moet zo zien er komt iets moois voor terug We hebben wel veel geklust deze maand maar of het geholpen heeft... geen idee duurt nog zeker 10 dagen! Ik denk aan jullie! tot snel weer als ik wat meer tijd/energie heb! Kus Annemarie
Lieve Nath, ja zo'n kleintje is hard werken voor je lijf he, daar wordt je moe van Hoe vindt Eva het om grote zus te worden? Hee Annemarie, maak je nou maar er niet druk om dat je ff wat minder reageerd. Zorg eerst er maar voor dat je je weer helemaal goed voelt. Hoop voor je dat de verbouwing om vliegt. En natuurlijk dat je straks positief test. Sterkte met je huis. En houd maar goed voor je wat je er voor terug krijgt.
hey dames ben druk bezig met verhuizen zat allemaal wat tegen was geen wc geen keuken en kon dus nog niet beginnen met de vloer leggen. heb gelukkig geen last gehad van mn pols dus dat zat wel mee. vandaag bij tandarts geweest en door mij loopt die beste man nu een half uur uit. hihi. en daarna mezelf ff laten verwennen door de kapper. ik hoef me niet druk te maken wat ik ga eten want eet nu eerst bij mijn ouders. verder wat baby's betreft vanacht ongi geworden dus kan deze maand starten met mn traject. yes
Catje, Eva weet het nog niet. We willen het pas vertellen als we sowieso de 12 weken voorbij zijn. Ze wil al zo graag een broertje of zusje dus maakt het onverhoopt nog fout gaat dan verheugd ze zich op iets wat dan níet zal komen, maak haar dan maar eens wijs dat ze nog even geen broertje of zusje krijgt...
Bam, wat fijn dat je geen last hebt gehad met je pols Maar hoe zit t nu dan met de wc en de keuken? Want zonder keuken kun je nog een tijdje, maar zonder wc..... zeker als je traject in een keer slaagt zwangere vrouwen plassen de hele dag zeggen ze toch of is dat inmiddels allemaal geregeld? Eet lekker bij je ouders En natuurlijk sterkte met t verder verhuizen. Wat heerlijk dat je deze maand mag beginnen, ik hoop echt op een keer raak Ga hard voor je duimen. Nath, ja das helemaal waar. Helemaal niet aan gedacht. Dom dom dom Nou dan ken ik een heel blij meisje als ze t over een paar week hoort Is t nu niet moeilijk om dan "gewoon' te doen? Ik zou volgens mij de hele dag dom lopen te stralen
Bam, gelukkig zitten de wc en de keuken er nu in dan. Dan hoop ik dat je verwarming t ook vlug gaat doen, is zo koud zonder Ik heb tenminste zo in de avond de verwarming vaak al wat aan....
Goeiemorgen meiden, soms lees ik terug en dan staan mijn berichtjes er ineens niet tussen heel vaag! BAM wat fijn dat je pols zo goed is gegaan, en wat een heerlijk vooruitzicht voor straks! ik duim ook mee voor je en voor ons die nog niet zwanger zijn! Nath wat heerlijk dat Eva nu lekker bij jullie is, hoe vind ze het in haar nieuwe thuis en op haar nieuwe school? Hopelijk gaat dat goed, ben blij voor jou dat je weinig klachten hebt tot nu toe houden zo Ik snap dat je het haar pas verteld als jeullie er zeker van zijn! En wat zal ze dan blij zijn! Catje hoe is het met jou? Hoe voel je je? Hier gaat alles goed, de keuken gaat er morgen in zo blij, want ook ik ken mijn huis niet meer, zal blij zijn als de rommel weer weg is. Vandaag op gesprek bij het UWV ze hebben werk voor me gevonden, administratief licht werk, ben benieuwd!!! Heb er zon zin in om weer het normale leventje op te pakken, en ook omdat we bezig zijn voor een kleine is het toch fijn als je wat verdient en niet je gespaarde geld hoeft te gebruiken om het maandelijks te redden! Ik hou jullie op de hoogte fijne dag dames!
Haha nee niet moeilijk , we hebben het eergisteren aan de rest van de directe familie verteld, allemaal superleuke reacties! Dus Johan zei Aaahw zullen we het Eva vertellen? Ik zei Neeee Johan dat kunnen we echt nog niet maken! Tuurlijk wil ik het haar vertellen maar wat als het fout gaat? Dan begrijpt ze niet dat er ineens geen broertje of zusje meer komt. Eerst de echo maar eens afwachten op 19 nov pas en dan kunnen we het wel aan haar vertellen. Ik heb ook echt al een darmenbuikje. S'ochtends niks, smiddags wat boller en savonds alsof ik een voetbal in heb geslikt hahahaha. Eva doet het goed op school en vindt het ook superleuk. Alleen heeft ze deze week al 4 x in haar broek geplast. Doet ze al maanden hoor. Gewoon expres, negatieve aandacht vragen. En op school heeft ze natuurlijk geen 1 op 1 begeleiding dus lekker makkelijk om in haar broek te piesen. Hopeloos. Ik had een catalogus van de babydump aangevraagd, zaten er gratis sokjes bij. Ds dat lag op tafel toen ze thuiskwam. Voor wie zijn die sokjes? Voor een baby, Eva. Welke baby dan? Die ken jij niet , Eef. Hoe heet die baby dan? Weet ik nog niet. Hahahahaha