Haha dat is wel grappig, ja joh ze zijn slimmer dan je denkt! Hopelijk gaat dat plassen nu ook snel over, als ze langer de zelfde situatie gewend is, en zelf ook rust vind.
Haha erg he. Niet normaal. En sochtends een platte buik zoals normaal. Deze is einde vd middag genomen, dus savonds is hij nog erger. Gekke darmen
Mooi hoor nath, ik heb er ook een béétje last van. Dacht al dat ik gek werd. Vandaag heb ik even een offday. Ben moe en voel me niet heel erg lekker, last van verkoudheid en me maag, dus ik zit lekker in me thuisbroej op de bank en zl is lekker zelf aan t spelen. Heb wel even zijn haren geknipt net want was wel nodig. Ik moet nog 2 weken wachten op mn eerste echo. Spannend. Ik hoop dat alles goed is. We hebben het ook nog aan niemand iets verteld. Heel lastig! Maar ben ook bang voor de reacties. Ik hoop dat t met jullie ook allemaal goed gaat. Ik lees wel mee maar reageer niet zo actief sorry. Moederworden wat fijn dat ze iets voor je gevonden hebben!
Nou je mag best ruilen hoor, maar dan krijg je de rest er ook bij. Ik heb t antifosfolipiden syndroom. Dus ik heb extra controles.zo om de week. Maar moet ook iedere dag een spuit in me buik/benen zetten. Plus alle extra enge dingen die erbij horen. Als je het wilt weten kan je op anti fosfolipidensyndroom en zwangerschap googlen. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken en er niet mee bezig te zijn. Maar ik kan me herinneren dat ik bij mijn zoontje ook zo lang moest wachten. En toen had ik eindelijk de echo bleek ik een week minder ver te zijn dan ik dacht. Balen! Maar goed nu een gezonde eigenwijze peuter rond lopen.dus allemaal goed gekomen. Voel je je Veder wel goed?
Moederworden, hoe is je gesprek gegaan? Ben heel benieuwd Dus het einde met de keuken is inzicht? Wel lekker hoor dat je huis straks gewoon je huis weer is. Nath, whahahahhaha mooi van die sokjes en je hebt geen woord tegen dr gelogen. Ze zijn voor een baby die zij niet kent en waar van je de naam nog niet weet Als je je buik zo ziet zou je zeggen dat je al veel verder bent dan een aantal weken maar je moet dus nog ff flink geduld hebben voor je je echo krijgt.... Chicca, ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt. Maar ja soms horen die dagen er gewoon bij denk ik. Gewoon even aan toegeven en lekker rustig aan doen. Oei een spuit zelf zetten lijkt me vreselijk (ben extreem bang voor naalden) Moet je dat nu elke dag of alleen tijdens je zwangerschap? Hier gaat t weer zijn gangetje. Vanmorgen lekker gesjopt Mijn broeken konden nu echt niet meer. Gister tijdens t boodschappen doen zakte mijn broek elke keer bijna van mijn kont Dus vandaag een berg broeken gekocht, 2 nieuwe bh's en een fleece vest. Dus heb mezelf even goed in het nieuw gestoken En daarna druk aan t poetsen gegaan. En wat plantjes geplant voor in de woonkamer. Stom he, je plant drie nieuwe plantjes en de kamer ziet er gelijk weer anders uit En nu ff rust tot ik straks weer ga koken Wat gaan jullie eten? Wij eten broodje hamburger en salade
Aah oke chicca, sorry ! t komt allemaal goed met je beebje, daar geloof ik in! Haha cadje idd ! Heb niks gelogen heb van een dame hier van t forum een heel kledingpakket overgenomen en vandaag binnengekregen! Heleboel rompertjes sokjes truitjes etc! Superleuk! En nu stop ik even met kopen haha, vanavond halen we de babykamer op! Net even op bed gelegen, jeetje wat ben ik moe. Maar verder voel ik me prima hoor zo de frituurpan aanzetten en dan lekker een frituuravondje. Patatjes en lekkere snacks. Dan wordt Eva opgehaald door haar moeder voor t weekend en dan een busje halen bij mijn schoonvader, babykamer halen, stallen bij mijn schoonouders op de boerderij en dan daarna niks meer. Vroeg op bed en eindelijk weer eens uitslapen morgen! Woehoe!
Klinkt als een lekkere avond En uitslapen kan vast geen kwaad Lijkt me echt heerlijk om al die spulletjes gewoon te kunnen kopen, ookal moet je nog oppassen dat Eva ze niet ziet Gewoon t idee dat je ze koopt voor iets dat steeds een beetje groter wordt in je.... Geniet lekker van je avond meis
Geeft niks, kan jij niks aan doen. Ik probeer er ook zo positief mogelijk in te blijven maar zal blij zijn als ik leven voel. Je bent al lekker aan het shoppen! Leuk hoor! Ik heb nog niks durven kopen en heb natuurlijk al veel van mijn mannetje. @ cat, nee hoor gelukkig niet. Ik moet alleen tijdens me zwangerschap en waarschijnlijk tijdens de borstvoeding spuiten. Het lastige is ook dat mijn man me niet kan helpen, die heeft ook zo'n hekel aan naalden dus moet t echt zelf doen. Maar tot nu toe gaat t wel. Wat blauwe plekken maar hoort erbij. ik ga trouwens lasagne eten. Fijn weekend meiden.
Goeiemorgen meiden! Wat veel gesproken gezellig Lieve Nath wat een mooi klein buikje zo s'avonds Wat super leuk dat je kleding hebt over kunnen kopen, en het ook nog eens leuk is, lekker om uit te pakken dan hè! Chicca, hopelijk voel je je vandaag beter? Wat is de reden dat je bang bent om het te vertellen? Wat vervelend...van die spuiten, maar je bent het waarschijnlijk al gewend. Ik heb mezelf ook moeten spuiten na een ongeval, gelukkig was ik ook niet bang voor naalden. Hoi Catje gesprek is goed gegaan , ze hebben een werk en leer vacature 1 dag naar school 4 dagen werken, nu ze mij gezien heeft gaat ze mij daar voor, voorstellen. Lijkt me wel leuk helemaal omdat ik dan alsnog een diploma kan halen, dat lijt me heel fijn. De keuken zijn ze nu mee bezig, als i'm het moet geloven zit hij er vanavond al helemaal in zo leuk! Jeetje cat lekker geshopt dus, ben je zo afgevallen? Nooit erg toch?! Hoe voel je, je verders? Ik had gister lekker een avondje met een vriendin, wat geeft een mens gezellige avondjes toch weer energie hè! Ik moet shoppen voor een spijkerbroek vandaag, ben in 2 weken tijd uit 3 broeken gescheurd hahaha Jullie nog leuke plannen dit weekeind? Geniet er in iedergeval van!
Chicca, pffffffffff vind t echt heldhaftig en knap dat je dat durft. Ik krijg al plaatsvervangdende angst kriebels als ik dat lees van jou. Maar soms moet je iets overwinnen voor het geen je graag wil. Maar toch..... echt heel erg knap dat je t kan. Moederworden, ow dat zou fijn zijn als hij er vandaag in zit. Dan alleen de afwerking nog toch? En dan heb je je huis weer terug? Ow dat klinkt wel goed werken en leren.... Wat goed ook dat je er echt weer zin in hebt, hoop echt dat je dan vlug er mee aan de gang kan. Ja ik ben flink afgevallen maar ben er nog niet. Maar ja dat ik al nieuwe broeken moet kopen is altijd goed. En sjoppen kan nooit kwaad he Verder voel ik me vandaag wel goed. We gaan straks even kijken voor de badkamer en vanavond langs vrienden, met een kindje van 3. Zo'n schatje, als we daar binnen komen verschijnt er een oprecht grote glimlach spreid ze haar armpjes uit en roept heel hard: caaaaaaaaaaaaaaaaaat. En daarna krijgt ze een aanval van verlegenheid en dat duurt vaak 10 minuutjes en dan begint ze te kletsen tot ze naar bed gebracht wordt Dus je snapt dat ik wel zin heb in vanavond En morgen weer een gewoon rustig dagje, zodat mijn vriend rust heeft voor de volgende drukke week weer voor de boeg ligt. Ja soms geven leuke gezellige avonden meer energie dan een nacht goed slapen Moederworden geniet ook lekker van je weekend en van t sjoppen En rest van de meiden natuurlijk ook lekker genieten van jullie weekend. Nath, en hoe was het uitslapen?
Hee meiden, zo ben net thuis nog ff wat drinken en dan naar bed. Morgen hoop ik een beetje uitslapen en dan hoef ik morgen alleen maar wat te strijken. Voor nu ga ik lekker slapen. Slaap lekker allemaal Ow moederworden hoe is t afgelopen met je keuken? Zit hij erin?
De keuken zit erin, nu is mijn lief bezig met gas aan sluiten water doet het al! Hij id zo mooi geworden echt te gek. Net thuis mijn verjaardag bij mijn. Schoonouders gevierd en vanavond nog lekker uit eten! En dan is het weer voorbij, ben enorm verwend hartstikke leuk. Morgen ga ik opruimen en hopelijk is het dan snel weer normaal in huis! Heerlijk Jullie meiden een gijn weekeind gehad? Ik ga nu ff liggen enorm last van mijn eierstokken. Fijne avond nog meiden liefs
Moederworden, goedzo je moet ook verwend worden eet lekker straks. Owwwww wat fijn dat de keuken er in zit. Zul je je vlug weer lekker voelen in je eigen huisje Last van je eierstokken, betekend dat dan dat je ei springt of gewoon pijn? Hier een rustig zondagje gehad, heb zelfs niet eens gestreken Morgen weer naar de kaakchirurg, laatste verstandskies.... bleeeeh maar goed moet even. Al 2 dagen misselijk krijg van verschillende mensen de vraag of ik zwanger ben maar das vrij onmogelijk. Zelfs mijn vriend keek me gister onderzoekend aan en vroeg of ik misschien zwanger was. Whahahahahaha, ik moet nog een week ongeveer tot mijn ei Net gegeten, en vanavond beetje bankhangen en tv kijken.
Moederworden, ik zou zweren dat ik je in een eerdere reactie al gefeliciteerd had met je verjaardag, Maar ik zit eens terug te lezen en kan het echt niet vinden. Dus als nog GEFELICITEERD. En sorry dat ik dat niet eerder heb gezegt ik schaam me diep. Zo afgelopen nacht bijna geen oog dicht gedaan, moet weer naar de kaakchirurg. Zo stom dat ik er na 3 x nog steeds schijtsbenouwd voor ben Maar probeer maar hard te denken dat het over 2 uurtjes er vast al weer over. Maar ikheb tril handjes zo eng vind ik t..... Jullie alle een fijne dag. Wat gaan jullie doen allemaal?
Moederworden wat fijn dat de keuken erin zit...! En nog gefeliciteerd met je verjaardag Catje, hihi misschien ben je ook wel zwanger wie zal het zeggen. Hier weer vroeg op vanwege die badkamer man... Het is wel even wennen maar begin mijn ritme steeds meer te vinden. Hier nog helemaal geen kwaaltjes ofzo dus ben bang dat deze ronde niet is gelukt. Volgende week weet ik het antwoord... Nu maar even rustig broodje eten en wat tv kijken. Fijne dag allemaal! Xxx Annemarie
Hee Annemarie, wat fijn dat je wat meer je draai kan vinden Voor het zelfde geld ben je juist wel zwanger omdat je geen kwaaltjes hebt, nog ff geduld Alleen das moeilijk he al dat wachten. Ik zwanger, denk niet dat dat al kan moet mijn ei nog hebben kommend weekend maar eens goed klussen Zo laatste kies is er uit,ik ben er helemaal klaar mee. Nog paar dagen na pijn en dan is het echt klaar. Maar ik heb ibru dus kom het wel weer door. Vandaag alleen wat wassen en wat strijken en verder een beetje rustig aan doen. Misschien nog wat beeb spullen kijken
Verslavend he baby spullen haha! Ik moet mij echt inhouden! Wil mijzelf ook niet gek maken! Misschien duurt het nog een jaar! Want ja we moeten wel reëel blijven. Hier trouwens een foto van hoe het er nu uit ziet. Xxx