Good Morning Ladies! Moederworden: Gefeliciteerd! Cat: gelukkig is je laatste kies eruit nu hopen dat je niet te veel napijn hebt! Annemarie: Ben benieuwd hoe het gaat worden! Wij zijn van het weekend bezig geweest met verbouwklussen! Had ik gekloof ik al eerder verteld ? zal zo een foto plaatsen als dat lukt moet de foto zo gaan photoshoppen om te kijken of we het hele gebeuren wit gaan verven of grijs. Ben sinds donderdag strontverkouden en wordt er helemaal gek van, maar durf verder geen medicijnen te nemen. Dus spuit alleen af en toe mijn neus uit met zoutoplossing. En heel veel fruit eten en water drinken. Voor as zaterdag mag ik weer een taart gaan maken, voor het oppaskindje van mijn moeder die dan 3 jaar wordt. Moet daarvoor nog een paar spulletjes halen, maar dat doe ik morgen of woensdag wel. Verder vandaag niet zo heel veel doen. Ben lekker vrij altijd op maandag. Misschien alvast mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag maken (is pas over 2 maanden maar dan heb ik al wat!) En een beetje verslaafd babyspul kijken Ik zit nu op dag 25 en eind deze week is mijn NOD maar ben best wel een beetje zenuwachtig! Probber er niet te veel aan te denken maar elke keer als ik naar de wc ben geweest kijk ik achterom of ik niet gevolgd wordt door de rode duivels! Ga nu even lekker een bakje thee zetten en een aflevering Parenthood kijken terwijl ik wat was opvouw! (Ik doe altijd multitasking! ) Liefs weer
Jeanine, ik hoop dat je ej vlug weer helemaal goed voelt. En viamientjes kunnen nooit kwaad Tape mijn vingers weer in en ga hard voor je duimen. Nog even geduld en dan testen, spannend he al dat wachten.... Geniet lekker van je rustige dagje en neem t er maar ff van en succes met de taart
Hoi meiden bedankt voor de felicitaties! Cat hoe is het gegaan bij de kaakchirurg? En hoe staat het er voor met de badkamer, al wat uit kunnen zoeken? Flink klussen dus deze maand! Jean ik ben ook elke keer zenuwachtig haha Nog 8 dagen voor Nod ik ben benieuwd, we kunnen niks anders dan wachten hè! Ik heb ook geen rare dingen deze maand, terwijl ik dat vorige maand wel had, nou afwachten maar. Geniet lekker van je dagje vrij. Ik heb vandaag de keuken ingeruimd nu helemaal kapot, wat een werk zeg! Maar o ben zo blij wat een heerlijke keuken nu en alles nieuw. Zal volgende x ff een foto plaatsen. Doe nu ff lekker niks meer verder, spaghetti saus uit de vriezer gehaald, ff lekker makkelijk vanavond, wat eten jullie? Liefs
Moederworden, en hoe was het koken in je nieuwe keuken? Lekker weer he je eigen huisje terug. Kaakchirurg was eigenlijk zo klaar, maar ja de zenuwen vooraf waren wel minder. Had de hele nacht niet geslapen Ja we hebben een nieuwe wasbak uitgezocht voor de badkamer, en nu aankomende zaterdag afspraak om te kijken of alles mogelijk is omdat we t onderkastje dat we nu hebben willen houden. Maar ja dan moet de wastafel die we willen er wel oppassen Ja ik hoop dat we komend weekend lekker kunnen klussen vriendlief maar extra lief aankijken Zo voor jullie die op je NOD aan t wachten zijn heb ik mijn vingers goed ingetaped en ben ik aan het duimen Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik doe vandaag weinig, misschien keuken een beetje opruimen en wat wassen. En ik ga verder met mijn boekje, laatste keer dat ik er zelf nog veranderingen in aan breng. Daarna mag mijn vriend hem door lezen of hij er nog fouten inziet, en dan gaat ie naar een vriendin van een vriendin die nederlands heeft gestuurd. En dan ga ik hem sturen naar uitgevers en misschien een paar zelf uitbrengen en kijken wat vrienden er van vinden..... Dus hele drukke dag
Zeker drukke dag Cat haha, leuk dat je boek bijna af is! En hopelijk krijg je je mannetje zover om nog ff te klusse. Blij voor je dat het er op zit bij de kaakchirurg Koken in mijn nieuwe keuken is heerlijk!!! Zo blij mee! Ik ben nu aan het sporten, zo thuis douche hondje lopen en misschien dat een vriendin ff langs komt. Al het gereedschap ligt nog in de huiskamer pad als dat weg is kan ik alles doen, dus ook ik moet vriend lief aan kijken! Soms moeilijk als je zelf niet werkt en hij 5 dagen in de week en oom nog vaag in de avond, hebben jullie ook wel eens last van dat schuld gevoel? De gene die niet werken dan...
Moederworden, ja ik ken dat schuld gevoel heel goed. Zeker als hij dan al op de bank in slaap valt. Dan wil het klussen wel eens minder zijn dan ik wil Of bedoel je nu het echte klussen in huis ? En gebruik ik alleen mijn dirty mind weer
hoi meiden, Nou ik ben vanmorgen toch maar even naar het vrijwilligers werk gegaan. Ik was het "verplichtte" thuis zitten echt even zat. moederworden, soms voel ik mij wel schuldig, maar mijn man weet ook dat ik nu meer doe (met het huishouden enzo) dan als ik ga werken, dus in dat opzicht vind hij het ideaal zo dat het op deze mannier kan. En zolang wij daar beide een goed gevoel over hebben voel ik mij niet schuldig. Wel is het voor mij een stuk lastiger dan voor hem en dat heeft dan meer te maken met dat ik mij soms thuis zo nutteloos kan voelen. Nu lekker even niks doen en maar een beetje tv kijken. Fijne middag nog xxx Annemarie
O gelukkig jullie begrijpen het! Ja mijn vriend vind het ook helemaal niet erg, hij weet waardoor het komt en neemt mij dan ook gelukkig serieus, en hij vind het top dat het eten klaar staat als hij thuis komt en alles weer schoon is! Het is idd het gevoel van nutteloos zijn naar jezelf toe, wat eigenlijk dus helemaal niet zo is want we doen genoeg, maar af en toe verveeld het gewoon. Maar straks met een kleintje niet meer, en dan lijkt me werken huishouden en baby wel wat te zwaar, dus als we het nu zo redden, waarom niet! Wel net aan helaas, het os niet meer roekeloos uitgeven hier, sinds ik niet meer werk. Maar kan wel mijn rug rust geven en dat is wel belangrijk! Wel top dat die jongens het begrijpen, goeie mannen hebben we toch ook he !? haha catje nee niet op die manier! Hihi
Hallo lieve dames! Vandaag MvM hier gehad, en ik mocht daarna al gelijk beginnen met plassen. Elke dinsdag worden de kratjes hier opgehaald en krijg ik weer nieuwe. De mooie test van MvM zal ik even via m'n telefoon uploaden. Verder een armbandje gekregen, tijdschrift, folders en wanneer ik klaar ben nog een fijn badlaken voor de baby waar je hem in kan wikkelen. Aanstaande vrijdagochtend gaan we zelf een termijnbepaling laten doen in Zwolle. Heel vervelend als je tegen iedereen moet zeggen dat je niet weet hoe ver je bent en de situatie uit moet leggen van het ontpillen en positief testen midden in een cyclus. Aangezien ik 19 nov pas mag komen voor de eerste echo bij de verloskundige, gaan we vrijdagochtend op eigen kosten er een laten maken. Hebben we iig wat zekerheid....
Vrijdag wat spannend!' Ik snap dat jullie zekerheid willen. Hoe voel je je verder? Welterusten alle meiden! Liefs
Goedemorgen moederworden Voel me op zich wel redelijk .. Ben een beetje ziek. En heb veel last van duizeligheid ... Maar verder gaat t prima Hoe is het met jullie allemaal? Ik ga vandaag lekker uitzieken, Eva is ook ziek dus die ligt met haar kussen en deken op de bank. Met een dosis neusspray, hoestdrank en sinaspril
Nath, ow das minder ziek zijn ik hoop dat je je vlug weer beter voelt. Beterschap. He wat doen moeders voor moeders eigenlijk? Ken de naam wel maar heb geen idee wat ze doen.... Vrijdag wat spannend zeg, ben heel benieuwd. Kan me goed voorstellen dat je het graag wil weten Pfff ik ben echt een jankerd Had barbies baby gister opgenomen en heb dat nu net gekeken. Nou ik had de tranen in de ogen, zo lief dat kleintje Wat zijn jullie plannen voor de rest van de dag? Behalve Nath, want jij moet eerst maar lekker uitzieken Ik heb vandaag nog een rustig dagje, voel me niet helemaal goed nog na t trekken van mijn kies. Voelde me gister beter.... Maar goed weet waar t van komt en t is morgen wel weer weg. Fijne dag allemaal
Good Morning! Ik ben ook al een weekje lekker aan het snotteren en hoesten. Ben zenuwachtig voor mijn NOD en wil er niet aan denken! Ik ga zo de boekenkasten weer inruimen lekker de radio aan en meezingen gedachten weg van die stomme NOD En ik hoop heel hard dat het DROOG wordt buiten! Ik moet nog werken en ik moet nog op de fiets richting de taartwinkel om wat spullen te halen voor de taart die ik vrijdag ga maken! Fijne dag allemaal!
Hey cat leuk was barbie weer he, vind het gewoon jammer dat het is afgelopen! Mooi kindje dat zeker! Sterkte met je kies vandaag! Jean nog ren ziekjes nou succes met je boekenkast heerlijk zo met de muziek hard aan, ff je gedachte weg van NOD je hebt gelijk, wanneer is jou NOD? Mijne over 6 dagen altijd weer spannend maar heb deze maand niks dat ik denk dat het raak zal zijn dus dat maakt me rustiger dan vorrige maand gelukkig. Neem aan dat ik gewoon netjes ongesteld ga worden eigenlijk. Ik ga nu ff bakkie doen bij een vriendin, in de middag komt mijn moeder en wil ff vriend lief zijn kleding kast opruimen gister mijne gedaan heerlijk dat opruimen maakt je hoofd lekker leeg! Fijne dag weer!
Jeanine, ik hoop dat jij je ook vlug beter voelt. En dat je je een beetje kan afleiden tot je NOD. Spannend he dat wachten, soms een beetje te spannend. Hier is het droog, maar hoef niet naar buiten dus zal een beetje droogte jou kant op sturen Ow en succes met de boekenkast Nath, net ff gekeken bij moeders voor moeders. Lijkt wel heel goed wat ze doen. Zal ze in mijn achterhoofd houden voor als ik ooit een keer zwanger word. Moederworden, was t de laatste aflevering? Das wel jammer. Ach ja komt wel goed met de kies. Morgen voel ik me vast wel weer beter. Fijn kan opruimen zijn he. Ik wil zodra ik me weer gewoon goed voel me eens storten op de zolder. Daar moet echt wat aan gedaan worden. En we hebben een stuk daar staan allemaal marktplaats spullen en die moet ik nog op de foto zetten en dan hoop ik verkopen. Ja en mijn kledingkast kan ook wel een opruimbeurt gebruiken Maar goed eerst me weer wat minder bleeeeeeeh voelen Moederworden veel plezier met je vriendin
Grappig dat er meerdere bijna hun NOD hebben die van mij is 21 okt. dus over 4 daagjes. Maar ook ik voel helemaal niks, terwijl al die andere keren was ik super misselijk, gevoelige tepels , krampen enz. Dus nou we zullen zien. Nu gauw naar mijn ouders (door de regen fietsen ) en even heerlijk genieten van een warm bad ! xxxx fijne avond