Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Annemarie, he wat naar joh dat de duivels toch hebben door gezet. Lijkt me erg moeilijk als je vaak alleen bent terwijl je wens zo groot is.
    Snap goed dat je je gedachtes ergens anders op probeerd te krijgen, en straks lekker en veel badderen ;)

Jeanine, ik ben heel beneiuwd. Zal heel hard voor je duimen :) en houd ons op de hoogte he.

Moederworden, dus je weekend met eters is geslaagd :) en heb je zelf ook genoten van de fondue? :D
    Ik ga ook voor jou duimen.
    En ik heb op dit forum al verschillende keren gelezen van meiden die altijd van alles voelde tot de maand dat ze echt zwanger waren.... Dus je weet nooit :p

Wij hebben vanavond restjes van het gourmetten van gisteren gegeten.... En nu zitten we een flauwe film op net5 te kijken. Met allemaal honden :D

2. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    hey meiden
    balen voor je annemarie,
    jeanine ben voor je aan het duimen voor een posi test.
    @ego heb vrijdag toch maar wel de kliniek gebeld en kon 's avonds al terecht, moet nu as vrijdag weer erheen dan gaan ze met een ego kijken hoe groot mn ei is en daarna mag ik met ovu testen kijken wanneer mn eisprong is en zodra ik een posi test heb moet ik bellen en krijg ik mn iui nou hoop ik alleen niet dat dat volgende week maandag is want dan ga ik met mn zus naar plien en bianca (mijn verjaardagkado voor haar) maar ja ik moet eerst wachten. fijne avond verder

3. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Bam, wat spannend dat t steeds dichter bij komt :) Hoop echt voor je dat het in een keer lukt.

He meiden, nou is waarschijnlijk niet raar dat ik t weekend wat grieperig was want ik heb een soort van alergische reactie op de ibruprofen. een gedeelte van mijn been houd vocht vast. Ja je zou denken dat een heel been dit doet, ne bij mij niet bij mij is het een gedeelte. mijn voet is helemaal normaal,maar vanaf mijn enkel tot ongeveer t midden van mijn onderbeen is een soort van olifats poot en doordat mijn enkel zo dik is, is lopen erg pijnlijk. Staan alleen doet al pijn. Maar goed morgen afspraak met de huisarts.
    Pffff het weekend klaagde ik over griep, was t maar gewoon griep :D
    Deel van het huis heb ik gelukkig al schoon, nu even dat rare been van me rust geven en dan nog een paar dingen doen. Ik hoop vanavond toch te kunnen sporten, maar dat moet ik nog maar zien...

Hoe is t verder met jullie? Allemaal een drukke dag?

4. JeanineD

JeanineD Lid

30 jul 2012
    40
    0
    0
    Rotterdam
    Met mij alles super!!!!!! Vanochtend positief!! getest
    Zal een foto toevoegen als het lukt
    Verder vandaag 2 keer naar de tandarts geweest en mijn verdoving is nog niet uitgewerkt dus zit met een verdoofde smoel hier (zelfs door een rietje drinken gaat bijna niet)
    Verder is hier in mijn dorp is de waterleiding gesprongen vanochtend dus hebben wij advies gekregen om tot en met donderdag het water eerst 3 min te koken. En natuurlijk nergens geen water meer te krijgen, gelukkig heb ik hier en daar nog wel wat flessen staan.
    Ik ben iig erg happy!
    Ga wel morgen nog even een test bij de apotheek halen en vrijdag nog eentje van cb met indicatie doen.
    (kan het toch nog niet helemaal geloven!)
    Verder heeft mannetje deze week avonddienst, (wat dus betekende dat ie er gewoon bij was vanochtend :D ) dus de avonden zijn weer stil (maar niet alleen!)
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/66286-albums10849-picture66984.jpg

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Jeanine, Wooooooooooooooooooooow nou die test mag je volgens mij gewoon geloven hoor :D
    Wat heerlijk voor je. Ik ben echt super blij voor je (waar is die smilie met die grote glimlach toch :p )
    En ook wel fijn dat jij en je mannetje t samen konden bekijken :)
    Ga lekker genieten van het gevoel....

6. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    jeanine gefeliciteerd meid hartstikke mooi
    nu de rest nog.

7. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    He Jean!!!!
    GEFELICITEERD!!
    Super leuk voor jullie geniet er maar lekker van!!!:)

@cat wat apart van je been joh! doe maar lekker rustig aan dan ff!
    en ga vanavond maar lekker op de bankhangen ipv traienen hahah
    Jij hebt ook geen rust in je ... he?!
    Ik ook niet hoor dus herken het maar al te goed.

Hier gaat alles wel goed, nog steeds druk aan het solliciteren maar word er onderhand wel een beetje gek van, want je krijgt nauwelijks wat terug! :s
    Morgen mijn NOD toch wel een beetje spannend.
    Want omdat ik geen werk heb, zit ik nu in een periode dat ik toch een beetje twijfel of het nu wel zo verstandig is om aan een kleine te gaan beginnen, zonder werk :(
    Dubbel gevoel aan de ene kant denk ik van, als ik een baan had, had ik ook geen vastigheid...Tja ik weet het gewoon eventjes niet meer!
    Hahaha erg van die dagen dat je door alles even heel onzeker word

8. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Jeeeh wat goed jeanine, gefeliciteerd!

Catje balen van je been.

9. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Gefeliciteerd jeanine :)
    Wat super goed :D

10. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey meiden,

Nou daar zit ik dan, de komende twee dagen mag ik amper wat doen. Moet mijn been veel rust geven. Mag wel een beetje rommelen in huis maar niet te veel :$ Boodschappen mogen donderdag pas weer en dan rustig aan en voorzichtig. Er zit een ontsteking in mijn been waarschijnlijk als alergische reactie op de ibru-600 die ik heb geslikt voor mijn verstands kiezen. Dus nu de volgende 10 dagen krijg ik een antibiotica en dan moet de pijn en de zwelling minder worden. Vooral de pijn is naar, want op staan doet al zeer en elke stap voelt als een groot mes :(
    Maar goed weet nu in elk geval wat het is en hoop dat t nu vlug minder word.....

11. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Jeetje Cat, dat hoop ik ook voor je!
    Ben je daar dan ineens alergies voor?
    Doe maar lekker rustig aan des te sneller is het beter! ;)
    Ik zat zaterdag nacht met mijn vriend bij het ziekenhuis hij is alergies voor noten en hij had chocola gegeten waar dat dus niet opstond :s gelukkig gaat nu alles beter maar was wel even schrikken hij kreeg bijna geen lucht!
    Vandaag mijn NOD nog niks roods tot nu toe, we wachten rustig af!
    Toch wel een klein beetje nieuwsgierig!
    Haha maar logische hebben we allemaal elke maand he!?
    Ik loop nu met mijn hond heerlijk in het park wat een lekker weer zeg, zonder jas!
    Wat doen jullie? Behalve cat, want jij moet lekker rustig aan doen moeilijk he?:(

12. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Jeetje moederworden, dat is schrikken als je vriend in een keer bijna geen adem meer kan halen :$ Wel fijn dat t nu weer beter gaat.

Nee ik heb een kleine allergie voor ibru bestanddelen. Maar merk er eigenlijk nooit wat van. Slik heel soms wel eens een ibru als we niks anders meer hebben. Maar zo met mijn verstandskiezen vond mijn lijf denk ik even wat te veel :D en is er een ontsteking onstaan.
    Verplicht rustig aan doen is een ramp..... Heb dan ook al het bed verschoond, een was gedraaid en een beetje gestreken. Maar ook in bed gelegen en zit nu al weer anderhalf uur op de bank met t pootje hoog.

Hoe ist met de rode duivels moederworden? Nog niet in zicht? Ik ben hard voor je aan het duimen hoor. Hoop echt dat je na Jeanine een goed bericht hebt en twee mooie strepen :)

Wat gaan jullie vanavond doen? Ik de marathon bank zitten :D

13. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    haha catje, probeer er maar een beetje van te genieten dat bank hangen!
    Ik heb hier nog geen rode duivels, en heb ook nog niet het gevoel dat die er vandaag aankomen, denk dat ik er morgen ochtend misschien wel even een testje uit ga gooien!? ;)
    Ik had net gekookt maar omdat ik het zelf niet zo lekker vond maar een gebakken ei gemaakt met spek haha
    vanavond niet veel doen, ook lekker op de bank hangen.
    straks nog even lopen met mijn hondje...
    Verder helemaal niks!

Jean hoe is het met jou? hoe voel je je ?
    En al iemand het goede nieuws mogen vertellen of nog even wachten?

14. JeanineD

JeanineD Lid

30 jul 2012
    40
    0
    0
    Rotterdam
    Hi Catje wat naar! Hopelijk slaat de antibiotica gauw aan en ben je er snel vanaf!
    En moederworden getver, ik weet hoe het is heb een achternichtje met pinda-allergie en wat raar dat er niet opstond dat er noten in zaten!
    En nath hoe is het met je termijnecho verlopen? Of had je dat al verteld en heb ik er overheen gelezen :S
    Ik heb vanmiddag en vanavond mijn ouders geholpen met de woonkamer leeg halen en behang van de muren scheuren. Donderdag komen ze daar het plafond spuiten.
    Ik vond het wel een beetje zwaar, maar kan moeilijk zeggen ja ik help niet mee want ik ben zwanger.
    We willen het echt pas gaan vertellen als we 12 weken zijn en dat zou met mijn verjaardag (14 dec) zijn! (Hoe leuk is dat!)
    Ik heb wel mijn buurvrouw tevens goede vriendin in vertrouwen genomen, zij is een van de weinige die ik goed ken die al kinderen heeft en het al meegemaakt heeft.
    Verder is het wel moeilijk om je mond te houden hoor :D
    Ik voel me verder wel wat anders, en begin me nu wel moeier te voelen, was vandaag na mn werk erg moe waar ik normaal dus nooit last van heb.
    Sinds vorige week ook een rare smaak in mijn mond en sinds gisteren zere borsten en jeukende tepels en af en toe wat steekjes in mn buik. Oh ja en erg veel plassen.
    Vanmiddag nog een test bij de apotheek gehaald en die kreeg ook 2 streepjes, gewoon even voor de zekerheid en vrijdag gaan we de cb met conceptie-indicatie doen.
    Nu duik ik zo lekker mn bedje in, man komt pas 1.00 thuis van zijn avonddienst, maar ik denk dat ik dan al een poos vertrokken ben.

15. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Jean wat leuk dat je het in ieder geval met je buurvrouw kon delen, op je verjaardag is het zeker leuk dat mooie nieuws te brengen!
    Blij dat het hoed met je gaat, moe heid hoort er bij doe maar rustig aan!
    Haha nog even extra testen, nu weeg je het zeker en vrijdag dan hoe lang al, ben benieuwd! ;)

Slaap lekker Allemaal liefs

16. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Goedemorgen lieve meiden,

Lekker geslapen allemaal? Ik niet geweldig, kon mijn draai niet echt vinden, maar goed dat lukt ook niet meer met zitten :D
    Pffff ik kan best een luie donder zijn :p maar dat verplicht niks doen dat lukt me niet :D
    Vandaag weer een rustig dagje, plantjes krijgen water, wc boven en beneden even schoon maken en de wastafel in de badkamer. En verder komen mijn schoonouders een paar dingetjes brengen die ik vandaag echt nodig heb. Want mag pas morgen weer rustig aan boodschappen doen, maar dan ook echt rustig aan.
    Kortom ik verveel me nu al ;) Nee ik vermaak me wel, denk ik. Maar vind dat verplichte echt erg :$

Jeanine, wat een mooie verrassing voor iedereen zo op jou verjaardag. En als je moe bent maar niet kan zeggen waarom dan zeg je gewoon dat je een hele slechte nacht hebt gehad ;) deed mijn schoonzusje ook, en we zijn er allemaal ingetrapt :D Je laat ons wel weten wat er uit de CB-test komt he.:)

Moederworden? En en en..... Ben heeel benieuwd, hoop het zo voor je :)

Nath, je houd ons wel in spanning hoor :D Hoe was t vrijdag nou? :p Ben zo nieuwsgierig.

17. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi lieve cat,
    Heb met je te doen, ik weet als geen ander hoe het is om verplicht thuis te zitten, nu al 4 maanden bah
    Daarom heb ik maar gesolliciteerd op een callcenter en wat denk je daar ga ik vanavond en morgen avond heen!
    Ben benieuwd het is in ieder geval wat en daar kan ik 4 dagen 4 uur per dag werken!
    Ik weet bijna zeker dat ik ongi ga worden vanochtend een test gedaan maar omo wit dus zal straks wel doorbreken...
    Op naar de volgende ronde!
    Hoe gaat het verder met iedereen?

18. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Moederworden, dat zou wel jammer zijn want elke maand is eigenlijk een te veel. Maar je kan eigenlijk alleen maar ff je rot voelen en dan weer positief door naar de volgende ronde.... ;)
    Oe spannend dus vanavond :) ik zal aan je denken

19. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hallo lieve dames!

Excuses voor de late reactie! Afgelopen dagen heel druk geweest !
    Afgelopen vrijdag de echo gehad , zo onwerkelijk om een klein puntje in je baarmoeder te zien... Volgens de mevr was ik 6 weken dus dat houdt ik dan maar aan vanaf vrijdag, misschien wordt het bij de eerste echo bij de vk nog wel anders, maar dat zie ik dan wel...
    Zal de echo even uploaden hier via mijn mobiel want via de iPad lukt het niet...

Verder is sinds 3 dagen de misselijkheid toegeslagen en met vlagen maakt die mij het leven en eten zuur haha. Zodra ik etensgeuren ruik draait m'n maag om. Wanneer ik eenmaal begonnen ben met eten is het gelijk weer weg....
    Verder flink moe maar niet kunnen slagpen savonds , hoofdpijnen... E op dit moment ook flink verkouden en een gevoel als een vaatdoekje rond te lopen haha.
    Eva heeft herfstvakantie dus is deze week bij haar moeder, an ik even bijtanken!

JeanineD GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!!! Had je al een pb gestuurd op Facebook .... !

20. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hummeltje !

Deel Deze Pagina