Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Wat gaaf Nath! Mooie foto ook!
    Jaja misselijkheid hoort erbij maar niet al te fijn lijkt me.
    Lekker dat je even bij kunt tanken, nu Eva even weg is, helemaal nu!
    Geniet er maar even van.

@ Cat hoop dat wij ook snel een mooie test in handen kunnen hebben ;)
    Hier nog steeds geen rode duiveltjes, mijn lichaam houd me nog even in spanning.
    Zo op naar het callcenter waar ik sollicitatie rondes heb vandaag en morgen. Hopelijk is het wat, en kan ik weer wat centjes verdienen, het is wel perfect voor mijn rug nek, 4 uurtjes per dag bellen, 4 dagen in de week, ben benieuwd ik laat wel weet. Hoe het was!

Jullie nog lekker avondje voor de boeg?
    En cat hoe gaat het met je been

2. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Wat leuk nath zo'n echo helemaal op het begin! Balen van die kwaaltjes maar ja dat hoort er helaas bij.

Xxx Annemarie

3. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Dus was druk bezig met een stuk test, en floep weg was de tekst :(:$ Dus begin maar even opnieuw :p

Heee Nath wat een super foto van je hummel. Lijkt me wel fijn om te weten hoever je nu bent. Wel vervelend van alle kwaaltjes maar aan de andere kant lijkt t mij misschien ook dat je je dan echt zwanger voelt. Wat natuurlijk ook weer een fijn idee is :p
    Geniet lekker van je rust nu je even kan :)

Moederworden, ja onze mooie twee-streeptest komt nog. Misschien bij jou al eerder dan je denkt. Want zolang en er geen rode rduivels zijn blijf ik gewoon hoop voor je houden ;)
    Ik hoop echt dat het callcentre wat voor je gaat zijn en je er vlug aan de gang kan. Geeft je misschien ook weer meer zekerheid als je ook wat centjes verdient ;) En zeker laten weten hoe t was :) Succes in elk geval.

Hier houd ik mezelf zittend of liggend bezig. Maar soms moet ik me ff beheersen om niet te gaan schreeuwen :D Gelukkig mag ik morgen weer rustig aan boodschappen doen. Gelukkig boodschappen doen uit mijn mond :p dat zullen jullie niet vaak horen :D
    Vanavond komt de kapper mijn haar weer een beetje om aan te zien maken :p want dat zit echt voor geen meter meer. En verder zit ik met mijn been op de bank en doe ik weinig....

4. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Lekker de kapper thuis wat een luxe!

Callcenter was niks voor mij je moet bellen (dat wist ik natuurlijk) wel maar ondertussen moet je ook nog allerlei dingen ter gelijke tijd kunnen, en nou is dat niet zo mijn beste kant, ook moet je veel kunnen onthouden en na mijn ongeval is dat nogal lastig voor mij geworden.
    Nou ja ik ben weer een ervaring rijker... positief benaderen he ;)

Nu lekker niks meer doen vanavond, heb zo'n last van mijn rug dus ga al lekker op mijn bedje liggen Brr en ik heb het koud!

Weltrusten dames

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Hmmm moederworden zit je niet echt mee met dat werk he. Maar inderdaad dan weet je nu in lek geval dat dat niks voor je is.
    Toch even een dikke digi-knuffff voor je.

Ja even lekker niks doen in je warme bed kan geen kwaad. Je rug even wat rust gunnen. Hoop dat t morgen weer wat beter voelt.
    Slaap maar lekker vanacht :)

Ik ga ook zo naar bed, mijn been ziet pars en doet veel pijn. Dus ik verhuis wer van de bank naar bed :D

Truste lieve meiden

6. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Nou cat, Pffff ik heb liever die misselijkheid weg ... Erg vervelend ... Voel me er eigenlijk ook totaal niet meer zwanger door hahaha.
    Bij ieder geurtje of gedachten aan eten word ik gelijk misselijk... Ook nu ik dit typ hahahaha jakkes.

Dankjulliewel allemaal!

Moederworden , jammer van het calcentre. Ik solliciteer bij voorbaat daar à niet meer op. Heb t vroeger aantal jaar gedaan, vreselijk...

7. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Goeie morgen!

@ nath goeie keuze van me dus! Haha
    Lijkt me ook heel vervelend die misselijkheid, maar het is voor een goed doel :)

@cat hoe is het met je been al wat minder gezwollen?
    Hoop het voor je, zodat je snel weer je ding kan doen ;)
    Lekker dagje vandaag dames?

Ik heb niks op de planning, misschien dat ik even naar de Ikea ga.

8. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    hey dames
    cat hoe is het met je been?
    moederworden wel een beetje balen dat het niks is geworden.
    nath sterkte met je misselijkheid en ik hoop dat het niet heel lang blijft.
    @ego ik moet zelf morgen voor een ei meting maar had vanochtend al een posi test voor eisprong dus ga tussen de middag maar weer een ovu test doen die ik van de kliniek heb gekregen want dan moet ik maar ff bellen dat het al een iui moet zijn. hoop het wel maar aan de andere kant gaat het ook wel heel snel allemaal hoor ben eind juni voor het eerst op gesprek geweest en dan 3 maand later al mn 1e iui volgens mij gebeurt dat maar bij weinig mensen.

9. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hahha Bama ik herken het zo, als het er eenmaal echt op aan komt word het wel heel spannend he !?
    Maar geniet er maar van, dat je snel aan de beurt bent joh, dit is je wens, en het gaat uitkomen.... :)

10. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Nath, ja ok dat kan ik me ook wel voorstellen. Aan de andere kant lijkt t me ook wel fijn zwangerschapskwaaltjes te voelen. Maar ja dat ben ik :p Maar van alles misselijk worden is als je er last van hebt een ramp ;)

Moederworden, Ikea laat je portemonaie dan maar thuis :p Babyspullen he ;) Nee grapje joh, veel plezier.

Bam, ja wordt nu erg spannend allemaal he. En ook heel echt. Aan de andere kant als je straks een frummel in je buik hebt is een wens van je uitgekomen en ben je denk ik heel erg gelukkig dat het allemaal zo snel is gegaan, en je niet maanden hebt hoeven wachten :)

Ja mijn been.... Rot ding ;)
    Hij is wat dunner....Behalve in de avond. Gister avond wist ik van gekkigheid niet meer hoe ik moest zitten of liggen. Uiteindelijk maar gewoon in bed gaan liggen en dat werkte nog het beste. VAnmorgen leek het echt wat minder dik en strak. Dus ik braaf met pootje op de bank, en ja dat vond de hond leuk dus die er gelijk op hangen :D gelukkig is t geen groot beest :p maar dat voelde ik toch nog wel erg goed, tranen in mijn ogen :$
    Vandaag mocht ik weer rustig aan boodschappen doen, dus hop naar de winkel. Maar halverwege had ik t eigenlijk wel gehad, maar ja je stopt dan ook niet. Dus strompelend door die winkel :) schaamde me dood.
    Vlug naar huis en de meeste boodschappen opgeruimd. Nu zit ik op de bank met pootje omhoog en een lekker paracetamolletje in mijn buik. :D Want de boodschappen waren nog wel wat veel van het goeie, maar goed ze zijn weer binnen.
    Voor de rest vandaag wat kleine dingetjes in huis en verder natuurlijk veel mun been omhoog houden.

Ik denk afgelopen maandag mijn ei gehad te hebben. Had wat korte steekjes aan de rechterkant van mijn navel maar het deed niet zoveel pijn als anders.
    Zou het kunnen omdat mijn ben toen echt heel erg zeer deed dat dat de overhand had?
    Ik hoop ergens wel dat dat mijn ei was, want dan heb ik volgens mij redelijk doelgericht geklust :D en dan zien we over een tijdje wel weer :p zal wel niet maar je weet nooit...

Fijne dag allemaal :)

11. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Altijd positief blijven, misschien was het wel je ei, en had je idd door de pijn in je been daar minder last van dan anders, waar je op let zie of voel je beter!!!
    Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor je ;) duimen maar ik doe met je mee hoor !!

Doe maar lekker rustig aan met je pootje meis, dan is het weer sneller over, overbelasting is niet goed en duurt het niks doen nog langer en dat willen we natuurlijk niet!

Ik krijg straks visite en ben nog niet naar de ikea geweest, eerst maar even mijn huisje gedaan, dus die is weer lekker fris en fruitig heerlijk altijd, nu nog maar even kijken voor leuke vacatures

Fijne dag dames!

12. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Moederworden, ik schaam me diep :):):)
    Ik heb helemaal niet gevraagd hoe t staat met je rode duivels..... :$
    Of heb ik misschien toch wat over het hoofd gezien dat je t wel verteld hebt...
    Maar goed ik hoop dus dat ze er nog niet zijn ;)
    En hoe is t met je rug? Omdat je er zo'n last van had gister.....

13. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Maakt niks uit hihi
    Ze zijn er nog niet, en hoop nu ook echt dat ze weg blijven! :)
    We zullen zien ik hou Jullie zeker op de hoogte!
    Lekker rustig aan gedaan vandaag?

14. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Uhm.... ik heb mijn best gedaan om rustig aan te doen ;)
    Was t gezellig met de visite?

15. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Mooi zo! Ja was gezellig! Had haar al een tijdje niet gezien dus dan heb je genoeg bij te kletsen!

16. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Goedemorgen meiden, lekker geslapen allemaal?
    Hier gaat t iets beter met t pootje, iets minder dik. Maar pijn doet t nog wel, maar ja ook dat gaat wel weer over.
    Vandaag huisje beetje schoon maken zo rustig als ik kan :D en verder maar weer zoveel mogelijk met t pootje omhoog.

Hoe ist verder met jullie?
    En moederworden, de rode duivels?

17. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Hier vooral heel erg moe! Ben het zo zat die badkamer! Maar het word wel wat haha.
    Zal als die af is een foto hierop zetten!

Verder ga ik niet zoveel doen vandaag, gister al heel de woonkamer schoon gemaakt, ja meer kan ik nu niet echt doen helaas!

Fijne dag allemaal!

Kus

18. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Annemarie, hoe lang moet je nog wachten tot het af is? En je je huis weer terug hebt?

Nog kleine twee week tot mijn NOD ben wel erg benieuwd wat er gaat gebeuren ;). Maar aan de andere kant moet ik er ook niet te veel mee bezig zijn. Want ik kn mijn lijf die houd me toch voor de gek. :p
    Maar als er een innesteling zou zijn zou die ongeveer vandaag of morgen moeten zijn, en ben benieuwd of je iets merkt van de innestelling.... Ik denk ergsn van niet.
    Maar ben gewoon er nieuwsgierig wat ik allemaal ga voelen als ik zwanger ben.... en of ik wel wat ga voelen.... Ach ja dat weet ik pas als het echt zover is :D

19. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Ik denk niet dat je er veel van voelt catje, en dan kom je er altijd achteraf pas achter. Vervelend he die wachtweken.
    Hoop snel positieve testen hier voorbij zien komen!
    Knuffel

20. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hallo dames!

Gisteren naar paranormal activity 4 gegaan, wow het engste deel tot nu toe... Ik heb de hele nacht niet geslapen en durfde de slaapkamer niet eens uit haha.

Zometeen is er oktoberfest hier in Dronten, Johan en ik hebben daar vip kaarten voor, dus zitten we lekker tussen de artiesten !
    Oktoberfest Flevoland !

Fijn weekend !

Deel Deze Pagina