Goedemorgen dames, allemaal lekker geslapen? Nath ook weer? Nath, wat vond je van de andere delen van die film? En was oktoberfest leuk? Lukte t een beetje met t wondertje in je? Chicca, hoe gaat t met jou? En met t wondertje in je? Moederworden, hoe is t met de duivels? Wij gaan zometeen onze "zomervakantie' plannen op een reisbureau. Het wordt een lange aparte reis dus moeten we kijken hoe we dat gaan doen. We gaan drie week tot een maand rond trekken door Zweden, Lapland en Noorwegen.... Dus precies kijken wat onze mogelijkheden zijn en wat en hoe en vooral waar we kunnen slapen enzo. Hopen dat t niet te ver lopen is vandaag, want ookal is mijn been gelukkig een stuk minder dik. Het doet bij elke stap nog wel flink zeer. Maar ja ff op mijn kiezen bijten Fijne dag allemaal
He meiden ds. Duivels zijn vanmorgen toch gekomen helaas, was er zo van overtuigd dat ze niet meer zouden komen. Ik ben er gewoon veel te veel mee bezig, ik ga dat deze maand anders aanpakken, geen forums geen Apps enzo gewoon niks ff om wat relaxter te worden. Sorry dames, voor de geen die zwanger zijn een hele goeie zwangerschap en een gezond kind gewenst! En de anderen snel een positieve test! Heel veel liefs!!
Wat vervelend moederworden Balen als ze dan toch opeens komen! Ik denk idd dat ik ook als ik niet meer ongesteld ben even stop met het forum! (zover dat lukt) Succes ieder geval! Hier nog ongeveer een week tot alle puntjes in de badkamer helemaal klaar zijn! Kus Annemarie
Heey moederworden, wat balen meis Misschien wel goed een beetje rust. Soms heb je dat gewoon nodig voor jezelf, een beetje afstand van alles nemen. Wel goed o jezelf passen he. Annemarie, heel veel sterkte nog deze week met je badkamer. En dan heb je lekker je huisje terug met een mooie badkamer waar je lekker van kan genieten.
hey dames balen hoor moederworden kan me heel goed voorstellen dat wanneer je na een paar dagen overtijd toch ongi wordt je in een dip raakt. hopelijk lees je dit nog want we denken alemaal aan je. @ego ben vrijdag voor de meting van mn ei geweest en ook al dacht ik te laat te zijn volgens de echo was ik optijd dus heb gister mn 1e iui gehad moet zeggen prettig is anders maar ja dus nu moet ik wachten tot 12 nov want dan kan ik testen.
Bamapeldoorn, ow wat super goed joh Dus voor jou begint nu het lange wachten.... Zitten we samen op het wachtbankje
Spannend bam Hoop dat je goed nieuws hebt straks! ik ben niet meer ongesteld dus het kan allemaal weer beginnen... Badkamer is bijna klaar! (gelukkig) Vandaag doe ik niet zo veel... het is maar vies weer! wel even boodschappen gedaan en moet straks eigenlijk nog even andere boodschappen halen nog. Maar ik zie wel! anders word dat gewoon morgen. Heb wel al heerlijk van het bad genoten! pff hij is wel erg groot.. ik ben zelf 1,68 ofzo en het bad 1,90 bij 90, dus voel me behoorlijk klein haha! Fijne dag allemaal en zal af en toe wel wat reageren! Kus Annemarie
Annemarie, wat heeeeeeeeeeerlijk dat het klaar is. Lekker je eigen huisje weer helemaal terug. En nu natuurlijk schandelijk genieten van je zwembad Hoe is t met de zwangere onder ons? Ik zit op het wachtbankje en probeer me niet te veel aan te trekken van mijn lijf. Ben erg misselijk met vlagen, zelfs zo dat ik vandaag boven de wc hing sommig eten staat me tegen als ik er aan denk en mijn buik voelt alsof ik een overdossis frisdrank heb gedronken met bubbeltjes..... Maar ik wacht rustig (nou ja doe een poging tot rustig ) mijn NOD af en wil daarna eigenlijk nog een week wachten voor ik ga testen...
Goed voornemen catje, ben benieuwd. Zal voor jullie duimen! Wanneer is je nod? Volgende week toch ergens? Annemarie wat fijn dat je badkamer af is, héérlijk van genieten. Bam. Spannend he die wachtweken. Ik hoop dat t gelukt is. Moederworden. Ik snap wat je bedoeld, ik ben toen gaan tempen zodat ik precies wist wanneer ik ongesteld moest worden, gaf mij meer rust en een bevrucht eitje . Misschien helpt het jou ook. Ik werd ook gek van dat ik dacht overtijd te zijn. Hier. Alles gaat goed. Fijn misselijk, maar veder voel ik me goed. Gelukkig alleen op de dag van de echo nog wat bloed verloren, veder niet meer dus dat is fijn.ik moet nu 23 november weer voor echo en controle. Dus weer geduld hebben. De eerste 12 weken zijn zo stom! Maar goed hoort erbij. Veder heb ik maandag een kennismakings gesprek voor eventuele reïntegratie. Bij een zorgboerderij. Gaan ze kijken wat ik aan kan. En mijn werkgever gaat bezwaar aan tekenen. Dus dat loopt ook allemaal. Vind het heel spannend.
Heee Chicca, spannend dat reintergratie. Ben beniueuwd Hoe is dat zo'n echo, is dat heel bijzonder? Wel fijn dat je je ondanks de miselijkheid wel goed voelt. Mijn NOD is 6 november, moet dus nog ff geduld opbrengen Het ene moment denk ik van, ja het zou best een kunnen dat ik zwanger ben en het volgende moment geloof ik er echt niet in. Maar ja ik kan alleen maar afwachten....
Cat, ik vond de mijne laatst niet echt heel bijzonder eigenlijk... Ook omdat ik van te voren wist dat er nog weinig tot niks te zien zou zijn . De volgende op 19 nov ben ik bijna 11 weken dus daar verheug ik me nu al op! Morgenochtend even naar de ha, omdat ik gewoon savonds niet in slaap kan komen, hoe moe ik ook ben. E als ik slaap wordt ik 10 x wakker om te plassen en dan be. Ik gelijk weer klaarwakker... Erg vermoeiend. Vooral met een drukke meid!
Hey catje, Ik vond mijn echo vooral heel spannend omdat ik wat bloedverlies heb gehad, gelukkig klopte er een hartje maar er was nog weinig te zien veder. Bij de volgende echo moet het al een heel kindje zijn, maar ook die vind ik heel spannend. Maar misschien komt dat meer door de verhoogde risico's die ik loop. Maar het lijkt me wel heel mooi om te zien straks hoe de groei van de baby is. Ik weet niet meer zo goed hoe ik het bij mijn zoontje vond, was volgens mij vooralblij dat het goed was en bij de eerste echo verontwaardigd dat ik 6 dagen terug werd gezet . Nath, de vk die ik had bij mijn zoontje vertelde toen dat ik dormiplant( homeopathische middeltje, bij apotheek te krijgen) mocht gebruiken om in slaap te kunnen komen omdat ik daar toen ook zo'n moeite mee had.
Hey dames Ja met mij gaat het tot nu toe ook goed. Wel erg moe elke keer, hoor vanmezelf nu ook al een poosje in bed te liggen, maar heb vanochtend gelukkig wat langer kunnen slapen, maar zit al helemaal klaar alleen nog even plassen en dan kan ik er in duiken. Vandaag de vk gebeld om een 1e afsrpaak te maken, vind het erg spannend! 13 nov heb ik deze en ze gaat dan ook met een echo kijken hoever ik ben. Ze vertelde me nu uitgaande van een normale cyclus dat ik 5 weken en 3 dagen ben. (daar ben ik ook vanuit gegaan met mijn banner) Maar het kan ook altijd anders zijn. Ik hoop wel dat het ongeveer zo lang als is, want dan zou het hartje ook al zichtbaar zijn op de echo en anders zouden ze een inwendige echo kunnen maken, maar dat lijkt me niet zo heel prettig. :S Vind het nog steeds een beetje onwerkelijk, moet ook af en toe nog even de test bekijken en dan af en toe heb ik een gekke bui dat ik een raar lachje/sprongetje soort van vreugdedansje maak Nou ik hou het hier even bij! Weltrusten (voor straks)
Nath, hoop dat de huisarts wat voor je heeft. Want een beetje goed slapen is wel belangrijk he. En kan me goed voorstellen dat je je verheugd op je volgende echo als er meer te zien is. Chicca, 6 dagen terug gezet betekend dat je 6 dagen minder lang zwanger was dan je dacht? Dat moet vreselijk zijn om wat bloed te verliezen, gelukkig is alles goed en heb je een mooi hartje gehoord Jeanine, kan me denk ik wel voorstellen hoe je je voelt. Volgens mij zou ik de hele tijd om lopen te grijnzen en niet er mee kunnen stoppen Mocht je een inwendige echo moeten hebben, ik vond het wel mee vallen. Het voelt even vreemd, maar niet pijnlijk ofzo. Maar je krijgt vast een gewone echo en dan kan je het hartje mooi horen Hier vanmorgen bij het wakker worden niet misselijk, dus ik denk nog: dat is lekker ff niet misselijk. Maar ja toen stond ik op en was ik wel weer misselijk. Vlug even wat gegeten en toen leek de misselijkheid weer even weg. Maar dat eten is inmiddels al een uur geleden en de misselijkheid is weer keihard trug Maar ja ben eerder misselijk geweest dus probeer me echt geen dingen in het hoofd te halen.... maar moeilijk is dat wel. Jezelf niet helemaal gek te denken.
Zo echt al het eten staat me tegen, behalve taart en snoep en alle zoete dingen terwijl ik helemaal geen zoetekauw ben Ben altijd meer van de chippies en dat soort dingen, maar nu kun je me wakker maken voor een cakje denk ik Erwtensoep vind ik altijd erg lekker, dus dat zouden we vanavond eten. Nou ik heb het met tegenzin zitten eten, smaakte me helemaal niet.... Maar waar ik dan wel zin in zou hebben van avond eten weet ik ook niet..... Raar lijf
Heey meiden, hoe gaat t met jullie? Met de zwamgere onder ons? En met de hoop ik vlug zwangere? Hier nog steeds erg misselijk.... En walg echt van het idee eten. Maar aan de andere kant ook wel weer honger. Maar heb ik dan eten voor me dan staat t me tegen. En als ik in bed lig heb ik een borrel buik, het maakt zelfs geluid Ik probeer mezelf niet gek te maken.... Nog een week tot mijn NOD, en mochten de rode duivels weg blijven dan wil ik pas een week na mijn NOD testen. Dus ik moet nog twee week geduld hebben voor ik een test ga doen..... Vandaag een berg boodschappen doen en de boven verdieping schoon maken. Dus ik ben vandaag wel even bezig. Fijne dag allemaal
Heey meiden, geen idee of jullie nog lezen hier maar ik blijf gewoon wel schrijven Nog 4 dag tot mijn NOD en eigenlijk ben ik al die tijd positief geweest. Had echt een zwanger gevoel. Maar sinds vanochtend is dat gevoel helemaal weg. Heb helemaal geen zwanger gevoel meer, meer het gevoel dat de rode duivels te vroeg gaan komen. Beetje weeig soort van honger gevoel, ben nog wel erg moe en misselijk. Maar denk nu dat dat eerder komt door de duivels die er aan komen. Gister tegen beter weten in een test gedaan, maar witter dan wit kon bijna niet..... Nou weet ik wel dat ik veel te vroeg was, maar kon de drang niet weer staan Ik probeer mezelf voor te houden dat t helemaal niet erg is als die duivels weer komen, dan gewoon op naar de volgende ronde. Maar heb vandaag gewoon even een dipje denk ik. Kan echt janken om alles en boos worden om niks Straks even samen met mijn vriend boodschappen doen, want heb een leen auto en durf daar de parkeer garage niet mee in. Want een klein krasje kost me 750 euro en dat heb ik er echt niet voor over. Dus ga ik samen met mijn vriend ff wat kleine boodschapjes halen. En verder wat opruimen en schoon maken. Hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben
Ik ben er nog hoor! Cat ik duim heel hard voor je dat de rode duivels wegblijven! Na zoveel zwangeren kan je gewoon niet achterblijven! Ik heb nog helemaal geen last van misselijkheid, wanneer hadden de zwangeren daar last van? Heb wel wat last van mijn borsten, die zijn flink stevig geworden (man zei het ook) Nog 11 nachtjes voor we de 1e afspraak bij de vk hebben en kan echt niet wachten! Gisteren nieuwe planken bij Ikea gehaald voor onze oude kast die nu van mini wordt en nog planken voor onze nieuwe kast. En al mijn kleding al verhuisd naar de andere kast, ik moet nog het een en ander wegdoen, maar het zit iig op de nieuwe bestemming Nu alvast even al het babyspul opruimen Man is vandaag de scheidingswand in de woonkamer aan het verven. Dus die is ook goed bezig.
Heey Jeanine, hoe is t met de wand in de kamer? Is ie klaar? Wat lijkt me dat lekker om zo alvast voorzichtig met beebje spullen bezig te zijn. Borsten die groter en steviger worden vinden de mannen meestal niet zo erg Oe spannend de eerste afspraak. Je laat wel weten hoe t was enzo he. Krijg je dan ook je eerste echo? Hier vanmiddag weer lopen overgeven, niet heel veel maar wel wat. Ik heb allemaal kwaaltjes maar ik denk ergens dat mijn lijf me gewoon voor de gek houd. Voor de zoveelste keer..... Hoop het echt heel erg, maar heb er ff niet zoveel vertrouwen meer in. Ach misschien denk ik er morgen weer anders over, en meer dan mijn NOD afwachten kan ik niet. Je bent een schat dat je voor me duimt Geniet lekker van je weekend he.