Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Net naar de wc geweest en het ziet er naar uit dat de rode duivels langzaam hun intrede maken. Het was wat roder dan anders, mijn plas (sorry voor t vieze praatje) Dus ik denk dat mijn lijf me weer voor de gek heeft gehouden. Ik kan ook niet aan op hoe ik me voel. Ik was echt heel erg positief over deze keer, het voelde echt alsof het raak was.
    Maar nu met die ene keer naar de wc gaan is de moed me echt in mijn schoenen gezonken.
    Misschien valt t allemaal wel mee en is er niks aan de hand en ben ik heel misschien toch zwanger, maar ik zie t zwart in.
    Kan alleen maar afwachten......

2. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    hey catje dat zegt niks hoor mn collega was ook nog een keer ongi ookal was ze toen al zwanger dus als je het niet helemaal vertrouwd gewoon een testje er tegen aan. wat mezelf betreft weet ik het niet heb geen rare dingen dat ik denk normaal heb ik dit nooit. had gister wel last van heel zuur ruikende afscheiding(sorry) maar weet niet of dit er ook maar iets mee te maken heeft maar je nog 1 weekje wachtbank zitten en dan weet ik hopelijk meer.

3. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey Bam, vervelend he dat eeuwige wachten....
    Dus nog een week wachten en dan weet je meer, echt spannend :) joh. Ik zal hard voor je duimen.
    Misschien ben jij wel de volgende in ons lijstje die geweldig nieuws heeft :)

Hier zijn na een nacht niks de duivels toch door gebroken denk ik.:( Hoewel t nog erg weinig is.

Ik hoop dat je gelijk hebt dat t bij mij ook zo is dat ik toch zwanger ben. Mijn moeder en oma hadden wel dat ze nog een tijd hun rode duivels hadden terwijl ze wel zwanger waren. Maar ik weet t bij mij niet hoor.... Eerst maar eens kijken hoe t verloopt.
    Ik ga me nu even een tijdje zielig voelen en dan maar weer positief door naar de volgende ronde ofzo....

4. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Balen Cathe! Hopelijk heb je volgende ronde meer geluk. Hou moed meis.
    Bam nog een week geduld, spannend he.

Hoop voor jullie snel op mooie strepen!

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heee Chicca, hoe is t met jou?

6. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Goeiemorgen dames,

Net de vk gebeld. Ik heb al anderhalve week last van flinke buikpijnen, variërend van steken tot krampen. Huisarts zei vorige week dat het erbij hoort. Vannacht weer wakker gelegen van de pijn. Plus dat ik flink duizelig ben steeds , wat volgens de huisarts kwam door het slechte slapen. Nou heb ik t weekend redelijk goed geslapen en t blijft aanhouden.
    Ik word zometeen teruggebeld door de verloskundige....

7. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Hee Nath, hopen dat ze vlug bellen en je gerust kunnen stellen dat t niks ergs is. Want deze spanning lijkt me ook naar....
    Houd je ons op de hoogte?

8. JeanineD

JeanineD Lid

30 jul 2012
    40
    0
    0
    Rotterdam
    Hi Nath, vervelend dat je zo slecht slaapt door de pijn. Hopelijk ben je gauw gerustgesteld.
    Wanneer hadden de zwangeren hier last van misselijkheid en spugen? Jullie zijn allemaal net iets verder en heb nog niet zoveel last tot nu dan, nu erg misselijk.

9. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Jeanine, ik wou dat ik je raad kon geven want dat zou betekenen dat ik ook al een tijdje zwanger was. Hihihihihihi :D
    Nee maar ik hoop dat je je vlug weer gewoon goed voelt. Sterkte :)

10. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Balen nath, ben benieuwd wat de vk zei.

Jeanine bij deze zwangerschap was ik.vrij snel misselijk, lees 5 weken.. maar als ik in bed opstart met een sultana en daarna beneden een broodje eet is het wel te doen. Gelukkig niet spugen.
    Bij mijn vorige zwangerschap vanaf 7 weken maar ook niet heel heftig, minder nog als nu.

Catje hier gaat het allemaal goed, buik begint vorm te krijgen en mijn kleding zit minder lekker. Nog 2,5 week tot de volgende echo.

11. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Vk heeft teruggebeld , idd bandenpijn en groeipijn. Als het erg blijft mag ik een paracetamol innemen. Wat duizeligheid betreft omdat er nu veel bloed naar de baarmoeder wordt getrokken. Veel drinken, vaker kleine beetjes eten ivm bloedsuikerspiegel. En genoeg rusten :)
    Ik ben iig weer gerustgesteld !

Jeanine, ik werd misselijk met 6,5 week .. Heeft anderhalve week geduurd en nu sinds een paar dagen nergens last meer van .. Maarja wie weet komt t nog wel terug haha. Tot nu toe iig niet gespuugd !

12. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Nath, das fijn dat t niks ernstigs is. Kan me voorstellen dat er even een hele last van je schouders valt :) Neemt natuurlijk niet weg dat de pijn naar blijft. Maar je weet nu in elk geval waar t vandaan komt. Dus lekker je rust pakken en goed voor jezelf en je kleintje zorgen ;)

Chicca, o nog 2,5 week wat leukkkk dan zie je je wondertje weer even :) Wel fijn om te horen dat alles goed gaat. En ook dat je dus niet al te misselijk bent. Tot nu toe is het wel te doen dus? :)

13. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Hee meiden,

Nou de afgelopen dagen vreselijk emotioneel geweest, kon echt janken om alles :p
    En heel vreemd ik ben al meer dan een half jaar elke keer maar krap twee dagen dat ik die rode duivels heb.
    Maar deze keer dus vrijdag twee november de eerste paar druppels en vandaag ben ik pas helemaal klaar, net of ik gister na druppelde :D soort van kapotte kraan :p
    Maar het stomste is nog dat terwijl ik weet dat t eigenlijk niet kan, me toch nog steeds vreselijk zwanger voel..... ben nog misselijk, mijn tepels doen vreselijke pijn en heb steekjes in mijn lies en rug pijn.... Maar mijn lijf houd me weer voor de gek. Zo frustrerend dat mijn lijf elke keer dat weer voor elkaar krijgt :(
    Maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen....

Hoe is t verder met de zwangere onder ons?
    En met de niet zwangere?

14. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Even kijken of mijn banner t nu doet :D

15. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    anders moet je toch maar ff over een stokje plassen dan weet je het echt zeker.
    hier nog ff wachten moet wel vaak plassen en heb het steeds koud terwijl het toch 20graden is en ik slaap ook heel vreemd lag er om half 10 in word wakker denk heb al uren geslapen is het kwart over 10 en dat al een paar dagen probeer er niets bij te denken maar ja dat lukt niet helemaal

16. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Balen catje, misschien idd voor zeker testen.
    Hoe lang is jouw cyclus?

Bam jij mag ook al bijna. Spannend. Vrijdag toch?

17. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey Bam, ja lastig is dat he niks in je hoofd halen voor je t zeker weet... Elk dingetje dat je lijf doet wordt nu belangrijk.
    Zou echt super zijn als het in een keer raak was bij je :) Hoelang zit je nog op dat rottige wachtbankje? Ben het ff kwijt :)

De kapotte kraan heeft vandaag weer wat na gedruppeld, zo vreemd.... Echt nooit gehad.
    Bij mij beginnen de rode duivels en houden ook weer op. Deze keer begon het met wat druppels, werd wat erger en druppeld na. En toen leek t over te zijn, maar vandaag toch weer wat druppels.
    Misschien inderdaad morgen of vrijdag even plassen over een stokje, heb volgens mij nog wel wat liggen....

18. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Chicca,mijn cyclus is gemiddels ongeveer 30 dagen, soms een dag minder soms een dag meer. Deze keer drie dagen minder :D Raar lijf van me :p

19. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    bij mij is zaterdag mn nod en dan kan je testen en in de kliniek zeggen ze dat ik maandag mag testen. maar denk niet dat ik zo lang kan wachten hoor

20. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Dus zaterdag is de grote dag Bam? En dan maandag voor de zekerheid nog een keer.
    Dan tape ik mijn vingers nog maar wat beter in en ga verder met duimen voor je. Hoop echt dat je ons binnekort super nieuws kan vertellen :)

Hier dag 6 en het bloed is er nog steeds afentoe. Maar alleen bij naar de wc gaan verder niet. Ik snap mijn lijf echt niet meer.
    Maar goed vandaag komt de dokter voor mijn been dat ook nog niet helemaal over is dus kan ik dat gelijk vragen, misschien dat zij een idee heeft. Want ik ben het een beetje zat.... :(

Deel Deze Pagina