Nou huisarts had niet echt een idee. Alleen in de gaten houden dat dit geen vast patroon wordt, want dan moet ik weer bellen. Kortom dat bezoek had weinig zin. Alleen dat ik voor mijn been een kort kuurtje ga krijgen weer....
Balen, stom he dat je niks anders kan als afwachten. Succes. Bam gaat het je lukken om te wachten tot maandag?
denk het niet hoor ga denk ik zaterdag ochtend 1tje doen en als de duiveltjes dan nog niet gekomen zijn dan maandag nog 1 tenzij het zaterdag overduidelijk is natuurlijk. catje lastig hoor maar ja wie weet de dokter heeft geen rontgen ogen dus het kan nog steeds. en sterkte met je been
Hee meiden, net testje gedaan. En even maakte ik bijna een sprongetje van geluk. Ik dacht een heeeeeeeeel licht streepje te zien, maar dit was binnen de tijd. Dus netjes de tijd afgewacht en toen was ie keurig omo-wit. Dus wij beginnen officieel aan de volgende ronde..... morgen weer vol goede moed, nu even niet Maar ja t is niet anders, en ik heb weinig te klachen bij sommige meiden hier op t forum.... Bam ik ben echt heel beneiuwd
Jammer Catje, zou tempen niks voor je zijn? Het gaf mij een hoop rust en duidelijkheid over me cyclus. Werd er veel ontspannender van en zie het resultaat :-D. Ik zal aan je denken zaterdag bam, hou je ons op de hoogte?
Nou misschien wel, maar mijn vriend wil al die dingen nog niet. Die wil de natuur nog op zijn beloop laten. Hij vind anders dat er te veel druk op hem komt te staan.... Hij weet ook niet wanneer mijn vruchtbare dagen ongeveer zijn. Dus voorlopig nog maar gokken en niet meer op het gevoel in mijn lijf te vertrouwen.
wel balen hoor catje en tuurlijk laat ik het jullie weten. ik zelf geen flauw idee heb eigenlijk nergens last vn maar ook nog niet van de krampen die ik normaal al een paar dagen voor mn ongi wel heb. maar ja het vrouwlijk lichaam is een raar ding en ik wacht maar gewoon af
Ja meestal kan je niet anders dan wachten. Maar soms is dat altijd maar wachten heel erg frustrerend Tenminste dat vind ik Ik ben hard voor je aan t duimen Bam
nou catje je mag je duimen uit het tape halen hoor ben vanmiddag eerder uit mn werk naar huis gegaan want kreeg enorme last van mijn onderrug en toen wist ik eigenlijk al genoeg. en ik was thuis en ja hoor de rode duiveltjes hebben zich al gemeld en goed ook. dus nu ff lekker een pizza in de oven en straks een zielige film met lekker chocolade erbij en dan weer op voor de 2e iui over ongeveer 2 weken. ben wel een beetje sip hoor maar was ook wel realistisch genoeg om te denken dat het niet vaak in 1 x raak is
He Bam, wat jammer nou. Voel je maar gewoon even naar en chocolade doet wonderen Ja en dan kan je alleen maar vol goede moed op naar ronde 2. Ik laat t tape gewoon zitten en blijf duimen voor je Dan ben ik in elk geval op tijd begonnen Sterkte. Dikke digi knuffff
Bam, ik hoop echt dat je je vandaag weer wat beter voelt. En zo niet, gewoon even lekker aan toe geven.
goedemorgen, gister wel iets last gehad. gelukkig genoeg afleiding want mijn oom is gister getrouwd anders had ik het denk wel wat zwaarder gehad. het is dat het voor een goed doel is want anders was ik al weeer begonnen met de pil want toen had ik niet zo enorm last van de klachten. maar dat doel is belangrijker. vandaag ook geen tijd om erbij stil te staan want ik heb een open dag van de sportschool en ik ben daar de sportmasseur dus moet straks 30 sporters masseren. hoe gaat het verder met iedereen?
Bam , dat is wel fijn. Lekker veel afleiding de eerste paar dagen. Gefeliciteerd met je oom. En succes vandaag
Hey Bam, Wat vervelend dat het niet gelukt is , die hoop is dan zo groot en als je dan toch ongesteld word is dat zo vervelend! Hier gaat het redelijk z'n gangetje, nadat die badkamer mensen weg waren ben ik redelijk ingestort en ben ik een aantal nachten bij mijn schoonzus in amsterdam wezen logeren. Hier gaan we tijdelijk even stoppen met zwanger te raken, we worden zo gek beide dat we het nu maar beetje laten zoals het is. Ik ben nog jong dus het komt wanneer het komt Wel hoop ik dat de meiden die hier nog niet zwanger zijn het snel zullen worden! Fijne dag allemaal. xxx Annemarie
Hoi dames ! Net intake gehad bij de vk. Bloeddruk 117/74 en nog niks aangekomen! Dacht aan m'n buik te zien enzo al dik over de 70 te zitten maar weeg gelukkig nog steeds 64 ! Nog een week tot de echo!
Heey Annemarie, soms de boel de boel laten is heel goed. Even gewoon genieten van het leven zoals het is. Heey Nath, spannend volgende week. Je kleine wondertje weer zien. En natuurlijk wat het verschil al is met de vorige keer Hier ook besloten een stapje terug te nemen. Voor mijn gevoel werkt het allemaal toch niet en word er alleen maar verdrietig van als ik weer een witte test zie. In januari gaan we lekker een aantal weken op vakantie en zeker tot er na wil ik proberen het een beetje naast mij neer te leggen. Niet meer klussen met in mijn achterhoofd..... Maar gewoon klussen omdat het fijn is En gewoon genieten van hoe het leven nu is en niet aldoor bedenken wat ik nog mis. Eerst maar eens genieten van komende weken. De feestdagen komen eraan. Het begin volgend jaar lekker op vakantie. En verder probeer ik alles even los te laten..... Sterkte allemaal. Blijf hier wel gewoon lezen en misschien wat schrijven
Hi ladies! Wij hebben vanavond intakegesprek gehad bij de vk! Was echt de uren aan het aftellen heel de dag! Had een goeie bloeddruk van 125/75 en ook nog niet heel veel aangekomen (woog ook 64 KG nath!) Ook een uitwendige echo geprobeerd, maar daar was niks te zien, toen heb ik toch gelijk een inwendige echo laten doen. Ben blij dat ik dat gedaan heb! Kon al een heel mooi kloppend hartje zien! Nu heb ik echt iets gezien en is het weer wat echter zo'n test met 2 streepjes is leuk, maar dan, ik voel verder niet heel veel alleen erg last van mijn borsten en verder niet zozeer heel misselijk dus dan ga je je toch afvragen of er echt iets ziet, maar als je dan zo'n piepklein hartje ziet kloppen! Ze schatte met op ong 7 weken en 4 dagen wat ook mijn normale cyclus zou zijn, maar ze kon het zo niet goed meten. 7 dec heb ik termijnecho kan daarvoor nu al niet wachten! Morgen ga ik knuffelbeertjes halen voor mijn broertje en vriendin en zusje en vriend en voor Geert zijn broertje en vriendin en die trekken we een rompertje aan waar ik de tekst op strijk: jullie worden oom en tante. Ook geven we de echte broers en zusje een chocoladeletter mijn broertje zijn eigen letter de E mijn zusje de A van haar 2e naam en Geert zijn broertje de M (zijn letter W omgedraaid) en dan geven we de rest erbij (de overige letters van 2 x oom en 1 x tante ) en dan moeten ze maar uitvissen wat het moet worden! Als ze er niet uitkomen geven we de beertjes. De as opa's en oma's krijgen sokjes met I love opa en I love oma en een opa en oma handboek en een grappig tipboekje voor opa en oma. We willen ze zondag uitnodigen voor een gebakje onder het mom van ons 7 jarig samenzijn 20 november (niet wetende van elkaar dat de andere ouders ook komen ) De rest willen we het pas vertellen na 12 weken dat zou dan rond mijn verjaardag zijn. Ik heb weer een heel verhaal getypt, maar ben echt superblij! En voor degene die nog niet zwanger zijn en het even naast zicht neerleggen, het komt heus wel goed! Er niet te veel bij nadenken! En gewoon klussen omdat het leuk is! en wie weet klus je op het goede moment. Ik hoop het heel erg voor jullie! Ik ga nu slapen maar eerst nog even naar mijn mini kijken. Weltrusten en tot gauw!
@jeanine, leuke dingen heb je bedacht om het aan te kondigen !! En wat gewicht betreft, jij bent vast een stukje groter dan ik ik wil ook zo min mogelijk aankomen voordat ik op een Michelinn poppetje lijk met m'n 1m60 Catje, ook voor jullie ligt er een beeb in het verschiet! Leg het naast je neer, geniet van elkaar en dan kan het zomaar plots raak zijn! Dikke knuffel!