Heey Jeanine, ja zo wordt t met elke blik met elk geluid van je kleintje steeds een beetje echter he. Kan me goed voorstellen dat je naar December uit kijkt Leuke dingen heb je bedacht om het te vertellen. Heey Nath, ja ik probeer het naast me neer te leggen en gewoon te genieten van het leven zoals het nu is. En meestal gaat dat prima, maar blijkbaar wordt iedereen in mijn omgeving ook zwanger of heeft net een kindje. Ik zie overal zwangere vrouwen lopen of vrouwen met een kleintje in de kinderwagen. Mijn vertrouwen is flink weg dat er ooit een wondertje voor mij komt.... Ik weet het gewoon even niet meer. Misschien is dat over een tijdje wel weer anders. Ik probeer het idee kinderen maar even helemaal naast me neer te leggen en er niet zoveel bezig mee te zijn. En dan zien we over een tijdje wel weer.... Hoe gaat t met Eva en bij jullie wonen enzo? Heeft ze nog niks door van je beebje?
Hier gewoon weer ongesteld geworden, wat ik ook verwacht had. We gaan gewoon lekker verder waar we mee bezig zijn en we zien wanneer het komt. Tuurlijk is het wel heel erg moeilijk maar ik blijf er bij dat ik nog jong ben dus mijn kans komt nog wel. fijne dag allemaal Kus Annemarie
Heey Annemarie, ookal weet je dat de duivels weer gaan komen toch is het altijd even verdrietig als ze dat ook echt doen. Wees maar een beetje lief voor jezelf vandaag. En het enige wat je dan weer kan doen is de goede moed zoeken en weer verder gaan. Sterkte en hoop dat je volgende maand mooi twee strepen nieuws voor ons hebt hier Hier gaat t zijn gangetje. Het beebje gedoe naast me neerleggen gaat me slecht af. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar echt overal zie ik beebjes en zwangere vrouwen. Wel is de druk tijdens het klussen eraf voor me en is dat nu gewoon alleen maar fijn en geen "het moet lukken" meer, dus dat is alleen maar goed. Verder heb ik me lekker gestort op onze vakantie in Januari. We maken een rondreis door Noorwegen en Lapland. De reis door Noorwegen naar Lapland en de week in lapland liggen nu vast. Nu de reis terug en dan nog een tijdje rondreizen in Zuid-Noorwegen. Het stuk dat nu al vast licht duurt al 3 week dus het wordt een hele lange vakantie. Misschien 5 misschien 6 week, beetje afhankelijk van wat er te doen is in Zuid-Noorwegen.... We gaan zo uitgebreid op vakantie omdat dit misschien de laatste keer is dat we zo op vakantie kunnen. Want met een kleintje ga je niet rondtrekken.... Fijne dag allemaal, ik ga verder aan de poets
jammer annemarie catje klinkt echt te gek ben wel een beetje jaloers hoor noorwegen lijkt me namelijk heel mooi
Catje wat leuk zo'n rond reis , Lijkt mij ook wel wat maar vanwege die vermoeidheid zou het er niet echt gezellig op worden denk ik . Wel mooi om dingen te zien... Kunnen jullie beide zolang vrij nemen.. (of tenminste jou man). Lekker van genieten met zijn 2e en idd zolang het nog kan gewoon doen Kus
Jeanine, hoe was het zondag eigenlijk gegaan? En vandaag gefeliciteerd met jullie 7 jarig samen zijn xxx Annemarie
Annemarie, ja doordat we nog niet echt op vakantie zijn geweest en hij veel overuren heeft en het al weer bijna het nieuwe jaar is en hij dan weer nieuw krijgt, ziet zijn manager liever dat hij zijn dagen zoveel mogelijk op maakt dan weer me neemt Als hij zou willen kan hij iets van twee maand opnemen ongeveer en dan nog over houden voor een vakantie in het nieuwe jaar. Ja dat waren heel wat uurtjes overwerk Jeanine, goed dat annemarie me er aan deed denken Hoe was t zondag? Hoe reageerde ze? En nog Gefeliciteerd he
Hi dAmes Ja heel leuk gegaan zondag. Ik was heel zenuwachtig! Ik had cakejes gemaakt met een toef erop en daarin blauwe roze en witte muisjes. Ik kwam al glunderend de kamer in moest echt mijn hoofd naar beneden houden. Geert heeft ze uitgedeeld, maar gewoon onder ieders neus geduwd zo van hier een cakeje. En niks doorhebben, mijn broertje en zijn vriendin zeiden wel van he muisjes blauw voor een jongetje en roze voor een meisje. Mijn moeder had wel gezien dat het muisjes waren, maar zei ja ik ga niks vragen misschien is het helemaal niet zo. Toen iedereen zijn cakeje zat te eten ging Geert de cadeautjes pakken onder het mom van omdat jullie ook bijgedragen hebben aan dat wij al zo lang samen zijn hebben we voor jullie een cadeautje. Nou iedereen zijn kado in handen. Ik zat naast mijn moeder, zag het haar openmaken en dan zag ze als eerst de I love oma sokjes en ik zag de tranen opkomen! Echt waar?? was de reactie en ook bij Geert zijn ouders. Niemand hield het droog! Waren allemaal dolbij! Gelijk alle spullen laten zien die we hebben gekregen. Hebben wel gevraagd om het nog even stil te houden voor de rest van de familie tot we de 12 weken voorbij zijn. Gisteren gelijk een 9 maanden dagboekje van mijn moeder gekregen en ze was ook al op de babyafdeling bij de Hema wezen kijken!
Hallo dames ! Maandagochtend de echo gehad! We zagen het ukje flink zwemmen en bewegen! Heel bijzonder maar nog steeds onwerkelijk ook heb ik een doppler en daarmee afgelopen vrijdag al na lang zoeken het hartje gehoord ! Hierbij de foto van de echo en van Eva haar reactie op dat er een baby op komst is. Ze wil dolgraag een broertje. Hahaha. Met Eva in huis begint steeds meer te wennen .. Al is het een stuk meer werk en kost een stuk meer energie dan gedacht. De makkelijkste is ze ook niet, dus ... Maargoed. We moeten doorgaan he
Jeanine, ja volgens mij zijn ouders bijna altijd in tranen als ze zoiets horen Wel fijn dat je er met hun nu gewoon over kan praten. EN wat lief dat ze zo met jullie mee leven. Nath, wat een heerlijk blij bekkie van Eva. Je kan zien dat die een baby er bij we ziet zitten Gaat t met Eva zo in huis wel beter dan dat ze alleen t weekend bij jullie was? Een broertje??? Ow ik had echt gedacht dat ze een zusje had willen hebben Wanneer mogen jullie nu de volgende keer kijken naar jullie wondertje? Bam, hoe is het met jou? Hier gaat t zijn gangetje. Ik probeer alle dingen in mijn lijf te negeren. Ik vertrouw mijn lijf echt voor geen meter meer. Denk wel gekke dingen te voelen en te zien, maar probeer er maar niet te veel op te letten. Vandaag wezen sjoppen voor de vakantie. Ik heb goede nieuwe schoenen gekocht voor in de sneeuw en verder wat kleine dingen zoals vuilniszakjes voor in de auto en labello voor op je lippen. Mijn vriend heeft een jas en een trui gekocht. Hij moet alleen nog even voor goede warme schoenen kijken. We zijn dus lekker bezig met de vakantie. Is ook een goede afleiding voor mij..... Maar merk dat t wel erg moeilijk is hoor en niet zo mee bezig te zijn
ja hier gaat het goed. mag morgen weer heen voor ei meting, maar ik vind het allemaal wat vreemd gaan deze maand. ik doe aan ovulatietesten die ook een soort van voorbehoudsmiddel is en op dag 6 van je ongi moet je op een stokje plassen normaal gaat er dan een groen lampje branden en mag je sex hebben. maar nu ging ereen rood lampje branden en mag je geen sex hebben. erg vreemd want op dag 6 ben je nog niet vruchtbaar lijkt mij. verder had ik op dag 4 al oudbloed en was dag 5 al over. zat te denken misschien werken zwangerschapstesten niet bij mij. maar aan de andere kant denk ik weer dat kan niet. maar ja morgen dus een echo om te kijken naar mn ei en mocht het zo zijn dat het niet werkt zien ze dat morgen ook.
Heey Bam, ja dat klinkt idd een beetje vreemd. Maar met al dat kijken naar je ei en onderzoeken zitten ze wel overal boven op. En als het anders loopt bij jou dan bij anderen kunnen ze gelijk daarop in spelen. Lijkt me misschien ook wel een soort van veilig gevoel geven (of zeg ik nu hele vreemde dingen ) Maar ze gaan dus je ei meten.... en als die groot genoeg is dan gaan ze t nog eens proberen? Pffff ik ben echt een groentje wat dat soort dingen betreft
catje dat is alleen maar goed dat je een groentje bent want anders zit je in de medische molen. ik heb me overal op in gelezen hoor maar ja ze kijken hoe groot je ei is en als die groot genoeg is heb ik mijn iui dat moet zo dicht mogelijk bij je ei sprong zijn anders is het zo wie zo mis geschoten.
ik mag maandag terug voor mn iui wel zag ze aan mn linkerkant cystes zitten dat is nu nog geen probleem maar dat moeten ze wel in de gaten houden
dat hoop ik ook natuurlijk voor ons allemaal maar mocht het zo zijn dat het niet raak is volgende maand zijn mijn vruchtbare dagen rond de kerst dan is de kliniek dicht en ik werk in een supermarkt dus ik kan niet vrij krijgen. dus dan is er eigenlijk een gedwongen pauze. maar ja eerst deze maar afwachten.
Nou dan ga ik extra hard voor je duimen, want gedwongen pauzes zijn gewoon naar Ik hoop voor je dat volgende maand rond kerst er een klein wondertje in jou langzaam aan het groeien is