Afgelopen dagen heel druk geweest. Alle vorige maanden had ik rond deze tijd allemaal kwaaltjes. Nu merk ik eigenlijk maar weinig. Ben niet misselijk, heb geen raar krampen in min buik alleen een soort van honger gevoel aldoor. Heb geen extra hoofdpijn of rugpein ehb geen bubbelbuik. Wel moet ik vaak plassen en ben ik erg moe. Maar dat vaak plassen kan ook gewoon zijnen dat moe zijn komen omdat ik toe ben aan vakantie. Wel vind ik alles stinken, maar ben snot verkouden.... Kortom mijn gevoel zegt aan de hand van mun kwaaltjes dat we op gaan voor de volgende maand. Maar ja we zullen wel zien, meer dan afwachten kan je niet. En door alle drukte let ik bijna niet op mijn lijf en das ook wel eens lekker Hoe is t verder met jullie allemaal?
Hier gaat het niet zo heel goed, in de nacht van za op zo behoorlijk aan de diarree geweest, in de ochtend was het zelfs zo erg dat ik een aantal keer flauw viel. Mijn man heeft toen de huisartsenpost gebeld en na wat onderzoek moest ik ors zakjes halen (suiker en zout door elkaar om vocht in mijn lichaam te krijgen) Afgelopen nacht slecht geslapen maar vanmorgen wel een paar uurtjes. Ik lig voornamelijk in bed en ben op dit soort momenten heel erg blij met de ipad Kus Annemarie
he getsie Annemarie! Beterschap! Hopelijk knap je snel op! @Cat Ik hoop voor je dat het er misschien toch gauw aan zit te komen! @nath leuk die foto van Eva haar reactie Nog 1 weekje en dan ben je 12 weken toch? Ik ben de dagen aan het aftellen tot 7 dec dan hebben we termijnecho ben zoo benieuwd weer Tot nu toe gaat alles nog redelijk alleen van de week 2x 's ochtends een beetje misselijk geweest, gelukkig kon man mij bij de wcpot weghouden en heeft glaasje water voor me gehaald. Straks nog even een middagdutje doen, want slaap de laatste nachten best slecht wordt elke nacht wel een keer wakker Nou ik ga eerst verder met mijn berg wasgoed vouwen. Groetjes
nou ik zit weer op het wachtbankje. maar bij de kliniek heb je allemaal dokters en het kan zo zijn dat je niet elke x dezelfde hebt en dit keer had ik dus ook weer een andere maar deze man was best goed had geen pijn bij het inbrengen van de eendebek. en hij heeft nog een echo gemaakt nadat de iui was gedaan en daarop kon hij zien dat de eisprong net plaats had gevonden. dus hopelijk is er 1 van de 1.8miljoen zaadjes een hele goede zwemmer en mag ik een vervroegt verjaardags kado ontvangen in de vorm van een posi test. zo wie zo een aparte datum wanneer ik mag testen want ik mag 12-12-12 testen. @annemarie beterschap meid problemen met de darm is nooit fijn
Spannend bam, ik zal voor je duimen! En het zou wel super zijn als dit een verjaardagskado kan worden!
Heey Annemarie, wat vervelend dat je je zo beroerd voelde. Hoe is t nu met je? Hebben die zakjes een beetje geholpen? Ziek maar goed uit des te eerder voel je je weer helemaal goed. Heeey Jeanine, nog even geduld en dan kan je weer naar je frummeltje kijken Heey Bam, met zo'n speciale datum moet t gewoon bijna goed komen he En dan ook nog eens een mooi twee streepjes cadeautje voor je verjaardag. Ik ben in elk geval al weer druk aan het duimen voor je. Ennatuurlijk voor de rest die op een mooie test zitten te wachten. Weten jullie wat stom is. Al die maanden dat ik er heel erg mee bezig was, was ik misselijk zeker twee weken voor de rode duivels en had ik allerlei kwaaltjes. Nu ben ik er een stuk minder mee bezig en ben nog niet misselijk geweest. Het enige waar ik echt last van heb is veel plassen. Dacht eerst misschien een blaas ontsteking, maar dat heb ik laten checken en ben blaas ontsteking vrij. En ik ben aldoor zo moe. Ik kan volgens mij echt 24/7 slapen Maar voor de rest heb ik niet echt noemens waardige kwaaltjes zoals alle vorige maanden.....
Hoi meiden !! Zoals jullie weten ben ik even weg geweest omdat ik er veel te geel mee bezig wAs, deze maand dus niet, en wat denk je... RAAK!!! Een knal positieve test! Nog even wennen allemaal maar we zijn super blij!! Dus Cat, het zou zomaar kunnen!! Bama hopelijk is het 12-12-12 raak mooie datum !!
Moederworden, gefeliciteerd! Heel fijn voor jullie. Hoever.zou je nu zijn?voel je je goed Ik heb vorige week een goede echo gehad en ben 3 dagen vooruit gezet. Dus nu morgen 12 weken, heel blij mee. Toch een soort grens. Bam ik duim voor dubbele strepen de 12de. Cat, stom he wachten. Xxx
Moederworden, ow wooooooooooooooooooooooooooooooooooow das nog eens super nieuws (bij gebrek aan een hele grote glimlach ) Wat ben ik super blij voor je. Wen maar lekker aan het idee . Nog geen kwaaltjes? Hoe voel je je? En hoe ver ben je ongeveer? Ik vind t echt super voor je!!!!!!!!!!! Chicca, en hoe was het om je kleine frummel te zien? Ah de drie maanden grens, ja das wel fijn he als je die hebt gehaald. Ga je t nu iedereen vertellen of had je dat al gedaan? Ja wachten is maar een stom iets. Maar er zijn wel wat verschillen met de vorige maanden dat we probeerde. Dit is de eerste maand dat ik bewust/onbewust veel minder er mee bezig ben. Voorheen was ik twee week voor de rode duivels misselijk en krampjes en andere kwaaltjes. Nu ben ik allen moe en vind ik veel stinken en mot ik naar mijn idee veel plassen. Maar verder niks eigenlijk, wat ik zo kan opnoemen. En de test drang is er niet. Ik vertrouw namelijk nergens meer op, dus ik heb ook niet t idee dat ik zwanger ben. Dus de drang is er niet. Ja ja ik zit raar in elkaar
Wat leuk moederworden gefeliciteerd.! Hier gaat het weer redelijk, wel nog enorm pijn in mijn buik, maar is ook niet gek nadat alles er even helemaal uit was. Ja denk dat die zakjes wel hielpen vooral omdat je dan even goeie dingen binnen krijgt die je lichaam hard nodig heeft op zo'n moment. Straks even een klein stukje lopen. Kus
Hoi Meiden bedankt allemaal !!! Ik ben ook helemaal blij wel heb ik het idee dat ik het nog niet helemaal besef! Goed om te horen dat het goed met jullie gaat! Lekker Chicca 12 weken, duurde dat voor je gevoel lang? En cat ik hoop dat ook jij snel een positieve test in handen hebt ik duim nog steeds voor je mee!
moederworden welkom terug en gefeliciteerd @ego 1e week zit er al bijna op gelukkig is het goed druk op het werk zodat ik me er niet echt mee bezig kan houden maar toch het idee nog 12 dagen voor ik kan testen lijkt wel heel lang.
Annemarie, hoop dat je je alweer beter voelt. Moederworden, geef jezelf gewoon rustig de tijd om aan het idee te wennen en er van te genieten natuurlijk En dankje voor je duimpjes ik wacht nog een tijdj met testen. Eerst maar eens kijken of de rooie duivels uit blijven of niet. Dus wil eigenlijk zeker nog een week wachten met testen. Gelukkig compleet geen test drang. Misschien omdat t geloof dat t zo zou kunnen helemaal weg is... Bam, ja 12 dagen is ook nog lang. Zeker omdat je het zo graag wil weten. Ik hoop voor je dat ze voorbij vliegen en dat je natuurlijk super positief test
Volgens mijn banner kan ik vandaag testen, maar als de rode duivels weg blijven wil ik pas vrijdag testen. Weet zelf echt niet wat ik er van moet denken, geloof eigenlijk niet dat ik zwanger ben. Voel me echt helemaal niet zwanger, heb bijna geen kwaaltjes en mis gewoon dat gevoel. Dus ik ga er gewoon vanuit dat de rode duivels elk moment langs komen.... En dat ik bgin aan de volgende ronde..... Vandaag even wat wasjes draaien en redelijk wat strijken en verder wat knopen door hakken voor de vakantie. Want we moeten dingen gaan booken en regelen. Dus vandaag beslissingen nemen En wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Hi dames Wij zijn vandaag naar de baby en tiener geweest en zijn niet met lege handen thuis gekomen. Wij hebben een maxi cosi gekocht! Vrijdag willen we bij babypark gaan kijken, we hebben alleen een ledikantje echt nodig qua meubels en willen een beetje kijken hoe het er in het echt uit ziet, op internet is dat vaak moelijk te zien. Wandelwagen weten we al wat dat ws gaat worden, maar zit kans in dat we die van ouders krijgen, want die waarschuwen telens met niet te veel kopen anders kunnen wij niks meer kopen! Mannetje zit nu naast me studio sport te kijken en ik ga nu even monatoetje uit de koelast pakken want we zijn net klaar met eten, maar hadden nog geen toetje op. Fijne avond allemaal
Heey JeanineD, leuk he al die spulletjes kopen en bekijken Geniet er lekker van. Hier de hele dag heel druk geweest met de vakantie. Maar we hebben nu wat dingen vast staan. Vriendlief is alvast druk met de muziek voor in de auto bezig. Hier gaat t zijn gangetje, en probeer niet aan de komende dagen te denken. Probeer zo te denken: als de rode duivels komen is het geen ramp, gewoon weer verder..... Maar nu het zo dichtbij komt, is t toch wel moeilijk. Gelukkig morgen drukke dag. Heb eigenlijk nog steeds geen klachten. Alleen mijn borsten zijn wat pijnlijk en tepels doen echt wel pijn. En aan de linkerkant onder in mijn buik voel ik een soort van kramp. Maar goed borsten kunnen ook komen door de naderende rode duivels en die kramp kan door van alles komen. Morgen ff boodschapjes doen, want er zijn wat dingen in de aanbieding die mooi de vriezer in kunnen en verder mun huisje poetsen en natuurlijk weer verder met de vakantie... Wat zijn jullie plannen voor morgen?
spannend catje, hoop dat ze echt weg blijven Leuk jeanine, die baby dingen gaan kijken Nu mag het ook echt! Wij zijn zaterdag naar amsterdam geweest, mijn man wou toch wel graag de nieuwe iphone kopen haha, hebben er een gezellig dagje van gemaakt, daarna kwam ons nichtje logeren en daar zijn we nog mee wezen wandelen in het natuurpark, het was wel koud! vooral mijn handen. Vandaag wil ik boodschappen gaan doen, wel een beetje jammer dat het is gaan sneeuwen... als ik iets niet leuk vind is het sneeuw! Fijne dag allemaal xxx
Heee meiden, ligt er bij jullie ook al sneeuw? Was net buiten met de hond, maar die vond t maar niks. Hij kreeg natte koude pootjes Ik was net de grote verschrikkelijke sneeuwvrouw toen we terug kwamen Net besloten dat ik vandaag lekker binnen blijf en dat de boodschapjes wel komen. Ik ga nu nog even lekker bezig met de vakantie en dan vanmiddag aan de poets Wat gaan jullie doen met de sneeuw?
Heey Annemarie, klinkt alsof jij een gezellig weekend hebt gehad En is het nog gelukt met de boodschappen? Hier samen met vriendlief besloten dat als de duivels weg blijven dat we vrijdag een testje er aan wagen....